Cercelush Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Salutari; oameni buni, povestea e urmatoarea: vreau sa folosesc carterele de la 2 motoare diferite. Intrebare: pot sa asamblez carterul din dreapta de la un motor cu cel din stanga de la alt motor? Poate pare o intrebare stupida, dar mai bine intreb pentru ca nu stiu daca sunt prelucrate individual sau perechi. Inca ceva: ce solutie pot folosi pentru etansare? Acum ceva timp am folosit Loctite 5920; alte idei? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Carterele vin de regula set, pentru ca au fost turnate din fabrica in aluminiu, si probabil taiate din aceeasi matrita.. Crezi ca vor corespunde unele diferite? In mod sigur nu se va "pupa" una cu cealalta, si vorbesc aici de simetria lagarelor de la vibrochen, unde ai tolerante foarte mici, de cea a cutiei de viteze... Este munca in van sa faci lucrul asta, care oricum nu va tine prea mult.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Februarie 8, 2014 Autor Share Postat Februarie 8, 2014 Da, de asta ma temeam; multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Pentru putin. In concluzie ai doua optiuni: - ori schimbi motorul cu totul si il treci prin RAR pentru omologare - ori iei un motor la proba, in mintile lui, si muti toate piesele in carterele originale. Treaba asta presupune multa munca din partea unui calificat (mecanic) + investitie in diverse, precum: planare chiulasa, garnitura chiulasa, semeringuri supape, set de garnituri noi, oring-uri noi, manopera mecanic si multe altele... Costa de 2-3 ori mai mult decat inlocuirea motorului. Stiu asta din proprie experienta. Toate bune. Editat Februarie 8, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Nu folosi 2 cartere de la motoare diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuti Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Carterele, dupa turnare, sunt prelucrate prin aschiere asamblate impreuna. Adica alezajele unde sunt montate lagarele arborelui cotit sau ale axelor din cutia de viteze.Din acest motiv ele sunt pereche si nu este recomandat sa se foloseasca cartere din motoare diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Februarie 8, 2014 Autor Share Postat Februarie 8, 2014 Am inteles; banuiam asta, de aceea am intrebat. Ramane sa schimb pompa de ulei si sa folosesc aceleasi cartere cu tot ce au inauntru. Va multumesc pentru sfaturi! Totusi, ce sa folosesc pentru etansare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Silicon negru de la Victor Reinz, un tub e aproximativ 25 lei dar e de calitate si dai cu el un strat subtire numai pe marginea carterului ca in interior nu are nici un rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Vezi ca in manual se specifica ce tip de silicon se foloseste iar de obicei fabricantii utilizeaza Loctite eu personal folosesc gama Permatex Editat Februarie 8, 2014 de Indian73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Daca tot s-a facut topicul, am si eu o nelamurire. Mi-a spus mecanicul ca ajungeau gaze de carter in motor si de aceea nu pornea. Cum naiba se intampla asta? Solutia pe termen scurt a fost de a pune epuratorul cat mai jos cat sa nu intoxic motorul dar as vrea sa stiu daca e ceva de remediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Daca tot s-a facut topicul, am si eu o nelamurire. Mi-a spus mecanicul ca ajungeau gaze de carter in motor si de aceea nu pornea. Cum naiba se intampla asta? Solutia pe termen scurt a fost de a pune epuratorul cat mai jos cat sa nu intoxic motorul dar as vrea sa stiu daca e ceva de remediat In ce context, ce faceau gazele alea, etc? Gaze de carter in motor, e ca si cum ai spune gaze din motor ajung in motor ) Editat Februarie 11, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 (editat) Cred ca vrea sa spuna : Gazele din epurator ajung in airbox si ineaca motorul. Asta se intampla cand motorul scapa compresie in baie,si nivelul de gaze din epurator este destul de consistent si dezechilibreaza amestecul. Lucru destul de grav ce sugereaza probleme interne! Editat Februarie 12, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Pai si cum ar fi putut crea probleme la pornire, ce gaze sa ajunga in aribox... daca motorul e oprit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Pai si cum ar fi putut crea probleme la pornire, ce gaze sa ajunga in aribox... daca motorul e oprit? Tocmai de asta am intrebat, daca ii baga gaze in airbox nu cred ca e asa mare problema in mers ... lasand la o parte ca motorul nu e in conditii optime de functionare ar trebui totusi sa mearga, dar daca are totusi compresie cat sa porneasca la rece nu cred ca ii scapa asa multa presiune in carter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 eh, nu chiar oprit, scuzati mi exprimarea. Il porneam dar mai mult de 15 secunde nu ramanea pornit, area ca pierde compresie, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) eh, nu chiar oprit, scuzati mi exprimarea. Il porneam dar mai mult de 15 secunde nu ramanea pornit, area ca pierde compresie, Daca pierdea asa multa compresie nu pornea deloc, faptul ca statea doar 15 secunde pornit cred eu ca i se trage din altceva, carburatie, soc nefunctional(in cazul in care iti facea la rece), etc ... Ai incercat la alt mecanic sa vezi ce iti zice legat de problema? Editat Februarie 13, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Este semn de motor "obosit". La rece, amestecul este bogat si daca se mai adauga si gazele scapate in baie si revenite in admisie prin epurator, se ineaca. Incearca sa scoti furtunul care duce in carcasa filtrului de aer si lasa-l liber, vezi daca iti mai face. Toata treaba porneste de la temperatura scazuta, asa ca n-o mai chinui. Admisia prin carburator este foarte "delicata" la temperaturi scazute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Toata treaba nu porneste de la temperatura scazuta, ca a inceput sa faca asa in plina vara(+30). Daca scoate furtunul din airbox merge foarte bine. El vroia sa intrebe de ce scoate gaze asa multe incat sa se opreasca motorul dupa 10-15 secunde cu furtunul bagat in airbox. Oricum s-a raspuns deja la problema asta, pentru detalii mai multe trebuie desfacut motorul, restul sunt speculatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Da, am rezolvat-o ca la dacie, am tras furtunul din airbox si l-am pus sub sa. am inteles acum ce se intampla. In rest, motoreta merge bine, trage calumea. Am facut test d compresie si a iesit foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Da, am rezolvat-o ca la dacie, am tras furtunul din airbox si l-am pus sub sa. am inteles acum ce se intampla. In rest, motoreta merge bine, trage calumea. Am facut test d compresie si a iesit foarte ok. Este o solutie,dar asta nu a rezolvat adevarata problema! Un test de compresie pe un motor care consuma ulei si are depuneri in camera, nu este chiar asa de "exact". Editat Februarie 13, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Cred ca vorbim aceeasi limba. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Este o solutie,dar asta nu a rezolvat adevarata problema! Un test de compresie pe un motor care consuma ulei si are depuneri in camera, nu este chiar asa de "exact". Multumesc, Tng, dar nu cred ca va mai face multi purici la mine in curte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.