Jump to content

Accident grav in Medias


Recommended Posts

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

motorul era pe drumul cu prioritate, escortul a iesit din dreapta incercand sa vireze stanga desi era interzis... urmele de franare sunt cam pe 4-5 metri, ambele roti, dupa franare nu iti dai seama de viteza dar dupa urmele impactului se pare ca viteza era peste limitarea din zona...

Link to post
Share on other sites

viziera nu mai exista, iar casca avea o crapatura de circa 10 cm in partea stanga

 

da, crapatura se vede, e destul de aiurea... mi s-a parut ca langa casca se vede o bucata de viziera. ma gandeam ca daca a sarit e mai bine decat daca s-a facut bucati.

 

sper ca riderul sa fie ok

post-69982-0-28522900-1383398270_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Curios cum parbrizul motorului sta pe casca. Sper ca nu isi a taiat fata sau gat. Tin minte de accidentul de pe mosilor in Bucuresti.

Link to post
Share on other sites

 

banui ca moto venea pe prioritar cam tare, fordul iesit din dreapta fara sa se asigure.... sau??

viteza ...carenajul este cel mai afectat la prim a vedere....furca pare ok

motorul era pe drumul cu prioritate, escortul a iesit din dreapta incercand sa vireze stanga desi era interzis... urmele de franare sunt cam pe 4-5 metri, ambele roti, dupa franare nu iti dai seama de viteza dar dupa urmele impactului se pare ca viteza era peste limitarea din zona...

Link to post
Share on other sites

bai fratilor motociclisti, eu nu inteleg o chestie, daca ai un motor de viteza, chiar nu se poate merge in limitele legale?

va zic asta pt ca si eu am avut, un RR din 2004, si nu am facut accdente cu ea, dar cat de cat am mers normal prin oras, adica cu 50-60, pe afara mult mai mult, dar daca drumul permitea.

si nu s-a stricat motocicleta de la mersul incet.

in concluzie celor care merg cu viteza le doresc...., numai sa nu se intample.

am observat ca pe 2 roti trebuie sa fii de 10 ori mai atent decat cand conduci o masina.

in primul rand te protejezi pe tine, fierul se mai indreapta, sau se schimba, dar viata nu.

lasati-o mai moale fratilor.

Link to post
Share on other sites

Hai sa nu mai fim buni la dat sfaturi si sa cautam acul in carul cu fan. S-a intamplat, asta este, sa ne rugam sa fie sanatos riderul si sa cascam ochii la masini pentru ca ele cu siguranta nu ne vad. Sanatate riderului

Link to post
Share on other sites
Guest ala cu F-ul

Cat de inconstient sa fi sa mergi tare in oras si sa crezi ca nu se poate intampla nimic? Neatentia soferilor, asfaltul rece, viteza... mai degraba sau tarziu la asa ceva se ajunge. Todeauna trebuie sa mergi ca si cum nu ai avea prioritate cand esti cu motorul, nu poti sa iti lasi viata la mana altuia. Sper ca baiatul sa se faca bine, iar restul sa invete ceva din toate postarile astea despre accidente.

Link to post
Share on other sites

iar incep lupii moralisti :)))

cum s-a ajuns la concluzia ca a avut viteza extraordinara ? dupa cum arata masina , nu cred sa fi avut mai mult de 60 (maaaaaxim) la impact ..cu aia 4 metri de frana , poate a avut un 80(maaaaaxim ) ..si suntem destui care stim cum accelereaza o vitezana . Poate a accelerat sa scape de un caine si chiar atunci a dat in masina .

Edited by campers
Link to post
Share on other sites

iar incep lupii moralisti :)))

cum s-a ajuns la concluzia ca a avut viteza extraordinara ? dupa cum arata masina , nu cred sa fi avut mai mult de 60 (maaaaaxim) la impact ..cu aia 4 metri de frana , poate a avut un 80(maaaaaxim ) ..si suntem destui care stim cum accelereaza o vitezana . Poate a accelerat sa scape de un caine si chiar atunci a dat in masina .

nu cred ca avea viteza mare.....furca este intacta,carenajul pare cel mai afectat

Link to post
Share on other sites

nu cred ca avea viteza mare.....furca este intacta,carenajul pare cel mai afectat

furca nu e intacta, poza doi unghiul de bracaj al rotii fata de jug ;)

 

 

 

banui ca moto venea pe prioritar cam tare, fordul iesit din dreapta fara sa se asigure.... sau??

viteza ...carenajul este cel mai afectat la prim a vedere....furca pare ok

motorul era pe drumul cu prioritate, escortul a iesit din dreapta incercand sa vireze stanga desi era interzis... urmele de franare sunt cam pe 4-5 metri, ambele roti, dupa franare nu iti dai seama de viteza dar dupa urmele impactului se pare ca viteza era peste limitarea din zona...

ce ai vrut sa subliniezi??

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...