Jump to content
Sign in to follow this  
Sanim

Rateuri evacuare, help !

Recommended Posts

Iar cu probleme la dracia asta de motor.

Am sincronizat carburatoarele , curatat rezervoru, sita din rezervor, schimbat furtune benzina, schimbat furtun vacuum care avea o ciupitura , schimbat buji si tot are dracia rateuri pe evacuare, si in relanti si frana de motor.

Bujia de pe stanga e mereu neagra, afumata, celalat de pe dreapta e ok.

Sa fie reglat gresit amestecu benzina/aer ? ma puteti sfatui cum sa le reglez eu , care sunt acele suruburi de pe carburatoare pentru reglat.

In service aici in orasu meu sunt cam fara chef baieti, o duc pentru sincronizare , o las de dimineata de la 10 pana in celalata dimineata la 10 , o duc cu 8L benzina, o scot cu 3L benzina , o duc cu 2 capace la carburatoare , acolo la pipele alea unde se pun furtunele pentru sincronizat, si o aduc acasa cu un capac doar, si sa nu mai zic de furtune ciupite , coileru lasat sa atarne pe la jumatea furtunului .. in fine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

altii incearca sa afle cum sa dea rateuri si tu vrei sa nu mai dea =)))) sa le spui colegilor cum ai reusit "performanta" sa "DEIE FLACARI PE TEAVA" :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ai arderea completă, probabil cu ai spus și tu, reglajul după ureche sau după sunet cred...eu am pățit la mașină...din cauza unui furtun de vacuum la punto de 1.1 aveam consum de 25 litri...și rateurile de rigoarea plus că afuma bujiile în draci...montate cu 5 minute înainte...le-am dat jos pline de funingine...la tine ar mai fi posibilitatea să ai ceva probleme la pistonul unde afumă bujia...o supapă care nu își face treaba...ceva îndoit pe acolo...întreabă pe forum ce un mecanic bun prin apropierea ta și vezi ce părere are și el

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema similara, vina apartine mecanicilor de cartier, am platit o curatare/sincronizare a carburatoarelor si schimbatul bujiilor, dupa o luna iar a inceput sa se inece, m-am uitat la bujii, doua noi, doua vechi si alt model, dupa scandal in sfarsit m-am ales cu bujiile platite, carburatoarele dau iar kicks, e vroba de un motor de productie 2005

Share this post


Link to post
Share on other sites

oare poate fi si din cauza ca am scos o tablita din toba ? e o toba stock.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauze:

amestec sarac

aer fals

esapament neetansat

evacuare prea larga/permisiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand citesc posturile tale parca le citesc pe ale mele :))) reparam ceva cade altceva. Eu aveam rateuri la relanti din cauza unei pipe( bobina de inductie) cand se incalzea incepea distractia dar cand facea asa fluctua ca dracii la relanti, daca nu are fluctuatii si merge ok este una din cele scrise de Domnul TNG. Si incearca sa te feresti de "mecanicii din cartier"!

Edited by claudeel

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa ce examinezi furtunele alea ciupite verifica membrana din carbutator si mai vezi daca nu au inversat fisele de asta nu duc baba mea la felceri care invata pe bijuteriile noastre

Share this post


Link to post
Share on other sites

TNG are dreptate:) daca ai si toba goala e clar si amestecul sarac e unul dintre factori

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar cu probleme la dracia asta de motor.

Am sincronizat carburatoarele , curatat rezervoru, sita din rezervor, schimbat furtune benzina, schimbat furtun vacuum care avea o ciupitura , schimbat buji si tot are dracia rateuri pe evacuare, si in relanti si frana de motor.

Bujia de pe stanga e mereu neagra, afumata, celalat de pe dreapta e ok.

Sa fie reglat gresit amestecu benzina/aer ? ma puteti sfatui cum sa le reglez eu , care sunt acele suruburi de pe carburatoare pentru reglat.

In service aici in orasu meu sunt cam fara chef baieti, o duc pentru sincronizare , o las de dimineata de la 10 pana in celalata dimineata la 10 , o duc cu 8L benzina, o scot cu 3L benzina , o duc cu 2 capace la carburatoare , acolo la pipele alea unde se pun furtunele pentru sincronizat, si o aduc acasa cu un capac doar, si sa nu mai zic de furtune ciupite , coileru lasat sa atarne pe la jumatea furtunului .. in fine.

saracu cred ca te dispera la un momendat...ca sfat pot sa zic sa mergi la un mecanic serios sau sa intri pe youtube unde sunt destule tutoriale cu sincronizat / relglat / curatat carburatoare de gs 500...ma uitam eu de curios ca o sa imi iau si eu un gs 500...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci toba e unu IXIL , e dinaia cu camera de rezonanata, apoi cu doua intrari , o invarte si apoi iasa, ca una stock, deci nu de dinaia goala . are iesirea cat degetu mare de larga doar.

Daca ma puteti sfatui cum sa fac sa aflu daca e amestecu sarac, aer fals , caci la esapament era putin spatiu acolo la cele 3 piulite, unde se prinde finala, nu facea etansare, am pus silicon de etansare 343 C si gata.

Chestia e mie mi se pare ca da rateuri doar dupa ce am scos acea tablita din espamaent, insa ar fi culmea sa dea rateurile doar pe o bujie..

 

Oare sa scot finala, si sa o pornesc asa cateva secunde sa vad daca da rateuri si asa ?

Edited by Sanim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carburatorul e Mikuni BST-33. Gasesti multa documentatie despre reglaje. Spor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca poate sa fie si de o supapa arsa pe evacuare.Daca ai verificat carburatia si bujiile te-as sfatui sa mergi la un mecanic bun care sa iti faca chiuloasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la carburatie a zis ala la care am dus-o ca e un cui indoit, insa nici el nustie care cui . acum nustiu ce sa zic... mecanici buni in Alba nustiu , si sa o mai duc iar sa o las o zi intreaga pentru o sincronizare atunci mai bine merg cu ea asa.

Ma gandesc totusi la un amestec sarac... daca trag socu nu da rateuri..



o poza sau o schema de unde as putea regla amestecu de aer-benzina la modelu asta de carburator imi poate da careva ? sa incerc sa vad daca reusesc sa fac ceva pe partea aia cu bujia neagra.

Edited by Sanim

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Carburatorul e Mikuni BST-33. Gasesti multa documentatie despre reglaje. Spor

cauti dimensiunea duzei de relanti... apoi cauti pe motomike.eu duza si cumperi din lista duza cu 1 sau 2 marimi mai mare ... mai bine cu 2 marimi daca toba-i goala sau si rateurile sunt in ultimu hal. Cam 10-13 lei costa duza mikuni. Nu exista alta solutie. Nu incerca sa reglezi acele de dozaj. Edited by yuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

repet, toba nu e goala, doar am scos tablita de la camera de rezonanta . rateurile nu-s chiar asa tari se aud incet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cauza rateurilor pe evacuare se poate sa fie excesul si nu saracirea amestecului.

post-15361-0-57611700-1397580995_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa scape benzina pe undeva si sa o arunce in camera de ardere ? caci deaia ma gandesc ca e si bujia neagra, ca ramane benzina nearsa, sau prea multa. Rateurile sunt doar in frana de motor si in relanti , cu socu tras sau cand accelerez n-are treaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

cauza rateurilor pe evacuare se poate sa fie excesul si nu saracirea amestecului.

Daca o spui cu asa convingere......

 

sa scape benzina pe undeva si sa o arunce in camera de ardere ? caci deaia ma gandesc ca e si bujia neagra, ca ramane benzina nearsa, sau prea multa. Rateurile sunt doar in frana de motor si in relanti , cu socu tras sau cand accelerez n-are treaba

Ai aceste tevute acolo sau sunt locuri goale??

post-15340-0-77084200-1397587442_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt goale locurile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci ai evacuare neetansa si amestec sarac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la un motor pe injectie daca evacuarea nu e etansa iti da rateuri, dar cum ziceam in alt topic ... in fine, e forum, fiecare e liber sa scrie ce-l taie capul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neetansata unde ? acolo la iesirile din bloc motor ? caci daca ar fi prin alta parte ar da cu probleme si la cealalta bujie, nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...