Jump to content

Accident mortal Constanta


dan.ct
 Share

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Varianta constantei e un loc periculos, eu asa o vad. Limita e 70, multi o intind spre 80, poate mai mult, se merge haotic, se depaseste pe toate partile, se intoarce acolo la reprezentanta mercedes intr-o fericire, la petrom un pic mai sus, la fel. Cati nu ati vazut masini suite pe noile giratorii? Pe o mica portiune merg si eu, nu am ce sa fac, ca trebuie sa merg spre casa, insa restul o ocolesc. Era sa mi-o fur urat de tot vara asta pe motor, tot de la un 'profesionist' cu duba, desi circulam regulamentar pe banda mea, nici 70 nu aveam. Intreba performance cat de profesionisti trebuie sa fie astia? Intamplarea face sa lucrez si in transporturi de marfuri si ce e pe la examene pt. atestate la soferi profesionisti, e jale. Sunt unii vai de capul lor, chiar ai mei colegi soferi de ii am in subordine, sunt unii oameni in toata firea si nu constientizeaza ca la o manevra gresita pot face prapad.

Link to comment
Share on other sites

http://www.reporterntv.ro/stire/cine-este-motociclistul-care-a-murit-in-accident-ce-mesaj-emotionat-a-postat-pe-facebook-inainte-sa-moara

 

prima poza de jos din articol, numar indoit...nu zic ca nu e de vina macaragiu, cel putin din punct de vedere legal. da nici motociclistul nu cred ca a fost usa de biserica..de-acuma faptu e consumat, da apoi va intrebati de ce are lumea o parere preconceputa despre cei cu numerele "la vedere"

Link to comment
Share on other sites

prima poza de jos din articol, numar indoit...nu zic ca nu e de vina macaragiu, cel putin din punct de vedere legal. da nici motociclistul nu cred ca a fost usa de biserica..de-acuma faptu e consumat, da apoi va intrebati de ce are lumea o parere preconceputa despre cei cu numerele "la vedere"

am extras o poza din reportajele de mai sus pe care vreau s-o atasez sa te uiti la ea, numarul motocicletei implicate in accident era amplasat la vedere si intr-o pozitie corecta as zice eu..

 

update: si cei din evz afirma ipoteza cum ca soferul a mutat macaraua pentru a schimba scenariul accidentului... detalii aici: http://www.evz.ro/detalii/stiri/motociclist-decedat-intr-un-grav-accident-rutier-la-constanta-1069396.html

post-30157-0-42718700-1385449987_thumb.jpg

Edited by dan.ct
Link to comment
Share on other sites

Mda,avea nr indoit,deci o forja.Tare concluzia ta.

In fine,n-are rost sa ne tiganim pe aici.

 

Am mai zis,o mai zic,sunt momente in care multi motociclisti mor fara absolut nici o vina si fara a putea sa impiedice cumva acest lucru.Mor si gata.

Si e normal pana la urma ca ceilalti motociclisti,dintr-un spirit de "mie nu mi se poate intampla,pt ca eu merg legal/nu am nr indoit",etc,etc sa vrea sa gaseasca aceste mici chichitze pt a justifica cumva si a gasi vreun motiv de ce au murit oamenii aia.Dar asta nu inseamna ca nu poti muri complet nevinovat.Singurul lucru pe care il poti face ca sa previi cu adevarat chestiile astea e sa nu te mai urci pe motor.

Link to comment
Share on other sites

m extras o poza din reportajele de mai sus pe care vreau s-o atasez sa te uiti la ea, numarul motocicletei implicate in accident era amplasat la vedere si intr-o pozitie corecta as zice eu..

 

update: si cei din evz afirma ipoteza cum ca soferul a mutat macaraua pentru a schimba scenariul accidentului... detalii aici: http://www.evz.ro/detalii/stiri/motociclist-decedat-intr-un-grav-accident-rutier-la-constanta-1069396.html

 

da am vazut ca in poza de la accident numaru era pe bune

 

Mda,avea nr indoit,deci o forja.Tare concluzia ta.

In fine,n-are rost sa ne tiganim pe aici.

 

Am mai zis,o mai zic,sunt momente in care multi motociclisti mor fara absolut nici o vina si fara a putea sa impiedice cumva acest lucru.Mor si gata.

Si e normal pana la urma ca ceilalti motociclisti,dintr-un spirit de "mie nu mi se poate intampla,pt ca eu merg legal/nu am nr indoit",etc,etc sa vrea sa gaseasca aceste mici chichitze pt a justifica cumva si a gasi vreun motiv de ce au murit oamenii aia.Dar asta nu inseamna ca nu poti muri complet nevinovat.Singurul lucru pe care il poti face ca sa previi cu adevarat chestiile astea e sa nu te mai urci pe motor.

 

nu, avea numaru indoit pentru ca ii era rusine cu ce litere i-au dat aia de la DRPCIV sa-si puna pe numar. hai sa fim seriosi man.

Link to comment
Share on other sites

Deci nea Caisa Macaragiul intorcea pe linia continua!Asta pt cei care vad ca scriu aiureli despre motociclistul dus...ca avea permisul luat pt viteza ,eu zic sa nu mai aruncam cu noroi caci nu exista motociclist sa mearga cu viteza regulamentara,sa fim seriosi! http://www.reporterntv.ro/stire/soferul-care-a-provocat-accidentul-in-care-a-murit-un-motociclist-are-dosar-penal .Fie i tarana usoara celui dus!Condoleante familiei si prietenilor!Trist!!!

Edited by Fazeru
Link to comment
Share on other sites

mi-a luat ceva sa ma prind ca este vorba de alt accident... tot o macara? tot Dorel care intoarce pe drumul proprietate particulara cu tancu' fara regrete?

da ce naiba au prins boala macaragii pe noi?

 

acum la sfarsitul sezonului... offf

 

cat despre cei care au impresia ca daca omori pe cineva cu cutitul sau cu macaraua EFECTUL este diferit... no coment.

Link to comment
Share on other sites

Noapte, viteză, asfalt rece, dorel (cu d mic) absolut iresponsabil și posibil "afumat". Ca în prea multe alte cazuri similare, combinația de circumstanțe s-a dovedit a fi letală. Am spus-o și am s-o repet de 1000 de ori: căscați ochii ca să nu dați o mână de ajutor nenorocirii! A mia oară, sper că cei ce se simt cu musca pe căciulă să tragă concluziile necesare. Neatenția altora o plătești cu viața ta. As known as... mori cu prioritate.

 

Ce impotanță mai are că vinovatul se abține să nu râdă? Are vreo relevanță dacă ajunge sau nu după gratii? O viață a fost curmată și asta nu se mai poate repara. Alte vieți au fost schimbate pentru totdeauna - viețile celor pentru care Adi însemna ceva. Familie, prieteni, colegi. Conduceți prudent, dar mai ales responsabil. Altfel, veți ajunge o cifră într-o statistică și vi se va dedica un topic pe forum. Cel mai trist e, însă, că veți schimba și voi viețile altora.

 

Dumnezeu să-l ierte pe Adi, să-l odihnească în pace și să dea putere familiei să îndure nenorocirea ce s-a abătut asupra lor.

Link to comment
Share on other sites

Mda,avea nr indoit,deci o forja.Tare concluzia ta.

In fine,n-are rost sa ne tiganim pe aici.

 

Am mai zis,o mai zic,sunt momente in care multi motociclisti mor fara absolut nici o vina si fara a putea sa impiedice cumva acest lucru.Mor si gata.

Si e normal pana la urma ca ceilalti motociclisti,dintr-un spirit de "mie nu mi se poate intampla,pt ca eu merg legal/nu am nr indoit",etc,etc sa vrea sa gaseasca aceste mici chichitze pt a justifica cumva si a gasi vreun motiv de ce au murit oamenii aia.Dar asta nu inseamna ca nu poti muri complet nevinovat.Singurul lucru pe care il poti face ca sa previi cu adevarat chestiile astea e sa nu te mai urci pe motor.

 

:goodposting: Din fericire mai intalnesti si oameni cu IQ decent pe forumu' asta...

 

 

 

Odihneasca-se in pace.

Link to comment
Share on other sites

...Singurul lucru pe care il poti face ca sa previi cu adevarat chestiile astea e sa nu te mai urci pe motor.

da... superb.

eu inca vreau sa ma dau... si am reusit sa fac pana acum slalom printre doreii lumii. asta nu inseamna ca nu pot sa mi-o cumpar odata si odata. asta e clar.

i-mi asum riscul, clar. adaug la risc in momentul cand trag de gaz mai tare... sigur.

dar MA ASTEPT ca cei pe care-i platesc sa gestioneze / managerieze mediul meu inconjurator sa-si faca treaba nu numa' cu radarul.

ca politiile lumii sunt de fapt un organ constatator dupa petrecerea evenimentului, stim toti. vax nimic previn ei cu radaru'...

trista realitate si situatie.

si concluzia clara este ca daca tot nimeni nu ne apara ar trebui sa ne aparam singuri. vai de viata dorelului care ma da pe jos fara sa ma incapaciteze complet. ca-l dezmembrez eu cu mana mea ca altceva nu va pati... vai, toata lumea poate gresi, vai dar nu a vrut, etc... cucu... pardon cu capul spart...

 

si degeaba se tot vorbeste de viteza... viteza este una si intoarcerea unei macarale pe linie continua este alta. capacitatea, abilitatea de a circula cu x la ora este una, incapabilitatea de a te uita in jur si a estima distante si spatii este alta. am inteles ca era si noapte. deci se vedeau ceva fauri... daca se uita...

Link to comment
Share on other sites

http://www.reporterntv.ro/stire/cine-este-motociclistul-care-a-murit-in-accident-ce-mesaj-emotionat-a-postat-pe-facebook-inainte-sa-moara

 

prima poza de jos din articol, numar indoit...nu zic ca nu e de vina macaragiu, cel putin din punct de vedere legal. da nici motociclistul nu cred ca a fost usa de biserica..de-acuma faptu e consumat, da apoi va intrebati de ce are lumea o parere preconceputa despre cei cu numerele "la vedere"

nu zau daltonist mic ce esti...nu ti se pare ceva diferit intre motocicleta cu nr indoi si cea implicata in accident..? Abia asteptati sa carcotiti!!

Link to comment
Share on other sites

http://www.reporterntv.ro/stire/cine-este-motociclistul-care-a-murit-in-accident-ce-mesaj-emotionat-a-postat-pe-facebook-inainte-sa-moara

 

prima poza de jos din articol, numar indoit...nu zic ca nu e de vina macaragiu, cel putin din punct de vedere legal. da nici motociclistul nu cred ca a fost usa de biserica..de-acuma faptu e consumat, da apoi va intrebati de ce are lumea o parere preconceputa despre cei cu numerele "la vedere"

Bai esti prost?

 

Dute frate si fa-ti un control oftalmologic... :ninja:

 

@O_Stefan

 

:agree:

 

Am dat reply in acelasi timp cu tine ... :peace:

Edited by WickedAssHell
Link to comment
Share on other sites

si concluzia clara este ca daca tot nimeni nu ne apara ar trebui sa ne aparam singuri. vai de viata dorelului care ma da pe jos fara sa ma incapaciteze complet. ca-l dezmembrez eu cu mana mea ca altceva nu va pati... vai, toata lumea poate gresi, vai dar nu a vrut, etc... cucu... pardon cu capul spart...

Și totuși, mai bine previi decât să combați, nu?

 

si degeaba se tot vorbeste de viteza... viteza este una si intoarcerea unei macarale pe linie continua este alta. capacitatea, abilitatea de a circula cu x la ora este una, incapabilitatea de a te uita in jur si a estima distante si spatii este alta. am inteles ca era si noapte. deci se vedeau ceva fauri... daca se uita...

Aș spune multe și aș aduce o infinitate de argumente care să-mi susțină afirmațiile, dar cred că e suficient să zic că un dram de conduită preventivă are mari șanse să-ți salveze bugetul, sau, culmea, chiar viața.

Link to comment
Share on other sites

nu zau daltonist mic ce esti...nu ti se pare ceva diferit intre motocicleta cu nr indoi si cea implicata in accident..? Abia asteptati sa carcotiti!!

 

 

Bai esti prost?

 

Dute frate si fa-ti un control oftalmologic... :ninja:

 

@O_Stefan

 

:agree:

 

Am dat reply in acelasi timp cu tine ... :peace:

 

 

bai voi sunteti normali la cap? vedeti-va de ale voastre daca n-ati inteles idea, nu mai faceti postari degeaba pe forum. normal ca sunt doua ((DOUA) telecomenzi telecomande DOUA) motociclete diferite.

da ma gandesc ca nu te duci in curtea unui alt om sa-ti faci poza cu motocicleta lui si cu a ta, deci amandoua ar fi ale lui. (sau poate asa faceti voi in italia acolo)

 

si nu va mai excitati atata, chiar in alt articol aici zicea ca a avut permisu suspendat.

 

inchei conversatia, daca iti mai vin replici din astea bune, pune-le pe hartie si poate scrii o carte la un moment dat, si tu si Stefan conferentiaru de mai sus

Edited by ciubix
Link to comment
Share on other sites

 

 

da ma gandesc ca nu te duci in curtea unui alt om sa-ti faci poza cu motocicleta lui si cu a ta, deci amandoua ar fi ale lui. (sau poate asa faceti voi in italia acolo)

 

Serios?Ai si ceva dovezi ca ambele motociclete ar fi ale lui?Sau doar te afli in treaba?

Link to comment
Share on other sites

Și totuși, mai bine previi decât să combați, nu?

 

Aș spune multe și aș aduce o infinitate de argumente care să-mi susțină afirmațiile, dar cred că e suficient să zic că un dram de conduită preventivă are mari șanse să-ți salveze bugetul, sau, culmea, chiar viața.

si totusi NUMAI noi trebuie sa fim preventivi? daca nu conduc macara, tir sau tanc sunt mai fraer, nu? am mai putine drepturi, sunt proportionale cu tonajul; alea... drepturile.

si NUMAI mortul este vinovat? el a platit. orice gresala o fi facut, daca o fi facut. nu stim, nu vom sti.

 

ok, este de la sine inteles ca TREBUIE sa fii cat mai atent posibil. ca e vorba de viata proprie.

insa altora se gasesc tot felul de scuze... noi nu avem, noi trebuie sa fim perfecti.

altii gresesc ca .. asa este viata. si... shit happents, a mai murit unu'...

 

prost calcul, daca continuam asa... ori ne lasam de condus si numai cu mobra ci si cu orice nu are tonajul pe masura, ca nici un 4x4 nu iesea bine din coliziunea cu macaraua aia...

ori ne resemnam. si mergem NUMAI noi cu 50/h ca restul nu-s afectati de efectele mersului cu viteza.

Link to comment
Share on other sites

Pacat de viata lui... :(

 

Oare macaraua avea vreun bec aprins, era semnalizata cumva? Mi s-a intamplat sa intalnesc pe un drum neiluminat un utilaj greu (bludozer/macara?) care era efectiv pierdut in intuneric, nu avea niciun fel de bec, nu se vedea. A fost scary, mi-am dat seama tarziu. Era in Bulgaria, e drept, dar oare si la noi circula asa pe timp de noapte?

Link to comment
Share on other sites

si totusi NUMAI noi trebuie sa fim preventivi? daca nu conduc macara, tir sau tanc sunt mai fraer, nu? am mai putine drepturi, sunt proportionale cu tonajul; alea... drepturile.

si NUMAI mortul este vinovat? el a platit. orice gresala o fi facut, daca o fi facut. nu stim, nu vom sti.

 

ok, este de la sine inteles ca TREBUIE sa fii cat mai atent posibil. ca e vorba de viata proprie.

insa altora se gasesc tot felul de scuze... noi nu avem, noi trebuie sa fim perfecti.

altii gresesc ca .. asa este viata. si... shit happents, a mai murit unu'...

 

prost calcul, daca continuam asa... ori ne lasam de condus si numai cu mobra ci si cu orice nu are tonajul pe masura, ca nici un 4x4 nu iesea bine din coliziunea cu macaraua aia...

ori ne resemnam. si mergem NUMAI noi cu 50/h ca restul nu-s afectati de efectele mersului cu viteza.

Nu mă înțelege greșit, sunt la fel de revoltat ca și tine de inconștiența babuinului mononeuronic aflat la volanul macaralei, el e principalul vinovat și nu o să regret nicio clipă dacă devine pușcăriant. Ai ucis, plătește, nene! Asta totuși n-are nicio legătură cu faptul că noi, motocicliștii, trebuie să conștientizăm tot timpul că nu suntem văzuți/respectați în trafic și suntem de mii de ori mai vulnerabili decât conservarii & co (ține cont de faptul că, pe lângă motociclist, eu sunt și conservar) și dacă ținem la viața și la sănătatea noastră, trebuie să ne străduim să nu greșim. De cele mai multe ori reușim, dar uneori pasiunea noastră pentru stilul de viață pe 2 roți e mai puternică decât instinctul de conservare. Combină momentele alea cu factorii cu potențial ucigaș de tip dorel; rezultă lacrimi și regrete eterne. Păcat... :(

Link to comment
Share on other sites

In zona accidentului din mamaia (cu macaraua vs harley) era sa lovesc si eu o cupa de incarcator frontal (vola) in aceleasi conditii... intors pe dubla linie continua .Era noapte, incepuse sa burniteze, viziera umeda, ii cam dadeam sa ajung acasa inainte sa ma ude prea tare . Diferenta la mine este ca am apucat sa si franez, sa si evit... Acum nu stiu ce sa zic, ori am fost eu mai atent, ori am avut viteza mai mica... dar stiu sigur ca m-am speriat. Viteza? maxim 120 (limita 70). Concluzia: chiar daca mergi peste limita legala, incearca sa mergi totusi in limita ta de siguranta!

Link to comment
Share on other sites

De obicei in zone unde se lucreaza cu macarale, buldozere, intrari/iesiri din santiere, etc se pun indicatoare temporare de atentionare si limitare a vitezei.

Cel putin in tarile civilizate. :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...