prafrau Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) ala e un xtx, prinde 150 doar in panta cu vant din spate dupa turatie si faptul ca tocmai bagase a 3-a era pe la 50 pe bord (da, citesc in cruciulitele atarnate de oglinda) omul a luat-o pe barba lui, a invatat o lectie, mai bine invatam si noi decat sa zicem ca nu ni se poate intampla ca noi e virgine care nu depaseste in oras oricum, mancati rahat in continuare, imi plac babele care scot motorul doar duminica sa mearga la biserica Editat Aprilie 30, 2014 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Eu cred ca accidentul asta se putea evita foarte usor(stiu, intotdeauna de pe mergine se vede altfel). Loganul ala se putea observa foarte bine printre masini,asta daca motociclistul scana traficul asa cum trebuie(mai ales cand esti in depasire),a franat total aiurea si nu inteleg de ce nu a incercat sa-l depaseasca prin dreapta !!! Legal este de vina ala cu Loganul, dar motociclistul nu a gestionat bine situatia(probabil ca este incepator). Eu in locul lui chemam politia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 deci masina te lasa sa treci, opreste, in spatele ei se opresc inca 10 masini, tu nu stii daca este vreun raketist d-asta in depasire, si te bagi cat mai in fata sa te asiguri ca nu vine raketa cu >150 km/h(ca el nu vede stopurile la viteza aia). si stai si astepti, te mai bagi un pic sa incerci sa ai vizibilitate (deja toata lumea te claxoneaza, te injura). dupa cat timp te bagi, ca oricum vizibilitatea din masina nu prea ai decat daca bagi botul masini pe banda pe care intentionezi sa te incadrezi, mai ales daca e vreunu cu duba care te lasa? cand ma refeream la viteza aia nu vorbeam de cazul de fata! ci doar ipotetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) masina aia se vede, dar motociclistul nu se uita acolo, avea altele "pe cap". Cand faci d-astea, ochii si la iesiri din strazile laterale...nu vezi? reduci viteza pana esti sigur ca e sigur. tipic motociclean....am cazut cu motoreta.. nu ma verific daca am vreo mana rupta sau picior, ma intereseaza ce face motoreta, ma duc si o pup, o ridic repede sa nu raceasca pe asfalt! apoi dupa ce e sigur ca motocicleta cea iubita e in siguranta si pe cric, atunci ma vait de oase! Editat Aprilie 30, 2014 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luke_highwalker Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) E bine si cu solidaritatea dar nu aici. Daca nu esti in stare sa opresti de la 40 la ora in 50 de metrii nu prea ai ce cauta pe strada cu motoru... la ce distanta era intre motor si masina in momentu cand a scos botu, soferul chiar nu avea cum sa vada insa motociclistu trebuia sa opreasca lejer pana in masina. Situatii de genu asta sunt la tot pasul in oras... vina exclusiva a motociclistului...experienta de trafic si control al motorului aproape 0. In al doilea rand cand stii ca nu esti in stare sa franezi o lasi mai moale cu depasirile astea la lunga (depasiri care sunt oricum priculoase in oras chair si pentru aia mai experimentati). Cand depasesti la lunga in oras e bine ca intre tine si masina pe care o depasesti sa nu fie nici o data o diferenta de viteza mai mare de 20-25km/h (poate varia in functie de timpul de motor si de abilitatile pilotului de a opri in caz de pericole neprevazute). Editat Aprilie 30, 2014 de Luke_highwalker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Moarte conservarilor. Accidente ca acesta se intimpla zilnic. Numai ca nu sint filmate, si imediat forumul se inflameaza si da vina pe soferi. Cum dracu se intimpla ca motocicletele care reprazinta o mica minoritate au cea mai mare rata de accidente? Speed!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danut1984 Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 E bine si cu solidaritatea dar nu aici. Daca nu esti in stare sa opresti de la 40 la ora in 50 de metrii nu prea ai ce cauta pe strada cu motoru... la ce distanta era intre motor si masina in momentu cand a scos botu, soferul chiar nu avea cum sa vada insa motociclistu trebuia sa opreasca lejer pana in masina. Situatii de genu asta sunt la tot pasul in oras... vina exclusiva a motociclistului...experienta de trafic si control al motorului aproape 0. In al doilea rand cand stii ca nu esti in stare sa franezi o lasi mai moale cu depasirile astea la lunga (depasiri care sunt oricum priculoase in oras chair si pentru aia mai experimentati). Cred ca tu esti foarte experimentat... Iti multumim, avem multe de invatat. Am observat ca cei cu GSXR in general au o experienta fantastica, care le permite sa mearga chiar si fara casca ! Acolo nu erau 50 de metri, sunt sigur ca omul nu a franat perfect, la fel de sigur sunt ca nici unul dintre noi nu o face. Singura lui greseala este ca nu a franat mai devreme. Atata tot ! E o greseala sa analizezi si sa spui ca tu ai fi franat pentru ca esti un ASS al ghidonului si ai un control bun pe motoreta pentru ca acolo e clar ca a intervenit panica, si omul avea supermoto din cate vad, care nu franeaza la fel ca o vitezana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Legal conservarul e vinovat ca nu s-a asigurat. Motociclistul a depasit regulamentar, coloana era in miscare. Dar: motocicstul ala n-avea cum sa fie observat de catre conservat din unghiul din care venea. nu te bagi in depasire in preajma intersectiilor cu stradute laterale, ti-o poti lua foarte usor, ca in cazul de fata. Pe Prelungirea Ghencea deapsesti mai degraba pe dreapta (ma refer la mersil pe pamantul de langa asfalt) si zic asta din cauza ca traficul e in majoritatea timpului stationar datorita aglomeratiiei. Editat Aprilie 30, 2014 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) stradute laterale sunt in tot bucurestiul din 50 in 50 de metri deci nu se depaseste decat pe kiseleff, aviatorilor si vacaresti (doar la coborare, evident)? omul nu a fost destul de atent, dar lasati-o pe asta "nu depasiti" sau "depasiti numai pe dreapta" mananc 2-3 portiere pe zi pe floreasca, riscul meseriei, nu inseamna ca trebuie sa stau in coloana intr-adevar, probabil putea frana mai bine la xtx cand franezi blana fata se baga in pamant vreo 10 cm si incepe sa topaie inainte sa derapeze (suspensiile fata nu sunt reglabile) si frana spate e doar ca sa impresionezi gagicile cu derapaje, e prea usor spatele si aia cu supermoto nu franeaza ca o vitezana e adevarat, franeaza mai bine dar xtx nu e supermoto, e un enduro adventure obez cu roti de 17 Editat Aprilie 30, 2014 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 si ai inteles ca nu se depaseste? stradute laterale sunt in tot bucurestiul din 50 in 50 de metri deci nu se depaseste deci...clar esti "praf" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 eu zic ca ar fi trecut si fara sa franeze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 eu zic ca ar fi trecut si fara sa franeze... Si eu cred asta... ma rog, as fi incercat. Totodata parca mergea si frana fata ceva mai mult. Pt toti ceilalti experti, morali, se vede ca mergeti doar pe forum sau pe circuite. Ala cu loganul trebuia, si moral si legal, sa se asigure ca nu e altul in depasirea celorlalti, inainte sa-i dea talpa cum a vazut ca l-a lasat ala din stanga. Iesea putin cu botul masinii, se asigura iar, apoi blana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Si eu cred asta... ma rog, as fi incercat. Totodata parca mergea si frana fata ceva mai mult. Pt toti ceilalti experti, morali, se vede ca mergeti doar pe forum sau pe circuite. Ala cu loganul trebuia, si moral si legal, sa se asigure ca nu e altul in depasirea celorlalti, inainte sa-i dea talpa cum a vazut ca l-a lasat ala din stanga. Iesea putin cu botul masinii, se asigura iar, apoi blana. corect, dar era de giurgiu, probabil ca nu a mai avut experiente d-astea, nici nu s-a mai uitat in stanga, masina a plecat constant fara sa apara franare, accelerare sau schimbare brusca de directie, el era atent numai in dreapta. frana fata nu cred c-a folosit-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) si ai inteles ca nu se depaseste? deci...clar esti "praf" raspundeam celui ce a scris exact inaintea mea, postul meu trebuie citit in contextul ala unii se simt chiar nebagati in seama, nu e cazul daca raspundeam altcuiva decat celui care a scris imediat inaintea mea dadeam cu quote am zis ca nu era atent si probabil nu a franat destul de bine si cel cu loganul la fel, nu a fost atent si e vinovatul legal aici asta e, se intampla dar deh, unora le e greu se citeasca sper sa nu se simta acum nevoia acuta de umflat tarata si dat cocos in fata unui monitor, el n-are nici o vina saracul Editat Aprilie 30, 2014 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Imi spui te rog ce aparatori aveai in timpu accidentul, pareau ok pe filmare, vorbesc de cele pt genunchi? Alea sunt Icon Stryker Editat Aprilie 30, 2014 de CozonacRutier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Este vina motociclistului. A depasit unde nu trebuia, i-a dat si putin in goarna intr-o zona in care nu era cazul si nici nu s-a asigurat (daca masinile opresc, inseamna ca au un motiv). Legal o sa fie sanctionat loganistul, insa moral motociclistul e de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Ai avut echipament si ceva noroc, altfel ajungeai cu siguranta la spital. Dupa cum spune si marcone mai sus, omul nu avea cum sa te vada. Invatatura de minte pentru noi toti, mai bine depasim coloana cand stationeaza cu 10 km/h decat sa ne rupem oasele. Asfalt uscat si succes cu repararea mobrei pe banii asiguratorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Inca de la inceput se observa ca motociclistul conduce prost (nu lasa spatii, nu se asigura temeinic, nu tempereaza viteza, nu anticipeaza pericolele, nu semnalizeaza timp suficient). Din filmulet observ ca distanta intre doi stalpi (50m) o parcurge in aproximativ 2 secunde. Asta inseamna 90km/h. N-or fi 90, dar nici cu 35 nu merge (cat ar fi fost maximul in situatia respectiva - aglomerat, spatii mici etc). Editat Aprilie 30, 2014 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 E defapt 1.84 secunde ceea ce inseamna ca viteza e peste suta clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) trebuia sa semnalizeze minim 50 de metri inainte de a intra in depasire, normal viteza trebuia temperata grav, omul e o racheta are si cozoroc negru, e clar ca e un motociclist satanist violator de babe de asemenea, vad ca incap fix 6 masini parcate de-a latul intre stalpii aia pusi la 50 de metri, inseamna ca fiecare masina are o latime de 8 metri, clar e vina motociclistului ca nu a vazut ca e intr-o zona cu loganuri cat casa asa e cand fotonu loveste neuronu si face buba Editat Aprilie 30, 2014 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 a julit loganul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gasgas Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 greseala tipica de incepator.........mare atentie raketelor de oras,putea sa fie un om Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 mai nou, stiam ca se invata si manevra de evitare de urgenta prin contravirare. daca lasa frana aia spate in pace si contravira hotarat pe frana de motor, acum il plimbam pe scut si-l dadeam de exemplu prin tot forumul...asta e, poate o sa aiba clipa lui de faima cu alta ocazie. de fapt, asta presupune o alta situatie limita...hmmm, mai bine sa ramana asa, ca macar acum nu sufera prea tare nici el nici motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luke_highwalker Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Cred ca tu esti foarte experimentat... Iti multumim, avem multe de invatat. Am observat ca cei cu GSXR in general au o experienta fantastica, care le permite sa mearga chiar si fara casca ! Acolo nu erau 50 de metri, sunt sigur ca omul nu a franat perfect, la fel de sigur sunt ca nici unul dintre noi nu o face. Singura lui greseala este ca nu a franat mai devreme. Atata tot ! E o greseala sa analizezi si sa spui ca tu ai fi franat pentru ca esti un ASS al ghidonului si ai un control bun pe motoreta pentru ca acolo e clar ca a intervenit panica, si omul avea supermoto din cate vad, care nu franeaza la fel ca o vitezana! In primul rand pune stop cadru cand incepe ala sa iasa cu botu si vezi ce ditanta e... de acolo opresti lejer cu orice motor (mai mult de 50 sigur nu avea cand depasea). Uita-te cat dureaza din momentu in care incepe sa iasa masina pana cand incepe motociclistul sa franeze. O alta greseala e ca in locul ala depasea la rasul masinilor astfel incat sa nu fie vazut si sa observe prea tarziu cand ii iese ceva in fata....daca iesea larg vedea mult mai devreme dacia care iesea iar conservarul avea cum sa-l observe de la distanta. Daca nu-l vedea putea iesi in stanga sau oricum pe langa faptul ca observa masina mai devreme putea lungi franarea pe diagonala sensului de mers in loc sa se duca teava spre ala. Sunt cateva trucuri de citire a traficului care vin in timp...daca nu esti stapan pe ele nu te bagi la vitejii. Legal vinovat e ala cu masina dar daca pe motor pici la de astea inseamna ca e risti cam mult iesind pe strada... Legat de primul rand pe care l-ai scris...n-am prea inteles ce vrei dar in mare e bine ca esti credincios ... Editat Aprilie 30, 2014 de Luke_highwalker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
henegar Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Cum vine treaba asta cu autorul moral...? ) Adica se rusineaza ala ca e autorul moral? Are constinta incarcata? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.