Sari la conținut

Rateuri evacuare, help !


Sanim
 Share

Postări Recomandate

Iar cu probleme la dracia asta de motor.

Am sincronizat carburatoarele , curatat rezervoru, sita din rezervor, schimbat furtune benzina, schimbat furtun vacuum care avea o ciupitura , schimbat buji si tot are dracia rateuri pe evacuare, si in relanti si frana de motor.

Bujia de pe stanga e mereu neagra, afumata, celalat de pe dreapta e ok.

Sa fie reglat gresit amestecu benzina/aer ? ma puteti sfatui cum sa le reglez eu , care sunt acele suruburi de pe carburatoare pentru reglat.

In service aici in orasu meu sunt cam fara chef baieti, o duc pentru sincronizare , o las de dimineata de la 10 pana in celalata dimineata la 10 , o duc cu 8L benzina, o scot cu 3L benzina , o duc cu 2 capace la carburatoare , acolo la pipele alea unde se pun furtunele pentru sincronizat, si o aduc acasa cu un capac doar, si sa nu mai zic de furtune ciupite , coileru lasat sa atarne pe la jumatea furtunului .. in fine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai arderea completă, probabil cu ai spus și tu, reglajul după ureche sau după sunet cred...eu am pățit la mașină...din cauza unui furtun de vacuum la punto de 1.1 aveam consum de 25 litri...și rateurile de rigoarea plus că afuma bujiile în draci...montate cu 5 minute înainte...le-am dat jos pline de funingine...la tine ar mai fi posibilitatea să ai ceva probleme la pistonul unde afumă bujia...o supapă care nu își face treaba...ceva îndoit pe acolo...întreabă pe forum ce un mecanic bun prin apropierea ta și vezi ce părere are și el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema similara, vina apartine mecanicilor de cartier, am platit o curatare/sincronizare a carburatoarelor si schimbatul bujiilor, dupa o luna iar a inceput sa se inece, m-am uitat la bujii, doua noi, doua vechi si alt model, dupa scandal in sfarsit m-am ales cu bujiile platite, carburatoarele dau iar kicks, e vroba de un motor de productie 2005

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand citesc posturile tale parca le citesc pe ale mele :))) reparam ceva cade altceva. Eu aveam rateuri la relanti din cauza unei pipe( bobina de inductie) cand se incalzea incepea distractia dar cand facea asa fluctua ca dracii la relanti, daca nu are fluctuatii si merge ok este una din cele scrise de Domnul TNG. Si incearca sa te feresti de "mecanicii din cartier"!

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar cu probleme la dracia asta de motor.

Am sincronizat carburatoarele , curatat rezervoru, sita din rezervor, schimbat furtune benzina, schimbat furtun vacuum care avea o ciupitura , schimbat buji si tot are dracia rateuri pe evacuare, si in relanti si frana de motor.

Bujia de pe stanga e mereu neagra, afumata, celalat de pe dreapta e ok.

Sa fie reglat gresit amestecu benzina/aer ? ma puteti sfatui cum sa le reglez eu , care sunt acele suruburi de pe carburatoare pentru reglat.

In service aici in orasu meu sunt cam fara chef baieti, o duc pentru sincronizare , o las de dimineata de la 10 pana in celalata dimineata la 10 , o duc cu 8L benzina, o scot cu 3L benzina , o duc cu 2 capace la carburatoare , acolo la pipele alea unde se pun furtunele pentru sincronizat, si o aduc acasa cu un capac doar, si sa nu mai zic de furtune ciupite , coileru lasat sa atarne pe la jumatea furtunului .. in fine.

saracu cred ca te dispera la un momendat...ca sfat pot sa zic sa mergi la un mecanic serios sau sa intri pe youtube unde sunt destule tutoriale cu sincronizat / relglat / curatat carburatoare de gs 500...ma uitam eu de curios ca o sa imi iau si eu un gs 500...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci toba e unu IXIL , e dinaia cu camera de rezonanata, apoi cu doua intrari , o invarte si apoi iasa, ca una stock, deci nu de dinaia goala . are iesirea cat degetu mare de larga doar.

Daca ma puteti sfatui cum sa fac sa aflu daca e amestecu sarac, aer fals , caci la esapament era putin spatiu acolo la cele 3 piulite, unde se prinde finala, nu facea etansare, am pus silicon de etansare 343 C si gata.

Chestia e mie mi se pare ca da rateuri doar dupa ce am scos acea tablita din espamaent, insa ar fi culmea sa dea rateurile doar pe o bujie..

 

Oare sa scot finala, si sa o pornesc asa cateva secunde sa vad daca da rateuri si asa ?

Editat de Sanim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la carburatie a zis ala la care am dus-o ca e un cui indoit, insa nici el nustie care cui . acum nustiu ce sa zic... mecanici buni in Alba nustiu , si sa o mai duc iar sa o las o zi intreaga pentru o sincronizare atunci mai bine merg cu ea asa.

Ma gandesc totusi la un amestec sarac... daca trag socu nu da rateuri..



o poza sau o schema de unde as putea regla amestecu de aer-benzina la modelu asta de carburator imi poate da careva ? sa incerc sa vad daca reusesc sa fac ceva pe partea aia cu bujia neagra.

Editat de Sanim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Carburatorul e Mikuni BST-33. Gasesti multa documentatie despre reglaje. Spor

cauti dimensiunea duzei de relanti... apoi cauti pe motomike.eu duza si cumperi din lista duza cu 1 sau 2 marimi mai mare ... mai bine cu 2 marimi daca toba-i goala sau si rateurile sunt in ultimu hal. Cam 10-13 lei costa duza mikuni. Nu exista alta solutie. Nu incerca sa reglezi acele de dozaj. Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa scape benzina pe undeva si sa o arunce in camera de ardere ? caci deaia ma gandesc ca e si bujia neagra, ca ramane benzina nearsa, sau prea multa. Rateurile sunt doar in frana de motor si in relanti , cu socu tras sau cand accelerez n-are treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauza rateurilor pe evacuare se poate sa fie excesul si nu saracirea amestecului.

Daca o spui cu asa convingere......

 

sa scape benzina pe undeva si sa o arunce in camera de ardere ? caci deaia ma gandesc ca e si bujia neagra, ca ramane benzina nearsa, sau prea multa. Rateurile sunt doar in frana de motor si in relanti , cu socu tras sau cand accelerez n-are treaba

Ai aceste tevute acolo sau sunt locuri goale??

post-15340-0-77084200-1397587442_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...