Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

Pai e posesor de V-Strom, fiecare cioara isi lauda puii,sau cum era expresia aia :)


Si sincer sa fiu, V-Strom (desi isi pastreaza pret mare fata de alte motoare), mi se pare unul dintre cele mai reusite all-rounder (faibil,consum mic, merge peste tot)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 350
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Frate dar esti setat rau cu V-Stromu asta:)))

 

E adevarat ca sunt setat pentru ca deocamdaata nu i-am gasit cusur :nono: .

 

In afara de cateva kg in plus ... ce ar fi fost exceptional sa nu fie ... ar fi meritat macar vreo 30 mai putin .

 

In rest , de banii dati primesti multa satisfactie .

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

30 kg e vis,dar daca-l aduceau macar pana la greutatea SV ului,era o smecherie........ bine,e de studiat problema,nu cred ca nu se poate face :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si unii dintre antevorbitori, nu te sfatuiesc nici eu sa iei ceva nou si scump. Spui ca vrei sa faci inclusiv drumuri forestiere, ori in aceasta situatie ma vad nevoit sa iti spun ca in momentul in care iesi de pe banda de asfalt, lucrurile se schimba sensibil. Ma indoiesc ca nu o vei da pe jos si nu stiu cum te vei simti cand vei face asta cu o motoreta de 10000 de euro. Sugestia mea este sa iei un model care a facut proba timpului, care are reputatia unei motociclete enduro-touring/adventure, foarte fiabile si usor de intretinut. Intre 2000 si 4000 de euro vei gasi motociclete in stare foarte buna. Daca totusi va fi necesar, vei face o revizie generala, vei schimba tot ce este de schimbat, pana in 1000 de euro (poate chiar mai putin) si vei avea o motocicleta ca noua la jumate din suma mentionata de tine. De restul banilor, mentenanta si km cat cuprinde.

Nu am sa iti propun un model anume, dar portretul robot al unei motociclete care sa se preteze la ce vrei tu, ar trebui sa arate cam asa:

- obligatoriu roata de 21. Spui ca vrei sa mergi si pe forestiere, ori in acest caz, roata de 21 poate face diferenta intre a o pune in cap, cu urmari neprevazute si a trece fara probleme peste unele obstacole/gropi/ denivelari. Desigur, se pune intrebarea ce intelegi tu prin drumuri forestiere. Pentru mine drumul forestier are un inteles foarte precis: sunt drumurile de exploatare forestiera, framantate de TAF-uri, cu sleauri , denivelari, mocirla, etc. Pe asa ceva nu te bagi cu roata de 19 si nici cu regine de 200+ kg.

- constructie cat mai simpla, fara prea multa electronica, care sa poata fi usor depanata chiar si pe genunchi, daca este cazul. Din pacate, in Romania nu exista service-uri specializate si dotate, la fiecare 50-100km. Nu cred ca vei fi prea fericit, daca vei avea probleme cu injectia sau cu electronica pe la Dorohoi sau Pungesti, de ex.. De asemenea, nu cred ca iti va surade ideea de a face drumuri la Budapesta sau Viena, pentru revizii.

-costuri de intretinere cat mai mici. Costurile de revizie si intretinere ale motocicletelor din noua generatie sunt foarte mari. Sunt motoare foarte pretentioase (mai ales modelele europene), care cer multa atentie in exploatare si in ceea ce priveste mentenanta. Iar repartiile costa! Plus ca depinzi de o infrastructura service care la noi este sublima, admirabila, putem zice, dar lipseste aproape cu desavarsire.

- consumul. Cineva de aici a pus foarte bine problema si ar trebui sa iei in calcul acest aspect. Din pacate, aici modelele mai vechi stau mai prost.

- model cat mai raspandit, mai bine cunoscut. vei gasi mai usor piese, consumabile, etc

Ca sa iti usurezi alegerea, incearca sa iti precizezi mai exact ce vrei sa faci cu motocicleta (asa cum spunea si ERU, prezentarea ta este usor contradictorie). Citste bine topicurile dedicate modelelor mentionate aici. Dar citeste-le printre randuri, cu spirit critic. Intra si pe advrider.com.. alta cultura moto, alta experienta.. vei gasi multe lucruri utile. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si unii dintre antevorbitori, nu te sfatuiesc nici eu sa iei ceva nou si scump. Spui ca vrei sa faci inclusiv drumuri forestiere, ori in aceasta situatie ma vad nevoit sa iti spun ca in momentul in care iesi de pe banda de asfalt, lucrurile se schimba sensibil. Ma indoiesc ca nu o vei da pe jos si nu stiu cum te vei simti cand vei face asta cu o motoreta de 10000 de euro. Sugestia mea este sa iei un model care a facut proba timpului, care are reputatia unei motociclete enduro-touring/adventure, foarte fiabile si usor de intretinut. Intre 2000 si 4000 de euro vei gasi motociclete in stare foarte buna. Daca totusi va fi necesar, vei face o revizie generala, vei schimba tot ce este de schimbat, pana in 1000 de euro (poate chiar mai putin) si vei avea o motocicleta ca noua la jumate din suma mentionata de tine. De restul banilor, mentenanta si km cat cuprinde.

Nu am sa iti propun un model anume, dar portretul robot al unei motociclete care sa se preteze la ce vrei tu, ar trebui sa arate cam asa:

- obligatoriu roata de 21. Spui ca vrei sa mergi si pe forestiere, ori in acest caz, roata de 21 poate face diferenta intre a o pune in cap, cu urmari neprevazute si a trece fara probleme peste unele obstacole/gropi/ denivelari. Desigur, se pune intrebarea ce intelegi tu prin drumuri forestiere. Pentru mine drumul forestier are un inteles foarte precis: sunt drumurile de exploatare forestiera, framantate de TAF-uri, cu sleauri , denivelari, mocirla, etc. Pe asa ceva nu te bagi cu roata de 19 si nici cu regine de 200+ kg.

- constructie cat mai simpla, fara prea multa electronica, care sa poata fi usor depanata chiar si pe genunchi, daca este cazul. Din pacate, in Romania nu exista service-uri specializate si dotate, la fiecare 50-100km. Nu cred ca vei fi prea fericit, daca vei avea probleme cu injectia sau cu electronica pe la Dorohoi sau Pungesti, de ex.. De asemenea, nu cred ca iti va surade ideea de a face drumuri la Budapesta sau Viena, pentru revizii.

-costuri de intretinere cat mai mici. Costurile de revizie si intretinere ale motocicletelor din noua generatie sunt foarte mari. Sunt motoare foarte pretentioase (mai ales modelele europene), care cer multa atentie in exploatare si in ceea ce priveste mentenanta. Iar repartiile costa! Plus ca depinzi de o infrastructura service care la noi este sublima, admirabila, putem zice, dar lipseste aproape cu desavarsire.

- consumul. Cineva de aici a pus foarte bine problema si ar trebui sa iei in calcul acest aspect. Din pacate, aici modelele mai vechi stau mai prost.

- model cat mai raspandit, mai bine cunoscut. vei gasi mai usor piese, consumabile, etc

Ca sa iti usurezi alegerea, incearca sa iti precizezi mai exact ce vrei sa faci cu motocicleta (asa cum spunea si ERU, prezentarea ta este usor contradictorie). Citste bine topicurile dedicate modelelor mentionate aici. Dar citeste-le printre randuri, cu spirit critic. Intra si pe advrider.com.. alta cultura moto, alta experienta.. vei gasi multe lucruri utile. Succes!

 

Am vazut foarte des aceasta frica manifestata vis a vis de injectie. As vrea sa stiu cati dintre cei care se tem de injectie conduc masini cu carburatie si cati dintre cei care conduc masini cu injectie au avut vre-odata probleme cu injectia.

Din experienta proprie [cu masina] dupa ce am trecut de la carburatie [Dacia 1310 break] la injectie [prima a fost un Tico] nu mi-a mai fost frica sa plec nicaieri cu masina. Cu carburatia ezitam sa plec la drum lung fara un prieten bun cunoscator in ale mecanicii.

 

Din experienta a 2 mobre europene, intretinerea a insemnat ulei filtre si kit de lant, baterie si alte consumabile, facute toate "in house". Nici o defectiune, asta daca nu introducem la defectiuni bec ars sau chestii care s-au intamplat din cauza mea. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Asta cu frica de injectie e valabila daca te duci peste mari si tari, in 'remote locations', prin Magadan sau 'zda ma-sii...


Dar la ture prin RO, EU, etc....prea putin conteaza daca ai carburatie sau injectie (chiar vei avea mai multa bataie de cap cu carburatia)..

Si oricum,chiar daca-i carburatie,tre sa ai ceva cunostinte mecanice ca sa ai o tentativa de a repara ceva..


La fel ca duma aia cu ambreiaj hidraulic vs pe cablu, toti is umeziti de ambreiajul pe cablu ca e mai ''fiabil''. Wrong, ala pe cablu are sanse mai mari sa se rupa,fix cand nu ai nevoie. Ala hidraulic nu face asa ceva. In cel mai fericit caz mai pierzi pe la o garnitura ceva la slave cylinder (cum am patit eu la aprilia, dar am inlocuit garnitura si totul e ok). Si chiar si asa, lichididul se pierdea gradual,pe o anumita perioada de timp, nu ceva instant, ca atunci cand ti se fu.te cablu de ambreiaj.

 

Eu stiu cam ce vrea initiatorul topicului,si cam ce vrem toti cei care tregem de la mobre pur stradale...la enduro-touring...cand suntem indecisi si bombardati cu informatie..

 

Cred ca un DL 650 / DL 1000, KTM 950/990 Adv sau un R1200 GS l-ar coafa bine,pt ca nu stiu cum ar fi trecerea de la motorul lui la un single de 600...

 

Oricum se vede ca a primit doar sfaturi utile si chiar informatie foarte utila, lucru rar pe forumul asta, unde de obicei incep porcaieli :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NC700-ul acela nu e o idee rea,avand in vedere cat costa si consuma :) Nu stiu cum ii cu 2 persoane..... si pe forestiere,dar cred ca pe forestiere te descurci mai bine decat cu un SUVocicleta.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hosszu Toll, on 07 Jan 2014 - 15:17, said:

NC700-ul acela nu e o idee rea,avand in vedere cat costa si consuma :) Nu stiu cum ii cu 2 persoane..... si pe forestiere.

pacat doar ca este slabut, are putinei HP altfel este destul ok, din ce am dedus eu in 30 km cu el , cel scos acuma de 750 are ceva plusuri la caluti si ceva in plus modivficat si pe la motoras pentru putere mai mare, oricum nu este pentru off poate drum de pamant, este orientat mai mult pentru strada

 

 

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@ Hosszu & Vlady_80:

 

Apropos de NC 700, aruncati un ochi si aici, ce zic cei de la MCN. Ei ar merge mai degraba pe CB (same power, less money, diferenta fff mica de hp)

 

Dar oricum suntem offtopic cu mobrele atea (CB, NC etc)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare nu ar fi interesant sa-l lasam acum pe initiatorul topicului sa ne comunice niste pareri pe care si le-a format pana acum, fie ele preliminare ?

Poate ne comunica si 3-4 mobre pe care le-a selectat in urma parerilor exprimate.

Ce zici Radu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yamoco, am preferat sa nu raspund si sa las sa curga parerile, dar acum ca m-ai intrebat stiu ca trebuie sa pornesc de la niste premise:

 

- nu trebuie sa dai o caruta de bani.

- trebuie sa alegi o motocicleta care citez "a facut proba timpului"

- conteaza foarte mult scopul, eu fiind indreptat spre touring enduro, decat enduro. N-ai sa ma vezi pe drumuri forestiere (pentru ca mai sus este bine definit drumul forestier, iar eu nu stiam) ci drumuri de pamant.

 

Marcile urmatoare, in ordinea enumerarii, le prefer astfel:

 

- Transalp 700 mai nou de 2008. Echipat sau nu, vine cu ABS si e mai puternic umpic decat predecesorul. Are si un look frumos decat vstrom prefer varianta albastru cu jante aurii.

- V-strom 650 2012 sau mai nou. Costa mai mult decat cel de mai sus, dar mobra e noua, are ABS, si e platforma imbunatatita.

- V-strom 1000 2007. Te bucuri de caii putere dar consuma mult.

- BMW este departe la pret, dar e lucrul dracului.

- Africa Twin nu e pentru mine, sunt adeptul lucrului nou si nu mai vechi de 5 ani.

 

Acest research continua, si astept in continuare sfaturi. Nu va feriti, stiu sa-mi fac o parere chiar daca lumea este subiectiva.

 

Multumesc foarte frumos la toti, am citit cu atentie mesajele lungi si pline de esential,

 

Ah... da: Am studiat si un blog "241 dream" care mi s-a parut extraordinar, multe felicitari !

Editat de Slash28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca a uitat si ca are cont pe motociclism.ro ! ..... sau nu-si mai aminteste parola ! :D

 

... si eu sunt incantat de consum, insa nu cred in suspensiile sale ... nici macar solo+bagaj ! Cu 2 pe ea si bagaj, este cu mult depasita de situatie ... chiar si pe asfalt !

ti-am zis ca am mers cu ea sa zicem aprox 30 km poate ceva mai mult, am fost foarte incantat de ea, centru de greutate foarte jos, suspensiile sunt ok pe asfalt eu am 120 kg si a fost super in off nu stiu ce sa zic nu am incercat, franele destul de puternice, este foarte manevrabil asta este clar , dar nu este facuta pntru off,eventual drum de pamant

 

oricum consumul este bestia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yamoco, am preferat sa nu raspund si sa las sa curga parerile, dar acum ca m-ai intrebat stiu ca trebuie sa pornesc de la niste premise:

 

- nu trebuie sa dai o caruta de bani.

- trebuie sa alegi o motocicleta care citez "a facut proba timpului"

- conteaza foarte mult scopul, eu fiind indreptat spre touring enduro, decat enduro. N-ai sa ma vezi pe drumuri forestiere (pentru ca mai sus este bine definit drumul forestier, iar eu nu stiam) ci drumuri de pamant.

 

Marcile urmatoare, in ordinea enumerarii, le prefer astfel:

 

- Transalp 700 mai nou de 2008. Echipat sau nu, vine cu ABS si e mai puternic umpic decat predecesorul. Are si un look frumos decat vstrom prefer varianta albastru cu jante aurii.

- V-strom 650 2012 sau mai nou. Costa mai mult decat cel de mai sus, dar mobra e noua, are ABS, si e platforma imbunatatita.

- V-strom 1000 2007. Te bucuri de caii putere dar consuma mult.

- BMW este departe la pret, dar e lucrul dracului.

- Africa Twin nu e pentru mine, sunt adeptul lucrului nou si nu mai vechi de 5 ani.

 

Acest research continua, si astept in continuare sfaturi. Nu va feriti, stiu sa-mi fac o parere chiar daca lumea este subiectiva.

 

Multumesc foarte frumos la toti, am citit cu atentie mesajele lungi si pline de esential,

 

Ah... da: Am studiat si un blog "241 dream" care mi s-a parut extraordinar, multe felicitari !

dpmdv te orientezi bine, desi sa sti ca transalpul de 700 consuma ceva mai multicel decat un V-Strom, are doar 5 viteze, si mai slabut la putere aproape 8 cp, si V-Stromul 2012 din cate stiu eu este cu abs standard, comparatie de preturi nu am facut

 

BMW chiar este departe la pret si plus dpmdv chiar nu merita sa dai atatia bani sa se rupa te miri si ce pe la el,dpmdv este doar reclama !

 

@ Hosszu & Vlady_80:

 

Apropos de NC 700, aruncati un ochi si aici, ce zic cei de la MCN. Ei ar merge mai degraba pe CB (same power, less money, diferenta fff mica de hp)

 

Dar oricum suntem offtopic cu mobrele atea (CB, NC etc)

 

nu stiu ce sa zic eu am mers si pe Strom pe ala vechi nu cel 2012 ( aveam in planul unul ) si am mers si pe honda NC care la putere ii cam tot ca CB - ul, am simtit Stromul mult mai vanos, si NC-ul parca mai stabila cu centrul de greutate mai jos

 

nu stiu daca m-as putea obisnui cu cp de la NC sau CB poate mai repede Strom

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yamoco, am preferat sa nu raspund si sa las sa curga parerile, dar acum ca m-ai intrebat stiu ca trebuie sa pornesc de la niste premise:

 

- nu trebuie sa dai o caruta de bani.

- trebuie sa alegi o motocicleta care citez "a facut proba timpului"

- conteaza foarte mult scopul, eu fiind indreptat spre touring enduro, decat enduro. N-ai sa ma vezi pe drumuri forestiere (pentru ca mai sus este bine definit drumul forestier, iar eu nu stiam) ci drumuri de pamant.

 

Marcile urmatoare, in ordinea enumerarii, le prefer astfel:

 

- Transalp 700 mai nou de 2008. Echipat sau nu, vine cu ABS si e mai puternic umpic decat predecesorul. Are si un look frumos decat vstrom prefer varianta albastru cu jante aurii.

- V-strom 650 2012 sau mai nou. Costa mai mult decat cel de mai sus, dar mobra e noua, are ABS, si e platforma imbunatatita.

- V-strom 1000 2007. Te bucuri de caii putere dar consuma mult.

- BMW este departe la pret, dar e lucrul dracului.

- Africa Twin nu e pentru mine, sunt adeptul lucrului nou si nu mai vechi de 5 ani.

 

Acest research continua, si astept in continuare sfaturi. Nu va feriti, stiu sa-mi fac o parere chiar daca lumea este subiectiva.

 

Multumesc foarte frumos la toti, am citit cu atentie mesajele lungi si pline de esential,

 

Ah... da: Am studiat si un blog "241 dream" care mi s-a parut extraordinar, multe felicitari !

Felicitari pentru selectia inteleapta dpmd vedere.

Precizari:

 

1. V Strom 650 are ABS din 2007 (nu de serie ci optional)

- V Strom 1000 nu are ABS (exceptie noul...2014)

- Transalpul are ampatament un pic mai mic comparativ cu V Strom.

 

Selectie placuta in continuare si tine-ne la curent :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut foarte des aceasta frica manifestata vis a vis de injectie. As vrea sa stiu cati dintre cei care se tem de injectie conduc masini cu carburatie si cati dintre cei care conduc masini cu injectie au avut vre-odata probleme cu injectia.

Din experienta proprie [cu masina] dupa ce am trecut de la carburatie [Dacia 1310 break] la injectie [prima a fost un Tico] nu mi-a mai fost frica sa plec nicaieri cu masina. Cu carburatia ezitam sa plec la drum lung fara un prieten bun cunoscator in ale mecanicii.

 

Din experienta a 2 mobre europene, intretinerea a insemnat ulei filtre si kit de lant, baterie si alte consumabile, facute toate "in house". Nici o defectiune, asta daca nu introducem la defectiuni bec ars sau chestii care s-au intamplat din cauza mea. :)

Cum spunea si Adrian, frica asta de injectie o am (recunosc asta) cand este vorba sa ma bag pe drumuri mai departate de lumea dezlntuita. Nu mi-ar placea sa raman undeva pe vreun forestier si sa imping motoreta pana acasa niste zeci sau sute de km. Un carburator infundat il mai rezolv si eu sau un mecanic mai priceput, intalnit pe drum. Un kit de reparatie nu este gaura in cer, astfel ca la o tura mai lunga il am la mine si ies din belea. Cu injectia este mai nasol.. si asa cum spuneam, nu stiu cate service-uri capabile sa rezolve asemenea probleme, sunt in Romania. Acu' drept este, ca increderea intr-o motocicleta vine si pe masura ce o folosesti si incepi sa o cunosti. Cu masina este alta poveste, service-uri sunt garla, dai un telefon, vine platforma, rezolvi problema si ajungi acasa.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marcile urmatoare, in ordinea enumerarii, le prefer astfel:

 

- Transalp 700 mai nou de 2008. Echipat sau nu, vine cu ABS si e mai puternic umpic decat predecesorul. Are si un look frumos decat vstrom prefer varianta albastru cu jante aurii.

- V-strom 650 2012 sau mai nou. Costa mai mult decat cel de mai sus, dar mobra e noua, are ABS, si e platforma imbunatatita.

- V-strom 1000 2007. Te bucuri de caii putere dar consuma mult.

- BMW este departe la pret, dar e lucrul dracului.

- Africa Twin nu e pentru mine, sunt adeptul lucrului nou si nu mai vechi de 5 ani.

 

Music to my ears :)

Totusi, legat de ABS, sa ai in vedere ca la TA 700 nu este decuplabil, adica nu ai buton sa-l poti deactiva. Pentru iubitorii de offroad este un mare minus, dar pentru un drum forestier nu e nicio problema. Si eu stiu de drum forestier ca fiind mai mult pamant decat asfalt, in principiu practicabil si de catre conservari. Nici pe departe TAF-uri si alte magarii. Ala e soft enduro deja.

Tot legat de ABS, daca tot vrei sa-l decuplezi, se poate, pornesti motocicleta impingand-o si se pare ca ABS-ul nu porneste. Asta am patit-o pe propria piele cand am ramas fara baterie. NU stiu motivul, cert e ca o lasi sa se incalzeasca si dupa repornire si ABS-ul functioneaza.

Si legat de putere, am vazut cateva remarci cum ca ar avea pre putini cai etc etc. Daca tot vrei mai mult se poate monta dyno jet cu harti de injectie diferite si asa ai mai multi cai. Parerea mea e ca sunt absolut inutile, cei 60 de cai isi fac treaba

Inca o chestie, si aici o sa sara lumea pe mine.... finisajele la Honda, calitatea plasticelor sunt mai bune decat la majoritatea concurentilor. Am fost la EICMA si am calarit vstromul nou de 1000, arata bine (seamana un pic cu TA de 700 :) ), stai bine pe el, din cate am vazut o sa aiba motor bun, dar plasticele nu sunt de calitate. Le apesi un pic si toate pusca, se vede ca nu s-a acordat atentie speciala acestui aspect. Nu stiu cum e la vstromul vechi, din poze pare a fi ok.

Editat de liviu_m2002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pompa de benzina la ktm 990 se strica pentru ca exista chitrosi care nu o serviseaza la timp si dupaia se apuca sa se planga....

defapt pompa nu se strica, se infunda filtrele de benzina (...da, are doua..) si atunci, normal ca motoreta se opreste ca sa nu futizezi injectoarele. smart nu?!???

 

Apelez la intelepciunea ta de alpinist si la experienta ta pe doua roti, atata cata este. Poate intr-o zi ne-om si cunoaste, placerea e de partea mea :)

 

De curiozitate...ce sa "serviseze" saracul client la pompa de benzina la...13.000 km, "picata" in garantie ?

Sau la un cilindru receptor de ambreiaj "picat" in grantie la nici 5.000 km ?

 

Unde-i vina "chitrosului" ?

 

Ti-am dat doar doua exemple din .... cazuistica si memorie.

 

P.S. Unul din "chitrosi" era chiar Viktor Balazs, ma astept de la tine sa fi auzit de el. Daca nu...iti povestesc eu cine e, berea o dau eu :cheers:

Mi-a povestit personal la un KTM Dealer-meeting cum i-a "crapat" pompa de benzina undeva prin Austria pe autostrada si a avut ocazia sa vada cum functioneaza europ-assistance :)

Editat de MotoMax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu stiu de drum forestier ca fiind mai mult pamant decat asfalt, in principiu practicabil si de catre conservari. Nici pe departe TAF-uri si alte magarii. Ala e soft enduro deja.

Cu riscul de a fi off topic, te intreb daca ai vazut vreodata o exploatare forestiera si daca ai mers pe un asemenea drum. Pe la noi sunt la tot pasul. Confunzi drumurile neasfaltate sau drumurile de acces la cabane, schituri, etc, cu drumurile forestiere. Apoi eu am o problema cu notiunea asta de soft enduro, de care tot aud pe forumurile romanesti. Eu am auzit de enduro, rally raid, hard enduro si enduro extrem, dar de soft enduro nu. Nu am auzit de pilda de campionatul national/european/mondial de soft enduro. Am auzit insa de softball... despre asta o fi vorba??

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Triumph Tiger 800XC nu ti-ar placea? (Am si io o obsesie :) )

 

Subscriu, face cu ochiu :)

Eu nu am auzit ca Triumph sa fie o marca prea fiabila, asta din auzite.

In RO nu poti sa spui ca exista Triumph.

 

Cu riscul de a fi off topic, te intreb daca ai vazut vreodata o exploatare forestiera si daca ai mers pe un asemenea drum. Pe la noi sunt la tot pasul. Confunzi drumurile neasfaltate sau drumurile de acces la cabane, schituri, etc, cu drumurile forestiere. Apoi eu am o problema cu notiunea asta de soft enduro, de care tot aud pe forumurile romanesti. Eu am auzit de enduro, rally raid, hard enduro si enduro extrem, dar de soft enduro nu. Nu am auzit de pilda de campionatul national/european/mondial de soft enduro. Am auzit insa de softball... despre asta o fi vorba??

 

Stiu drumurile despre care vorbesti, am fost stiu cum sunt. Lumea tot foloseste soft enduro, nu cred ca sunt primul care sa fi spus asta.

Si legat de softball, poti sa o lasi mai usor cu ironia ca s-a inteles mesajul.

 

poate ot, dar: daca are siguranta se poate decupla ;)

Si asa se poate, doar ca trebuie sa dai jos saua si sa deschizi cutia cu sigurante. Un pic mai mult de lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...