Vizitator Adrian Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 @ kato_arad: Un bou i-a intors motociclistului in fata, pe linie continua si in curba, iar pe tine te roade grija de oglinzile motociclistului si numarul de inmatriculare, si mai faci si speculari imputite legate de RCA si permisul lui. Mai pui la indoiala si spusele lui balazsfi, care pana una alta, a fost acolo prezent (sa vada macar urmarile). Tu in schimb,stai si dai din gura (respectiv) taste, dupa monitor, exact cum fac majoritatea care vorbesc ....in plus pe topicurile astea unde se petrece un incident/accident. N-am vazut nicaieri atata ura intre motoristi ca pe forumul asta. Nu zic sa fim uniti in prostie si acte de violete sau in replici sterile gen "moarte conservarilor", dar totusi se poate si putina decenta ,mai ales cand e vorba tot de un motociclist. Si pana la urma, prin ABSURD, chiar daca n-avea NICI oglinzi sau nici NUMAR, ce TREABA au alea cu faptul ca idiotul cu masina a intors ca un (cuvant urat) pe linie continua? Acu 3 saptamani am surprins si eu un accident cand veneam dinspre Vaslui spre Iasi (am postat la sectiunea Iasi),cand am ajuns baiatu era pe jos, tot ceva la picior. am stat pana a venit ambulanta/ Politia, am facut poze (ca sa aiba dovezi), am incercat sa fiu OM. A da din gura pe forum/topicuri nu cred ca ajuta pe NIMENI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bradu Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Motociclist---------OK Motocicleta--------OK Coaja---------------PRAF SI PULBERE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Septembrie 15, 2013 Autor Share Postat Septembrie 15, 2013 Da Kato_arad, am fost la fata locului, pozele postate sunt facute de mine, am incercat sa-l ajut cum am putut, inclusiv sa-i inchid gura soferului care era recalcitrant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeze Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 (editat) eu merg fara oglinzi. am doar una si aia sta pliata. are relevanta doar in fata carnatului care vrea sa'ti ridice probleme, eventual politist. nu stiu ce cauta astea sa'si dea cu supozitiile pe aici, eu le consider ... medicamente. bafta motociclistului! Editat Septembrie 15, 2013 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Da Kato_arad, am fost la fata locului, pozele postate sunt facute de mine, am incercat sa-l ajut cum am putut, inclusiv sa-i inchid gura soferului care era recalcitrant. In cazul asta imi cer scuze, Daca erau toate insirate pe aici era ok. Deci sustin in contiunare zicala : moarte conservarilor! Nu bag de seama pe cei care-i iau gura pe dinainte (nu am jignit pe nimeni) si apreciez raspunsurile pertinente la nelamuririle mele. Daca am luat la puricat vre-un motociclist sariti cu gura. Daca ziceam moarte conservarului de la inceput eram ridicat in slavi. Cunosc iesirile astea pline de ,,entuziasm". Cred ca problema e lamurita si nu vad ce e mai de discutat. Pace voua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 (editat) Respectivul cu capra lui nu avea ce sa caute pe drumul judetean sau cum s-o fi numit. Nu vad nici numar de inmatriculare pe ea. Poate respectivul nici nu poseda permis. daca ar sti ca mobra lui e in ilegalitate nu ar umbla cu ea pe acel drum. Bine ar fi sa gresesc. Bine e ca nu a patit nimic. Daca e asa cum banuiesc cel cu Dacia ii poate cere daune. ha ha . Vorbeste gura fara tine. Bine ar fi sa gresesc. Ala cu Dacia a fost de vina. Parol. Si DA, avea si oglinzi dar, fatalitate sau calitate proasta ( nu imi dau seama inca, cercetez) au zburat de pe moto atunci cand utilajul a cazut in sant. Banuiesc ca oglinzile tale sunt mai robuste Editat Septembrie 15, 2013 de popp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 (editat) kato-arad, impreuna cu Popp am fost azi alaturi de Gabi. Gabi n-a avut absolut nicio vina si mobra era regulamentara. Unde mai pui ca omul a fost si sofer profesionist. Comentariile tale sunt inadecvate. Editat Septembrie 16, 2013 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 (editat) Ce (plm) relevanta are faptul ca avea sau nu oglinzi, in cazul de fata??? Editat Septembrie 15, 2013 de jupanu77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Majestic Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Si eu sunt de acord cu Kato si cu faza cu oglinzile. Si sigur, la asta s-a gandit si cel de la volan vand a vazut motociclistul... "Las', sa vezi ce-o sa ti-l mai ard io pe asta cu motoru' !!! Sa se invete minte, sa nu mai iasa din casa fara oglinzi ! " )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Salut lume. In primul rand multumiri Angi si Popp pentru ajutorul dat. Din toata povestea ar fi invatat asa: 1 Si mai usor cu pianu'; 60 prin localitati se pare ca e cam mult. 1.Atentie la point fixation. In prima faza am deschis virajul destul de mult cu speranta ca ma vede si macar se opreste, dar tipul nu s-a oprit . Daca in fractiunile de secunda in care m-am uitat ca ala nu se opreste mai reuseam sa deviez inca putin mai departe de el, poate-poate..? Dupa razboi multi viteji. 2. SIDI CROSSFIRE = cea mai buna investitie din viata, cu conditia sa le si porti. Impreuna cu genunchere d-alea panarame de la madhead au facut diferenta intre "adio picior intreg" si plecat mai departe in tura pe munte dupa ce am carpit minimele necesare la motor. Mobra este un dual-enduro, cu oglinda (pana azi si de maine incolo, ca nu-mi place fara) cu Heidenau K60 pe fata si Pirelli Scorpion road legal pe spate, numere si acte in regula, daca astea credeti ca ar conta cand se apuca Gigione sa faca manevre dibace cu masina pe sosea. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Salut lume. In primul rand multumiri Angi si Popp pentru ajutorul dat. Din toata povestea ar fi invatat asa: 1 Si mai usor cu pianu'; 60 prin localitati se pare ca e cam mult. 1.Atentie la point fixation. In prima faza am deschis virajul destul de mult cu speranta ca ma vede si macar se opreste, dar tipul nu s-a oprit . Daca in fractiunile de secunda in care m-am uitat ca ala nu se opreste mai reuseam sa deviez inca putin mai departe de el, poate-poate..? Dupa razboi multi viteji. 2. SIDI CROSSFIRE = cea mai buna investitie din viata, cu conditia sa le si porti. Impreuna cu genunchere d-alea panarame de la madhead au facut diferenta intre "adio picior intreg" si plecat mai departe in tura pe munte dupa ce am carpit minimele necesare la motor. Mobra este un dual-enduro, cu oglinda (pana azi si de maine incolo, ca nu-mi place fara) cu Heidenau K60 pe fata si Pirelli Scorpion road legal pe spate, numere si acte in regula, daca astea credeti ca ar conta cand se apuca Gigione sa faca manevre dibace cu masina pe sosea. Bafta Multumim pentru lamuriri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 In cazul asta imi cer scuze, Daca erau toate insirate pe aici era ok. Cine iti este dator tie sau cuiva sa specifice daca motociclistul avea sau nu oglinzi sau numar de inmatriculare ,atata timp cat e vb de un incident in care motociclistul a fost accidentat din FATA, nu din spate, ca sa nu mai vorbim de irelevanta totala a aspectelor legate de oglinzi/numar. Poate trebuia sa specifice si de cat timp are A ul. As paria ca daca scria balazsfi ca accidentatul avea permis de 2 luni ar fi sarit vreo 30 de forumisti cu tot felu' de replici imbecile. Unii fac niste asocieri de-ti sta mintea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibosee Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 (editat) in poza asta masina era impinsa deja in locul de unde a plecat. cand am ajuns noi (cu masinile din spate) masina era in mijlocul strazii, cu rotile din fata acolo unde sunt urmele alea de pamant (pamantul a cazut din cazan din impact). motorul venea din fata, normal, intr-o curba stransa, cazanul a intors de pe contrasens, pe linie continua, fara niciun stres. am ajuns cam la un minut dupa accident, soferul (tiganos) cu gura mare, se certa cu un localnic care statea pe strada. motorul avea si numar si oglinzi (toti 3 erau din Bucuresti). nu mai stiu daca s-au inteles sau s-a facut dosar pentru vatamare corporala, venise politia, inca se gandeau cum sa o dea la pace..toti l-am sfatuit sa nu il ierte, pentru ca era lovit, putea sa fie mult mai grav. cred ca pana la urma soferul a scapat usor.. Editat Septembrie 15, 2013 de tibosee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 (editat) Kato, putea sa fie motociclistul si cu rolele neinmatriculate, si cu skateboardul, si tataia cu dacia rosie tot n-avea voie sa intoarca acolo. Ma bucur ca i-a indoit cazanul.. Editat Septembrie 15, 2013 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobra_00711 Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 (editat) Nu am problema, era doar o observatie. Azi am chef de carcotit. Daca deranjez cu observatiile mele pe cineva imi cer scuze. Sunt doar observatii si nelamuriri. la un accident de gen ar trebuii puse cartile pe masa, e ok su nu e ok cu toate. Ca intreb nu e un capat de tara. Eu nu vad niciun numar pe mobra. Daca te duci in spatele mobrei, vei vedea si numarul de inmatriculare! Bine ca mobristul a scapat teafar! Editat Septembrie 15, 2013 de cobra_00711 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Septembrie 16, 2013 Autor Share Postat Septembrie 16, 2013 (editat) "Svgobi" conservarul ala nu trebuia iertat, maine poimaine da peste un copil. Desi a recunoscut taranoiu ca a gresit si mai avea putin si plangea eu nu ma induram, chemam salvarea si declaram accident cu victima, ai zburat 10 metri si la aterizare ai dat cu casca in bolovanul ala mare din sant...ai avut mare noroc si cu echipamentu ca altfel... Pana la urma conservarul avea asigurare??? Bafta si multa sanatate. Editat Septembrie 16, 2013 de balazsfi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Salut lume. In primul rand multumiri Angi si Popp pentru ajutorul dat. Din toata povestea ar fi invatat asa: 1 Si mai usor cu pianu'; 60 prin localitati se pare ca e cam mult. 1.Atentie la point fixation. In prima faza am deschis virajul destul de mult cu speranta ca ma vede si macar se opreste, dar tipul nu s-a oprit . Daca in fractiunile de secunda in care m-am uitat ca ala nu se opreste mai reuseam sa deviez inca putin mai departe de el, poate-poate..? Dupa razboi multi viteji. 2. SIDI CROSSFIRE = cea mai buna investitie din viata, cu conditia sa le si porti. Impreuna cu genunchere d-alea panarame de la madhead au facut diferenta intre "adio picior intreg" si plecat mai departe in tura pe munte dupa ce am carpit minimele necesare la motor. Mobra este un dual-enduro, cu oglinda (pana azi si de maine incolo, ca nu-mi place fara) cu Heidenau K60 pe fata si Pirelli Scorpion road legal pe spate, numere si acte in regula, daca astea credeti ca ar conta cand se apuca Gigione sa faca manevre dibace cu masina pe sosea. Bafta Bine ca esti bine sanatos... asta conteaza. Eu nu inteleg care e problema daca avea oglinzi sau numar... cati nu sunt cu mobre de enduro care nu au oglinzi si numarpe moto dar mobra in rest are tot ce ii trebuie (RCA, Inmatriculata, etc) si ies de pe munte dar mai au 2-3km de mers pe asfalt sa ajunga unde au nevoie??? PM... alora, este voie sa li se intoarca in fata datorita faptului ca nu au placuta pe moto si semnale nu? Ma uit cateodata la rubrica de accidente si ma sochez cand vad cate posturi de toata jena pot sa posteze cate unii... pacat... halal comunitate ))) PS - Svgobi, anvelopa fata e aia de la mine??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Sa nu uitam si dotul anvelopelor. Daca nu e 3013 (cel putin), e o posibila cauza a accidentului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Sanatate Gabi ! Din toata povestea ar fi invatat asa: 1 Si mai usor cu pianu'; 60 prin localitati se pare ca e cam mult. Linia continua ar fi trebuit sa te protejeze de acest fel de incidente, teoretic... Da, uneori si 60 km e mult, mai ales in curbe . Cu siguranta soferul e un bou, deoarece a facut manevra inconstient foarte aproape de intrarea-iesirea din curba. Daca o facea mai sus un pic putea fi ok. din punctul de vedere al sigurantei, vizibilitatii, mai era o sansa ...desi ilegal. Oare politia nu se poate si autosesiza... ar fi tarziu acum ? Un asemenea specimen nu ar trebui sa scape doar cu o banala amenda (de aceea nu imi plac amiabilele, le urasc!). Inteleg ca tot el era tare in gura...Din punctul lui de vedere tot motociclistul era de vina, ca el boul face manevra acolo unde era cel mai rau sa o faca din toate punctele de vedere. Pentru soferi ca astia ma bucur de inasprirea legislatiei. Unul din asta merita permis suspendat multi ani si o mare, mare ameda. Daca l-ai iertat ai facut mare greseala, genul asta de oameni nu pot invata din greseli, ca nu pot. In viitor va omora pe cineva, poate un alt motociclist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Sanatate Gabi ! Din toata povestea ar fi invatat asa: 1 Si mai usor cu pianu'; 60 prin localitati se pare ca e cam mult. Linia continua ar fi trebuit sa te protejeze de acest fel de incidente, teoretic... Da, uneori si 60 km e mult, mai ales in curbe . Cu siguranta soferul e un bou, deoarece a facut manevra inconstient foarte aproape de intrarea-iesirea din curba. Daca o facea mai sus un pic putea fi ok. din punctul de vedere al sigurantei, vizibilitatii, mai era o sansa ...desi ilegal. Oare politia nu se poate si autosesiza... ar fi tarziu acum ? Un asemenea specimen nu ar trebui sa scape doar cu o banala amenda (de aceea nu imi plac amiabilele, le urasc!). Inteleg ca tot el era tare in gura...Din punctul lui de vedere tot motociclistul era de vina, ca el boul face manevra acolo unde era cel mai rau sa o faca din toate punctele de vedere. Pentru soferi ca astia ma bucur de inasprirea legislatiei. Unul din asta merita permis suspendat multi ani si o mare, mare ameda. Daca l-ai iertat ai facut mare greseala, genul asta de oameni nu pot invata din greseli, ca nu pot. In viitor va omora pe cineva, poate un alt motociclist... zici ca`i rau soferu de dacie... astia-s cei mai periculosi.. daca`i intrebi cum merge dacia .. "zboara dom`le, zboara" ) il vedeam cat mai era de recalcitrant daca venea vre`o betoniera, un TIR ceva.. ce mai culegea din el, platea cu pielea greseala facuta, asa el ii bine mersi si poate da din gura... ma dispera inconstienta, ii chiar asa de greu sa faci ce trebuie? demult imi povestea tata ca se facea ceva conducere preventiva, poate ar fi indicat sa o bage la loc.. poate se mai prinde ceva.. cat despre astia cu masinile, ieri am dat de 6-7 insi care fie mi-au taiat calea, fie au intrat in depasire, chiar daca ma vedeau ca vin din fata... `mnezau mamii lor ... asta e .. stim la ce ne bagam cand ne urcam pe 2 roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 (editat) Greu de inteles atitudinea unui moderator care conform fisei postului ar trebui sa fie atent la bazaconiile postate de altii. Conform celor trei pagini de topic, insituie premise false, nu citeste cu atentie ce s-a postat si de catre cine si incearca sa instituie idei preconcepute despre conducatorii de "conserve". Nu ma mira faptul ca tot felul de postari aberante ale unor forumisti nu sunt sanctionate, discutiile sunt "libere" pentru tot felul de prostii, se ataca oamenii si nu ideile. Editat Septembrie 16, 2013 de baby_blues Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 (editat) Nu trebuie neaparat sa fii ,sofer de dacie' sa fii bou si periculos in trafic. Trebuie sa iti cunosti puterile si sa anticipezi, sa conduci preventiv, sa nu te hazardezi... si sa nu te grabesti. Poti sa te asiguri de doua ori inainte de a incepe o manevra.Sa o incepi acolo unde nu esti in pericol si un pericol pentru altii. Sa adaptezi viteza conditiilor de trafic. Cazul de fata e clar, motociclistul nu a anticipat iar soferul a riscat facand manevra in imediata apropiere a curbei. Si uite ce a iesit... Editat Septembrie 16, 2013 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Corect, nu are ce cauta pe sosea fara retrovizoare! Ai fost la fata locului? Cred ca ar fi bine putina decenta in exprimare, nu crezi? Unde? Ca eu nu vad nici urma de tabla... 1. ti s-a spus ca era in regula motocicleta .. ai nevoie de un desen? 2. initiatorul topicului care a dat cam toate detaliile si a pus si poze oare o fi fost la fata locului? sau ne uitam si noi cu cine discutam inainte sa deschidem gura? de regula se gandeste inainte sa actionezi .. la tine se pare ca nu se aplica 3. nu a fost destul de decent ca te-a facut maicuta? daca te simti tu in alte feluri nu ii pune omului cuvinte in gura 4. du-te la locul accidentului si poate o sa vezi In cazul asta imi cer scuze, Daca erau toate insirate pe aici era ok. Deci sustin in contiunare zicala : moarte conservarilor! Nu bag de seama pe cei care-i iau gura pe dinainte (nu am jignit pe nimeni) si apreciez raspunsurile pertinente la nelamuririle mele. Daca am luat la puricat vre-un motociclist sariti cu gura. Daca ziceam moarte conservarului de la inceput eram ridicat in slavi. Cunosc iesirile astea pline de ,,entuziasm". Cred ca problema e lamurita si nu vad ce e mai de discutat. Pace voua! dupa ce ai aruncat cu noroi de mai multe ori desi oamenii au incercat sa-ti explice si tu o tineai pe a ta .. degeaba iti mai ceri scuze atunci sper ca nici pe tine nu te-ai bagat in seama din moment ce ai facut presupuneri si ai aruncat cu noroi desi ti s-a explicat de mai multe ori acelasi lucru si tu o tineai una si buna Multumim pentru lamuriri! oricum ce ai zis tu nu avea de-a face cu motivul accidentului deci nu aveai nevoie de lamuriri Greu de inteles atitudinea unui moderator care conform fisei postului ar trebui sa fie atent la bazaconiile postate de altii. Conform celor trei pagini de topic, insituie premise false, nu citeste cu atentie ce s-a postat si de catre cine si incearca sa instituie idei preconcepute despre conducatorii de "conserve". Nu ma mira faptul ca tot felul de postari aberante ale unor forumisti nu sunt sanctionate, discutiile sunt "libere" pentru tot felul de prostii, se ataca oamenii si nu ideile. sustin .. cica ar trebui sa ii puna la punct pe cei care vorbesc aiurea..care sunt offtopic .. sa isi dea ban singur in cazul asta pt trolluit aiurea.. sau mai bine sa rugam un moderator sau adminul sa vada ce fel de "om" a pus ca moderator acuzai dureri de picior? cu cizmele si genunchierele alea? nici nu vreau sa-mi imaginez ce ar fi fost fara ele multa sanatate omule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balazsfi Postat Septembrie 16, 2013 Autor Share Postat Septembrie 16, 2013 Da, schiopata si toti l-am rugat sa se descalte, avea piciorul putin rosu in rest era ok spre surprinderea mea, cand am ajuns eu, riderul era in sant langa motor iar ceilanti colegi langa el, in prima faza am crezut ca e nasol, apoi mi-am dat seama ca echipamentul facuse diferenta intre / salvare spital sau continuarea traseului. Inca un lucru ma surprins, faptul ca motoreta a fost functionala dupa accident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Greu de inteles atitudinea unui moderator care conform fisei postului ar trebui sa fie atent la bazaconiile postate de altii. Conform celor trei pagini de topic, insituie premise false, nu citeste cu atentie ce s-a postat si de catre cine si incearca sa instituie idei preconcepute despre conducatorii de "conserve". Nu ma mira faptul ca tot felul de postari aberante ale unor forumisti nu sunt sanctionate, discutiile sunt "libere" pentru tot felul de prostii, se ataca oamenii si nu ideile. Acum te-ai lamurit kato_arad cum sta treaba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.