Patrick_M Postat Martie 24, 2014 Autor Share Postat Martie 24, 2014 Azi am cumparat surubelnita de impact si daca ma lasa micul tasmanian de 1 an, maine incerc sa ii arat cine e mai tare . Desi maine repar si masina. Oricum, vreme de un ciocan tot imi fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Din experienta mea limitata pot sa-ti spun ca daca folosesti surubelnita de impact doar deformezi surubul acela, il toci bucatele-bucatele dar nu il desfiletezi. trebuie sa ai surubelnita lata, sa faca priza sau ceva cap de bit cu clichet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 24, 2014 Autor Share Postat Martie 24, 2014 Am incercat cu una lata de aproape 1 cm si nu am reusit. Prima data o sa incerc cu "bitul" trusei de impact dar, fara surubelnita, pentru ca e mai lat si mai gros si cred ca va potrivi la fix. Daca nu si nu, atuci trec la scula de impact si asta e. Daca stric valva, Auto Transilvania dealer BMW la Cj trebuie sa faca si ei un leu cinstit (pe realoem.com piesa e 7 $ deci o avere ).Merci de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Eşti sigur de sensul filetului? Ca să zic aşa, e a dreaq de greu să deschizi o uşă împingànd, atunci când trebuie trasă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 25, 2014 Autor Share Postat Martie 25, 2014 Sunt sigur pentru ca a functionat. Buturuga mica se sperie de surubelnita de impact. Ceea ce a si facut. A cedat, am scos-o, am scos o bujie si am dat la automat pana am vazut ca iese ulei prin orificiu (cam 2 secunde)>Mentionez ca aceasta e procedura precizata in manual, zisa de domnu' Clymer, frate cu Burebista. Am pus inapoi valva, fitrul vechi, niste ulei vechi si am testat. Si becul de presiune s-a stins. Am injurat, am zambit si am pus consumabilele noi. Am pupat-o de noapte buna si i-am lasat un pahar de sampanie de data asta. Ca sa stie ca e speciala. Amin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Si uite asa v-ati imprietenit tu si mobra mai mult Bine ca ai rezolvat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 25, 2014 Autor Share Postat Martie 25, 2014 Prieteni suntem de cand mi-a salvat viata si s-a sacrificat . Dar aia e o poveste de o sticla de vin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Felicitari! Sper ca ai inteles ceva cu spalatul cu motorina al motorului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 26, 2014 Autor Share Postat Martie 26, 2014 Da. Sa scot valva, ca nu se amorseaza pompa. Nu fii rau. Nu ma mai certa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Azi o sa fac rost de o scula mai desteapta sa o pot desface. Cu mana simplu nu vrea. E stransa de "a gorilla on steroids". Si in manual zice sa o desfac la "bleeding the oil circuit", deci cam aia e. Cealalta supapa e pusa invers si se vede bila si in poza, stanga sus. Multumesc frumos pentru ajutor. Nu-i stransa de gorile pe steroizi, pur si simplu in timp intepeneste daca nu a fost desfacuta niciodata. Si faptul ca se desface cu o porcarie de surubelnita lata da si mai tare senzatia ca ar fi foarte stransa. Eu am patit de ex cu capacelele tijelor glisoare de la etrieri nissin (cine n-o fi patit?) , scoase cu greu, puse la loc cu mana mea si nestranse ca gorila ca sa le mai pot scoate.. dupa doi ani aceleasi capacele nu mai voiau sa iasa... La fel sunt diversele capacele de vizitare din carterele motorului - de ex cele de vazut semnele de pe volanta. - de obicei se desfac cu un inbus - de fiecare data cand desfaci un rahat de-ala pus tot de tine la loc .. trebuie sa fii hulk, zici ca rupi inbusul in cheie.. Editat Martie 26, 2014 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 26, 2014 Autor Share Postat Martie 26, 2014 Da, asa e. Am dat cu scula si dupa aia am facut o parghie mai mare ca sa mearga usor. Era metal pe metal, nimic aluminiu si de aceea a fost "sudura" valvei. Stiu ca nu a strans-o o gorila, dar imi placea expresia si imaginea ei. Multumesc Consider ca s-a rezolvat. Se poate inchide. Multumesc tuturor pentru ajutor, sfaturi si mistouri. Dau o bere cand va "prind". Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 De regula topicurile nu se inchid. Daca vrei parerea mea sincera, eu consider ca nu ai facut nimic rau clatind motorul cu motorina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 26, 2014 Autor Share Postat Martie 26, 2014 Stiu, pentru ca am mai facut-o cand am trecut de la ulei mineral la semi. Dar na, e 2014 si nu mai e voie sa faci lucruri invechite. Pe un motor vechi. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Daca vrei parerea mea sincera, eu consider ca nu ai facut nimic rau clatind motorul cu motorina. Iti dau cateva motive sa nu faci asta1.o data ce ai bagat motorina in motor ,chiar daca o scoti mai ramane in arhitectura motorului,si o vei elimina in 2 schimburi de ulei. 2.Dilueaza uleiul deci,la functionare poate produce probleme de lubrefiere a vibrokenului. 3. motorina ramasa se va evapora la temperatura interna a motorului,de aici rezulta gaze care urca in airbox si sunt folosite de motor.Gaze care dezechilibreaza amestecul carburant si face depuneri.(cine a pus motorina in benzina din greseala,a aflat nu prea merge motorul si bujiile arata ca dracu) 4.Cum a patit si baiatul spalarea pompei de ulei duce la dezamorsare,inconvenient rezolvat mai usor sau mai greu,depinde de motor. Eu zic merita luate in calcul aceste aspecte cand te gandesti sa faci asa ceva,mai ales acum cand toate uleiurile au in compozitie agenti si aditivi de curatare... Mentionez ca asta este doar parerea mea! Editat Martie 26, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 @BB Dacă facând sau nu o acțiune obții același rezultat, atunci mai bine n-o faci ! (legea puturosului, a minimei rezistențe sau "las-o mă, c-o strici!", doar că aici e și mai rău, acțiunea are potențial periculos) @TNG Perfect de acord cu tine. "Engine oil flushes are not recommended. If oil is changed on schedule, you shouldn't have to flush the engine." Menționez că este părerea altora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Iti dau cateva motive sa nu faci asta 1.o data ce ai bagat motorina in motor ,chiar daca o scoti mai ramane in arhitectura motorului,si o vei elimina in 2 schimburi de ulei. 2.Dilueaza uleiul deci,la functionare poate produce probleme de lubrefiere a vibrokenului. 3. motorina ramasa se va evapora la temperatura interna a motorului,de aici rezulta gaze care urca in airbox si sunt folosite de motor.Gaze care dezechilibreaza amestecul carburant si face depuneri.(cine a pus motorina in benzina din greseala,a aflat nu prea merge motorul si bujiile arata ca dracu) 4.Cum a patit si baiatul spalarea pompei de ulei duce la dezamorsare,inconvenient rezolvat mai usor sau mai greu,depinde de motor. Eu zic merita luate in calcul aceste aspecte cand te gandesti sa faci asa ceva,mai ales acum cand toate uleiurile au in compozitie agenti si aditivi de curatare... Mentionez ca asta este doar parerea mea! plus ca, uleiul adera la piesele in miscare (onctuozitate) lasand o pelicula care, la schimb, protejeaza piesele de uzura pana cand pompa incepe sa impinga iar ulei. motorina deterioreaza pelicula aia si te trezesti ca pana cand pompa isi reia functia la presiune normala si circuitul se umple corespunzator, ai bagat uzura cat ai fi facut-o in multi km daca piesele ar fi fost protejate corespunzator. deci nu e recomandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Azi ma uitam pe net dupa niste ulei pentru furca... si iata ce am gasit http://www.ulei-motul.ro/produs/195/motul-engine-clean-moto.html Deci, totusi exista solutie de spalat motorul pe interior. Si nu este pentru pus in benzina ci in ulei. Asta este pentru pus in benzina. http://www.ulei-motul.ro/produs/150/motul-fuel-system-clean-moto.html Nu fac reclama la producatorul respectiv, dar cand am gasit produsul, automat mi-a venit in minte topicul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Azi ma uitam pe net dupa niste ulei pentru furca... si iata ce am gasit http://www.ulei-motul.ro/produs/195/motul-engine-clean-moto.html Deci, totusi exista solutie de spalat motorul pe interior. Si nu este pentru pus in benzina ci in ulei. Asta este pentru pus in benzina. http://www.ulei-motul.ro/produs/150/motul-fuel-system-clean-moto.html Nu fac reclama la producatorul respectiv, dar cand am gasit produsul, automat mi-a venit in minte topicul asta. Tu ai citit ce scrie acolo?Partea cu" fuel sistem" ti-a scapat nu-i asa? Editat Martie 26, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Am citit aia... dar am si cautat pe net ca sa nu dau dume http://www.performance-shop.ro/aditivi-motul-auto-curatare-valve-sistem-alimentare/1421-motul-engine-clean-auto-flush-ulei.html http://www.opieoils.co.uk/p-962-motul-engine-clean-engine-cleaner.aspx Si sunt foarte multe exemple pe net. Am tras concluzia (fiindca se mai intampla) ca descrierea de pe site-ul importatorului este copiata gresit. La fel si alti vanzatori au luat cu copy / paste descrierea de pe site (care este de la alt produs). Editat Martie 26, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Exista si produse snake oil, nu inseamna ca sunt si bune de ceva. Astia vor sa-ti vande prodesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Deci, totusi exista solutie de spalat motorul pe interior. Nu fac reclama la producatorul respectiv, dar cand am gasit produsul, automat mi-a venit in minte topicul asta. Înseamnă că producătorii motoarelor nu recomandă spălarea ca noi să le stricăm mai des ? Sau producătorii de ulei au mai descoperit o nișă de super-grijulii care să dea banul. Există deasemenea "Cat poo for sale" - nu fac reclamă, Doamne ferește ! Automat mi-a venit în minte postul tău ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 chestie diferita anyways...asta nu afecteaza proprietatile uleiului pe termen scurt, nu suficient incat sa distruga pelicula de ulei de pe piese cand motorul nu e in sarcina (d-aia iti si zic sa nu rulezi cu motocicleta, sa il tii la ralanti, un timp scurt - 15 minute si apoi faci schimbul). dizolva din depuneri, care se vor amesteca cu uleiul si se vor scurge odata cu el, sau vor ramane in filtru (care e musai sa fie schimbat si el). nush cate face din ce prezinta ei, dar nu cred ca il scoteau pe piata fara sa-l testeze in prealabil, deci nu dauneaza motorului cel mai probabil. pe cand motorina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 @adrianm Daca te referi la cafea... chiar si kakata de pisici, tot as bea. Sunt mare amator de cafele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Iti dau cateva motive sa nu faci asta 1.o data ce ai bagat motorina in motor ,chiar daca o scoti mai ramane in arhitectura motorului,si o vei elimina in 2 schimburi de ulei. 2.Dilueaza uleiul deci,la functionare poate produce probleme de lubrefiere a vibrokenului. 3. motorina ramasa se va evapora la temperatura interna a motorului,de aici rezulta gaze care urca in airbox si sunt folosite de motor.Gaze care dezechilibreaza amestecul carburant si face depuneri.(cine a pus motorina in benzina din greseala,a aflat nu prea merge motorul si bujiile arata ca dracu) 4.Cum a patit si baiatul spalarea pompei de ulei duce la dezamorsare,inconvenient rezolvat mai usor sau mai greu,depinde de motor. Eu zic merita luate in calcul aceste aspecte cand te gandesti sa faci asa ceva,mai ales acum cand toate uleiurile au in compozitie agenti si aditivi de curatare... Mentionez ca asta este doar parerea mea! Am impresia ca si esecul misiunii apollo 13 s-a datorat faptului ca un astronaut si-a spalat cu o zi inainte motorul la scuter cu motorina. Pe dinauntru. Posibil si civilizatia incasa sa fi disparut din cauze similare, inca ma documentez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 @adrianm Daca te referi la cafea... chiar si kakata de pisici, tot as bea. Sunt mare amator de cafele Cafea din asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.