Tsunami Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Asa este Tsunami, dar este gresit. Poate se sperie, poate pe margine e asfalt prost, nisip, pietre, etc; este foarte riscant. e vorba de genul de oameni tip huidu. de gresit este gresit. eu n-o pot face desi sunt tare, dar ma gandesc la cel care e pe 2 roti. foarte putini pe 2 roti am vazut in Romania ca stiu ceea ce fac. majoritatea au incheieturile mainilor albe nu sunt multi soferi d-astia, sunt buni soferi dar forteaza. sincer, prefer unul d-ala care e atent si merge la limita decat un bosorog de duminica neatent care-ti intoarce in fata sau se urca pe frana ca a uitat batista la biserica, sau face coloana de 50 de masini pe valea oltului si poate genera multe accidente din irritate a traficului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Pe drumurile cu o singura banda pe sens astfel de faze sunt la ordinea zilei. Nu conteaza ca sunt drunuri judetene sau nationale. Am trecut prin faze de-astea de fiecare data. Unii soferi erau asa senini ca nici nu-si dadeau seama ce fac (probabil se gandeau ca noi ar trebui sa mergem prin sant). Nu ramane decat o singura solutie pana ne civilizam: reducerea vitezei, flash cu faru' si mers cat mai pe dreapta in cazul in care vine unu din fata ca in situatia din primul post.. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 nu merg niciodata pe drum cu faza lunga. doar in parcarea subterana ceea ce scrii tu aici, sincer ma surprinde, credeam ca ai experienta mai mare de multe ori eu ma duc pe dreapta si ii las sa treaca nu merg pe mijlocul soselei niciodata, la un drum cum e cel descris de tine merg pe urmele rotilor din stanga, ale vehiculelor de pe banda mea de multe ori am observant manevra asta efectuata de soferi buni cu masini bune. daca am loc, n-am nici o problema nu stiu cat de fericita e exprimarea ta. probabil s-ar spune mai corect 'experienta mai multa', nu mai 'mare'. Iar vis a vis de pilda ta de motociclist demagog, parerea mea (umila) este ca daca mergi pe urmele rotilor din stanga te expui la pericol mai mare. Daca vine spre tine (de pe contrasens) o coloana de 5 masini, si unul dintre ei merge fix in c.urul altuia, si vrea sa depaseasca dintr-odata, din scurt, te va vedea mai tarziu decat daca ai fi circulat pe mijlocul benzii tale. Iarasi pe urmele rotilor din dreapta nici atat nu e indicat,pt ca mergand astfel ii 'indemni' involuntar sa te ingramadeasca si sa depaseasca (fix cum a patit fast_arrow). La fel rularea prea aproape de unele masini , in exterior nu e prea facila. Cu atat mai mult cu cat acele masini sunt de gabarit mai mare (dube/camioane). Am intalnit enorm de multi soferi , pe contrasens, care asteptau sa faca stanga, eu avand in fata o tuba/camion, ei nu ma vedeau,si fix dupa ce trecea duba/camionul din fata mea, virau spre stanga, si-mi taiau calea. Si crede-ma,nu tre sa fii la 2 metri in fundul celui din fata ca sa patesti asta. De aia in general pastrez o distanta decenta fata de cel care ruleaza in fata mea, care sa-mi asigure vizibilitate din partea soferilor de pe contra-sens, in caz ca doresc sa-mi faca vreo schema cu intors in fata,sau virat stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 (editat) Pe mijloc iar nu e ok în românia... E ulei, antigel si mai știu eu ce mai cade se prin mașini. Asta cu păstratul distanței o fac și eu și m-a salvat de multe ori Editat Septembrie 11, 2013 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Pe mijloc iar nu e ok în românia... E ulei, antigel si mai știu eu ce mai cade se prin mașini. Asta cu păstratul distanței o fac și eu și m-a salvat de multe ori Nu inteleg de ce se discuta asta de fiecare data. Tot internetul abunda de surse de incredere care explica unde sa stai si de ce e bine/nu e bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Pe mijloc iar nu e ok în românia... E ulei, antigel si mai știu eu ce mai cade se prin mașini. Asta cu păstratul distanței o fac și eu și m-a salvat de multe ori Ok,stai tu dupa urmele de cauciucuri Eu personal n-am vazut urme de 'antigel' sau ulei. Si oricum, alea le poti evita usor, DACA MERGI LEGAL, asa cum zic moralistii de pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 cand circul acolo, pe urmele de cauciucuri stanga, (sau dreapta cand sunt pe banda a 2-a pe o sosea cu 2 benzi pe sensul de mers) I hold my ground, nu am ulei sau particule pe calea de rulare, asta o s-o simti in special pe udatura. daca esti atent te astepti la manevre periculoase ale celor care te pot accidenta. daca nu vezi soferul masinii care e pregatita sa depaseasca, nu te opreste nimeni sa mergi un pic mai in dreapta pana te observa sau eventual si mai in dreatpa daca se arunca in depasire. voi ati mers vreodata cu motocicleta?? eu cel mult va spun cu circul eu, si faptul ca circul mult si tare nu am nevoie de faza lunga si sunt in viata. daca voi conduceti dupa alte reguli, dupa surse din internet, nu ma priveste eu va demonstrez ca se poate ramane in viata si fara tobe zgomotoase si fara faza lunga si respectand si rezonand cu traficul ca nu vezi urme de ulei si antigel si particule asta nu inseamna ca nu-s acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Nea Nelu strikes again! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 (editat) Când mergi pe motor si vrei sa ramai sănătos, ai 2 reguli esentiale: 1. Când apare o situatie neclara in fata, franezi. Automat. Astfel castigi timp sa analizezi lucrurile si iei decizia sănătoasă. (Nu corecta. Poti sa ai dreptate, dar in trafic aplici legea junglei, daca este mai mare lasa-l sa treacă!) 2. Încerci să anticipezi ce ar putea sa facă ceilalti participanti la trafic. Poate fi obositor, de aceea nu stai in coloana de masini când mergi afara. Depasesti repede si mergi singur. Asculta-l pe @Tsunami. Stie ce spune. Simplu, trebuia sa franezi din timp si sa mergi pe dreapta, lasandu-l sa treacă. Editat Septembrie 11, 2013 de September Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Când mergi pe motor si vrei sa ramai sănătos, ai 2 reguli esentiale: 1. Când apare o situatie neclara in fata, franezi. Automat. Astfel castigi timp sa analizezi lucrurile si iei decizia sănătoasă. (Nu corecta. Poti sa ai dreptate, dar in trafic aplici legea junglei, daca este mai mare lasa-l sa treacă!) 2. Încerci să anticipezi ce ar putea sa facă ceilalti participanti la trafic. Poate fi obositor, de aceea nu stai in coloana de masini când mergi afara. Depasesti repede si mergi singur. Asculta-l pe @Tsunami. Stie ce spune. Simplu, trebuia sa franezi din timp si sa mergi pe dreapta, lasandu-l sa treacă. so sa stii tot timpul ce ai in spate, de multe ori frana te poate baga-n belea sa te loveasca din spate. daca sunt agresivi pe care-I aveti in spate care merg prea aproape, ii lasati sa se duca, le faceti semn cu mana sau mergeti mai repede daca va simtiti in siguranta legea asta cu ochii in oglinda si in momentul depasirii nu de putine ori am avut agresivi dupa mine care se arunca in depasirea vehiculului pe care-l depasesc eu din scurt, iar ambliopul deposit accelereaza. atunci trebuie sa ai resursa suficienta cu motocicleta sa accelerezi violent, caci daca ai masina care vine pe contrasens nu mai ai luxul franarii daca idiotul din spate e imediat dupa tine situatie intalnita acum 2 weekenduri pe t/fagarasan cu un Volvo care tinea sa se intreaca cu mine. o data a fost nevoie dupa ce l-am depasit sa-l observ ca vine la metrii in spatele meu cand depaseam... dupa asta ori plec de langa el, ori il las sa se duca. cand intru in depasire am 2-3 planuri de iesire din criza in caz ca ceva merge gresit. constrangerile nu-mi plac cand e viata mea in joc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Tsunami tu confunzi motociclismul cu un joc video/pe calculator. Tu si inca vreo 2-3 pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 asa e Adriane, ia zi, faci 100km intr-o zi?, este ca te solicita? repet si pentru tine, ce scriu aici e din experienta e la capitolul, "for free", "take it or leave it" nu-mi trebuie aplauze, iar tu esti ultimul care m-ar bucura daca ar aprecia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klux Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Sa-i ajuti sa nu moara nu-i bine, sa razi de ei ca au crapat prosteste iar nu-i bine. Muraturi si cocaina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 damn straight Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Ma adaug și eu în lista celor care au rezerve asupra skilului lui Adrian de a merge... cu orice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 asa e Adriane, ia zi, faci 100km intr-o zi?, este ca te solicita? repet si pentru tine, ce scriu aici e din experienta e la capitolul, "for free", "take it or leave it" nu-mi trebuie aplauze, iar tu esti ultimul care m-ar bucura daca ar aprecia n-ai tu grija cati km fac intr-o zi:)) dar pana una alta vad ca te agiti ca un pepsi....... Ma adaug și eu în lista celor care au rezerve asupra skilului lui Adrian de a merge... cu orice... ne cunoastem si nu stiu?) de unde apareti ca ciupercile )))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 (editat) Va povestesc si voua ca pe viitor sa nu ajungeti in situatie asemanatoare. Duminica veneam dinspre Slobozia spre Bucuresti si nu pe A2 caci nu e fun. Benzina arsa aiurea, plictiseala. M-am dus pe A2 si ma intorceam pe drumul spre Urziceni. Vreme buna, ora 15,30 soseaua uscata, motorul rupea soseaua,doar doua benzi. Aveam cam 130 km/h. Din fata un camion si unul intra in depasirea lui, o masina rosie, nu am vazut marca. Aprind faza mare, pentru mine insemnand : sunt si eu pe aici, grabeste-te, lasa-l sa depaseasca, nu accelera. De obicei functioneaza, dar acum...Soseua in linie dreapta, in afara localitatii ,nu stiu care'. Inainteaza aia inaintez si eu, cand constat ca la vreo150 metri de mine inca nu reusea sa se replieze, sa termine depasirea. Franez si unde mergeam pe mijlocul soselei increzator ca totul e ok. imi dau seama ca nu mai e nimic de facut. Ma bag dreapta mult si ala trece pe langa mine in zbor...Concluzia : daca aluia sau mie ne tremurau mainile eram praf amandoi. Dupa am simtit un gol in stomac. Nu stiu ce viteza avea el dar eu aveam cam 90-100 in acel moment. Unde am gresit eu ? Am avut viteza prea mare pe acel segment de drum, am redus tarziu. Nu am patit niciodata asa ceva. Bine ca nu a fost vreo curba sau ceva sosea rupta, sau noroi, nisip vreo balega, etc. In viitor o sa reduc asa cum faceam mai mereu, concomitent cu aprinderea fazei mari, cand vad ca se intra din fata in depasire. In acest sezon e faza care putea sa ma omoare. Si aveam si eu un pic de vina ...recunosc. Cred ca nu te-ai plimbat suficient de mult pana acum Te obisnuiesti cu astea in asa hal incat or sa ti se para niste banalitati Cam in fiecare iesire mai lunga nimeresc cel putin cate un meserias din asta Editat Septembrie 12, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Eu glumeam în legătură cu Adrian. Nu fac aprecieri cu privire la skilul nimănui ca nu ma caracterizează. Și ca sa fiu și eu on Experienta inițiatorului topicului e prima dintr-un lung șir. Vei avea și mai periculoase de atât. Ideea e sa conduci preventiv și sa nu uiți ca '' pe moto nu ai niciodată prioritate'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 (editat) Treaba asta care a pățit-o inițiatorul topicului a devenit banalitate. Am pățit-o de atâtea ori că nici măcar nu mă mai sperie. Am pățit să mă scoată de pe stradă tiru`/rata comunală. La astea din urmă e de căcant că te scot de pe asfalt, sunt mari, late. Editat Septembrie 12, 2013 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Cred ca nu te-ai plimbat suficient de mult pana acum Te obisnuiesti cu astea in asa hal incat or sa ti se para niste banalitati Cam in fiecare iesire mai lunga nimeresc cel putin cate un meserias din asta ca mi-ai adus aminte in Bulgaria anul trecut: secunda 4 si 45 parca in sec 4 autocarul depasea un jeep care se pregatea sa depaseasca tractorul la min 1:38 parca mai am o chestier d-asta sunt asa de frecvente incat nu le mai iau in seama la primul eveniment incetinisem in asa fel incat sa fiu in siguranta si pe tarana din dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 La mine a fost o data diferit fata de ce ni se intampla zilnic,eram in afara localitatii..drum drept pe mai multi km, asfalt bun,pe sensul celalalt coloana si unul cu logan in depasire..depaseste coloana dar nu se tragea pe banda lui(eu sunt mai kamicaze nu franez decat cand ma apropii foarte mult de masina intrata in depasire),vad ca nu se trage pe banda lui,franez cat pot de mult in ultimul moment loganul se baga pe banda lui eu intorc si ma iau dupa el il ajung la o trecere cu calea ferata il trag din masina si dupa vreo zece palme peste fata si cap combinate cu pumni usori imi zice ca m-a vazut ca veneam cu viteza prea mare si mi-a facut asa sa ma incetineasca ca noi astia cu motoare mergem prea tare..eu cum nu sunt dus la biserica am inceput sa-l iau la suturi el fugea pe camp eu dupa el si numai suturi in fund si pe picioare ...de fata cu fisa si cu nevasa care striga sa-l las in pace. Nu mai povestesc de cate ori ies cu prietenii nu exista plimbare fara sa intalnim un dobitoc si toti din grupul meu se aprind la fel de repede ca mine ,ne luam dupa ei cu motoarele si le inconjuram masina pana se cacao pe ei de frica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 La mine a fost o data diferit fata de ce ni se intampla zilnic,eram in afara localitatii..drum drept pe mai multi km, asfalt bun,pe sensul celalalt coloana si unul cu logan in depasire..depaseste coloana dar nu se tragea pe banda lui(eu sunt mai kamicaze nu franez decat cand ma apropii foarte mult de masina intrata in depasire),vad ca nu se trage pe banda lui,franez cat pot de mult in ultimul moment loganul se baga pe banda lui eu intorc si ma iau dupa el il ajung la o trecere cu calea ferata il trag din masina si dupa vreo zece palme peste fata si cap combinate cu pumni usori imi zice ca m-a vazut ca veneam cu viteza prea mare si mi-a facut asa sa ma incetineasca ca noi astia cu motoare mergem prea tare..eu cum nu sunt dus la biserica am inceput sa-l iau la suturi el fugea pe camp eu dupa el si numai suturi in fund si pe picioare ...de fata cu fisa si cu nevasa care striga sa-l las in pace. Nu mai povestesc de cate ori ies cu prietenii nu exista plimbare fara sa intalnim un dobitoc si toti din grupul meu se aprind la fel de repede ca mine ,ne luam dupa ei cu motoarele si le inconjuram masina pana se cacao pe ei de frica. desi stii si tu ca nu ai rezolvat nimic, totusi simti ca astia nu merita lasati in pace, gen pe principiul "lasa-l ma, ca oricum nu baga la cap". sau o sa vina fetitele forumului si o sa zica de acum ca ai murdarit imaginea comunitatii moto si , cireasa de pe tort: "de acum alt conservar care va ura moyociclistii" )) pe scurt: bine i-ai facut si bine le faceti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 (editat) sau o sa vina fetitele forumului si o sa zica de acum ca ai murdarit imaginea comunitatii moto si , cireasa de pe tort: "de acum alt conservar care va ura moyociclistii" )) pe scurt: bine i-ai facut si bine le faceti. Ca veni vorba de urat motociclistii,daca aveti curiozitatea sa intrati pe siteul la 4tuning acolo este o campanie zilnica impotriva motociclistilor in care cei care scriu articolele de prima pagina te invata cat de prosti,rai si nesuferiti sunt motociclistii si aplaudaci care ii sustin si ne doresc moartea la toti. Editat Septembrie 13, 2013 de b86dtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klux Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Sunt revoltat de comportamenul asta, de asta avem noi motociclistii o imagine proasta! Huo! P.S: Data viitoare vandalizeaza-i masina ca sa tina minte. Ca sa uita repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 La mine a fost o data diferit Ala a vrut sa iti faca "educatie rutiera", motiv pentru care l-ai "educat tu. La un moment dat cind tu vei face "educatie" o sa fii si tu "educat" de altul mai nervos decit tine. Merita? E asta scopul pentru care incaleci calul? Tu stii cel mai bine, dar in activitatea asta de motociclit cred ca cel mai important e un cap limpede si singe rece, poate iti asumi riscuri prea mari facind "educatie". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.