Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Aha, acum am inteles , a fost gume+strategia lu' Hami ca sa-l ajunga doi oameni pe Ros si sa-l depaseasca, da?

Inca ceva, vorbeau aia de comentau de intrarea in limita de DRS. Aia cat e, o secunda? Unde se masoara, inaintea fiecarei zone DRS? Cum stie pilotul daca e sau nu in marja? I se comunica de la boxe, i se aprinde vreun bec la bord?

Scuze daca par prost, dar vad ca s-au schimbat multe in regulament de cand nu m-am mai uitat io...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, asta era ideea: chiar și cu o victorie, HAM avea nevoie ca ROS să termine pe locul 4 sau mai jos pentru a câștiga campionatul. A sperat ca cei de la RB (și eventual Ferrari) să fie destul de rapizi pentru a-i pune probleme. Nu a fost cazul: Ricciardo a avut o strategie prea agresivă și și-a distrus gumele, Verstappen a avut o strategie bună dar pe care a făcut-o praf în primul viraj când s-a încăierat cu Hülkenberg și s-a trezit ultimul, iar Ferrari au fost pur și simplu prea lenți - chiar dacă Vettel a avut cea mai bună strategie și a fost ajutat în prima parte a cursei de către ritmul fals al lui Hamilton. Apoi diferența de viteză de vârf a celor de la Mercedes era oricum prea mare, iar Hamilton și-l punea inevitabil pe Rosberg în plaja DRS când reducea ritmul. Și nu cred că este vreo mașină capabilă să depășească un Mercedes cu DRS-ul activ pe linia dreaptă.

 

Plaja DRS este într-adevăr de o secundă (deși FIA își rezervă dreptul prin regulament să o modifice dacă este nevoie). Punctul de detecție (adică locul în care se măsoară distanța dintre mașini) este de obicei înaintea virajului care precede linia dreaptă pe care se activează DRS-ul. Dacă distanța este mai mică de o secundă, pilotului urmăritor i se aprinde un bec pe volan care-i indică faptul că poate folosi DRS-ul. Activarea se face prin apăsarea unui buton pe volan. Sistemul se poate folosi atât în cadrul unui duel direct, cât și la depășirea piloților întârziați, atât timp cât pilotul din spate este la mai puțin de 1s de mașina din fața sa, în punctul de detecție.

 

Fiecare circuit are una sau două zone DRS. Sistemul este inactiv în primele două ture după start/restart (după un SC) și pe ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma distreaza mai mult declaratiile astea date de terti ( de-alde Vettel ), cum ca ei nu intervin in deciderea titlului in ultima cursa din an. Pai atunci sa nu mai intervina deloc, inca din prima cursa din campionat :D

 

Inteleg sa fii mai prudent, sa nu te tamponezi, dar non-combat .. wtf

 

Nota 10 la faza asta pentru Verstappen.

Editat de bimbominkia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A zis-o să se afle și el în treabă: când i-a prins pe silver boys oricum i se cam dusese viața din gume, pe liniile drepte nu putea să treacă de Rosberg care avea DRS de la Hamilton, iar pe viraje îl cam lăsau în urmă.

Și oricum, chiar dacă trecea de ROS, HAM controla situația și pe el nu-l depășea niciodată. Așa c-a zis las-o așea și hai acasă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asta era ideea: chiar și cu o victorie, HAM avea nevoie ca ROS să termine pe locul 4 sau mai jos pentru a câștiga campionatul. A sperat ca cei de la RB (și eventual Ferrari) să fie destul de rapizi pentru a-i pune probleme. Nu a fost cazul: Ricciardo a avut o strategie prea agresivă și și-a distrus gumele, Verstappen a avut o strategie bună dar pe care a făcut-o praf în primul viraj când s-a încăierat cu Hülkenberg și s-a trezit ultimul, iar Ferrari au fost pur și simplu prea lenți - chiar dacă Vettel a avut cea mai bună strategie și a fost ajutat în prima parte a cursei de către ritmul fals al lui Hamilton. Apoi diferența de viteză de vârf a celor de la Mercedes era oricum prea mare, iar Hamilton și-l punea inevitabil pe Rosberg în plaja DRS când reducea ritmul. Și nu cred că este vreo mașină capabilă să depășească un Mercedes cu DRS-ul activ pe linia dreaptă.

:goodposting:

Ultima propozitie e foarte trista pentru ca e foarte adevarata.Sper ca de la anul sa si-o ia baietii astia.

 

Ati vazut ca mai nou acum Hamilton e curtat de McLaren la piata zvonurilor...ar fi o mutare de maestru ca Hamilton sa sara la McLaren pentru ca eu zic ca nu va mai lua nici un campionat cu AMG.

» Post actualizat in 29 Nov 2016 07:07

Inteleg sa fii mai prudent, sa nu te tamponezi, dar non-combat .. wtf

Exact.

Vettel eu zic ca a influentat intr-o oarecare masura campionatul,dupa cum ai spus si tu,prin non-combat.Tine fatis cu Rosberg si s-a vazut.In fine.Pana la urma tot o lua unul de la Mercedes asa ca nu e mare pierdere.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati vazut ca mai nou acum Hamilton e curtat de McLaren la piata zvonurilor...ar fi o mutare de maestru ca Hamilton sa sara la McLaren pentru ca eu zic ca nu va mai lua nici un campionat cu AMG.

 

La modul laudativ în care l-a pupat în dos a vorbit despre el după cursă, mi se pare că și Horner îl vânează. Însă o plecare - mai ales la McLaren, ar fi cam suicid acum. După 2 ani, motorul Honda este încă pe nicăieri. Doar cu o găselniță tehnică a la Brawn GP pot spera la ceva anul viitor. Per total, viitorul apropiat nu sună bine pentru ei.

 

Iar despore RBR, toată lumea mi se pare supra-entuziastă că vor da lovitura în 2017 având în vedere schimbarea de regulament. Într-un fel îmi doresc și eu asta (m-am supra-saturat de monopolul trist al ultimelor 3 sezoane), dar sunt de părere că tot Mercedes sunt marii favoriți sezonul viitor. Iar cu o stare de spirit corespunzătoare (adică fără apucături de femeie la ciclul menstrual), nu văd de ce manelistul n-ar mai câștiga un campionat sau două.

» Post actualizat in 29 Nov 2016 09:48

 

Sezonul 2017 a început :)

 

A2W2799.jpg

A1W9249.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haaaaaa! plm, asta mai seamana a masina de F1!

 

Toata lumea in sus si in jos cu AMG, RB ... da'de Ferrari nu zice nime nica de bine? ... au stat cam mult pe bara, poate vine si timpul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mașinile de anul viitor vor arăta și mai bine: mai sus este doar un SF15-T (mașina din 2015) cu niște elemente aerodinamice modificate în funcție de noul regulament. Motorul va rămâne însă neschimbat. Iar o aerodinamică mai dezvoltată nu înseamnă mai mult spectacol - ba din contră, de obicei.

Singurul lucru pozitiv la care putem spera în mod realist este sfârșitul dominației absolute Mercedes, deși personal am ceva dubii. Sper să n-am dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modul laudativ în care l-a pupat în dos a vorbit despre el după cursă, mi se pare că și Horner îl vânează. Însă o plecare - mai ales la McLaren, ar fi cam suicid acum. După 2 ani, motorul Honda este încă pe nicăieri. Doar cu o găselniță tehnică a la Brawn GP pot spera la ceva anul viitor. Per total, viitorul apropiat nu sună bine pentru ei.

True.

Ar fi culmea sa se duca Hamilton la RBR as innebuni.Sa il vad la anu ca ia din nou campionatul,si cu RB.Pai draq se mai uita la F1 atunci,mai bine ma uit pe taraf.

 

Iar despore RBR, toată lumea mi se pare supra-entuziastă că vor da lovitura în 2017 având în vedere schimbarea de regulament. Într-un fel îmi doresc și eu asta (m-am supra-saturat de monopolul trist al ultimelor 3 sezoane), dar sunt de părere că tot Mercedes sunt marii favoriți sezonul viitor. Iar cu o stare de spirit corespunzătoare (adică fără apucături de femeie la ciclul menstrual), nu văd de ce manelistul n-ar mai câștiga un campionat sau două.

Si eu sunt printre entuziasmati :)

Sunt de parere ca vor da lovitura la anul,"pentru ca de ce" : se va inregistra o crestere a influentei aero cu 40%.Preconizat.Ceea ce e enorm,monstruos.Si cine sunt tatici in aero?RB.Newey .E cineva peste Newey?NIMENI.

E baiatul asta nou acuma James Key? parca de la Torro Rosso care promite.Dar Newey deocamdata e GOAT.

Prin urmare sunt de parere ca la anul RB vor fi primii.E si logic daca stai sa te gandesti,degeaba au AMG 50 de cai in plus daca intra mai slab pe curbe.

Se stie ca Holly Graal a fost intotdeauna viteza pe curbe,cine are cea mai mare viteza pe curbe e castigator.

 

Haaaaaa! plm, asta mai seamana a masina de F1!

 

Toata lumea in sus si in jos cu AMG, RB ... da'de Ferrari nu zice nime nica de bine? ... au stat cam mult pe bara, poate vine si timpul lor.

DA,macar sa semene daca nu avem F1 cum trebuie macar sa simuleze :)

Dar nu e un model anterior cu wings de teste?

 

Nu,de Ferrari nu zice nimeni nimic,ei au si vor avea probleme interne.James Allison a plecat,le trebuie om pe motor,om pe aero pe sasiu,etc,ei sunt in pom.

 

Mașinile de anul viitor vor arăta și mai bine: mai sus este doar un SF15-T (mașina din 2015) cu niște elemente aerodinamice modificate în funcție de noul regulament. Motorul va rămâne însă neschimbat. Iar o aerodinamică mai dezvoltată nu înseamnă mai mult spectacol - ba din contră, de obicei.

 

Singurul lucru pozitiv la care putem spera în mod realist este sfârșitul dominației absolute Mercedes, deși personal am ceva dubii. Sper să n-am dreptate.

Aia vroiam sa zic si eu - aia nu e 2017 ca e prea mica.Alea vor fi mai mari,mai late.Plus botul ala,aripa,etc.Vor fi foarte interesante ca si look.

Motorul va ramane neschimbat,dar se lasa dezvoltarea libera.Deci draq - CINEVA AR TREBUI SA COPIEZE TURBINA AIA SPLIT AMG.Pentru ca it's about time,bai nene,chiar nu vad astia beneficiile???

 

AMG va cadea de pe 1.Dau in scris,mergi pe mana mea.Deja RB e pe 2 si se apropie.La anul i-ar fi ajuns chiar si cu dezavantajul major al cailor in minus.Asa,cred ca ii depaseste.

 

@PzKpfW :

Apropo de tehnica,m-am uitat la ceva extraordinar de interesant : De mult ma gandeam ca trebuie sa fie ceva mai bun decat supapele "clasice" pentru admisie/evac,o idee,un principiu mai bun,si conform zicalei ca tot ce e bun a fost deja inventat,am gasit asta : Rotary valves.

Un principiu atat de simplu si atat de perfect.Inventate desigur odata cu motoarele cu abur.Si superbe.Mult mai usoare si mai eficiente decat supapele traditionale,chiar si desmo sau pneumatice.

Imagineaza-ti pentru un inline4 un shaft cu 4 supape din astea (ovale,in loc de 8 rotunde ) pe admisie si 4 (la fel,ovale) pe evacuare sincronizate cu vibrochenul.Cilindrii supapelor din Ti,goi pe dinauntru,cu o gaura ovala dintr-o parte in alta.Sublim.

Sau si mai bine,un motoras electric care le misca (sau chiar 8 mai mici pentru variable valve timing) in functie de senzorul de pozitie al vibrochenului.Fara ungere cu ulei in chiulasa,fara arcuri,fara double camshafts,fara distributie - zero.Smecherie maxima.

Eu zic ca sunt si peste cameless,datorita designului superior si admisiei mult mai bune (gura de admisie e efectiv libera,supapa nu se interpune pe traseul de aer ca la poppet) dar si faptului ca lucrul mecanic necesar pentru a roti acele cilindre e mult mai mic decat ar fi pentru a cobora/urca o valva poppet.De supapele clasice pe arc nici nu mai are rost sa povestesc.

 

Am citit ca s-au facut teste pe F1 cu asa ceva,de ce draq nu se folosesc???

Pentru ca atata timp cat se poate face izolarea camerei de ardere corespunzator (si se poate,pentru ca s-au folosit cu succes pe motoarele 2t),eu nu vad absolut nici un dezavantaj la asa ceva.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit ca s-au facut teste pe F1 cu asa ceva,de ce draq nu se folosesc???

 

Pentru că regulament :)

 

ARTICLE 5 : POWER UNIT

5.1 Engine specification : (...)

5.1.8 Engines must have two inlet and two exhaust valves per cylinder. Only reciprocating poppet valves with axial displacement are permitted. The sealing interface between the moving valve component and the stationary engine component must be circular.

 

Strict din punct de vedere tehnnic acum, dacă într-adevăr au testat (când? cum?), ori au găsit că nu este o soluție mai bună în ceea ce privește randamentul, ori că implica un cost prea mare, ori ambele. Părerea mea de necunoscător în ale design-ului de motoare îmi sugerează niște forțe de frecare importante între partea mobilă și cămașa exterioară. Toleranțele trebuie să fie minime pentru a permite etanșarea între pașii ciclului, iar cu asta s-ar putea să fie probleme la turații înalte (dilatare). În același timp există uzura: sistemul pe care-l descrii mi se pare oarecum similar cu modul de funcționare al unui motor Wankel. Și ce anume cedează în timp la un motor rotativ? Exact: garniturile de etanșare ale rotorului. Aici văd deci o problemă. Probabil că mai sunt și altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vettel pt ca a influentat campionatul (?!) e o pixda. MM anul trecut a fost un super erou.

Ham n-a respectat strategia Merc, adica nu l-a lasat pe arian sa mearga la pas spre titlu, a indraznit sa-si apere sansa.

De mare cacao, si 1 si 2!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hamilton a facut bine ce a facut.Rosberg a fost de fapt pixda.Pentru ca a stat in spatele lui Ham cu chilotzii tremuranzi in loc sa atace.
Marquez a facut la motogp anul trecut foarte bine ce a facut,a atacat.Asta trebuie sa faca toti pilotii indiferent din ce disciplina sunt.Vettel la fel,trebuia sa atace.Daca era prima cursa din sezon n-ar fi atacat?E,pai daca ar fi atacat la prima,de ce n-a atacat la ultima?Din punctul lui de vedere ar fi trebuit sa fie identic,nu are voie sa se gandeasca decat la el,nu "stai ca daca il depasesc pe Rosberg poate pierde asta campionatul",pe Vettel (Ferrari) nu are voie sa il intereseze soarta lui Rosberg (AMG).Daca Vettel poate depasi un pilot mai slab (Rosberg) pentru a castiga mai multe puncte,atunci de ce nu o face?Marquez asta a facut anul trecut la motogp,a incercat sa depaseasca un pilot mai slab pentru a castiga cat mai multe puncte.Pentru ca,spre deosebire de Vettel,pe Marquez (Honda) l-a durut fix in fiund de marele duel al lui Rossi (Yamaha) cu Lorenzo tot de la Yamaha.Asa trebuie sa fie intotdeauna - esti slab - ti-o iei,esti puternic - iesi pe 1.Nu faze de genul "ba nu va bagati ca noi ne batem aici la titlu,si na" - pai daca sunteti voi asa smecheri si va bateti la titlu asta inseamna ca sunteti locurile 1 si 2 si deci ar trebui sa fiti mai puternici/rapizi decat restul care sunt pe 3.4,etc. si sa nu le cereti alora sa va lase,sa nu se bage,nu?
Iar daca nu sunteti asa inseamna ca nu prea meritati titlul,nu?Simplu.
Dar daca ala,Rossi anul trecut se enerveaza cand este depasit incontinuu de Marquez si da cu piciorul ca vaca ba dupa aia mai si tipa ca a fost un complot,iar asta Vettel,isi face selfie-uri fericit cu Rosberg la luarea campionatului de zici ca a luat si el juma din bani,ce sa mai zici,unde draq mai e racing-ul?
Plm - un boschet de neamtz macalau,zici ca e Iohannis,si Hamilton-Sorinel-Minune ("salveaza-ma Sorinele,salveaza-ma :lol: ) astia sunt campionii F1.

PzKpfW, on 29 Nov 2016 - 17:17, said:

Pentru că regulament

ARTICLE 5 : POWER UNIT
5.1 Engine specification : (...)
5.1.8 Engines must have two inlet and two exhaust valves per cylinder. Only reciprocating poppet valves with axial displacement are permitted. The sealing interface between the moving valve component and the stationary engine component must be circular.


Strict din punct de vedere tehnnic acum, dacă într-adevăr au testat (când? cum?), ori au găsit că nu este o soluție mai bună în ceea ce privește randamentul, ori că implica un cost prea mare, ori ambele. Părerea mea de necunoscător în ale design-ului de motoare îmi sugerează niște forțe de frecare importante între partea mobilă și cămașa exterioară. Toleranțele trebuie să fie minime pentru a permite etanșarea între pașii ciclului, iar cu asta s-ar putea să fie probleme la turații înalte (dilatare). În același timp există uzura: sistemul pe care-l descrii mi se pare oarecum similar cu modul de funcționare al unui motor Wankel. Și ce anume cedează în timp la un motor rotativ? Exact: garniturile de etanșare ale rotorului. Aici văd deci o problemă. Probabil că mai sunt și altele.

Ahhh...regulamentul...it figures.
Nu inteleg totusi de ce nu ii lasa sa experimenteze si cu alte concepte de supape,pentru ca cele de acum au foarte multe limitari.Si nu de alta dar poate apar si pe la noi pe masini in cativa ani si nu mai tre sa schimbam distributii :P
Uite ce s-a intamplat cand au lasat hibridele - di,tji,multe chestii.

Eu bineinteles ca m-am gandit strict dpdv teoretic,iar limitarile de care spui tu au logica.
Dar au fost depasite :
- Rotax 582 - motor 2t pt aviatia usoara cu supape rotative,cred ca daca pun un motor din asta in aviatie,au cam depasit problemele de fiabilitate.
- Coates engines - supape rotative pt motoarele in 4t.(uite aici patentul care descrie exact tehnologia si felul cum se izoleaza camera de ardere,e foarte interesant si cred ca iti va raspunde la intrebari)
- au fost si niste

,nu stiu de ce nu s-a concurat cu acel motor,bine,era W12,complicat motor,poate si de aia,in fine.

Citez :"The rotary valve combustion engine possesses several significant advantages over the conventional assemblies, including significantly higher compression ratios and rpm, meaning more power, a much more compact and light-weight cylinder head, and reduced complexity, meaning higher reliability and lower cost.Rotary valves are potentially highly suitable for high-revving engines, such as those used in racing sportscars and F1 racing cars, on which traditional poppet valves with springs can fail due to valve float and spring resonance and where the desmodromic valve gear is too heavy, large in size and too complex to time and design properly. Rotary valves could allow for a more compact and lightweight cylinder head design. They rotate at half engine speed and lack the inertia forces of reciprocating valve mechanisms. This allows for higher engine speeds, offering approximately perhaps 10% more power."

Foarte interesant zic eu.Oare si la motogp le interzice regulamentul?ca am cautat specificatii de supape dar nu am gasit... Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e oarece diferenta intre Vettel 2016 si Marquez 2015.

 

Marquez 2015 a fost luat la pul_a de maestrul Rossi dupa Phillip Island ( gratuit as zice eu ) si, normal, a luat-o personal. Ce a urmat la Sepang si Valencia au fost chestiuni personale ( "daca tot zici ca o fac special, hai sa-ti arat cum este cand chiar o fac special" ).

 

Vettel nu cred ca are nici o gara cu Hamilton, nu-mi amintesc sa fi avut vreun clinci cu el. Poate sa fie doar simpatia cu finlandezo-germano-monegascul, proaspat campion.

 

Eu propun ca , dupa prima etapa din campionat, primii doi din clasament, cu cele mai mari sanse la titlu , sa fie lasati sa se bata intre ei, iar ceilalti de pe grila sa nu mai intervina. La toate competitiile ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehm, parca se da liber la modificat motoare...

 

Dezvoltarea va fi liberă. Arhitectura motorului rămâne aceeași.

 

e oarece diferenta intre Vettel 2016 si Marquez 2015.

 

Marquez 2015 a fost luat la pul_a de maestrul Rossi dupa Phillip Island ( gratuit as zice eu ) si, normal, a luat-o personal. Ce a urmat la Sepang si Valencia au fost chestiuni personale ( "daca tot zici ca o fac special, hai sa-ti arat cum este cand chiar o fac special" ).

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu a prea putut sa-l prinda,nu?Pentru ca e cam greu sa-l ataci pe unul care e mai rapid decat tine,tu vrei sa ataci si cand colo,hopaa,nu mai ai ce ataca ca ala a fugit,nu mai e.

Cand te uiti cred ca la toate cursele lui MM de cand a venit in moto3 si pana acum,cand vezi cat de bataios e la fiecare cursa,nu cred ca "pixda" e cuvantul care iti vine in cap.In fine.

Hai totusi sa nu facem si aici telenovele si teorii ale conspiratiei si Mioritze cu cei 3 ciobanasi din care 2 vor sa mi-l omoare pe al treilea "ca-i mai ortoman si are oi mai multe".S-a dezbatut acel campionat si in dunga,oricum fiecare a ramas la parerea lui,deci chiar nu are rost.

Mike Webb insa se pare ca a fost de parerea noastra din moment ce l-a penalizat pe Rossi.

 

e oarece diferenta intre Vettel 2016 si Marquez 2015.

 

Marquez 2015 a fost luat la pul_a de maestrul Rossi dupa Phillip Island ( gratuit as zice eu ) si, normal, a luat-o personal. Ce a urmat la Sepang si Valencia au fost chestiuni personale ( "daca tot zici ca o fac special, hai sa-ti arat cum este cand chiar o fac special" ).

 

Vettel nu cred ca are nici o gara cu Hamilton, nu-mi amintesc sa fi avut vreun clinci cu el. Poate sa fie doar simpatia cu finlandezo-germano-monegascul, proaspat campion.

True.

 

Conversatia radio cu AMG-ul nervosi care ii tot cer sa mareasca ritmul.

 

 

2017 Driver Line-up :

 

Mercedes
Nico Rosberg
Lewis Hamilton

Ferrari
Sebastian Vettel
Kimi Raikkonen


Red Bull TAG-Heuer/Renault
Daniel Ricciardo
Max Verstappen

Williams-Mercedes
Valtteri Bottas
Lance Stroll

McLaren-Honda
Fernando Alonso
Stoffel Vandoorne

Force India-Mercedes
Sergio Perez
Esteban Ocon

Toro Rosso-Renault
Carlos Sainz
Daniil Kvyat

Renault
Nico Hulkenberg
Jolyon Palmer

Haas-Ferrari
Romain Grosjean
Kevin Magnussen

Sauber-Ferrari
Marcus Ericsson
TBA
Possible Candidates – Felipe Nasr, Antonio Giovinazzi, Pascal Wehrlein, Esteban Gutierrez

Manor-Mercedes
TBA
TBA

Possible candidates: Pascal Wehrlein, Rio Haryanto, Esteban Gutierrez, Felipe Nasr

Deja echipele mari si-au confirmat pilotii,au mai ramas doar echipele codase unde pilotii isi platesc locul.Din cei nou veniti,Stroll nu cunosc,Vandoorne imi face o impresie buna,cred ca va fi bun.Bine,la ce coechipier are,ar cam trebui sa fie al naibii de bun.

 

2017 Pre-Season Tests Schedule :

 

1. 27.02 - 02.03 - Barcelona, Circuit de Catalunya

2. 07-10.03 - Barcelona, Circuit de Catalunya

 

Vom avea ceva de asteptat pana in martie...

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia ii cereau sa mareasca ritmul ca sa ia Ros titlul fara stres, ala a fost telul echipei.

Eu mi-am format demult parerea, aluzia era strict la cei care comenteaza si catalogheaza diferit 2 piloti care cica ar fi facut cam acelasi lucru, desi eu nu vad vreo implicare a lui Vettel in deciderea titlului F1 2016. Si daca ar fi vrut nu

avea cu ce, cotetzul rosu e in alta liga fata de silber cum ii zice. Ceea ce nu se

aplica la MM 2015.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conversatia radio cu AMG-ul nervosi care ii tot cer sa mareasca ritmul.

 

Overall a pretty disappointing lack of swearing, but then I guess Vettel wasn’t involved! :laugh:

 

Aia ii cereau sa mareasca ritmul ca sa ia Ros titlul fara stres, ala a fost telul echipei.

 

De ce crezi că britanicul Paddy Lowe (de exemplu) ar fi avut mai multă simpatie pentru un fino-german crescut la Monaco decât pentru un englez de-al lui? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca salariul lui e platit de nemtii de la Merc si politically corect e sa servesti interesele angajatorului inaintea simpatiilor personale. Eu cel putin asa am procedat cand eram angajatul cuiva, chiar daca personal nu eram de acord cu deciziile acestuia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...