Sari la conținut

BALS ... SPEED VS MASINA


stulewa
 Share

Postări Recomandate

@stulewa esti sigur ca nu era pana pe fata ? ca eu din poza din articol mi s-a parut ca e rupta janta fata, si prietenul care a luat motorul a zis ca s-a taiat in resturile de la janta cand a urcat-o in papucul cu care au dus-o la politie. din pacate motoru e in curtea politiei si nu a mai putut face si alte poze.

 

22417_t_unknown.jpg

Editat de Fulguletz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 104
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am rectificat probabil chiar in timp ce postai tu, nu m-am uitat atunci atent la motoreta... ca nu era prioritara, am observat doar ca era relativ intreaga...

 

lamureste-ma ca nu prea inteleg, a treia victima(pasagerul cred) e si el black-out? ca eu l-am lasat constient pe targa, astepta salvarea... chiar am facut ceva glume cu el de genu: frate, daca te ia ultimu' e de bine!



off: cred ca ar trebui sa infintam o rubrica MITHBUSTERS in care sa facem teste de impact, in cazul de acesta avem nevoie de un cielo si un speed, voluntari ??? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cei 2 baieti de pe motor sunt din slatina si nu am reusit sa aflam foarte multe despre ei, dar stiu ca doar unul e in coma (Bogdan Ispas cel de 25 de ani care se pare ca era la ghidon)



update: celalalt (pasagerul) se afla la bucuresti si dupa cate am inteles se afla si el intr-o stare proasta ,urma sa aiba o operatie pe creier din cate se aude prin cartier ,bogdan este in coma indusa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar atat? Fara "moarte conservarului!"? "Sa-l spanzuram!", "Sa-l rastignim!"? Nimic?

Sigur esti barbat?!?

Parca lucrurile nu mai sunt atat de alb-negu cand amandoi sunt motociclisti, nu?

 

Cand un pulifric de 20 anisori, cherchelit, se imprastie singur pe bulevard si se incolaceste in jurul unui stalp, SIGUR l-a incomodat un conservar nenorocit, el mergea legal, nici un dubiu, Politia e o curva lenesa ca nu-si face datoria sa gaseasca conservarul invizibil.

 

Cand un motociclist iese de pe cedeaza si nu cedeaza prioritatea altui motociclist, ... stai putin, pai sa vedem, lipseste ceva, mai bine nu comentam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,dupa cum arata motoreta nu prea parea mare lucru de accident,jambele abea indoite,janta fisurata,destul de ok oricum.Cadru neatins

Dar dupa cum arata masina,zici ca a fost lovita de racheta.Si lovita pe mijloc,in stalp,unde deformarea trebuia sa fie minima.Stalpul b,pragul,n-au tinut nimic.Slab rau de tot.

Ori Cielo ala e de calcat,ori a mai fost rasturnat/lovit etc si refacut din sudura si chit,ca prea arata rau.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ce am vorbit cu pasagerul, el e ok, ... mi-a comfirmat ca nu aveau viteza mare, adica a zis omu exact ce am zis si eu 50-70 mai exact in jur de 70 a zis el. motoreta s-a ridicat in stoppie in momentul franarii si in pozitia asta a avut loc impactul. asta ar explica deformarea plafonului si a stalpului in partea superioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sanatate baietilor.Lovindu-l fix in stalp acesta a cedat si a tras toate tablele (usile si plafonul)dupa el.Daca avea peste suta cred ca incolacea masina dupa motor sau ingloba motorul in ea.Inca unul care s-a crezut singurul in miscare .



Roata fata a fost pe post de amortizor intre motor si zona stalpului,de aia s-a si spart geanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sanatate tuturor celor implicati in accident ! Sa se puna pe picioare, pe doua roti si pe patru roti cat mai repede !

 

Acest accident este un mare semnal de alarma. Orasul Bals nu este prea mare, astfel ca sunt convins ca intersectiile

erau bine cunoscute. De asemenea, soferul fiind si motociclist, sunt convins ca avea reflexul de a se asigura, in sange.

Nu ma indoiesc de asta.

 

Dar uite ca a venit ceasul rau si s-a intamplat drama.

 

Asadar, la orice iesire cat de scurta pe un drum public, trebuie atentie, atentie si inca odata atentie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai care "cu totii" d-nu Proxi ca nu te inteleg, argumentezi cu ceva afirmatia asta sau ai vorbit si tu asa ca sa mai faci un post ?

 

exista un zvon cum ca ar mai fi fost cineva in masina care a iesit pe nu stiu unde ca pe Marian l-a scos descarcerarea...

 

cu totii facem greseli indiferent de experienta pe care o avem pe 2 sau 4 roti !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaa, stai bre sa ne intelegem, rula cu 70km/h probabil a redus la 50 in momentul impactului... treaba asta e foarte greu de demonstrat...

e o mare diferenta in tre un impact la 50km/h si unul la 70km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stulewa, Marian era singur in masina. Dupa ce si-a dus parintii si sotia acasa, s-a intors la socri sa ia ceva ce uitase acolo. Din cauza impactului, cred ca a fost aruncat pe scaunul din dreapta.

Il stiu pe Marian foarte bine si am observat ca atunci cand se asigura la stop sau cedeaza trecerea, se uita de cateva ori in ambele parti. De unde a iesit el cu masina e o usoara curba la stanga pe drumul principal. Cand a iesit in principala, se vedea o singura masina in departare, dar imediat a fost surprins de motocicleta care depasea masina respectiva.

Politista, purtatoare de cuvant de la Olt, a declarat ca motociclistul circula regulamentar. Asta ar presupune ca nu a depasit viteza regulamentara, ca a avut permisul valabil si litera A trecuta in permis.

Din cele trei conditii enumerate mai sus, cate credeti ca a indeplinit conducatorul motocicletei?

Se pare ca cei trei accidentati sunt pe drumul cel bun in privinta recuperarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zvonul cu a doua persoană din autoturism este, de fapt, o proastă înțelegere din partea mea a unor informații pe care le-am auzit de la terțe persoane, dar pe care nu le-am interpretat corect, cel mai probabil.

 

La cum îl cunosc eu pe Marian, mi se părea unul dintre cei mai „ardeleni” olteni! Sper să se refacă complet toți cei implicați...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor pe premisa ca dracu nu face manastiri ! viteza este doar un factor in ecuatia de fata. Iar daca ne dam cu parerea sa mai priceapa si altii dinamica unui accident ar trebui sa ne uitam la alte aspecte : 1. Avea pasager ! si pe deasupra si barbat in consecinta vreo 20kg in plus fata de media obisnuita in cazul in care ar fi fost o femeie ! 2. Daca ar fi fost singur si sa presupunem ca avea si experienta garantat se oprea !!! 3. In alta ordine de idei asfaltul rece si anvelopele de oarecare factura in contextul actionarii doar a franei fata , pasagerul a avut un rol important in modificarea centrului de greutate si cineva cu un post anterior preciza cum de s-a indoit cupola masinii, motocicleta intrand in stopy inainte de impact. Mai departe sa presupunem ca pilotul ar fi avut stapanire de sine si ar fi stiut sa dozeze frana fata si cea de spate, e o chestie delicata mai ales in situatii limita. Pacat de cele intamplate iar restul presupunerilor sunt de prisos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaa, stai bre sa ne intelegem, rula cu 70km/h probabil a redus la 50 in momentul impactului... treaba asta e foarte greu de demonstrat...

e o mare diferenta in tre un impact la 50km/h si unul la 70km/h.

 

De fapt 70km/h in momentul impactului putea la fel de bine sa insemne ca rula cu 140Km/h si ca a vazut masina cu 100 metri inainte, distanta pe care a redus viteza pana la 70Km/h.

 

Pentru ca daca rula cu 70km/h avea nevoie de 57 de metri ca sa franeze complet, adica distanta dintre doi stalpi. Esti motociclist, stii ce-i aia sa mergi legal, limita de viteza in orase a fost stabilita ca orice octogenar care si-a uitat ochelarii acasa, sa poata opri in siguranta daca ii sare un alergator de performanta in fata. Daca inca nu te-ai pensionat, nu ai probleme de vedere si nu esti beat, la 50-70Km/h franezi nu o singura data ci de doua ori in aia 100 de metri, indiferent ce apare pe sosea.

 

Acolo nu era curba, masina nu a intrat cu viteza in intersectie pentru ca dinamica ar fi fost cu totul alta, asfaltul era uscat, vizibilitatea era buna, deci singura explicatie logica ramasa e ca motocicleta zbura la joasa altitudine si datorita greutatii suplimentare a pasagerului nu a mai putut opri la timp.

 

Teoria conform careia motocicleta o ardea legal cu pasager, iar conservarul a zburat in intersectie ca un caine turbat, mi se pare nu doar improbabila ci si nesustinuta de poze.

 

Nu spun ca motociclistul e singurul vinovat, ci spun ca in mod cert are si el partea lui serioasa de vina.

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] motociclistul circula regulamentar. Asta ar presupune ca nu a depasit viteza regulamentara, ca a avut permisul valabil si litera A trecuta in permis.

Din cele trei conditii enumerate mai sus, cate credeti ca a indeplinit conducatorul motocicletei?

Se pare ca cei trei accidentati sunt pe drumul cel bun in privinta recuperarii.

Eu cred ca maxim 2. Daca sunt mai putine, lucrurile incep sa se imputa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca maxim 2. Daca sunt mai putine, lucrurile incep sa se imputa.

Prea mult BLA, BLA, BLA, si prea multi 'ingineri' care isi dau cu parerea cand apare cate un eveniment cu colegi de-ai nostri. Important este sa invatam din astfel de evenimente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma scuzati pt detaliile tehnice pe care am incercat sa le expun pentru a imi argumenta ideile... dar cum la noi se poarta treaba "e asa ca asa iti zic io, ca io stiu..."

mai are unii neste studii, ceva iegsperienta d-aia... mai sti ce idei imi trec prin cap...

 

am spus-o si o repet: nu tin partea nimanui, incerc doar sa inteleg doar cum s-a intamplat. Nu il cunosc pe Marian, poate e un om de isprava, poate nu... e normal sa aiba prieteni care sa il sustina in momentul de fata dar va ganditi ca e posibil ca omu' sa fi avut o scapare???? nu suntem roboti d-lor, toti gresim important e sa incercam sa nu repetam gresala.

poate bajetii de pe motoreta au mers tare... ok si?!?? cine merge perfect legal totdeauna.... (sustin in continuare ca motocicleta nu cred ca avea viteza mare )

nimeni nu si-a dorit sa se intample treaba asta!

 

PS: nu trebuie sa fi inginer ca sa gandesti ;) va pupa Jean!



@ Gino: frana spate e zero cand roata e in aer.... asfaltul era ok data fiind temperatura ridicata din timpul zilei...

 

ce as zice per ansamblu despre accidentul asta: ceasu' rau pisica 13!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...