cosminb Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 A folosit cineva asa ceva? http://www.amazon.com/Parts-Unlimited-Store-Safe-Stabilizer-3707-0007/dp/B002309LC8 Vreau sa il folosesc pentru a nu mai goli rezervorul pe timpul iernii. Motocicleta o voi lasa intr-o parcare subterana, nu sub cerul liber... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Găsești și la noi. Se folosește cu succes. Dar rezervorul se lasă plin peste iarna, nu gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 gasesti la benzinarii. nu crapa benzina daca sta 6 luni acolo, o bagi mai mult degeaba. nu te stresa atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MYMOTO Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Intradevar totul e ok, dar cu cifra octanica apropiata de 80. Gasesti in magazinele MyMoto stabilizatorul de care ai nevoie, fabricat de Motorex la numai 37 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 cred ca-s povesti. or fi avind efect daca sta f mult timp, poate. si eu am folusit pt. ca tot aveam probleme cu pornirea la statul peste iarna. cind te frigi cu ciorba sufli si-n iaurt. pina mi-am dat seama ca era de la o baterie pe care o lasase putirinta. cu toate ca de invirtit invirtea. daca nu manifesta vreo problema motorul nu cred ca e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Folosesc eu de cativa ani incoace la pregatirea pentru iernat a motocicletelor. Stabilizatorul are un rol foarte important in impiedicarea formarii condensului in rezervor. Chiar daca umplii rezervorul pana la buson, tot se formeaza condens, care contribuie la ruginirea rezervorului in timp. Nu te lua dupa habarnisti, cumpara stabilizator si foloseste-l nu o sa regreti. Editat Octombrie 30, 2013 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Folosesc eu de cativa ani incoace la pregatirea pentru iernat a motocicletelor. Stabilizatorul are un rol foarte important in impiedicarea formarii condensului in rezervor. Chiar daca umplii rezervorul pana la buson, tot se formeaza condens, care contribuie la ruginirea rezervorului in timp. Nu te lua dupa habarnisti, cumpara stabilizator si foloseste-l nu o sa regreti. Cum dreaqu se formeaza, frate, condens daca nu are unde sa se evapore apa? Nu zic ca n-o folosi la ceva stabilizatoru' ala, dar nu inteleg cum condensezi tu apa fara s-o evapori... Editat Octombrie 30, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Condensul se formeaza datorita umiditatii din aer si a diferentelor de temperatura. Rezevorul nu este inchis ermetic, aerul poate sa intre nestingherit inauntru si niciodata nu o sa poti sa umplii complet rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Ti se pare tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 (editat) Condensul se formeaza datorita umiditatii din aer si a diferentelor de temperatura. Rezevorul nu este inchis ermetic, aerul poate sa intre nestingherit inauntru si niciodata nu o sa poti sa umplii complet rezervorul. Ba pot. Si daca e plin cu benzina pot sa-l las si fara buson, ca aer mai intra...unde? A, daca-l lasi 6 luni tre' sa te mai uiti din cand in cand si sa completezi cu benzen, ca se mai evapora. Dar cine dreaqu lasa mobra 6 luni complet pe bara? La motociclisti ma refer... Rationamentul este ca stabilizatorul asta se foloseste nu numai pentru rezervor ci pentru intregul circuit pe unde trece benzina, asa ca dupa ce adaugi stabilizator trebuie sa pornesti motorul ca sa treaca amestecul respectiv peste tot. Rezervorul nu o sa pateasca nimic daca il umpli pana la buson iar busonul este ermetic, alex_en il foloseste dar se pare ca nu prea stie de ce. A, aia e altceva. El vorbea strict de rezervor. Editat Octombrie 30, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 si busonul nu inchide ermetic. combustibilul se dilata/contracta la diferente de temperatura. si mai are nevoie si de aer cand este "supt" de motor. eu am facut prostia de am lasat gol rezervorul vreo luna si a ruginit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Foarte util topicul asta ! Pe langa stabilizator mai aveti nevoie si de stander sa nu se aplatizeze(deformeze ) anvelopele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucurmarius Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Foarte util topicul asta ! Pe langa stabilizator mai aveti nevoie si de stander sa nu se aplatizeze(deformeze ) anvelopele si macar o data pe saptamana, sa le puneti un cuc sa le cante in tobe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Folosesc eu de cativa ani incoace la pregatirea pentru iernat a motocicletelor. Stabilizatorul are un rol foarte important in impiedicarea formarii condensului in rezervor. Chiar daca umplii rezervorul pana la buson, tot se formeaza condens, care contribuie la ruginirea rezervorului in timp. Nu te lua dupa habarnisti, cumpara stabilizator si foloseste-l nu o sa regreti. impiedica formarea condensului pe pereti? darwin awards... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 zicea cineva de stander, pe undeva a nimerit-o. E mai important sa stea motocicleta in pozitie perfect vertical, ca sa nu deforeze simeringurile de ulei din furci. Citeva zile , parcata pe cricul lateral, nu-I problema, 3-4 luni de zile nemiscata,exista marea posibilitate sa curga furcile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 pana acum pete iarna adica 3-4 luni am lasat mobra in casa cu rezervorul gol 100% cu busonul deschis, carburatoarele golite, bcteria demontata. daca rezervorul se lasa plin e bun stabilizatorul ala. benzina este si asa proasta... daca mai si zace atat... pierde din calitate si poate mai lasa si ceva mazga pe unde se evapora partial. rez nu este ermetic... busonul respira, altfel ar face vacuum si ar aparea posturi de genul mi-a murit motorul in mers... nu ar strica stendere fata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 darwin awards... mai grav e ca s-a apucat de "reparat" motonciclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 da, le repara de tot ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 gasesti la benzinarii. nu crapa benzina daca sta 6 luni acolo, o bagi mai mult degeaba. nu te stresa atat. bingo. parerea mea neavizata: n-are nici pe dracu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Parerea noastra este ca previne ruginirea rezervorului pe timpul stationarii indelungate si totodata previne aparitia coroziunii pe intreg traseul de alimentare cu combustibil. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 mai grav e ca s-a apucat de "reparat" motonciclete da, le repara de tot ))))) Pana acum 68 de clienti and counting! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 68 de cate luni? ))) in locu' tau taceam! din astia 68 cati 50 au venit la intins lantu'/schimb de ulei? cum sa spui asemenea aberatii ca opreste formarea condensului? doamne! fara suparare da' multi prosti sunt in bucurestiu' ala de vin la tine cand te aud exprimandu-te! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Tu ce crezi ca se executa in mai toate " service-urile" moto? Schimb ulei, spalat lant, schimbat antigel, aerisit frine. Majoritatea sint mecanici de 2 lei, le ia 10minute sa dea o roata jos, si 20min s-o monteze la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Folosesc eu de cativa ani incoace la pregatirea pentru iernat a motocicletelor. Stabilizatorul are un rol foarte important in impiedicarea formarii condensului in rezervor. Chiar daca umplii rezervorul pana la buson, tot se formeaza condens, care contribuie la ruginirea rezervorului in timp. Nu te lua dupa habarnisti, cumpara stabilizator si foloseste-l nu o sa regreti. Condensul se formeaza datorita umiditatii din aer si a diferentelor de temperatura. Rezevorul nu este inchis ermetic, aerul poate sa intre nestingherit inauntru si niciodata nu o sa poti sa umplii complet rezervorul. Fara suparare, dar e o contradictie in ceea ce spui. Daca stabilizatorul ar impiedica formarea condensului "pe pereti" acesta ar trebui sa ramana acolo, adica pe pereti. Te rog sa ma corectezi daca am inteles gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 68 de cate luni? ))) in locu' tau taceam! din astia 68 cati 50 au venit la intins lantu'/schimb de ulei? cum sa spui asemenea aberatii ca opreste formarea condensului? doamne! fara suparare da' multi prosti sunt in bucurestiu' ala de vin la tine cand te aud exprimandu-te! Uite un ulei pe care l.am schimbat recent la un motor caruia i.am uns lantu': Ai inteles bine, in combinatie cu benzina stabilizatorul firmeaza o pelicula protectoare pe peretii rezervorului. Fara suparare, dar e o contradictie in ceea ce spui. Daca stabilizatorul ar impiedica formarea condensului "pe pereti" acesta ar trebui sa ramana acolo, adica pe pereti. Te rog sa ma corectezi daca am inteles gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.