Performance Solutions Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 pai ce ulei i-ai pus? oricum in 2010 cand ti-am facut-o eu ti-am facut-o "in mare" cu uleiul care era deja in ea. sa nu mai spun ca o setare de suspensie 100% cum trebuie se face dupa mai multe teste. ce ti-am facut eu a fost doar "mai bine" pentru tine, mai ales ca erai incepator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Frigider , in telescoape daca respecti indicatiile fabricantului (vascozitate /cantitate) si componentele sunt ok ,setariile ies ca de fabrica . Desigur ,exista un mare om de se ocupa cu corectarea (celor scrise de altii) care e unic...un fel de Procust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 deci fix pix setarea veche, aia facuta de dl de mai sus acum cativa ani buni Nu inteleg ce interese ai tu in reglajele de suspensie cand mergi cu cauciucuri de lemn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 nici eu, dar asta e alta discutie! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) pai ce ulei i-ai pus? oricum in 2010 cand ti-am facut-o eu ti-am facut-o "in mare" cu uleiul care era deja in ea. sa nu mai spun ca o setare de suspensie 100% cum trebuie se face dupa mai multe teste. ce ti-am facut eu a fost doar "mai bine" pentru tine, mai ales ca erai incepator... crezi ca eu stiu? intreaba-l pe dl suparat, de mai jos ce ai facut tu a fost f bine, nu mai mi-era ca topaie fata in curbe. Frigider , in telescoape daca respecti indicatiile fabricantului (vascozitate /cantitate) si componentele sunt ok ,setariile ies ca de fabrica . Desigur ,exista un mare om de se ocupa cu corectarea (celor scrise de altii) care e unic...un fel de Procust. nu l-am schimbat eu, nu stiu ce a avut, nu stiu ce are, m-am dus la cineva care se pricepea. Eu atat am "simtit" ca era mai "tare". Nu inteleg ce interese ai tu in reglajele de suspensie cand mergi cu cauciucuri de lemn. Asta e din categoria "ce treaba are sula cu prefectura?" Ai auzit de gropi? nici eu, dar asta e alta discutie! ) Editat August 5, 2013 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Asta e din categoria "ce treaba are sula cu prefectura?" Ai auzit de gropi? Cred ca stiu de ce te intreb. Anvelopa face parte din ansamblul numit suspensie. Reformulez: de ce te intereseaza amortizoarele, atat timp cat mergi pe gume de lemn? Ceva e in neregula. Nu ai motocicleta facuta pentru gropi si nici amortizoarele motoretei tale nu pot fi reglate pentru asa ceva. Dar ma rog... fa-o pe desteptul in continuare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Nu merge la orice motocicleta, nici macar daca e ss. La zx-6r 08, cel mai mult pot sa scot 29 mm la greutatea mea si o am pe aia din manual. Pe fata. Pe spate pot sa fac si 0 sau 5 mm. Am crezut ca arcurile sunt de vina, am desfacut furca si sunt la cote, adica ca noi. Trebuie sa schimb arcurile pentru valorile alea. 20-25 mai degraba daca mergi tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Nu merge la orice motocicleta, nici macar daca e ss. La zx-6r 08, cel mai mult pot sa scot 29 mm la greutatea mea si o am pe aia din manual. Pe fata. Pe spate pot sa fac si 0 sau 5 mm. Am crezut ca arcurile sunt de vina, am desfacut furca si sunt la cote, adica ca noi. Trebuie sa schimb arcurile pentru valorile alea. pai arcurile se aleg dupa greutate... in general (dar nu obligatoriu) cele din fabrica sunt pentru oameni de aproximativ 70 de kilograme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Nu merge la orice motocicleta, nici macar daca e ss. La zx-6r 08, cel mai mult pot sa scot 29 mm la greutatea mea si o am pe aia din manual. Pe fata. Pe spate pot sa fac si 0 sau 5 mm. Am crezut ca arcurile sunt de vina, am desfacut furca si sunt la cote, adica ca noi. Trebuie sa schimb arcurile pentru valorile alea. Ce preload ai la arcul spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Cesar, mai faci cu Balamuc tutoriale video? Este si setarea suspensiilor pe lista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Ce preload ai la arcul spate? 32. Zi-mi tu ce preload sa incerc fata spate. Hidraulica e din manual, am aceeasi kg ca acolo. Doar pe fata e pus 0.25 mai mult pe rebound si compresion ca imi arunca fata prea tare dupa franare si intrare in viraj. Acuma tot incerc variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 cate kile ai mai exact? Daca ai 70-75 de kilograme, si zici ca ai 32 de mm preload la arcul spate, este mult prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) Stiu ca e prea mult ca mi se plimba spatelepe curba. Il fac 25mm? Si las fata 29? Editat August 6, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Nu ma pot pronunta fara sa masor. Cesar, mai faci cu Balamuc tutoriale video? Este si setarea suspensiilor pe lista? E destul de complicat sa se trateze intr-un tutorial, reglajul de amortizoare, care sa fie acoperitor pt mai multe tipuri de motociclete. Poate o sa facem pentru motociclete sport... sa vedem Stiu ca e prea mult ca mi se plimba spatelepe curba. Il fac 25mm? Si las fata 29? Stai putin ca am senzatia ca e o neintelegere pe undeva. Te referi la preload (lungime) sau la sag static? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Meteda prin care s-a masurat 29 mm pe fata. Ridicat fata pe cricul lateral. Masurat lungimea totala si dupaia m-am pus eu pe moto, cineva a tinut motorul in echilibru si s-a masurat iar. Diferenta a fost de 29 mm. Prin aceeasi metoda am ajuns si la 32 pe spate. Acuma imi place ca e mai usoara de fata da nu imi place spatele deloc. O sa incerc un 29 fata 25 spatele sa vad cum se comporta? In principiu ce face Dave Moss aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 wawessh asta e amortizorul tau? Eu stiu ca pleload e pozitia de reglaj la cele de tipul asta. Ce intelegeti voi prin preload 25? Static sag e cat se lasa motocicleta din pozitia complet destinsa a amortizorului fara pilot, trebuie sa fie mic pe spate, 5-10mm. Rider sag e ala cu pilot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) Da, m-am prins la timp E vorba despre una dintre notiunile cel mai adesea, gresit intelese: preload length, preload force. Tu ai masurat acolo static sag. Editat August 6, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 (editat) Sa ajungem la subiect. Cat trebuie sa am eu pe fata si pe spate cu mine pe motor. Cat trebuie sa se lase motorul cu mine pe el? Incerc 29 fata si 25 pe spate?(cu mine pe motor). Pentru Amckart sa zicem. Editat August 6, 2013 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Nu trebuie sa se lase cu tine ,sa fie beto'. Daca ai masele,ghiul,lant -ceva de aur sa-mi zici si mie cand iesi pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Te astept vineri pe Amckart si vezi acolo ce am. Vorbesti doar sa te afli in treaba. Nu trebuie sa se lase cu tine ,sa fie beto'. Daca ai masele,ghiul,lant -ceva de aur sa-mi zici si mie cand iesi pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceberița 46 Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Doctorul, are atitea titluri mondiale pt. ca voi i-ti setat amortizoarele nu ? Acuma inteleg ce se petrece in motogp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Nu trebuie sa se lase cu tine ,sa fie beto'. Daca ai masele,ghiul,lant -ceva de aur sa-mi zici si mie cand iesi pe circuit. tu... esti... nu ma lasa regulile forumului sa-ti spun cat de mic esti... Doctorul, are atitea titluri mondiale pt. ca voi i-ti setat amortizoarele nu ? Acuma inteleg ce se petrece in motogp. si tu la fel, esti o "mizda" degeaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Mi-ai citit gandurile. Eu o sa ma duc pe Amckart vineri cu 29 fata, 25 spatele(static sag). Hidraulica o las cum e acuma(Stock+0,25 fata.......si spatele stock). Am o impresie ca o sa trebuiasca sa ma joc si cu hidraulica pe spate. A dreacu suspensia asta se seteaza prin multe incercari..... si numarul de incercari e in relatie inversa cu experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ceberița 46 Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Auzi sefule, asta performace solutions esti foarte destept, ma mir cum de nu ai ajuns in motogp pina acuma , sau cel putin pe aproape, macar sa stergi casca doctorului sau wc, hm!!! ce zici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 dar de unde stii tu unde am ajuns sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.