b374 Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Adica sa inteleg ca iei in batjocura munca omului ala ce si modificat Guzzi-ul ? Aveam o impresie mai buna despre tine . pai de la utilitate la aspect cam asa iese ce-a facut. a nu se intelege ca guzzi e caruta. dar restul... e tiganie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 nu cred ca poate trece testul psihologic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 http://www.motorcycle-usa.com/659/19152/Motorcycle-Article/CSC-Motorcycles-RX-3-Cyclone-First-Look.aspx Un "adventure" de 250cc, cu un pret in jur de 3.000$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 250cc + bagaje + un rider mai ''solid'' s-ar putea sa nu poti depasi,in trafic, decat masini parcate (cum zicea cineva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 (editat) Pe acolo pe unde merge un "adventure bike" (mai ales unul de 250 cmc), intalnesti foarte putine masini... Uitati aici aventuroaica facuta dintr-un TDM 850: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?s=f309e80be6f103b64560d2ee42d32e37&t=158911&highlight=Adventurer Editat Septembrie 18, 2014 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 True, dar s-ar dovedi cam lesinata pt combinatia de greutate (masa) a riderului & bagaje, pt unii....zic si eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Are vreo 25 de cai si vreo 170 kg din cate am inteles. Top speed-ul probabil e undeva pe la 130-140 km/h. Acu ceva ani am batut tara in toate directiile cu un 200 cmc si nu pot sa zic ca a fost chiar rau Pentru un incepator sau pt noile categorii de permis cred ca poate fi o optiune dat fiind si costul mic de achizitie. Acum depinde ce va iesi si dpdv calitativ, sa nu pierzi carenele pe drum... Mai multe poze cu ea am vazut aici https://rideapart.com/articles/new-3000-adv-motorcycle-yes-please Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 poate un XT600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 175 kg la 250 cmc si 25 cai ......wow 650GS are 178 kg 650 cmc si 50 de cai, nu are 6 viteze insa. Toate "specificatiile" sunt la misto. Nu am reusit sa aflu curse la suspensii de exemplu insa am aflat ca are "Cool led lights" wow si de asemenea "Siemens chip LCD smart speedometer" wow again. http://californiascooterco.com/csc_cyclone_rx-3.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Are vreo 25 de cai si vreo 170 kg din cate am inteles. Top speed-ul probabil e undeva pe la 130-140 km/h. Acu ceva ani am batut tara in toate directiile cu un 200 cmc si nu pot sa zic ca a fost chiar rau Pentru un incepator sau pt noile categorii de permis cred ca poate fi o optiune dat fiind si costul mic de achizitie. Acum depinde ce va iesi si dpdv calitativ, sa nu pierzi carenele pe drum... Mai multe poze cu ea am vazut aici https://rideapart.com/articles/new-3000-adv-motorcycle-yes-please Nu are de unde sa aiba 170kg. Nici cu plinul facut + ulei+ lichid de racire, nu are atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Nu are de unde sa aiba 170kg. Nici cu plinul facut + ulei+ lichid de racire, nu are atat. 175 chiar. Asa scrie la ei pe site la specificatii. Evident fiind specificatii nu se specifica daca la gol sau la plin. varza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) Nu are de unde sa aiba 170kg. Nici cu plinul facut + ulei+ lichid de racire, nu are atat. Uite-te cate kg are un vradero de 125. Cred ca abia se taraie la 14 cai. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/honda/honda_xl125v_veradero%2007.htm http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xl_varadero_125_2012.php Deci se poate sa aiba kg alea. Editat Septembrie 22, 2014 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Da, m-a lamurit ERU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 XT600 http://www.bikeexif.com/xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 scrambler ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 XT600 http://www.bikeexif.com/xt600 arata demential sa stai si pe langa o plaja o nebunie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 arata demential sa stai si pe langa o plaja o nebunie ceva pe boxer, daca esti fan BMW zic c-arata bine: http://www.bikeexif.com/bmw-boxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 ... sau una d'asta ! ... o gasesti intre 500 si 1000 euro, dar e cam ... multa !? ... si parca nici nu da asa bine la public ! pe ata o vreau eu pt 500e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 ceva pe boxer, daca esti fan BMW zic c-arata bine: http://www.bikeexif.com/bmw-boxer pomana! » Post actualizat in 04 Nov 2014 13:23 pe ata o vreau eu pt 500e nu vrei hp2 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 hp2 nu vreau....ca e urata .... Si plus de asta am gasit raspunsul la tot ceea ce a urmarea topicul asta. Fratilor....cea mai buna motocicleta este a mea! Este o africa twin din 89...fara carene, fara rezervorul original -- cu unul de transalp in schimb, fara fara parbriz -- dar cu topcase ca sa am unde sa tin fasolea. tre sa fie musai alba, dar sa aibe cauciucuri negre! Mai tre sa va mai zic ceva -- sau ati prins ideea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 (editat) De ceva vreme ba tot batea gandul la un adventure bike, dar ieftin..cat mai ieftin si rezistent. Am tot analizat modele si modele de motoare, am cautat pe piata, am probat si in cele din urma m-am opri la o Honda XLR250 BAJA din 93 (e de fapt un XR250 inmatriculat, facut pt piata din Japonia). Ce m-a determinat sa-l cumpar: - PRETUL - 1.700 de lei, adica ROON..adica vreo 370 de euro. - faptul ca era inmatriculat si cu actele in regula! - simplitatea - nu are demaror, nu are baterie, doar pedala; - motorul - 250 cc, 28 de caluti in 6 viteze... -radiator de ulei sub jug - greutatea - 125 de kg cu plinul - farurile..amandoua )) - suspensiile...lungi mai sunt - fostul proprietar, care a laudat motocicleta prezentand toate defectele..si nu erau putine!!! - aaaa..si pornea la prima pedala..bine, daca stii in ce pozitie sa o pui! Asa arata motoreta la cumparare: Avea multe probleme: - curgea uleiul intr-o veselie din ea. toate suruburie din capacul chiulasei erau duse. A necesitat helicoil la toate, ganitura noua etc....s-a rezolvat! - carburatie la pamant: garnituri, piese lipsa etc...s-a rezolat! - frane-dezastru...schimbat disc si placute fata, garnituri etrie noi fata/spate, tot felul de suruburi si surubele, lichid etc..stiti voi..de la zero..s-a rezolva! -instalatie electrica improvizata- refacuta ok! - anvelopa fata varza..schimbata cu un K60..urmeaza spatele cu un MITAS eo7 -rulmenti roti schimbati - schimburi de lichide..ca e ceva normal! - cred ca mai sunt..am fisa de la service cu o groaza de chestii facute Reparatiile m-au dus la vreo 2.500 de lei, poate, facute la service ca eu efectiv nu am avut timp de ea! Adaosuri: - protectie faruri home made din palete de cartofi prajiti de la Careffour - vreo 30 de lei (cred) - cutie pt masca de gaze ca trusa de scule..vreo 50 de lei - genti laterale facute din ruscaci militari impermeabili de la kaki.ro..24 de lei bucata (48 lei perechea) - suporti de bagaje custom made la atelier...inca nu stiu cat costa - saua modificata..adaugat burete si tapiterie aderenta - 150 de lei. O sa mai urmeze si altele...probabil Motocicleta se comporta surprinzator de bine (sper sa o tina tot asa). Am facut ziele trecute o tura Bucuresti-Turnu Magurele cu enduro prin lunca Dunarii: - viteza de croaziera asfalt Bucuresti-Turnu - 100-110, i-am dat maxim 130 in depasire. consum 3.75/100 km - endureala-soft enduro vreo 200 de km-consum 4/100 km... Ce nu-mi place: rezervorul!! Are doar 9 litri cu tot cu rezerva si imi da o autonomie de vreo 250 de km in conditii ideale. Am luat o canistra de plastic de 5 litri. Exisata si varinta unui rezervor Acerbis de 22l dar nu am de gand sa dau vreo 250 de dolari/euro pe el! Sper ca in august sa reusesc sa fac un traseu off road prin muntii Apuseni...ca de aia am si luat-o! Oricum..va mai tin la curent cu detalii si poze. Acum astept sa vina suportii de bagaje de la vopsit! Editat Iulie 17, 2015 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Meserie motorul! Distractie faina impreuna! Nu am vazut asa ceva in Romania pana acum. Good finding » Post actualizat in 17 Jul 2015 10:42Al meu e un XL600LMF, 1986, 3k RON a costat, cu aproape inca o motoreta bucati in pretul asta. A stat juma de an pana am inmatriculat-o. 155kg la gol, rezervor 28l, kick+electric, racire aer. » Post actualizat in 17 Jul 2015 10:43. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 (editat) M Al meu e un XL600LMF, 1986, 3k RON a costat, cu aproape inca o motoreta bucati in pretul asta. A stat juma de an pana am inmatriculat-o. 155kg la gol, rezervor 28l, kick+electric, racire aer. Pff.. cat am cautat si eu un XL in mintile lui..bine, ma interesa mai mult XL500, dar eram multumit cu oricare...chair si un 200. Rezervorul ala cred ca te tine vreo 500-600 de km, nu? Sunt curios daca nu s-ar potrivi si la mine rezervorul..ca din cate stiu au cam acelasi sistem de prindere....hmmm Editat Iulie 17, 2015 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 (editat) E prea mare asta pentru tine, ar fi bun unul de XL600RMG parca ii zice. E un XL la dezmembrat in Timisoara, vezi pe Olx, si cred ca aveau rezervorul inca, am fost la ei acum o saptamana sa iau una alta pentru motorul meu. Q: ce ulei bagi in astea racite pe aer? Editat Iulie 17, 2015 de arcgotic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 (editat) Q: ce ulei bagi in astea racite pe aer? 15W50 semisintetic pentru monocilindricele racite pe aer dupa anii 90. Pentru cele de dinainte de anii 90 pun 20W50 mineral, cu schimbul un pic mai des decat intrevalul normal. Adica la vreo 3.000 km. Editat Iulie 17, 2015 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.