Error Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Azi dimineata cand ma pregateam sa pornesc observ ca nu vad nivelul uleiului in ochiul de vizitare, inclin mobra mult sa vad daca e sub nivel si realizez ca oricat as inclinao nu ajunge uleiul la nivel, stiind sigur ca mobra nu se atinge de ulei am zis ca s-o fi infundat ochiul cu ceva, bun... Desfac capacul lateral stanga si ma ingrozesc de ce gasesc... spuma de ulei destul de groasa pe capac de a infundat si ochiul de vizitare. Am scos uleiul tot afara, este foarte curat, antigelul este la nivel, nu pot sa-mi dau seama din ce cauza a facut asa spuma. Cineva mi-a zis ca se trage din cauza ca il las la relanti mult pe timp rece, ceea ce e adevarat, il las destul la relanti pe timpul zilei deoarece in cei ~10km pe zi care-i fac, fac cateva opriri de 10-15 minute timp in care nu il mai opresc. Din ce cauza poate sa fi aparut acea spuma, pt ca il las la relanti sau pt ca pur si simplu este prea rece pt el si face condens in motor? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Din cauza ca il tot pornesti/opresti, de mai multe ori, se face condens inauntrul motorului. In timp, condensul ala se aduna, si se amesteca cu uleiul, si se depune pe peretii din interior, se face ca o pasta cafenie, ca atunci cand iti curge o garnitura de chiulasa si iti intra apa in baia de ulei. Nu ai de ce sa te sperii, daca zici ca nivelul la lichidul de racire e ok. Editat Decembrie 13, 2013 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 13, 2013 Autor Share Postat Decembrie 13, 2013 Din cauza ca il tot pornesti/opresti, de mai multe ori, se face condens inauntrul motorului. In timp, condensul ala se aduna, si se amesteca cu uleiul, si se depune pe peretii din interior, se face ca o pasta cafenie, ca atunci cand iti curge o garnitura de chiulasa si iti intra apa in baia de ulei. Nu ai de ce sa te sperii, daca zici ca nivelul la lichidul de racire e ok. Si se depune doar pe peretii laterali sau peste tot prin motor? Eu din cate am observat nu am altundeva, este f curat cu exceptia interiorului capacului lateral stanga(cel de la abreiaj). Este posibil sa am la fel si pe interiorul capacului de la alternator? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Din ce am vazut eu, se depune pe partile care is in exterior, gen capace de chiulasa, care dau de rece, ca acolo se produce condensul, la diferentele de temperatura. Nu iti imagina ca se pune si pe cilindri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 13, 2013 Autor Share Postat Decembrie 13, 2013 Din ce am vazut eu, se depune pe partile care is in exterior, gen capace de chiulasa, care dau de rece, ca acolo se produce condensul, la diferentele de temperatura. Nu iti imagina ca se pune si pe cilindri Bun, am inteles. Exista vreun solutie de curatare rapida a spumei? Sau trebuie sa fac cu fiecare capac expus cum am facut cu capacul ambreiaj, demontat/incalzit si spalat cu motorina dupa care suflat cu compresorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Vinde-l! Iti dau 200 eur acu si te scap de greutati/probleme ulterioare. As putea ajunge in Arad in 5 ore, daca ma pornesc acum. Lasa-l asa cum e, nu ai de ce sa iti faci griji in privinta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 13, 2013 Autor Share Postat Decembrie 13, 2013 Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Azi dimineata cand ma pregateam sa pornesc observ ca nu vad nivelul uleiului in ochiul de vizitare, inclin mobra mult sa vad daca e sub nivel si realizez ca oricat as inclinao nu ajunge uleiul la nivel, stiind sigur ca mobra nu se atinge de ulei am zis ca s-o fi infundat ochiul cu ceva, bun... Desfac capacul lateral stanga si ma ingrozesc de ce gasesc... spuma de ulei destul de groasa pe capac de a infundat si ochiul de vizitare. Am scos uleiul tot afara, este foarte curat, antigelul este la nivel, nu pot sa-mi dau seama din ce cauza a facut asa spuma. Cineva mi-a zis ca se trage din cauza ca il las la relanti mult pe timp rece, ceea ce e adevarat, il las destul la relanti pe timpul zilei deoarece in cei ~10km pe zi care-i fac, fac cateva opriri de 10-15 minute timp in care nu il mai opresc. Din ce cauza poate sa fi aparut acea spuma, pt ca il las la relanti sau pt ca pur si simplu este prea rece pt el si face condens in motor? Merci Despre asta este vorba cand spun ca temperaurile scazute produc condens in motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Pai si daca produc ce? Mie imi apare condens in fiecare iarna. Si? Motoru n-are nici pe dreaqu. Ce, la masini nu se intampla? A, la alea nu sta nimeni sa se uite la ulei iarna decat daca se aprinde becul de a bord... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 13, 2013 Autor Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Pai si daca produc ce? Mie imi apare condens in fiecare iarna. Si? Motoru n-are nici pe dreaqu. Ce, la masini nu se intampla? A, la alea nu sta nimeni sa se uite la ulei iarna decat daca se aprinde becul de a bord... Pai si ce-i faci, lasi spuma acolo? Mai dispare vreodata spuma acumulata? Merci Editat Decembrie 13, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Dispare la primavara cand o sa 'incinti' motorul bine de tot! Sau faci schimbul de ulei in primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 pune uleiul la loc ca n`are nimic, din cauza uleiului prost si a condensului, la mine a ajuns spuma pana in filtru de aer , am inlocuit uleiul si n`am mai avut probleme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 13, 2013 Autor Share Postat Decembrie 13, 2013 Dispare la primavara cand o sa 'incinti' motorul bine de tot! Sau faci schimbul de ulei in primavara! pune uleiul la loc ca n`are nimic, din cauza uleiului prost si a condensului, la mine a ajuns spuma pana in filtru de aer , am inlocuit uleiul si n`am mai avut probleme . Uleiul nu e prost, pe timp mai cald nu mi-a facut asa ceva, oricum la primavara vine schimb de ulei + filtre, dar nu mi-a convenit de spuma aia, bine ar fi sa dispara de peste tot la vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Porniri dese, motorul, uleiul nu au timp sa se incalzeasca si sa se elimine vaporii de apa. Azi iarna, in busonul de ulei, la masina nevestei, era ditamai guguloiul de spuma si ulei amestecat cu apa (culoare maro deschis). Dupa un drum mai lung a disparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blu_lucian Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 se poate sa fie garnitura de chiuloasa ca atunci mai apare fenomenul asta (cel putin la masini) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 producatorii seriosi spun in felu urmator: uleiul se schimba la 10 mii km in regim normal sau la 6 mii km daca se fac drumuri scurte pe vreme rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 13, 2013 Autor Share Postat Decembrie 13, 2013 se poate sa fie garnitura de chiuloasa ca atunci mai apare fenomenul asta (cel putin la masini) Daca era de la garnitura imi dadeam seama, am verificat atat nivelul lichidului de racire cat si daca face gaze in vasul de expansiune si e tot ok, problema nu este de la garnitura. producatorii seriosi spun in felu urmator: uleiul se schimba la 10 mii km in regim normal sau la 6 mii km daca se fac drumuri scurte pe vreme rece Uleiul este Motul si are ~4.500 km si e pus de ~4 luni. Problema este se pare drumurile scurte care le fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 daca spuma e inchisa la culoare inseamna ca e ochiu' maro' ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Pai si ce-i faci, lasi spuma acolo? Mai dispare vreodata spuma acumulata? Merci Dispare la primavara cand o sa 'incinti' motorul bine de tot! Sau faci schimbul de ulei in primavara! Exact, la prima incalzire de vreme dispare. Eu oricum schimb uleiul in fiecare primavara, inainte de prima tura lunga. se poate sa fie garnitura de chiuloasa ca atunci mai apare fenomenul asta (cel putin la masini) Haaai, ma lesi?! Daca aparea cand sunt afara 40 de grade, poate. Dar iarna... producatorii seriosi spun in felu urmator: uleiul se schimba la 10 mii km in regim normal sau la 6 mii km daca se fac drumuri scurte pe vreme rece Zidule, in manualul de KLE zice ca schimbul de ulei se face la 12.000 km. Si, intr-adevar, zice ca in caz de mers prin mediu foarte prafuit, foarte umed, cu viteza foarte mare sau cu opriri si porniri dese se recomanda schimbare mai frecventa. Tocmai d-aia schimb io in primavara, indiferent de nr. de kilometri de la ultimul schimb. Deobicei schimb prin martie, apoi prin toamna, cand am deja cam 10.000 km. Asa ca in urmatoarea martie ulriul are cam 5-6000 km, dar facuti in sezonul mai rece sau chiar foarte rece. De doua ori pe an nu moare nimeni daca da 150 de lei pe un schimb de ulei. Daca era de la garnitura imi dadeam seama, am verificat atat nivelul lichidului de racire cat si daca face gaze in vasul de expansiune si e tot ok, problema nu este de la garnitura. Uleiul este Motul si are ~4.500 km si e pus de ~4 luni. Problema este se pare drumurile scurte care le fac. In concluzie, relax. N-o sa ai peste 6000 km cu uleiul asta pana se duce frigul. Il schimbi atunci si gata. Editat Decembrie 13, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 13, 2013 Autor Share Postat Decembrie 13, 2013 ln concluzie, relax. N-o sa ai peste 6000 km cu uleiul asta pana se duce frigul. Il schimbi atunci si gata. Si daca se face o tura mai lunga cand vine vara sa dispara spuma si apoi schimbat uleiul, ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Si daca se face o tura mai lunga cand vine vara sa dispara spuma si apoi schimbat uleiul, ce are? Man, n-am zis ca afecteaza daca nu-l schimbi inaintye de prima tura mai lunga. Daca nivelul e bun si uleiul n-are...vreun 10.000 km, e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 iarna randamentul cu care se produce "maioneza" este mult mai mare, deci si uleiul, care ajunge in furtunul de drenaj de la airbox, este mai mult. Diferente mai mari de temperatura, totusi daca ai rula mult si motorul s-ar incalzi la temperatura optima, nu vad de ce nu s-ar evacua tot condensul / apa din motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 18, 2013 Autor Share Postat Decembrie 18, 2013 iarna randamentul cu care se produce "maioneza" este mult mai mare, deci si uleiul, care ajunge in furtunul de drenaj de la airbox, este mai mult. Diferente mai mari de temperatura, totusi daca ai rula mult si motorul s-ar incalzi la temperatura optima, nu vad de ce nu s-ar evacua tot condensul / apa din motor Am dat a doua sau a treia zi dupa ce am deschis topicul o tura de vreo 30 km si a disparut in totalitate, problema reapare cand pornesc/opresc des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 18, 2013 Share Postat Decembrie 18, 2013 Am dat a doua sau a treia zi dupa ce am deschis topicul o tura de vreo 30 km si a disparut in totalitate, problema reapare cand pornesc/opresc des. Condens care nu are timp sa se evapore pentru ca motorul nu ajunge la o temperatura destul de inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 18, 2013 Autor Share Postat Decembrie 18, 2013 Condens care nu are timp sa se evapore pentru ca motorul nu ajunge la o temperatura destul de inalta. Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.