dark_lord86 Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 salut. am citit mai demult pe undeva ca se poate folosi nufar (detratrant) in loc de nigrin, pentru curatarea suruburilor de rugina si alte chestii. a fost ok, a facut treaba buna. astazi am zis sa debolchez bucsele de la discuri si am folosit tot nufar. in timpul operatiei, a mai ajuns nufar si pe disc si am observat ca apare o culoare ciudata pe disc, exact unde vin placutele de frana. culoarea e rosiatica, culoarea cuprului. m-am gandit ca e posibil sa fie de la placutele de frana, dar am zis sa va intreb si pe voi. atasez poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 sunt foarte curios ce raspunsuri o sa mai vina, dar hai sa zic si eu... n-are nici pe dracu'. stai linistit. eu am spalat tot discul cu detartrant si e impecabil. mai da-i o "mana" de detartrant si freaca-l putin cu un burete de vase, cu partea aspra, dupa care spala-l cu axion sau ceva detergent de vase (e degresant) si o sa iasa lucios si frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Noiembrie 26, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2013 pana la urma le-am spalat cu totul, si pe urma cu apa. acum is invelite in banda, maine urmeaza sa le vopsesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 26, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 26, 2013 Sper ca vopsesti partea care vine in contact cu placutele, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Noiembrie 26, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2013 nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Noiembrie 26, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2013 si-a facut treaba ok. ca sa le deblochezi trebuie sa folosesti un surub si o piulita sa prinzi bucsa intre ele, si sa o invarti. mai dai cu detratrant, mai invarti, repeti pana nu mai curge rugina. eu asa am procedat. atentie ca nu e prea bun pentru piele detratrantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Noiembrie 26, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2013 daca sablezi nu stiu ce luciu ii dai... vezi partea "fixa" e proaspat sablata. e mai mult mat decat lucios. la mine bucsele par din inox si nu au avut rugina decat in jurul lor de la celelalte componente. ai putea sa ii dai luciu prin polisare, dar o sa rugineasca mult mai repede. am incercat eu pe niste suruburi, aratau super, dar dupa o saptamana erau pline de rugina. pana la urma le-am inegrit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 @dark_lord86 Asta ai vrut sa faci tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Noiembrie 26, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2013 da. numai ca la mine zona din jurul bucselor era cam ruginita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 maine urmeaza sa le vopsesc Nu vopsi port discurile. Va ajunge vopsea garantat la niturile flotante si nu vor mai functiona corect. Mai degraba le polisezi daca vrei sa arate mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Noiembrie 27, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) deja e prea tarziu ) eu zic ca le-am izolat destul de bine. las umpic sa se usuce si pe urma scot banda de pe ele sa vad daca a ajuns vopsea la niturile flotante. daca a ajuns o sa repet procedeul cu surubul. nu am vrut sa le polisez pentru ca ruginesc in scurt timp. nu pare ca a ajuns vopsea pe nituri. pana la urma cat de usor trebuie sa se invarta niturile ? Editat Noiembrie 27, 2013 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Nitul flotant trebuie sa permita o miscare stanga dreapta a discului pe port-disc. Nu e necesar (si nici de dorit) ca niturile flotante sa se roteasca usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 E necesar insa o data pe an macar sa cureti niturile si e de dorit sa nu ramana intepenite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Ca tot se discuta despre niturile astea aici, revin cu o intrebare pe care am pus-o si mai demult la care n-am primit un raspuns edificator. La niste discuri de tip full-floating , dealea care zornaie cum ne dam seama daca niturile+ saibele elastice (eventual si portdiscul) sunt in parametri sau au uzura prea mare? Mi-am pus intrebarea asta cand un prieten si-a luat un motor cu astfel de discuri aftermarket , franeaza bine (mai bine decat acelasi motor cu discuri standard, poate difera si placutele, habar n-am) discurile nu sunt uzate dar au acel joc +zornait pe drumuri denivelate si nu stiu sa apreciez daca sunt ok sau nu. O alta problema ar fi ca ruginesc foarte repede in comparatie cu alte discuri normale, dar asta e alta problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Binox, ce discuri sunt? Niturile sunt cu siguranta si se pot demonta? Daca da, poti demonta discul de pe port disc si inspectezi daca s-a ovalizat pe semicerc pordiscul in zona de prindere a nitului flotant. De obicei asa se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Daca apare vreo problem la nituri/portdisc o sa ai uzura inegala pe suprafata discului unde calca placutele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 E necesar insa o data pe an macar sa cureti niturile si e de dorit sa nu ramana intepenite. Asta de unde ai scos-o. Zice cine, tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Sunt mecanic moto si din experienta plus cursuri de perfectionare spun asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Sunt mecanic moto muhahahhahahahahahhahahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Sunt mecanic moto si din experienta plus cursuri de perfectionare spun asta. Si tu crezi ca fortele la care sunt supuse acele nituri nu sunt suficient de mari incat sa le deblocheze sau sa nu permita adunarea de mizerie acolo? La o motocicleta folosita periodic acele nituri nu au cum sa se blocheze, doar daca e uitata undeva in ploaie vreo 2ani... si nici atunci. Io n-am pomenit de procedura aia inventata de tine niciodata, discurile sunt consumabile, daca se strica se schimba. In toate manualele de service o sa pomeneasca de masurarea lor, in caz de neconcordanta se schimba. Nu exista sa cureti niturile anual.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Ca tot se discuta despre niturile astea aici, revin cu o intrebare pe care am pus-o si mai demult la care n-am primit un raspuns edificator. La niste discuri de tip full-floating , dealea care zornaie cum ne dam seama daca niturile+ saibele elastice (eventual si portdiscul) sunt in parametri sau au uzura prea mare? Mi-am pus intrebarea asta cand un prieten si-a luat un motor cu astfel de discuri aftermarket , franeaza bine (mai bine decat acelasi motor cu discuri standard, poate difera si placutele, habar n-am) discurile nu sunt uzate dar au acel joc +zornait pe drumuri denivelate si nu stiu sa apreciez daca sunt ok sau nu. O alta problema ar fi ca ruginesc foarte repede in comparatie cu alte discuri normale, dar asta e alta problema... Io stiu alta regula... Daca au joc axial, e OK. Sa nu aiba joc radial numa. Adica daca poti misca de discuri in sensul in care se invarte roata si inapoi, aia nu e bine. Dar daca le prinzi la ora 3 si 9 si misti de ele fata spate alternativ, aia e inca OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Da' orele 6 si 12 e bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 N`are cum 6 și 12 B.B., ce naiba. A zis el bine 3 și 9. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Ei kaka, poti sa apuci de oricare doua extremitati discul si sa hatzani de el, nu conteaza ca e 9 si 3, 6 si 12, 4 si 10, etc.. Daca ma gandesc bine, daca roata e pe motoreta pe undeva pe la ora 9 e etrierul, deci de-acolo n-ai cum sa apuci. Oricum, s-a inteles ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Daca apare vreo problem la nituri/portdisc o sa ai uzura inegala pe suprafata discului unde calca placutele. daca jocul este mai mare nu apare uzura inegala, ca de aia-i flotant. daca-s blocate atunci ai dreptate. Asta de unde ai scos-o. Zice cine, tu? aici cam are dreptate. manualul ala e facut de fabrica. fabricile de auto-moto si nu numai castiga mai mult din piese decat din troacele propriu-zise. asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.