edi.vintila Posted September 27, 2013 Author Share Posted September 27, 2013 BRAVO Balauron!!!...cool, ma bucur ca te-am cunoscut.Acum suntem 2, cine stie ce mai urmeaza.... Cum am zis mai sus, sunt in legatura cu asociatia motociclistilor cu dizabilitati dn SUA...intra pe site-ul asta ( http://www.mtb-amputee.com/motorcycleamputee.htm ) , poate iti mai vin idei...Sunt o multime de povesti puse de diferiti baietzi cu amputatii diverse, care povestesc cum au rezolvat diverite probleme, adaptari, poze, etc.....Sper sa te poate ajuta si sa iti dea inspiratie... Poate in extra-sezon servim un schpritz impreuna, mi-ar face placere:):)... Sunt foarte bucuros!! M-am intalint azi cu Alex de la ZENKLAWA GARAGE....Imi face stander-ul...Baietzi deosebitzi, simpatici, deschishi, toba de bun-simt (rara avis in Romania de azi)...Parerea mea e ca puteti apela cu incredere la ei. Nu vreau sa fac reclama aici, dar iertati-ma, am de-a face zilnic cu atat de multzi "apucatori", cum le zic eu, incat normalitatea a devenit exceptie pe plaiurile mioritice (de fapt si aia trei, nu aveau in cap decat cum sa se fure si sa se omoare unu pe altul...si asta e balada esentiala a neamului romanesc)...So, am simtit nevoia sa le multumesc si pe aceasta cale.. Am sa revin cu foto cand va fi gata... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_mav Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 deci avem sanse sa mai prindem coada sezonului asta impreuna pe asfalt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Performance Solutions Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 mai era un tip pe aici care avea o problema la mana stanga, nu misca degetele cum trebuie sau ceva de gen. are/avea un f650 rosu si-si pusese ambreiajul in dreapta, sub maneta de frana cumva. sau invers? nu mai tin minte exact care mana dar oricum, n-avea nici o treaba omul, mergea de rupea! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edi.vintila Posted September 30, 2013 Author Share Posted September 30, 2013 mai era un tip pe aici care avea o problema la mana stanga, nu misca degetele cum trebuie sau ceva de gen. are/avea un f650 rosu si-si pusese ambreiajul in dreapta, sub maneta de frana cumva. sau invers? nu mai tin minte exact care mana dar oricum, n-avea nici o treaba omul, mergea de rupea! cool, ma bucur sincer cand aud cate un mic happy end ca asta.... deci avem sanse sa mai prindem coada sezonului asta impreuna pe asfalt dca avem bulan.....maybe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
noobzor Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 (edited) Motor pas cu pas electric cu limitatoare de capat de cursa, asta as face eu(montajul este penal si lasa loc si de alte customizari pe partea de electrica). Motoarele electrice liniare nu au viata lunga si sunt foarte sensibile la alte incarcari decat pe directia de deplasare a tijei, cu atat mai mult daca iei chinezarii. Bonus nu o sa mearga decat cu cheia in contact. Asa as incerca eu si m-as baga sa te ajut dar chiar nu am timp lunile astea. Incearca pe elforum.ro, forumul electronistilor. Acolo gasesti toti dementii(in sensul ala simpatic) cand vine vorba de facut lucruri de la 0 la care nu se baga nimeni. Cu siguranta vor stii sa te ajute cu actionarea, partea mecanica si gasesti cu siguranta oameni care vor lucra din placere la asa ceva. Multa bafta si asfalt uscat. LE: m-am trezit si eu ca baba surda. Ramane valabil ce am zis daca nu merge totusi. Edited October 1, 2013 by noobzor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edi.vintila Posted October 1, 2013 Author Share Posted October 1, 2013 Thx noobzor, ai dreptate cam in tot ce zici..... intre timp o-am gasit pe naietzii de la ZENKLAWA care s-au oferit sa ma ajute.....Motorul american, ma feresc in mod standard de "chinese shit" daca produsul e mai sus de chilotzi... Faza cu cheia in contact, imi este chiar ok, il vreau chiar.....Nu imi surade deloc ideea ca vreun 'mexican" mic sa se joace cu butonul si sa se trezeasca cu fieru peste el.....Nu mi-e de fier, dar dupa aia vine "mexicanca" aia mare si batrana si vrea sa ii fac altul in schimb:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_razvan_ Posted October 1, 2013 Share Posted October 1, 2013 Salut , Incearca sa pui un resort care sa tina cricul actionat , si pentru a-l rabata , un levier de frana de mana de la vreo conserva . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_en Posted October 29, 2013 Share Posted October 29, 2013 Ti.l fac eu daca vrei. Ai detalii pe PM. Prima data am modificat putin pedala de frana, care era muuult prea in fata: O sa urmeze cromare si reinstalare pe motor. Apoi o sa trecem la cric! Stay tuned! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark_lord86 Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 o intrebare idioata: nu ar fi mai simplu sa muti cricul pe partea dreapta ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_en Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 Nu. Uite si pedala cromata! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edi.vintila Posted November 2, 2013 Author Share Posted November 2, 2013 thx guys, arata f bine si imi usureaza mult viata:): Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_en Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Inca un update: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Performance Solutions Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 Thx noobzor, ai dreptate cam in tot ce zici..... intre timp o-am gasit pe naietzii de la ZENKLAWA care s-au oferit sa ma ajute.....Motorul american, ma feresc in mod standard de "chinese shit" daca produsul e mai sus de chilotzi... Faza cu cheia in contact, imi este chiar ok, il vreau chiar.....Nu imi surade deloc ideea ca vreun 'mexican" mic sa se joace cu butonul si sa se trezeasca cu fieru peste el.....Nu mi-e de fier, dar dupa aia vine "mexicanca" aia mare si batrana si vrea sa ii fac altul in schimb:) daca ai sti tu cate chestii sunt "made in china" pe motorul ala american... ))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
edi.vintila Posted November 6, 2013 Author Share Posted November 6, 2013 Heheheeee... I know.... China ownes us:)))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_en Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Pana soseste actuatorul, iata ca am mai facut ceva: Prindere turometru custom taiata cu LASER, nu e gluma, cine nu crede pot sa-i trimit dwg-ul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThunderByte Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 (edited) Pana soseste actuatorul, iata ca am mai facut ceva: DSC_0834_1.jpg Prindere turometru custom taiata cu LASER, nu e gluma, cine nu crede pot sa-i trimit dwg-ul Nu inteleg de ce se duce pana la 8000 de ture, poate "Harleiu" atata ? Edited November 25, 2013 by ThunderByte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_en Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 (edited) Intre timp a sosit actuatorul! Am confectionat prinderea acestuia pe cadru, am facut cateva probe functionale si sunt foarte fericit ca totul e cum am proiectat. Urmeaza un filmulet! .In acest moment actuatorul este montat pe motocicleta, totul este functional, asteptam sa ni se livreze ultima piesa pe care o vom monta probabil luni sau marti. Stati sa vedeti ce nu a vazut Parisul! ) Pana la premiera, niste poze "behind the scene": Cricu e gata! Edited December 13, 2013 by alex_en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dark_lord86 Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 filmulet ceva ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_en Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 (edited) Evrika! Acesta este rezultatul final! Edited December 20, 2013 by alex_en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grip Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 Brava! Ati scos-o la capat si pe asta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_en Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Am facut si un filmulet: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Cata Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 Deci cand pui contactul se extinde si cand il iei, se retrage. Ingenios, apreciez Te-ai gandit sa ii pui si un indicator in bord pentru asta? Un LED de exemplu. Sa ii ramana aprins cand e bratul extins. Ma gandesc ca nu e prea greu de implementat, acu ca functionalitatea e gata, treci la improvements. Nu de alta, dar am patit personal sa plec cu motorul cu cricul lasat, si la un moment dat o trebuit sa iau o curba la stanga... :| Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_en Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 (edited) Salut, cricul e comandat de la buton. Pentru a ridica cricul este nevoie sa pui contactul. Pentru a lasa cricul nu este nevoie de contact (e pe direct cum ar veni), ne-am gandit ca poate scoti cheile din contact si uiti de cric... E simplu sa pui un LED, deocamdat nu i-am pus. Inchipuie-ti ca Rockerul nu are microcontact pentru cric, fiind o varianta construita pentru State. Noi am pus un microcontact special pentru a opri alimentarea actuatorului la final de cursa. Edited January 6, 2014 by alex_en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruxi2k Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 (edited) alex> Bravo tie! arata si functioneaza foarte bine! Lucrare de arta... Daca imi permiti un sfat: incerca sa faci o protectie impotriva noroiului, zona unde este este tot ansamblul fiind una foarte expusa... (eu ma gandeam la ceva gen burduf de cauciuc care sa protejeze tija culisanta) Edited January 6, 2014 by ruxi2k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex_en Posted January 6, 2014 Share Posted January 6, 2014 (edited) Am avut in plan o cutie, dar am abandonat pentru ca ne cobora garda la sol destul de mult. Un burduf e o idee buna, dar gandeste-te ca trebuie sa arate bine...cred ca iti dai seama ca Rockerul nu e Mobra, nu? Multumesc pentru aprecieri, dar trebuie sa stii ca acest proiect a fost facut de catre echipa Zenklawa Garage, nu am lucrat doar eu. Edited January 6, 2014 by alex_en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.