Andry Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Vrei să testezi cuplul : tragi de gaz serios la o anumită treaptă/turaţie. Rulatul constant la o anumită viteză într-o oarecare treaptă reprezintă... O caracteristică pe care ar exploatao un chitros ce în loc de a se plimba cu motocicleta pentru distracţie se plimbă pentru ... nu ştiu pentru ce. Stau ca mortu la 80km/h în ultima treaptă ca să consum 4.5% când pot merge 120km/h şi să mă distrez, consumând 6.5%. Conteaza consumul la o tură extrem de lungă, dar fără distracţie mai bine mă lipsesc de acea tură. ( Nu fac referire la nici o persoană ce participă la discuţie ! ) Ce-mi place la "cuplu şi turaţii mici" este plecare de pe loc cu V2 faţă de 2L/Mono de exemplu, unde unul pleacă fără a avea nevoie de a ridica turaţia, pe când celălalte se opresc. Iar pentru vot : KTM 990 fără doar şi poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 23, 2013 Autor Share Postat Decembrie 23, 2013 Eu unul astept si sper sa intre si japonezii pe felia bicilindru de 600 - 800. Dar avand in vedere cat de mult le-a luat sa scoata mobre de 1200 si ce mobre au scos, nu am asteptari prea mari. Tocmai mi-am adus aminte ca Honda are Transalpul, dar nu cred ca poate pretinde cineva ca e un concurent pentru 800gs. De stroama nici nu mai zic. Deci ramane Yamaha. Transalpul parca e sub 800 cmc . Eu astept KTM-ul sa apara cu un bicilindru pe la 800, mai ales ca se zvonea ceva despre el la un moment dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Un nou concurent in clasa asta - 2014 MV Agusta Turismo Veloce 800 3 cilindri, 800 cmc, 125 cp, 84 Nm, suspensie semiactiva Sachs Upd 106mm cursa, 207 Kg la gol (rezervor 20L), Max xpeed 240 Kmph, transmisie pe lant. Si un design... ah designul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 (editat) Multistrada in miniature. Frumoasa, n-am ce zice, dar nu prea le are cu enduro-turingul, nu mai mult decat o Hayabusa. Editat Decembrie 25, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 25, 2013 Autor Share Postat Decembrie 25, 2013 (editat) E stradala. Uita-te la cutiile alea. De cate ori crezi ca rezista la contact cu solul? De asemenea are prea putin cuplu fata de nr de cai, si probabil la o turatie destul de mare vine cuplul ala. La mobrele din segmentul asta ai un indicator ultrarapid in orice fisa tehnica. Nr de hp si cel de Nm trebuie sa fie foarte apropiate daca ai diferenta mai mare de 7~10 unitati intre ele nu e ceea ce trebuie. De asemenea cuplul maxim trebuie sa fie jos, cat mai jos. Dau ca exemplu mobra mea ca o stiu bine si nu tre sa sap dupa date : 85 de cai la 7500 rpm [cam sus nu ajung pe acolo aproape niciodata] 83 Nm la 5750 [si astia puteau fi mai jos] Editat Decembrie 25, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Transalpul parca e sub 800 cmc . Eu astept KTM-ul sa apara cu un bicilindru pe la 800, mai ales ca se zvonea ceva despre el la un moment dat. Nu stiu daca apare in curand, am citit mai demult ca grecul ala care se da ca nebunu cu 1190, a participat la dezvoltarea 1190 si 800.A spus ca ala de 800 .va fi usoara si cu cai multi, un adevarat adv. Din pacate ulterior am mai citit ca au renuntat la ala de 800. Un nou concurent in clasa asta - 2014 MV Agusta Turismo Veloce 800 3 cilindri, 800 cmc, 125 cp, 84 Nm, suspensie semiactiva Sachs Upd 106mm cursa, 207 Kg la gol (rezervor 20L), Max xpeed 240 Kmph, transmisie pe lant. Si un design... ah designul Tourig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 (editat) E stradala. Uita-te la cutiile alea. De cate ori crezi ca rezista la contact cu solul? De asemenea are prea putin cuplu fata de nr de cai, si probabil la o turatie destul de mare vine cuplul ala. La mobrele din segmentul asta ai un indicator ultrarapid in orice fisa tehnica. Nr de hp si cel de Nm trebuie sa fie foarte apropiate daca ai diferenta mai mare de 7~10 unitati intre ele nu e ceea ce trebuie. De asemenea cuplul maxim trebuie sa fie jos, cat mai jos. Dau ca exemplu mobra mea ca o stiu bine si nu tre sa sap dupa date : 85 de cai la 7500 rpm [cam sus nu ajung pe acolo aproape niciodata] 83 Nm la 5750 [si astia puteau fi mai jos] Cursa mica a suspensiilor mi se pare caracteristica cea mai importanta care o recomanda pt strada. Cutiile se schimba usor, foarte usor,dar cam degeaba. Editat Decembrie 25, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Cursa mica a suspensiilor mi se pare caracteristica cea mai importanta care o recomanda pt strada. Cutiile se schimba usor, foarte usor,dar cam degeaba. Cursa e de 160mm nu 106, deci se incadreaza in clasa si teoretic merge si pe un drum mai denivelat. Da' de frumoasa e frumoasa rau Se vad aici specificatiile, pe la 1:00 e fisa tehnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 25, 2013 Autor Share Postat Decembrie 25, 2013 Cursa mica a suspensiilor mi se pare caracteristica cea mai importanta care o recomanda pt strada. Cutiile se schimba usor, foarte usor,dar cam degeaba. Capone nu a specificat nimic despre suspensii. Nici nu trebuie, doar din ce te uiti la ea iti dai seama ca e de strada. SI btw suspensiile se mai schimba dar motorul ...... Cursa e de 160mm nu 106, deci se incadreaza in clasa si teoretic merge si pe un drum mai denivelat. Da' de frumoasa e frumoasa rau Se vad aici specificatiile, pe la 1:00 e fisa tehnica M-am uitat acum pe filmulet. Arata bine de tot jucaria. Ar putea fi o optiune pt multi dintre cei care au vitezane de 600 si ar vrea ceva adventure dar sa arate a vitezana. Interesant ca are monobrat si lant. nu stiu daca e prima pe care o vad insa e sigur prima pe care o constientizez. Ar mai fi scarverul de la BMW dar e vb de curea nu de lant, desi diferenta nu e mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 (editat) Cuplul mare da acceleratia si puterea da viteza maxima. Orice monocilindru e primul la demaraj pe primii metri, pe urma se plafoneaza. Viteza maxima e aproape jenanta. De la 3 cilindri in sus lucrurile se inverseaza. Asta cu balbaiala la turatii mici tine de arhitectura motorului, vad ca doar andrei belcic e in tema cu arborii de echilibrare, volanta si ce mai gasim printr-un motor. Monocilindrul are practic un "ESP" prin arhitectura, avand 3 timpi "morti" roata are timp sa capete aderenta. Si, da... un monocilindru merge infect sub 2500 de ture, dar nu se opreste. Testul de elasticitate se face comparativ plecand de la valori prestabilite, nu doar sa incante urechea. Chiar daca un motor nu e la fel de echilibrat la turatii mici, asta nu inseamna ca ar putea avea un cuplu mai mare. Mersul in off-road tine de practica, de experienta, de talent. Nu vor compensa lipsurile motociclistului cele cateva mii de euro date pe o mobra echipata cu tot felul de echipamente ajutatoare. Practic eu vreau o mobra cu un motor cu cat mai putine piese in miscare, electrica si electronica simpla, minimul de accesorii, materiale usoare si solutii simple la suspensie, roti si frane (se pot inspira de la biciclete pe tema asta) la un pret cat mai accesibil. Chestia e ca astfel de mobre nu se vor vinde bine, pentru ca nu ar satisface ego-ul motociclistului modern avid de gadgeturi... Editat Decembrie 25, 2013 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Conform noilor tendinte poate apare si un adventure cara macar sa aiba roti spitate si macar un 19 pe fata, altfel e un touring sport cu aliura de adventure. Arata bestial! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 (editat) In partea civilizata a europei nu prea ai ce face cu o mobra cu "21" pe fata. Daca vrei sa bagi un inconjorul lumii, o Africa, o Rusia, merge. IN Germania nu ai ce cauta in afara drumului cu mobra.Amenzile sunt usturatoare. Din fericire, in timpul turei mele prin europa n-am intalnit niciodata un drum care sa ma puna in postura de a-mi dori roti spitate sau acel magic "21" pe fata. Mai degraba am tanjit dupa o pozitie ceva mai reusita la ghidon, o protectie mai buna la vant, un rezervor mai mare, o capacitate mai mare de incarcare, eventual o tranmisie finala pe cardan. Pe scurt, majoritatea cumparatorilor europeni se lovesc de aceiai buba, accesul greu in "coclau" si lipsa drumurilor balcanice (asfalt bun, hop groapa). Chiar crede cineva ca vreo firma va contrui un motor special pentru tarile defavorizate? Sa numaram totusi cati posesori de "spite" si-au dus mobra peste granita(e) anul trecut (Bulgaria nu se pune), cati dintre ei au mobra cumparata la 0 kmde la dealer, cati isi fac service-ul la dealer cu piese "de origine" si atunci vom descoperi ca unele mobre sunt doar fantezie. Editat Decembrie 25, 2013 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 25, 2013 Autor Share Postat Decembrie 25, 2013 (editat) In partea civilizata a europei nu prea ai ce face cu o mobra cu "21" pe fata. Daca vrei sa bagi un inconjorul lumii, o Africa, o Rusia, merge. IN Germania nu ai ce cauta in afara drumului cu mobra.Amenzile sunt usturatoare. Din fericire, in timpul turei mele prin europa n-am intalnit niciodata un drum care sa ma puna in postura de a-mi dori roti spitate sau acel magic "21" pe fata. Mai degraba am tanjit dupa o pozitie ceva mai reusita la ghidon, o protectie mai buna la vant, un rezervor mai mare, o capacitate mai mare de incarcare, eventual o tranmisie finala pe cardan. Pe scurt, majoritatea cumparatorilor europeni se lovesc de aceiai buba, accesul greu in "coclau" si lipsa drumurilor balcanice (asfalt bun, hop groapa). Chiar crede cineva ca vreo firma va contrui un motor special pentru tarile defavorizate? Sa numaram totusi cati posesori de "spite" si-au dus mobra peste granita(e) anul trecut (Bulgaria nu se pune). Si cam pe unde crezi tu ca se plimba baietii din Europa civilizata cu mobrele lor cu magic 21 pe fata ? Ii poti vedea in fiecare an tranzitand Romania in drum spre est sau poate la o tura "balcanica" Cat despre a doua intrebare cred ca mai multi decat iti inchipui. Si sa nu uitam ca in Ro accesul la coclau este inca liber si ca asfaltul nostru nu are nici o treaba cu al lor. Ca sa nu crezi ca e vorba de cativa psihopati care isi doresc asa ceva, uite aici un topic pe unde se discuta de un KTM twin de aprox 800 : http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=837293&page=3 Daca ai rabdare sa-l citesti pe tot inclusiv linkurile externe [unde e cazul] ai sanse sa aflii chestii noi, despre care la noi pe forum nici nu visam sa avem o discutie. Editat Decembrie 25, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Ktm-ul 1190 e (aproape) perfect. Un model de 800 ar costa enorm si n-ar face altceva decat sa se ia la tranta cu F800. Dar mai stii? De cand sunt in Germania, de 2 ani , m-am intersectat adesea cu 1200 Gs, Varadero,VStrom,ST dar niciodata cu F800, 950-990, s.a.m.d. "Hoardele" de calareti ce trec tarisoara noastra in cautarea aventurii sunt infime daca le raportam la o populatie de 80 mil locuitori. Cine vrea o tura hardcore da cateva mii de euro si isi inchiriaza toata tura timp de cateva saptamani. Spre deosebire de Ro, in tarile civilizate inca exista paduri (curate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 25, 2013 Share Postat Decembrie 25, 2013 Cursa mica a suspensiilor mi se pare caracteristica cea mai importanta care o recomanda pt strada. Cutiile se schimba usor, foarte usor,dar cam degeaba. Cursa e de 160mm nu 106, deci se incadreaza in clasa si teoretic merge si pe un drum mai denivelat. Da' de frumoasa e frumoasa rau Se vad aici specificatiile, pe la 1:00 e fisa tehnica Da, scuze, am tastat gresit, cursa e de 160mm. Clar este o mobra predominant gandita pt touring si, cum zicea mai sus, o alternativa buna pt cineva care vrea sa treaca de la o vitezana (de 600?) la ceva mai "comod". Insa nu mi-ar fi rusine sa o bag si pe o forestiera ceva. Dar clar, nu ceva prea serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 (editat) Ktm-ul 1190 e (aproape) perfect. Un model de 800 ar costa enorm si n-ar face altceva decat sa se ia la tranta cu F800. Dar mai stii? De cand sunt in Germania, de 2 ani , m-am intersectat adesea cu 1200 Gs, Varadero,VStrom,ST dar niciodata cu F800, 950-990, s.a.m.d. "Hoardele" de calareti ce trec tarisoara noastra in cautarea aventurii sunt infime daca le raportam la o populatie de 80 mil locuitori. Cine vrea o tura hardcore da cateva mii de euro si isi inchiriaza toata tura timp de cateva saptamani. Spre deosebire de Ro, in tarile civilizate inca exista paduri (curate). Da 1190 se pare sa fie (aproape) perfect, a trecut un an si nu s-au semnalat probleme(aici ma refer la probleme reale nu chestii minore), dar inchipuieti fratiorul mai mic. Cred ca noi din cat. asta,visam la ceva de genu: un fel de 1190 ADV R, cu un look de Rally Raid 990 ADV R?, sa fie cu 30% mai usor,cu motor de 700-800 de 100cp. Nici eu nu prea m-am intalnit cu 9X0 Adv , am vazut o singura bucata intr-un an de cand is in Germania si ala in Luxemburg ...dar imi place cand intr-o parcare se aduna nemtii posesori de BMW si incep sa intre in contact cu noi. E adevarat ca mobra mea nu arata ca a lor,(ca unul scos din vitrina ) crashbarul si cutiile arata ca si cum am facut turul lumii, zgariate,indoite. Ne intreaba de parca ar fi un model nou aparut pe piata, se intereseaza de confort, greutate,cum ii pe off si chestii de genu. La asa ceva niciodata nu m-am gandit, intotdeauna noi eram aia care se uitau cu mare interes la un 12GS cand veneau nemtii in Romania. P.S. Daca nu apare acest KTM de 700/800, cred ca imi mai iau un LC8 nou nout, il pun in vitrina si il scot cand batranul Frank nu mai poate Editat Decembrie 26, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Asa e.. un Adv 800 de 100cp si vreo 160-170kg suna tare bine. La 1190 nu am auzit de alte prb in afara de cea cu filtru de aer care banuiesc ca s-a rezolvat deja. P.S. Daca nu apare acest KTM de 700/800, cred ca imi mai iau un LC8 nou nout, il pun in vitrina si il scot cand batranul Frank nu mai poate Nu gasesti la test drive un 1190 adv R pe acolo prin germania? poate iti place mai mult si il duci pensionezi pe Frank mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 (editat) Asa e.. un Adv 800 de 100cp si vreo 160-170kg suna tare bine. La 1190 nu am auzit de alte prb in afara de cea cu filtru de aer care banuiesc ca s-a rezolvat deja. Nu gasesti la test drive un 1190 adv R pe acolo prin germania? poate iti place mai mult si il duci pensionezi pe Frank mai repede Ba da este, l-am vazut live in showroom , insa inca nu l-am testat....mi-e frica ca daca il testez, fac tot posibilul sa-l cumpar....sincer cel mai mult mi-ar placea un 800 ADV adevarat, cred mai astept un pic sa vad ce se intampla, deocamdata ma descurc cu 950. Editat Decembrie 26, 2013 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 26, 2013 Autor Share Postat Decembrie 26, 2013 Ktm-ul 1190 e (aproape) perfect. Un model de 800 ar costa enorm si n-ar face altceva decat sa se ia la tranta cu F800. Dar mai stii? De cand sunt in Germania, de 2 ani , m-am intersectat adesea cu 1200 Gs, Varadero,VStrom,ST dar niciodata cu F800, 950-990, s.a.m.d. "Hoardele" de calareti ce trec tarisoara noastra in cautarea aventurii sunt infime daca le raportam la o populatie de 80 mil locuitori. Cine vrea o tura hardcore da cateva mii de euro si isi inchiriaza toata tura timp de cateva saptamani. Spre deosebire de Ro, in tarile civilizate inca exista paduri (curate). Stii ca statistica nu se face pe ce am vazut eu sau tu. Altfel cum s-ar explica vanzarile de F800 sau KTM 9x0 de ex ? Sa nu-mi spui ca l-au vandut doar in Africa si Mongolia. Nu m-as duce la o tura pe o mobra inchiriata. Nu vreau sa ma dau in cele mai tari conditii pe o mobra pe care nu o cunosc, care de obicei nu e intretinuta cum trebuie si care in mod evident nu e accesorizata dupa cum imi place mie. Si cand spun accesorizata ma refer in primul rand la inaltatoare de ghidon scarite [chestii care tin de ergonomie] si altele de genul amortizor de ghidon abs [care tin de siguranta]. Asa e.. un Adv 800 de 100cp si vreo 160-170kg suna tare bine. La 1190 nu am auzit de alte prb in afara de cea cu filtru de aer care banuiesc ca s-a rezolvat deja. Nu gasesti la test drive un 1190 adv R pe acolo prin germania? poate iti place mai mult si il duci pensionezi pe Frank mai repede Ai grija ce-ti doresti ca 100 de cai e destul de mult dintr-un bicilindru de 800 si decat sa iasa vre-un motor lesinat la cuplu mai bine sa aiba doar 60~70 de cai; sau sa fie vre-un multicilindru mai bine mai putini cai si cuplu cat incape. Si apropo ca tot zicea cineva mai sus ca asteapta de la Yamaha ceva chiar citeam zilele astea de noile mobre de strada seria MT parca ..se pare ca au niste greutati interesante asa ca poate cine stie, dupa ce au dato-n bara cu 1200-le poate si-au invatat lectia si reusesc sa scoata ceva interesant la clasa asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Practic eu vreau o mobra cu un motor cu cat mai putine piese in miscare, electrica si electronica simpla, minimul de accesorii, materiale usoare si solutii simple la suspensie, roti si frane (se pot inspira de la biciclete pe tema asta) la un pret cat mai accesibil. Chestia e ca astfel de mobre nu se vor vinde bine, pentru ca nu ar satisface ego-ul motociclistului modern avid de gadgeturi... Offtopic, stiu. Eu cred ca daca s-ar vinde in Europa modele noi (ca in State), la un pret comparabil (5000E sa zicem), s-ar vinde bine. Problema e in primul rand cu normele Euro. De aici se trag ponoasele cu injectia si racirea pe lichid. Alta problema e cu normele de siguranta. ABS parca a devenit obligatoriu de la un timp. Controlul tractiunii, al stabilitatii si al mai stiu eu ce -> electronica in plus, bani in plus. Piata pentru mobre ca astea exista, si e mai mare decat piata formata din motociclistii avizi de gadgeturi. Si apropo ca tot zicea cineva mai sus ca asteapta de la Yamaha ceva chiar citeam zilele astea de noile mobre de strada seria MT parca ..se pare ca au niste greutati interesante asa ca poate cine stie, dupa ce au dato-n bara cu 1200-le poate si-au invatat lectia si reusesc sa scoata ceva interesant la clasa asta. Zvonuri despre un 900z au aparut cam odata cu 1200z. Dar ca mobra asta sa fie un competitor pentru 800gs, ar trebui sa aiba tot cam 180kg. Ori nu vad cum s-ar intampla asta, avand in vedere ca atata cantareste 660z-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Injectia si racirea cu lichid sunt ponoase?Tu acuma glumesti,da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 28, 2013 Autor Share Postat Decembrie 28, 2013 Offtopic, stiu. Eu cred ca daca s-ar vinde in Europa modele noi (ca in State), la un pret comparabil (5000E sa zicem), s-ar vinde bine. Problema e in primul rand cu normele Euro. De aici se trag ponoasele cu injectia si racirea pe lichid. Alta problema e cu normele de siguranta. ABS parca a devenit obligatoriu de la un timp. Controlul tractiunii, al stabilitatii si al mai stiu eu ce -> electronica in plus, bani in plus. Piata pentru mobre ca astea exista, si e mai mare decat piata formata din motociclistii avizi de gadgeturi. Zvonuri despre un 900z au aparut cam odata cu 1200z. Dar ca mobra asta sa fie un competitor pentru 800gs, ar trebui sa aiba tot cam 180kg. Ori nu vad cum s-ar intampla asta, avand in vedere ca atata cantareste 660z-ul. Eu cred ca se poate, doar sa existe vointa. Pana acum Yamaha nu avea un propulsor usor si modern cu o cutie asortata cu 6 trepte. Acum are. Cadrul de la XTZ-ul de 600 e foarte puternic, poate chiar prea puternic, cred ca s-ar putea optimiza dpdv greutate de asemenea [nu am informatii dar asa din ochi, burta si un pic de bun simt tehnic] cred ca propulsorul de 660 e mai greu decat cel nou. Daca scoti si cele 2 tobe cu 2 galerii si pui una singura poti reduce mult din greutate. Pui o baterie LiFePo4 si mai scoti si de acolo 4~5 kg [nu stiu cat are bateria de XTZ], de asemenea se mai pot face si alte reduceri poate nu la fel de semnificative de greutate insa cumulate se mai poate castiga ceva. Mutarea rezervorului sub sa chiar daca nu aduce cine stie ce scadere a greutatii va muta centrul de greutate mai jos si va face mobra sa fie mai manevrabila la viteze mici in special. In fine sunt absolut convins ca cei de la Yamaha stiu ce ar trebui sa faca, problema e sa primeasca unda verde de la conducerea firmei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Vorba de claca ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.