Sanim Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Iar cu probleme la dracia asta de motor. Am sincronizat carburatoarele , curatat rezervoru, sita din rezervor, schimbat furtune benzina, schimbat furtun vacuum care avea o ciupitura , schimbat buji si tot are dracia rateuri pe evacuare, si in relanti si frana de motor. Bujia de pe stanga e mereu neagra, afumata, celalat de pe dreapta e ok. Sa fie reglat gresit amestecu benzina/aer ? ma puteti sfatui cum sa le reglez eu , care sunt acele suruburi de pe carburatoare pentru reglat. In service aici in orasu meu sunt cam fara chef baieti, o duc pentru sincronizare , o las de dimineata de la 10 pana in celalata dimineata la 10 , o duc cu 8L benzina, o scot cu 3L benzina , o duc cu 2 capace la carburatoare , acolo la pipele alea unde se pun furtunele pentru sincronizat, si o aduc acasa cu un capac doar, si sa nu mai zic de furtune ciupite , coileru lasat sa atarne pe la jumatea furtunului .. in fine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Daca ai chef cauta aici: /index.php?/topic/16082-grupul-posesorilor-de-suzukigs500/ Acolo s-au discutat si rediscutat astfel de probleme. Spor la surubarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard.Gsx-R Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 altii incearca sa afle cum sa dea rateuri si tu vrei sa nu mai dea =)))) sa le spui colegilor cum ai reusit "performanta" sa "DEIE FLACARI PE TEAVA" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 nu ai arderea completă, probabil cu ai spus și tu, reglajul după ureche sau după sunet cred...eu am pățit la mașină...din cauza unui furtun de vacuum la punto de 1.1 aveam consum de 25 litri...și rateurile de rigoarea plus că afuma bujiile în draci...montate cu 5 minute înainte...le-am dat jos pline de funingine...la tine ar mai fi posibilitatea să ai ceva probleme la pistonul unde afumă bujia...o supapă care nu își face treaba...ceva îndoit pe acolo...întreabă pe forum ce un mecanic bun prin apropierea ta și vezi ce părere are și el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipry189 Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 problema similara, vina apartine mecanicilor de cartier, am platit o curatare/sincronizare a carburatoarelor si schimbatul bujiilor, dupa o luna iar a inceput sa se inece, m-am uitat la bujii, doua noi, doua vechi si alt model, dupa scandal in sfarsit m-am ales cu bujiile platite, carburatoarele dau iar kicks, e vroba de un motor de productie 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 14, 2014 Autor Share Postat Aprilie 14, 2014 oare poate fi si din cauza ca am scos o tablita din toba ? e o toba stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Cauze: amestec sarac aer fals esapament neetansat evacuare prea larga/permisiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Cand citesc posturile tale parca le citesc pe ale mele )) reparam ceva cade altceva. Eu aveam rateuri la relanti din cauza unei pipe( bobina de inductie) cand se incalzea incepea distractia dar cand facea asa fluctua ca dracii la relanti, daca nu are fluctuatii si merge ok este una din cele scrise de Domnul TNG. Si incearca sa te feresti de "mecanicii din cartier"! Editat Aprilie 15, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 dupa ce examinezi furtunele alea ciupite verifica membrana din carbutator si mai vezi daca nu au inversat fisele de asta nu duc baba mea la felceri care invata pe bijuteriile noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 TNG are dreptate:) daca ai si toba goala e clar si amestecul sarac e unul dintre factori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Iar cu probleme la dracia asta de motor. Am sincronizat carburatoarele , curatat rezervoru, sita din rezervor, schimbat furtune benzina, schimbat furtun vacuum care avea o ciupitura , schimbat buji si tot are dracia rateuri pe evacuare, si in relanti si frana de motor. Bujia de pe stanga e mereu neagra, afumata, celalat de pe dreapta e ok. Sa fie reglat gresit amestecu benzina/aer ? ma puteti sfatui cum sa le reglez eu , care sunt acele suruburi de pe carburatoare pentru reglat. In service aici in orasu meu sunt cam fara chef baieti, o duc pentru sincronizare , o las de dimineata de la 10 pana in celalata dimineata la 10 , o duc cu 8L benzina, o scot cu 3L benzina , o duc cu 2 capace la carburatoare , acolo la pipele alea unde se pun furtunele pentru sincronizat, si o aduc acasa cu un capac doar, si sa nu mai zic de furtune ciupite , coileru lasat sa atarne pe la jumatea furtunului .. in fine. saracu cred ca te dispera la un momendat...ca sfat pot sa zic sa mergi la un mecanic serios sau sa intri pe youtube unde sunt destule tutoriale cu sincronizat / relglat / curatat carburatoare de gs 500...ma uitam eu de curios ca o sa imi iau si eu un gs 500... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 15, 2014 Autor Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Deci toba e unu IXIL , e dinaia cu camera de rezonanata, apoi cu doua intrari , o invarte si apoi iasa, ca una stock, deci nu de dinaia goala . are iesirea cat degetu mare de larga doar. Daca ma puteti sfatui cum sa fac sa aflu daca e amestecu sarac, aer fals , caci la esapament era putin spatiu acolo la cele 3 piulite, unde se prinde finala, nu facea etansare, am pus silicon de etansare 343 C si gata. Chestia e mie mi se pare ca da rateuri doar dupa ce am scos acea tablita din espamaent, insa ar fi culmea sa dea rateurile doar pe o bujie.. Oare sa scot finala, si sa o pornesc asa cateva secunde sa vad daca da rateuri si asa ? Editat Aprilie 15, 2014 de Sanim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Carburatorul e Mikuni BST-33. Gasesti multa documentatie despre reglaje. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ustumic Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Eu zic ca poate sa fie si de o supapa arsa pe evacuare.Daca ai verificat carburatia si bujiile te-as sfatui sa mergi la un mecanic bun care sa iti faca chiuloasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 15, 2014 Autor Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) la carburatie a zis ala la care am dus-o ca e un cui indoit, insa nici el nustie care cui . acum nustiu ce sa zic... mecanici buni in Alba nustiu , si sa o mai duc iar sa o las o zi intreaga pentru o sincronizare atunci mai bine merg cu ea asa. Ma gandesc totusi la un amestec sarac... daca trag socu nu da rateuri.. o poza sau o schema de unde as putea regla amestecu de aer-benzina la modelu asta de carburator imi poate da careva ? sa incerc sa vad daca reusesc sa fac ceva pe partea aia cu bujia neagra. Editat Aprilie 15, 2014 de Sanim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Carburatorul e Mikuni BST-33. Gasesti multa documentatie despre reglaje. Spor cauti dimensiunea duzei de relanti... apoi cauti pe motomike.eu duza si cumperi din lista duza cu 1 sau 2 marimi mai mare ... mai bine cu 2 marimi daca toba-i goala sau si rateurile sunt in ultimu hal. Cam 10-13 lei costa duza mikuni. Nu exista alta solutie. Nu incerca sa reglezi acele de dozaj. Editat Aprilie 15, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 15, 2014 Autor Share Postat Aprilie 15, 2014 repet, toba nu e goala, doar am scos tablita de la camera de rezonanta . rateurile nu-s chiar asa tari se aud incet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 cauza rateurilor pe evacuare se poate sa fie excesul si nu saracirea amestecului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 15, 2014 Autor Share Postat Aprilie 15, 2014 sa scape benzina pe undeva si sa o arunce in camera de ardere ? caci deaia ma gandesc ca e si bujia neagra, ca ramane benzina nearsa, sau prea multa. Rateurile sunt doar in frana de motor si in relanti , cu socu tras sau cand accelerez n-are treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 cauza rateurilor pe evacuare se poate sa fie excesul si nu saracirea amestecului. Daca o spui cu asa convingere...... sa scape benzina pe undeva si sa o arunce in camera de ardere ? caci deaia ma gandesc ca e si bujia neagra, ca ramane benzina nearsa, sau prea multa. Rateurile sunt doar in frana de motor si in relanti , cu socu tras sau cand accelerez n-are treaba Ai aceste tevute acolo sau sunt locuri goale?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 15, 2014 Autor Share Postat Aprilie 15, 2014 sunt goale locurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Atunci ai evacuare neetansa si amestec sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 injectia e mama lor! dai un ban dar face, sa dus vremea carbu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Si la un motor pe injectie daca evacuarea nu e etansa iti da rateuri, dar cum ziceam in alt topic ... in fine, e forum, fiecare e liber sa scrie ce-l taie capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 16, 2014 Autor Share Postat Aprilie 16, 2014 neetansata unde ? acolo la iesirile din bloc motor ? caci daca ar fi prin alta parte ar da cu probleme si la cealalta bujie, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.