Sari la conținut

Despre suspensii


MVA
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

O sa fiu poate putin off topic, dar e cumva legat de suspensii (si cauciucuri,ca pana la urma,si ele fac parte din suspensie,intr-un fel)

 

Ai pomenit de 690 SM Cesar. Cu care ai mers?

Este 690 Enduro, este 690 SMC & SMC-R, Este 690 SM si 690 SMR

 

690 enduro si cu 690 smc/smcr au acelasi cadru, practic e 95% aceeasi motocicleta, difera ffff putin furca probabil si rotile (d'oh).

 

690 SM si SMR e 99% aceeasi motocicleta doar ca SM = roti spitate de 17, SMR = jante turnate, 17.

 

Eu oscilez foarte tare intre SMC/SMCR si Enduro.

 

N-am mers vreodata pe vreun supermoto,sau pe vreun enduro,si probabil de aia singurele pareri pe care mi le fac sunt din citit pe net/forumuri/review-uri/youtube..

 

Avand in vedere ca vreau sa merg destul de mult in offroad (prin offroad eu inteleg efectiv unde vad cu ochii, indiferent ca-i trail,ca-i forestiera, ca-i pamant/camp etc), dar merg si pe asfalt, am dilema intre enduro si supermoto..

 

Supermoto e superb din cate vad pe asfalt, iar superbitatea ii creste daca ai gume cat mai sticky pe el. Insa nu prea ar fi cazul la mine,pt ca in momentul in care prind pietris, pamant,iarba, in offorad, motocicleta devine foarte anevoios de controlat (datorita gumelor).


Pe de alta parte, Enduro,desi va excela pe offroad (cu niste TKC 80 sa zicem), va fi foarte tricky pe asfalt,pe ud (la franari de urgenta, etc).

Eu m-am gandit asa (si sa-ti dai cu parerea, sau sa ma corectezi): ca cel mai bun compromis ar fi totusi varianta SMC/SMC-R cu cauciucuri mixte (de ex Dunlop SportMax Mutant) sau cauciucuri cu care nu te faci de rusine pe offroad,si te descurci semi-decent, gen Avon Distanzia.

Mentionez ca pe offroad nu am pretentii sa fac giumbuslucuri, ci doar sa ma descurc, sa merg normal, decent.

 

Avand in vedere ca tin la tinuta de drum, oare SMC/SMCR nu are suspensia un pic mai ''sporty'' decat varianta Enduro? si cum s-ar traduce asta la luarea gropilor din asfalt, la drum cu multe hopuri, la pietre mari de pe drumurile de pe forestiere?

 

Daca eram intr-un oras unde puteam gasi aceste modele, dadeam o bere la posesor, ma lasa macar sa URC pe ea, sa-mi fac si o idee cum e statul pe ea macar....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 678
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E pe dos - arcul spate e prea moale si de asta ai senzatia ca iese pe exterior in curba. Orice i-ai face preload-ului arcul tot ala e.

 

 

Senzatia mea e ca lipsa de compresie tinde sa reziste fortei centripete generata de aderenta cauciucului.

Plus ca nu se lasa foarte mult cand ma sui pe ea.

repet, sunt senzatiile si impresiile mele subiective

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

O sa fiu poate putin off topic, dar e cumva legat de suspensii (si cauciucuri,ca pana la urma,si ele fac parte din suspensie,intr-un fel)

 

Ai pomenit de 690 SM Cesar. Cu care ai mers?

 

Este 690 Enduro, este 690 SMC & SMC-R, Este 690 SM si 690 SMR

 

690 enduro si cu 690 smc/smcr au acelasi cadru, practic e 95% aceeasi motocicleta, difera ffff putin furca probabil si rotile (d'oh).

 

690 SM si SMR e 99% aceeasi motocicleta doar ca SM = roti spitate de 17, SMR = jante turnate, 17.

 

Eu oscilez foarte tare intre SMC/SMCR si Enduro.

 

N-am mers vreodata pe vreun supermoto,sau pe vreun enduro,si probabil de aia singurele pareri pe care mi le fac sunt din citit pe net/forumuri/review-uri/youtube..

 

Avand in vedere ca vreau sa merg destul de mult in offroad (prin offroad eu inteleg efectiv unde vad cu ochii, indiferent ca-i trail,ca-i forestiera, ca-i pamant/camp etc), dar merg si pe asfalt, am dilema intre enduro si supermoto..

 

Supermoto e superb din cate vad pe asfalt, iar superbitatea ii creste daca ai gume cat mai sticky pe el. Insa nu prea ar fi cazul la mine,pt ca in momentul in care prind pietris, pamant,iarba, in offorad, motocicleta devine foarte anevoios de controlat (datorita gumelor).

 

Pe de alta parte, Enduro,desi va excela pe offroad (cu niste TKC 80 sa zicem), va fi foarte tricky pe asfalt,pe ud (la franari de urgenta, etc).

 

Eu m-am gandit asa (si sa-ti dai cu parerea, sau sa ma corectezi): ca cel mai bun compromis ar fi totusi varianta SMC/SMC-R cu cauciucuri mixte (de ex Dunlop SportMax Mutant) sau cauciucuri cu care nu te faci de rusine pe offroad,si te descurci semi-decent, gen Avon Distanzia.

 

Mentionez ca pe offroad nu am pretentii sa fac giumbuslucuri, ci doar sa ma descurc, sa merg normal, decent.

 

Avand in vedere ca tin la tinuta de drum, oare SMC/SMCR nu are suspensia un pic mai ''sporty'' decat varianta Enduro? si cum s-ar traduce asta la luarea gropilor din asfalt, la drum cu multe hopuri, la pietre mari de pe drumurile de pe forestiere?

 

Daca eram intr-un oras unde puteam gasi aceste modele, dadeam o bere la posesor, ma lasa macar sa URC pe ea, sa-mi fac si o idee cum e statul pe ea macar....

Salut si scuze ca raspund cu intarziere!

Asta e modelul dar sa ma bati daca mai tin minte ce era. banuiala mea este ca era 690 SM simplu. Sau o fi SMC... naiba sa il ia :D Sigur nu era model "R" pentru ca ar fi scris pe carene.

190686_459177001551_1146956_n.jpg?oh=30f

» Post actualizat in 22 Oct 2014 13:01

Senzatia mea e ca lipsa de compresie tinde sa reziste fortei centripete generata de aderenta cauciucului.

Plus ca nu se lasa foarte mult cand ma sui pe ea.

repet, sunt senzatiile si impresiile mele subiective

 

Nu rezista. E pe dos, nu se opune componentei verticale a centripetei, care la echilibru e egala cu sarcina inertiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Ala din poza e KTM 690 SM ( SM are jante de 17 spitate, SMR are jante de 17 turnate).

 

690 SMC si SMC-R au acelasi cadru ca si varianta Enduro,doar ca au roti de 17 spitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca intreb tocmai unde trebuie dar, sunt relativ incepator ( 3 sezoane pe gs500 ) si astazi mi s-a intamplat sa pun o frana la viteza foarte mica, maxim 30 la ora, si roata fata a intrat in voblaj, s-a miscat stanga-dreapta necontrolat, habar n-am de ce. nu inteleg cum de a pierdut aderenta acolo, nu am franat de urgenta, doar cu 2 degete si cat de cat bland, si-a revenit de la sine dar m-a speriat un pic. Nu stiu ce era, frig, cauciucuri reci, umed pe jos, groapa, canal.. habar n-am...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

daca era umed/cauciucuri reci etc, erai pe jos deja.

 

posibil o protuberanta in asfalt care a cauzat asta (mai ales avand in vedere viteza mica) coroborata cu actiunea de franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adrian_mirea: e posibil ca ¨voblajul¨ sa fi fost de fapt un scurt episod de roata fata blocata, poate facilitat de furca care nu a functionat corespunzator (de unde si intrebarea lui Cesar despre uleiul gros in furca).

 

@Adrian - am mers pe toate 690-urile. 690 SM si SMR merg practic la fel. SMR are cadrul portocaliu si jantele Marchesini, care arata bine dar sunt mult mai sensibile la borduri si gropi decat cele cu spite. SM si SMR sunt cele mai bune pentru mers pe strada, sunt rezonabil de confortabile, trag bine si pe viraje rup. Se descurca relativ decent si la drum lung (pentru un supermoto monocilindric). SMC e hardcore total. Rupe la mersul in stil sportiv, dar are saua tare, transmisia scurta si vrea forja tot timpul. Perfect pentru pista (AMCKart, Tg Secuiesc etc.), pentru stunt (daca pleci mai tare de pe loc, e mult mai greu sa NU faci wheelie decat sa faci), dar inconfortabil si nu foarte practic. 690 Enduro e un dual-sport foarte bun, faci treaba pe off-road cu gume cramponate, bun si in trafic, dar limitat la mers sportiv de suspensiile moi si roata de 21 pe fata. Acestea fiind zise, cu gume de strada si un rider care se pricepe, motoreta se descurca mai mult decat decent pe viraje. Suspensiile sunt foarte destepte la toata gama. (de-asta si erau destul de scumpe motoretele noi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Mersi mult kriminal,ai enuntat fix ce vroiam sa stiu despre fiecare model.

 

690 SMR era exclus (tocmai datorita jantelor si e cam stradal). Desi SM e identic (exceptie jantele) , parea mai appealing pt mine.


Batalia s-ar da intre SMC/SMC-R si Enduro/Enduro-R . Dar prin postarea ta mi-ai rezolvat si dilema asta ,care era cea mai arzatoare.

 

Cu un SMC cu gume aferente (TKC uri,sau chiar Distanzia) se poate face offroad, dar esti cam mancat pe noroi/ud/etc...sau efectiv unde nu te ajuta gumele.

 

Avand suspensia mai stiff si mobra in sine fiind orientata pt mers agresiv si stradal, pe offroad,chiar daca-i pui gume mai de off, tot suferi si nu se comporta ca un enduro adevarat.


Avand in vedere ca la mine intre asfalt si enduro,cam primeaza partea de enduro (drumuri proaste + sa merg oriunde vad cu ochiul), + rapoartele si cum e gandita sa traga + suspensia, deci clar varianta Enduro/Enduro R (care sigur,datorita si altei harti si altor rapoarte,e mai friendly si cu consumul).

 

Daca nu ar fi cantarit asa tare offroadul pt mine, m-as gandi 110% la un SMC. Mi se pare motocicleta perfecta. Cred ca nici nu as merge cu ea inmatriculata si nici cu asigurare :) (glumesc, ca poate mai sare de c.ur vreo mironosita pe aici )

 

Sunt curios (poate e offtopic, ca voi vorbi de gume), cum e cu gumele mai de offroad, pe asfalt, mai ales pe asfalt ud? Adica evident, cu cat exceleaza mai mult pe off, guma aia va fi mai panarama pe asfalt).

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios (poate e offtopic, ca voi vorbi de gume), cum e cu gumele mai de offroad, pe asfalt, mai ales pe asfalt ud? Adica evident, cu cat exceleaza mai mult pe off, guma aia va fi mai panarama pe asfalt).

 

io ti-am explicat in alt topic. nu e cazul sa se umple toate topicurile de offtopic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Adrian - gumele de off, gen TKC80 sau Karoo, sunt foarte bune pe asfalt uscat, mult mai bune decat ti-ai imagina. Daca esti lin la comenzi, poti sa mergi foarte repejor. Evident, trebuie anticipare maxima si marja de eroare, ca in caz de frana de urgenta, treaba se ingroasa. Pe asfalt ud e mai nasol, dar, din nou, daca nu bruschezi, n-ai treaba. Am mers pe Cheia cu Metzeler Karoo 3 pe un BMW F 800 GS anul trecut si un baiat cu CBR600F mergea cu genunchiul pe jos ca sa se tina dupa mine (nu ca asta ar fi un indicator absolut, cel mai probabil omul n-ar fi avut nevoie sa faca asta, dar asa, ca sa-ti faci o idee).

 

Si, ca sa nu fie postul complet off-topic, revenim la suspensii. Cati dintre voi va reglati pretensionarea cand puneti pasager si/sau bagaje grele pe moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste porcarii TKC 80 pe asfalt uscat. Nu poti sa iei curbe, nu se apleaca motocicleta, nu ai feedback pe curbe, derapeaza in draci, se consuma foarte repede(2000 km am dat gata spatele in stilul meu), nu tin franele, zgomotoase, la viteze de peste 130 instabile. Se poate merge normal --> batraneste cu ele. Pe asfalt ud esti kamizaze cu ele. Nu am intalnit vrun alt cauciuc care sa aibe asa putina aderenta pe ud. Faceam rolling burnout de la 20-130 ora fara sa nici un stres. Dupa mine cine nu merge foarte mult pe offroad (60-70%) nu are rost sa le ia.

Acuma ma dau cu MT 90 care sunt super pe asfalt uscat/ud(curbe, franare, feeling) si care se descurca onorabil pe offroad(atata timp cat nu dai de iarba uda sau noroaie). E un compromis acceptabil pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si, ca sa nu fie postul complet off-topic, revenim la suspensii. Cati dintre voi va reglati pretensionarea cand puneti pasager si/sau bagaje grele pe moto?

 

:peace: Doua degete sus ... eu , reglez amortizorul spate de fiecare data cand merg cu pasager sau/si cu bagaje . Am reglat si fata de cateva ori . La reglajul de rebound sau cum ii zice (pe spate) nu am umblat niciodata fiindca nu stiu cum ar trebui sa-l modific :)

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Niste porcarii TKC 80 pe asfalt uscat. Nu poti sa iei curbe, nu se apleaca motocicleta, nu ai feedback pe curbe, derapeaza in draci, se consuma foarte repede(2000 km am dat gata spatele in stilul meu), nu tin franele, zgomotoase, la viteze de peste 130 instabile. Se poate merge normal --> batraneste cu ele. Pe asfalt ud esti kamizaze cu ele. Nu am intalnit vrun alt cauciuc care sa aibe asa putina aderenta pe ud. Faceam rolling burnout de la 20-130 ora fara sa nici un stres. Dupa mine cine nu merge foarte mult pe offroad (60-70%) nu are rost sa le ia.

Acuma ma dau cu MT 90 care sunt super pe asfalt uscat/ud(curbe, franare, feeling) si care se descurca onorabil pe offroad(atata timp cat nu dai de iarba uda sau noroaie). E un compromis acceptabil pentru mine.

 

vezi ca erau niste baieti care spuneau ca eu mananc ca.cat cand spund e TKC 80 ca nu-s mobre de asfalt si de viraje....

 

Apropos,tu n-aveai un ZX6R ? de cum ai trecut la 990 ADV? Cum ti se pare trecerea? e ceea ce ti-ai dorit? sau ......

» Post actualizat in 01 Nov 2014 10:52

Nici unul, evident.Intrebare fara rost.

 

Intrebarea probabil e fara rost pt unii. Cand mergi intr-o zi de 4 ori ba cu pasager ba fara, sunt curios si eu care sta sa fu.ta suspensiile de 4 ori pe zi...

 

Hai sa nu fim ipocriti de-acum.

 

Iar tu oricum nu inteleg de ce raspunzi, tu nu prea mergi pe strada si cu atat mai mult fara bagaje sau pasager....

 

Sau te pomenesti ca stii ce face fiecare user de pe forumul asta, din moment ce ai raspuns pt toti ?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uitasem ca apari tu sa ma combati. Sa butonezi la reglaje dureaza fix 5 minute.stii niste valori dinainte, adica la pasager mai compresezi arcul spate, mai stringi reboundul tot la spate. Asta asa, modo grosso.


» Post actualizat in 01 Nov 2014 16:03

Or fi si niste exceptii, 99.99% nu o fac. Si nu cred ca daca faci 1 tura de incalzire cu fetiza in spate, te apuci sa setezi, dar daca stii ca faci un drum mai lung in afara, poti sa setezi ceva la suspensie.

 

Adriane, ai un fel de a cauta nod in papura.... Lumea intelege ce zic, tu mereu rastalmacesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

vezi ca erau niste baieti care spuneau ca eu mananc ca.cat cand spund e TKC 80 ca nu-s mobre de asfalt si de viraje....

 

Apropos,tu n-aveai un ZX6R ? de cum ai trecut la 990 ADV? Cum ti se pare trecerea? e ceea ce ti-ai dorit? sau ......» Post actualizat in 01 Nov 2014 10:52

 

Intrebarea probabil e fara rost pt unii. Cand mergi intr-o zi de 4 ori ba cu pasager ba fara, sunt curios si eu care sta sa fu.ta suspensiile de 4 ori pe zi...

Hai sa nu fim ipocriti de-acum.

 

Iar tu oricum nu inteleg de ce raspunzi, tu nu prea mergi pe strada si cu atat mai mult fara bagaje sau pasager....

 

Sau te pomenesti ca stii ce face fiecare user de pe forumul asta, din moment ce ai raspuns pt toti ?:)

baietii spuneau de TKC 80 ca sunt ANVELOPE .....NU MOBRE!!!!!

si in principiu ...FATA DE TINE. ....unii AU mai si probat ce SCRIU !!!!!

 

nu sunt puse pe o super scula de APRILIA..... dar merg.....

 

 

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am stat sa citesc tot topicul ca imbatranesc, dar tot asa de pe forum auzisem ca Mitas E09 sunt execrabile pe asfalt ud.

Fucking wrong. Am avut anul asta 3 zile de ploaie continua in Maroc cu temperaturi de pana la 6 grade [limita de jos] si mai spre fianlul turei iar ploaie si chiar zapada cu temperaturi evident negative. Coafura rezista. Evident nu m-am dat racing. E greu sa faci o comparatie reala intre anvelope dupa ce le-ai schimbat dar cred ca E09 Dakar sunt mai bune decat cele simple ca si aderenta. Pe asfalt uscat poti sa te inclini pana in buza cauciucului si nu sunt vre-un mare maestru.

Deci psihoza conform careia crampoanele si aderenta pe asfalt sunt din filme diferite e ....doar o psihoza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baietii spuneau de TKC 80 ca sunt ANVELOPE .....NU MOBRE!!!!!

si in principiu ...FATA DE TINE. ....unii AU mai si probat ce SCRIU !!!!!

 

nu sunt puse pe o super scula de APRILIA..... dar merg.....

 

 

 

 

N-am stat sa citesc tot topicul ca imbatranesc, dar tot asa de pe forum auzisem ca Mitas E09 sunt execrabile pe asfalt ud.

Fucking wrong. Am avut anul asta 3 zile de ploaie continua in Maroc cu temperaturi de pana la 6 grade [limita de jos] si mai spre fianlul turei iar ploaie si chiar zapada cu temperaturi evident negative. Coafura rezista. Evident nu m-am dat racing. E greu sa faci o comparatie reala intre anvelope dupa ce le-ai schimbat dar cred ca E09 Dakar sunt mai bune decat cele simple ca si aderenta. Pe asfalt uscat poti sa te inclini pana in buza cauciucului si nu sunt vre-un mare maestru.

Deci psihoza conform careia crampoanele si aderenta pe asfalt sunt din filme diferite e ....doar o psihoza.

si e creata ce cei care stau mult pe MOTOCICLISM.RO!!!!!

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Adrian - gumele de off, gen TKC80 sau Karoo, sunt foarte bune pe asfalt uscat, mult mai bune decat ti-ai imagina. Daca esti lin la comenzi, poti sa mergi foarte repejor. Evident, trebuie anticipare maxima si marja de eroare, ca in caz de frana de urgenta, treaba se ingroasa. Pe asfalt ud e mai nasol, dar, din nou, daca nu bruschezi, n-ai treaba. Am mers pe Cheia cu Metzeler Karoo 3 pe un BMW F 800 GS anul trecut si un baiat cu CBR600F mergea cu genunchiul pe jos ca sa se tina dupa mine (nu ca asta ar fi un indicator absolut, cel mai probabil omul n-ar fi avut nevoie sa faca asta, dar asa, ca sa-ti faci o idee).

 

Si, ca sa nu fie postul complet off-topic, revenim la suspensii. Cati dintre voi va reglati pretensionarea cand puneti pasager si/sau bagaje grele pe moto?

 

Yo o fac, dar e drept e super simplu, cand la mansonu stanga ai un boton pe care scrie ESA - faci click si gata... O faceam si la SV, dar sincer mi-a scos peri albi pana am gasit setarile (am pus suspensie de 636 pe SV) eficiente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca erau niste baieti care spuneau ca eu mananc ca.cat cand spund e TKC 80 ca nu-s mobre de asfalt si de viraje....

 

accept pareri de la cine a mers cu ele. omului nu i-au placut. pot sa inteleg. or fi fost vechi, uzate. nu stiu. oricum, daca vrei sa aprofundezi, la cramponate o sa poti observa ca profilul variaza cu dimensiunea... dar, de exemplu eu nu m-am dat cu slick-uri "de fabrica" niciodata, n-o sa emit pareri.

 

Intrebarea probabil e fara rost pt unii. Cand mergi intr-o zi de 4 ori ba cu pasager ba fara, sunt curios si eu care sta sa fu.ta suspensiile de 4 ori pe zi...

 

Daca merg de 4 ori pe zi cu pasager o las setata pt pasager si schimb cand ies afara singur sau daca scade frecventa cazurilor in care tre' sa iau pasager. La fel, daca e vb de luat pasager ocazional pe distanta mica nu mai schimb nimic. Daca e vorba de iesire de o zi, garantat ajustez pe setarile care le stiu ok. Daca e vb de bagaj, la fel. Diferenta e enorma. Si cel mai mult se simte intre setat de mers singur si luat pasager....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

uitasem ca apari tu sa ma combati. Sa butonezi la reglaje dureaza fix 5 minute.stii niste valori dinainte, adica la pasager mai compresezi arcul spate, mai stringi reboundul tot la spate. Asta asa, modo grosso.

» Post actualizat in 01 Nov 2014 16:03

Or fi si niste exceptii, 99.99% nu o fac. Si nu cred ca daca faci 1 tura de incalzire cu fetiza in spate, te apuci sa setezi, dar daca stii ca faci un drum mai lung in afara, poti sa setezi ceva la suspensie.

 

Adriane, ai un fel de a cauta nod in papura.... Lumea intelege ce zic, tu mereu rastalmacesti.

 

Nu caut nod in papura,dar tie iti place sa-i vezi pe toti in aceeasi oala,niste prosti care nu schimba uleiul,care nu umbla la suspensii etc. Mai sunt si care fac asta...

» Post actualizat in 02 Nov 2014 06:21

baietii spuneau de TKC 80 ca sunt ANVELOPE .....NU MOBRE!!!!!

si in principiu ...FATA DE TINE. ....unii AU mai si probat ce SCRIU !!!!!

 

nu sunt puse pe o super scula de APRILIA..... dar merg.....

 

 

esti patetic tataie, am scris mobre in loc de cauciucuri, aoleu, in ce stil urmaresti tot.....

 

suferi de criza varstei a treia? nu ti se mai scoala? mai fa un topic.......

 

incepi sa devii mai penibil decat o muiere la ciclu......

» Post actualizat in 02 Nov 2014 06:28

accept pareri de la cine a mers cu ele. omului nu i-au placut. pot sa inteleg. or fi fost vechi, uzate. nu stiu. oricum, daca vrei sa aprofundezi, la cramponate o sa poti observa ca profilul variaza cu dimensiunea... dar, de exemplu eu nu m-am dat cu slick-uri "de fabrica" niciodata, n-o sa emit pareri.

 

 

Daca merg de 4 ori pe zi cu pasager o las setata pt pasager si schimb cand ies afara singur sau daca scade frecventa cazurilor in care tre' sa iau pasager. La fel, daca e vb de luat pasager ocazional pe distanta mica nu mai schimb nimic. Daca e vorba de iesire de o zi, garantat ajustez pe setarile care le stiu ok. Daca e vb de bagaj, la fel. Diferenta e enorma. Si cel mai mult se simte intre setat de mers singur si luat pasager....

 

pai eu n-am emis parerile,wawessh le-a emis. Spre prostia si necunostinta mea, recunosc, mi se pare ciudat sa ai aceeasi aderenta pe asfalt (uscat) cu TKC80 de ex (sau mai ales pe UD) ca si cu Anakee sau ceva mai putin cramponat si care pune mai multa guma pe asfalt... Corect, nu m-am dat cu nici unul, doar imi pun niste intrebari,nu am dat cu paru' in cap cuiva si am zis ca e asa sau pe dincolo..

 

Iar la faza cu pasager de 4 ori pe zi,iti dau exemplu meu, daca ieseam de 4-5 ori cu mobra intr-o zi,de 3 ori mergeam cu prietena,de 2-3 ori singur, si nu distante de acasa pana la piata, ci vreo 40 km gen. Eu recunosc, ca nu umblam la suspensie (o lasam setata pt 2, pt ca cel mai des ieseam in 2). E lene in forma cea mai pura forma,recunosc.. + ca sunt genul care uita f rapid,si chiar de-as fi vrut,as fi uitat mereu sa o setez cand scenariul s-ar fi schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu caut nod in papura,dar tie iti place sa-i vezi pe toti in aceeasi oala,niste prosti care nu schimba uleiul,care nu umbla la suspensii etc. Mai sunt si care fac asta...» Post actualizat in 02 Nov 2014 06:21

 

esti patetic tataie, am scris mobre in loc de cauciucuri, aoleu, in ce stil urmaresti tot.....

 

suferi de criza varstei a treia? nu ti se mai scoala? mai fa un topic.......

 

incepi sa devii mai penibil decat o muiere la ciclu......» Post actualizat in 02 Nov 2014 06:28

 

pai eu n-am emis parerile,wawessh le-a emis. Spre prostia si necunostinta mea, recunosc, mi se pare ciudat sa ai aceeasi aderenta pe asfalt (uscat) cu TKC80 de ex (sau mai ales pe UD) ca si cu Anakee sau ceva mai putin cramponat si care pune mai multa guma pe asfalt... Corect, nu m-am dat cu nici unul, doar imi pun niste intrebari,nu am dat cu paru' in cap cuiva si am zis ca e asa sau pe dincolo..

 

Iar la faza cu pasager de 4 ori pe zi,iti dau exemplu meu, daca ieseam de 4-5 ori cu mobra intr-o zi,de 3 ori mergeam cu prietena,de 2-3 ori singur, si nu distante de acasa pana la piata, ci vreo 40 km gen. Eu recunosc, ca nu umblam la suspensie (o lasam setata pt 2, pt ca cel mai des ieseam in 2). E lene in forma cea mai pura forma,recunosc.. + ca sunt genul care uita f rapid,si chiar de-as fi vrut,as fi uitat mereu sa o setez cand scenariul s-ar fi schimbat.

2 lucruri tine minte

CU SIGURANTA VEI AJUNGE SI TU UN TATAIE .... la cum te dai!! asta daca iar nu ti opreste vreun auto avantul

si

CU SIGURANTA NU VEI AJUNGE SA TE DAI ... ca un "tataie" .... ca nu ai TALENT!!!

asa ca FORUMUL si "expertiza ta" de specialist vor fi de baza in viata ta de MOTOCICLIST.RO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...