GAMO Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 (editat) Suntem din Sibiu. Facem o tura de 10 zile in Alpi, incepand cu 17 iulie. Anul trecut am facut 18 pasuri, intr-o tura similara, inceputa pe Grossglockner si arsa in Dolomiti. Ne-am intors prin Slovenia, Croatia, Serbia... Parca pana in 4.000 de kilometri de calitate, as zice... Editat Iunie 18, 2014 de GAMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 18, 2014 Admin Share Postat Iunie 18, 2014 Ce treaba are topicul dechis de tine in sectiunea "poze si filme din calatorii in strainatate" cu o calatorie care incepe in viitor, pe 17 iulie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Ce treaba are topicul dechis de tine in sectiunea "poze si filme din calatorii in strainatate" cu o calatorie care incepe in viitor, pe 17 iulie? cine are poze acu, pune, cine nu, pune dupa tura asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iunie 19, 2014 Autor Share Postat Iunie 19, 2014 Pun din anu' trecut, pana am de anul asta, da' in weekend, ca acu' nu-i ragaz. Ii rau asa? » Post actualizat in 21 Jun 2014 04:59 Ideea calatoriei a fost (si repetam figura si in tura de anul asta) sa nu mergem in traseu, ci sa ne deplasam direct in zona, unde sa facem "fluturasi": ture zilnice de 250-300 km. Am rezervat din timp o pensiune in Italia, in Dolomiti, pe langa Bolzano, care s-a dovedit o alegere deosebita. Atat locatia hotelului, cat si conditiile au fost minunate, iar pretul foarte bun fata de ambianta si servicii. Am gasit acolo o echipa de romani care s-au straduit sa fie gazde ca la ei acasa. Ne-au surprins de-a dreptul! » Post actualizat in 21 Jun 2014 05:05 Din Sibiu am plecat direct la Budapesta. Ungaria nu a fost niciodata favorita noastra. Si la dus, si la intors ne-am dorit sa treaca mai repede. De aceea, de asta data nu am ezitat sa folosim ce autostrazi am avut in cale. In 2012 am incercat sa folosim drumuri nationale prin Ungaria, insa a fost asa de aglomerat, ca ne-am lasat de a stoarce placere de unde nu poate fi. Acomodarea cu drumul a fost surprinzator de dificila. Ce sa zic, daca pana la Turda s-au umflat picioarele de caldura... » Post actualizat in 21 Jun 2014 05:11 Pe autostrada ungureasca a fost inca si mai rau: doua degete de la mana stanga nu mai raspundeau la comenzi. Hmm... M-am cam speriat, ca le indreptam cu mana dreapta si se strambau inapoi, prinse de un carcel care parea instalat pentru totdeauna. M-am temut ca m-am babit. Si de data asta Diclofenac a facut treaba buna. Mai greu a fost sa ajung la tubul cu sanatate. Dupa o frectie strasnica pe mana defecta, am uitat de boala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 ...din anul acesta 29.05 - 01.06.2014 Passo dello Stelvio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iulie 9, 2014 Autor Share Postat Iulie 9, 2014 Arata impresionant. Nici vara nu arata prietenos, dar cu zapada pe el... Stelvio nu mi s-a parut altceva decat un loc de lauda ca am fost acolo. Cel putin urcarea-coborarea pe partea italiana este lipsita de orice fun, indeosebi in zona inalta. Inteleg bine de ce Top Gear a apreciat Transfagarasan peste Stelvio: pentru ca pe Fagaras poti sa te distrezi, conducand chiar si o masina, ceea ce este exclus pe Stelvio. ...din anul acesta 29.05 - 01.06.2014 Passo dello Stelvio » Post actualizat in 09 Jul 2014 20:03In aceeasi perioada, pe Transalpina am ramas in zapada, De fapt ne-am intors din drum, ca era de un metru. De Transfagarasan nu pomenesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Arata impresionant. Nici vara nu arata prietenos, dar cu zapada pe el... Stelvio nu mi s-a parut altceva decat un loc de lauda ca am fost acolo. Cel putin urcarea-coborarea pe partea italiana este lipsita de orice fun, indeosebi in zona inalta. Inteleg bine de ce Top Gear a apreciat Transfagarasan peste Stelvio: pentru ca pe Fagaras poti sa te distrezi, conducand chiar si o masina, ceea ce este exclus pe Stelvio. 1. la care parte a italiei te referi? urcare/cobarire pe stelvio este Italia din ambele parti? urcarea din partea Schluderns cu cele 48 de ace este de vis iar coborirea cea mai frumoasa este pe Umbrail catre Elvetia 2. te poti lauda cu ceva poze? mi-ar face placere 3. ... oare exclus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Stelvio nu mi s-a parut altceva decat un loc de lauda ca am fost acolo. Cel putin urcarea-coborarea pe partea italiana este lipsita de orice fun, indeosebi in zona inalta. Nici eu nu inteleg, care parte NU este italiana la Stelvio?? Sigur ai facut Stelvio de la un cap la altul? Orice s-ar zice, cel putin urcarea dinspre est este spectaculoasa si, fara doar si poate, una dintre cele mai dificile din Alpi, o provocare destul de mare atat pt. rider cat si pt. motocicleta. Mai mereu pica p-acolo careva (de pe loc in general) care nu a putut tine motocicleta sau care a dat nas in nas cu desteptii care nu sunt in stare sa mearga pe partea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Da, cred ca se refera la urcarea dinspre est, care dupa parerea mea este destul de solicitanta - nu degeaba Stelvio mai este denumit si "Mecca motociclistilor". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Arata impresionant. Nici vara nu arata prietenos, dar cu zapada pe el... Stelvio nu mi s-a parut altceva decat un loc de lauda ca am fost acolo. Cel putin urcarea-coborarea pe partea italiana este lipsita de orice fun, indeosebi in zona inalta. Inteleg bine de ce Top Gear a apreciat Transfagarasan peste Stelvio: pentru ca pe Fagaras poti sa te distrezi, conducand chiar si o masina, ceea ce este exclus pe Stelvio. Este lipsita de orice fun, in ce sens? Ca nu poti sa mergi mai tare sau sa te apleci foarte mult, din cauza acelor de par? La ce fel de distractie te astepti pe niste ace de par? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iulie 27, 2014 Autor Share Postat Iulie 27, 2014 Ne-am intors astazi din tura. Ca sa fiu corect, doar cinci, pentru ca unul dintre noi a ales sa se intoarca prin Croatia. Pe total, a fost de minune, chiar daca am imbracat-dezbracat de muuulte ori echipamentul de ploaie. 11 zile in total, din care 2 zile dus, 2 zile intors... Am stat in tabara de baza la St. Michael im Lungau si am facut 5 zile de trasee in Austria. Vin cu detalii. In a saptea zi a turei ne-am deplasat la vest de Cortina d''Ampezzo, unde am ramas pentru doua nopti. Am facut in a opta zi, la foc automat: Sella, Gardena, Giao, Fedaia, Pordoi, Falzarego... Unele le facusem si anul trecut, mai pe indelete. Voi face in postarile urmatoare o comparatie intre cele 2 ture (2013 / 2014), pentru cazul ca inspira vreun calator. Ma gandesc ca se alatura cu poze si amicii mei, tovarasii de motociclit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buck Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Așteptăm pozele si detaliile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iulie 27, 2014 Autor Share Postat Iulie 27, 2014 Nici eu nu inteleg, care parte NU este italiana la Stelvio?? Sigur ai facut Stelvio de la un cap la altul? Orice s-ar zice, cel putin urcarea dinspre est este spectaculoasa si, fara doar si poate, una dintre cele mai dificile din Alpi, o provocare destul de mare atat pt. rider cat si pt. motocicleta. Mai mereu pica p-acolo careva (de pe loc in general) care nu a putut tine motocicleta sau care a dat nas in nas cu desteptii care nu sunt in stare sa mearga pe partea lor. Ma refer la partea estica. Coborarea pe vest da catre Elvetia. Daca mai mergi la vale, treci granita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 da, dar ala nu mai e Stelvio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iulie 27, 2014 Autor Share Postat Iulie 27, 2014 Este lipsita de orice fun, in ce sens? Ca nu poti sa mergi mai tare sau sa te apleci foarte mult, din cauza acelor de par? La ce fel de distractie te astepti pe niste ace de par? Pai, as zice ca vreo 24 din cele 48 de ace de par de pe Stelvio (partea de est) se pot lua in prima, maxim a doua treapta a cutiei de viteze, cu joc de ambreiaj. Sunt foarte multe pasuri in Italia in care distractia este mult mai mare tocmai pentru ca acele de par se pot aborda la o viteza la care poti inclina motocicleta, dupa pricepere si trafic. Pe partea de Stelvio din povestea noastra diferentele de nivel IN CURBA sunt foarte mari, intr-o raza foarte mica. In mai multe ace de par nu prea poti sa urci pe interior, pentru ca in 2-3 metri ai de urcat un metru. Nu imi dau seama daca exagerez acum cu ceva centimetri, insa caderile cred ca se petrec la urcare, in viteza intaia, din cauza ca vine vreunul de sus, cu frica de hau (si ce hau!) si nu mai ramane loc de curba pentru cel care urca. De notat ca nu sunt 2 benzi etc., ci una singura, si aia ingusta, pe care o impart cum-necum ambele sensuri de mers. » Post actualizat in 27 Jul 2014 20:49 da, dar ala nu mai e Stelvio. Da!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Ma refer la partea estica. Coborarea pe vest da catre Elvetia. Daca mai mergi la vale, treci granita. Nu stiu daca mai are rost discutia dar faci niste confuzii, eventual si cu punctele cardinale. Lucrurile sunt totusi destul de clare, pe orice harta: partea estica este cea (din)spre Trafoi iar cea vestica (din)spre Bormio. Deci, pasul Stelvio este integral pe teritoriul Italiei. Pasul Umbrail este fix catre nord si incepe din pasul Stelvio, coborand intr-adevar in Elvetia. http://en.wikipedia.org/wiki/Stelvio_Pass Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 17 - 27. AUGUST. 2014 : Alpii austrieci & Dolomitii italieni + 6 ptieteni = UN DELICIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iulie 28, 2014 Autor Share Postat Iulie 28, 2014 Nu stiu daca mai are rost discutia dar faci niste confuzii, eventual si cu punctele cardinale. Lucrurile sunt totusi destul de clare, pe orice harta: partea estica este cea (din)spre Trafoi iar cea vestica (din)spre Bormio. Deci, pasul Stelvio este integral pe teritoriul Italiei. Pasul Umbrail este fix catre nord si incepe din pasul Stelvio, coborand intr-adevar in Elvetia. http://en.wikipedia.org/wiki/Stelvio_Pass Uite la ce ma refer, in poza de harta pe care am postat-o. Trafoi este, asa cum zici, in est de varf si prin acea zona este curba cu numarul 45, deci chiar aproape de capatul (inceputul?) pasului. La aceasta directie de urcare ma refer. Nu vad de unde contradictia. Nu ai cum sa incurci partile, implicit nici chiar eu, pentru ca varful Dreisprachenspitze e pe nord de drum, pe granita cu Elvetia. Pe coborare (vest), drumul se apropie la vedere de granita cu Elvetia, unde se si descarca prin Umbrailpass, asa cum zici. In plus, in tura la care ma refer am stat in Varena (la Bienvivre Hotel Alla Rocca) de unde am inceput si unde am sfarsit toate turele zilnice. Ar fi fost chiar greu sa organizez turele si sa mai gasesc casa fara sa stiu punctele cardinale. » Post actualizat in 28 Jul 2014 20:43 17 - 27. AUGUST. 2014 : Alpii austrieci & Dolomitii italieni + 6 ptieteni = UN DELICIU Daca ai iesit cu poze de-astea grele, iaca pun si eu o poza de panoplie pe profil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Uite la ce ma refer, in poza de harta pe care am postat-o. Trafoi este, asa cum zici, in est de varf si prin acea zona este curba cu numarul 45, deci chiar aproape de capatul (inceputul?) pasului. La aceasta directie de urcare ma refer. Nu vad de unde contradictia. Nu ai cum sa incurci partile, implicit nici chiar eu, pentru ca varful Dreisprachenspitze e pe nord de drum, pe granita cu Elvetia. Pe coborare (vest), drumul se apropie la vedere de granita cu Elvetia, unde se si descarca prin Umbrailpass, asa cum zici. In plus, in tura la care ma refer am stat in Varena (la Bienvivre Hotel Alla Rocca) de unde am inceput si unde am sfarsit toate turele zilnice. Ar fi fost chiar greu sa organizez turele si sa mai gasesc casa fara sa stiu punctele cardinale. » Post actualizat in 28 Jul 2014 20:43 Daca ai iesit cu poze de-astea grele, iaca pun si eu o poza de panoplie pe profil. Pai hai sa mai adaug cateva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iulie 29, 2014 Autor Share Postat Iulie 29, 2014 Pai hai sa mai adaug cateva Ai adaugat cateva. Esti un fotograf harnic, se vede treaba. » Post actualizat in 29 Jul 2014 19:54 Anul trecut, in drumul catre Alpi, am stat in Budapesta, la hotel Hid. Este curat, mai ieftin la pret decat un hotel de acelasi nivel in Bucuresti si foarte bine asezat in ce priveste accesul la metrou. Am stat acolo si cand am fost la concerte in Budapesta, la Arena, fiind situat la 5 minute de mers pe jos fata de aceasta locatie. » Post actualizat in 29 Jul 2014 20:08 Anul asta am stat la o pensiune, deasemenea in Budapesta, la o iesire de pe M0, catre Gyor: Vila Korall, Strada Radoc nr. 11. O ulita cu case frumoase. Locatia este mai de tranzit decat Hid, care este mai in oras decat in Korall. Cam greu de ajuns, cred ca imposibil fara GPS, cam mult de mers pe jos pana la carciuma... Micul dejun face insa toti banii. Costa la fel ca la Hid. Curatenie, gazda vorbareata (in engleza), serviabila. Se poate gati, incalzi mancare, probabil ca merge si de un gratar; n-am incercat. » Post actualizat in 29 Jul 2014 20:11 Ai adaugat cateva. Esti un fotograf harnic, se vede treaba. » Post actualizat in 29 Jul 2014 19:54 Anul trecut, in drumul catre Alpi, am stat in Budapesta, la hotel Hid. Este curat, mai ieftin la pret decat un hotel de acelasi nivel in Bucuresti si foarte bine asezat in ce priveste accesul la metrou. Am stat acolo si cand am fost la concerte in Budapesta, la Arena, fiind situat la 5 minute de mers pe jos fata de aceasta locatie. » Post actualizat in 29 Jul 2014 20:08 Anul asta am stat la o pensiune, deasemenea in Budapesta, la o iesire de pe M0, catre Gyor: Vila Korall, Strada Radoc nr. 11. O ulita cu case frumoase. Locatia este mai de tranzit decat Hid, care este mai in oras decat in Korall. Cam greu de ajuns, cred ca imposibil fara GPS, cam mult de mers pe jos pana la carciuma... Micul dejun face insa toti banii. Costa la fel ca la Hid. Curatenie, gazda vorbareata (in engleza), serviabila. Se poate gati, incalzi mancare, probabil ca merge si de un gratar; n-am incercat. Am uitat: loc de parcare in curte, la Korall. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei M Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Pun si eu cateva poze, iar de povestit il las sa povesteasca pe GAMO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Frumoasa tura. o sa salvez topicul vostru ca sa ma inspir de la el vara viitoare. Daca se poate am niste intrebari pentru colegul cu FZS: ce ulei ai folosit, ce placute de frana, ce cauciucuri etc. Este un topic la sectiunea motociclete de strada la care ii zice FZ1 GT. e vorba de fazere de 1000. te rog sa ne dai si noua acolo detalii despre setarea si pregatirea motocicletei pentru o tura de genul asta. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iulie 30, 2014 Autor Share Postat Iulie 30, 2014 Drumul pana la Budapesta este o parte grea a calatoriei catre vest. Anul asta am mers prin Arad-Nadlac. In anii trecuti am iesit prin Oradea-Bors. Am incercat si drumurile nationale, chiar si drumurile locale, insa nu am gasit nicio placere pentru calatoria moto prin Ungaria, in nicio regiune strabatuta, pana astazi. Asadar, optiunea 1 (si singura) ramane autostrada. Este plictisitoare, pericolul de a atipi este mare, rafalele de vant pot fi teribile, iar in caz de ploaie grea nu te poti opri decat sub poduri, in unele zone, cum ar fi in partea de est. Dupa Budapesta mai sunt, de bine de rau, 4 dealuri, 7 curbe si pana cand sa atipesti din nou ai ajuns la granita cu Austria. Am o recomandare! Organizati-va traseul sa opriti la Paprica Csarda din Hegyeshalom, in vecinatate cu Nickelsdorf (AT). Bucataria este desavarsita si, daca va ganditi sa si dormiti acolo, atunci sigur ca veti reveni. Camerele sunt minunate, iar preturile absolut rezonabile, desi mai catre Austria... Stiu ca zona este renumita si pentru niste cluburi de noapte, insa nu am competenta sa comentez. Oricum, opriti macar pentru gulas. Cu doi ani in urma, cand am facut traseul Dunarii, pana in Germania, la izvor, am stat in camping, mai multe nopti. Cam multe, imi aduc aminte inca. In Ungaria am stat intr-o casuta din lemn, undeva, la bai. Nu a fost rau, insa conditiile de campare au fost, in comparatie, cele mai modeste, s-a dovedit ulterior, dupa ce am stat la camping in Slovacia, Austria si Germania. Asta a fost si ordinea facilitatilor, pana la superlativul german. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Solutia de evitare a pustei megaplicticoase este imbarcarea motoarelor pana in Villach de exemplu. Cum am facut noi in 2012. /index.php?/topic/679835-excursie-alpi-elvetieni-dolomiti/. Scapati de multa cheltuiala si oboseala inutile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Solutia de evitare a pustei megaplicticoase este imbarcarea motoarelor pana in Villach de exemplu. Cum am facut noi in 2012. /index.php?/topic/679835-excursie-alpi-elvetieni-dolomiti/. Scapati de multa cheltuiala si oboseala inutile. Ai dreptate , insa la multele blocaje intalnite pe autostrazi am avut un mare avantaj cu mobrele.Aici intradevar nu ma refer la pusta maghiara unde n-am avut parte de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.