MOTORIOUS Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 (editat) Se vinde V-Star Custom 2008, 8000km. Detaliile aici: /index.php?/topic/702775-yamaha-dragstar-v-star-custom-650cmc-2008-5000mile-metbike/ Pentru o 650 e mare pretul.A mea e 1100 si am dat 4500 la 10700 km si e din anul 2000 ce-i drept. Editat Septembrie 20, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Ne pregatim de hibernare? In Polonia deja avem -1 grade noaptea... Fiind primul meu sezon, ce recomandati sa fac pentru 'la iarna' ? am citit ceva recomandari cum ca rezervorul trebuie sa fie plin, tobele acoperite, bateria scoasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChickenX Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 La ce te referi cand spui tobele acoperite? Adica pe langa husa pe care o punem pe moto trebuie sa mai punem ceva separat pe tobe? (ceva anume?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Va recomand sa o puneti intr-un garaj si odata pe luna sa o porniti. Daca nu o porniti pana la primavara atunci faceti un plin adaugati aditiv contra inghet si puneti rezervorul pe off si sa-l porniti si il lasati sa mearga pana se termina benzina de pe instalatie, o spalare inainte de depozitare si acoperit-o. Puteti sa bagati ceva carpe la capatul esapamentului ca sa absoarba condensul care poate sa apara. Eu inca nu renunt desi la mine ninge, sigur o sa mai vina cateva zile insorite. Undeva dupa 20-25 octombrie am sa o bag la iernat si sper sa lucrez un pic la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 (editat) Aditivul e defapt stabilizator de carburant(ca sa nu se degradeze benzina si sa arunci 17 litri de benzina la primavara).La Draguri nu are ce sa inghete....Benzina fierbe la vreo 70*C dar nu reactioneaza deloc la temperaturi joase.Din contra,cu cat e mai rece cu atat mai bine merge motorul. Editat Octombrie 2, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Aditivul e defapt stabilizator de carburant(ca sa nu se degradeze benzina si sa arunci 17 litri de benzina la primavara).La Draguri nu are ce sa inghete....Benzina fierbe la vreo 70*C dar nu reactioneaza deloc la temperaturi joase.Din contra,cu cat e mai rece cu atat mai bine merge motorul. Ahoi! Nu vreau sa fiu gigi contra dar am mers cu motorul dupa ce l-am incalzit bine cand era firg destul de fain -3,-4 grade si motorul nu se comporta asa de bine ca si cand ar fii fost 20-25-30 grade. Desigur intra in calcul si uzura uleiului si tipul uleiului pe care-l folosesti (in cazul respectiv era 20w40 si avea ceva km si ma asteptam sa fie asa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark1tdr Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) Ajutati-ma ve rog sa identific o piesa lipsa de pe motorul meu (dragstar 1100 classic 2005). Am schimbat recent numarul si cand l-am dat jos pe cel vechi (al fostului proprietar) observ o improvizatie mai ciudata facuta in zona respectiva. Numarul era prins cu suruburi de o placa metalica (toata indoita si gaurita si vai de mama ei, evident improvizata), aceasta era fixata in 3 puncte ( nr. 1, 2, 3 de pe poza) 1 si 2 sunt picioare care vin in jos de la portbagajul din spate( sau cum ii e numele) ele stau in aer si singurul punct de sprijin al portbagajului e acolo pe aripa mai sus de inscriptia "YAMAHA", deci momental portbagajul are o cursa de cativa cm daca il impingi cu degetul. Aceasta problema a rezolvat-o el prin montarea acelei tablite de metal care, montata si in punctul 1 facea corp comun cu suportul de semnalizari si devenea rigid tot ansamblul. Observ ca acolo unde sunt cablurile ar trebui sa fie un cover care se prinde in punctul 3 si cele 2 sageti verzi. Rugamintea mea e: 1) daca stie careva part numberul, sau numele sau macar cum arata coverul ala sa imi spuna si mie, eu am cautat si in manualul de componente si pe net si nu am gasit. 2) daca imi poate sugera cineva o soluie sa pot prinde picioarele alea 2 de la portbagaj cumva de cele 2 gauri cu sagetile verzi, sau poate coverul are ceva sistem de care pot sa le fixez?? o idee ceva daca aveti. Dau un vin fiert Editat Octombrie 4, 2013 de dark1tdr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 La ce te referi cand spui tobele acoperite? Adica pe langa husa pe care o punem pe moto trebuie sa mai punem ceva separat pe tobe? (ceva anume?) Puteti sa bagati ceva carpe la capatul esapamentului ca sa absoarba condensul care poate sa apara. Eu citisem ca ar trebui puse ceva pungi pe capete, Dar si ce a spus IceLord este ok din punctul meu de vedere. am mers cu motorul dupa ce l-am incalzit bine Aici cum ai procedat? Ai lasat socul tras 'ceva timp'? Si eu am fost nevoit sa folosesc mobra la -2 grade, si inainte sa plec cu ea am lasat socul tras vreo 5-10 minute pana rula ok fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Se prea poate.La enduro,profesionistii izoleaza rezervorul cu ceva profi sa fie benzina cat mai rece.Ca si la motoGP dealtfel.Asta la motoarele racite cu lichid dar cred ca benzina e la fel si pentru cele racite cu aer.Socu nu trebuie lasat mai mult de 3 minute(asa zice manualul) deoarece poate contamina rau uleiul.Dupa 3 minute eu prefer sa il inchid si sa il tin din gaz usurel.La fel cum mai spune ca in momentul pornirii sa nu tragi gazul deoarece se strica angrenajul de pornire(starter clutch),aparand fenomenul de kick-back. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Nu mult timp las choke-ul tras, maxim 2-3 minute dupa care il las la relanti sa se incalzeasca bine. Sa simt ca e cald blocul motor mai ales in partea unde e ambreajul si starter cluch. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Yep.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Mersi, bine de stiut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Ajutati-ma ve rog sa identific o piesa lipsa de pe motorul meu (dragstar 1100 classic 2005). Am schimbat recent numarul si cand l-am dat jos pe cel vechi (al fostului proprietar) observ o improvizatie mai ciudata facuta in zona respectiva. Numarul era prins cu suruburi de o placa metalica (toata indoita si gaurita si vai de mama ei, evident improvizata), aceasta era fixata in 3 puncte ( nr. 1, 2, 3 de pe poza) 1 si 2 sunt picioare care vin in jos de la portbagajul din spate( sau cum ii e numele) ele stau in aer si singurul punct de sprijin al portbagajului e acolo pe aripa mai sus de inscriptia "YAMAHA", deci momental portbagajul are o cursa de cativa cm daca il impingi cu degetul. Aceasta problema a rezolvat-o el prin montarea acelei tablite de metal care, montata si in punctul 1 facea corp comun cu suportul de semnalizari si devenea rigid tot ansamblul. Observ ca acolo unde sunt cablurile ar trebui sa fie un cover care se prinde in punctul 3 si cele 2 sageti verzi. Rugamintea mea e: 1) daca stie careva part numberul, sau numele sau macar cum arata coverul ala sa imi spuna si mie, eu am cautat si in manualul de componente si pe net si nu am gasit. 2) daca imi poate sugera cineva o soluie sa pot prinde picioarele alea 2 de la portbagaj cumva de cele 2 gauri cu sagetile verzi, sau poate coverul are ceva sistem de care pot sa le fixez?? o idee ceva daca aveti. Dau un vin fiert Eu in aveam prins decat in puctele 1 si 2. La nr 3 era un mic tampon de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Ajutati-ma ve rog sa identific o piesa lipsa de pe motorul meu (dragstar 1100 classic 2005). Am schimbat recent numarul si cand l-am dat jos pe cel vechi (al fostului proprietar) observ o improvizatie mai ciudata facuta in zona respectiva. Numarul era prins cu suruburi de o placa metalica (toata indoita si gaurita si vai de mama ei, evident improvizata), aceasta era fixata in 3 puncte ( nr. 1, 2, 3 de pe poza) 1 si 2 sunt picioare care vin in jos de la portbagajul din spate( sau cum ii e numele) ele stau in aer si singurul punct de sprijin al portbagajului e acolo pe aripa mai sus de inscriptia "YAMAHA", deci momental portbagajul are o cursa de cativa cm daca il impingi cu degetul. Aceasta problema a rezolvat-o el prin montarea acelei tablite de metal care, montata si in punctul 1 facea corp comun cu suportul de semnalizari si devenea rigid tot ansamblul. Observ ca acolo unde sunt cablurile ar trebui sa fie un cover care se prinde in punctul 3 si cele 2 sageti verzi. Rugamintea mea e: 1) daca stie careva part numberul, sau numele sau macar cum arata coverul ala sa imi spuna si mie, eu am cautat si in manualul de componente si pe net si nu am gasit. 2) daca imi poate sugera cineva o soluie sa pot prinde picioarele alea 2 de la portbagaj cumva de cele 2 gauri cu sagetile verzi, sau poate coverul are ceva sistem de care pot sa le fixez?? o idee ceva daca aveti. Dau un vin fiert Salut! Hai pana la mine la garaj sa vezi, sissy bar-ul este identic... In punctele 1-2 si 3 am fixat un suport de numar standard (din plastic negru), si astfel s-au acoperit toate firele de acolo. Nu exista din fabrica nici un capac (cover), tocmai ca sa nu ramana apa in zona, iar dinspre pasager e ok, nu se vede nimic. Maine am de lucru, dar duminica iti stau la dispozitie. Eventual suna-l pe @Abru, si el are DragStar Classic. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Ajutati-ma ve rog sa identific o piesa lipsa de pe motorul meu (dragstar 1100 classic 2005). Am schimbat recent numarul si cand l-am dat jos pe cel vechi (al fostului proprietar) observ o improvizatie mai ciudata facuta in zona respectiva. Numarul era prins cu suruburi de o placa metalica (toata indoita si gaurita si vai de mama ei, evident improvizata), aceasta era fixata in 3 puncte ( nr. 1, 2, 3 de pe poza) 1 si 2 sunt picioare care vin in jos de la portbagajul din spate( sau cum ii e numele) ele stau in aer si singurul punct de sprijin al portbagajului e acolo pe aripa mai sus de inscriptia "YAMAHA", deci momental portbagajul are o cursa de cativa cm daca il impingi cu degetul. Aceasta problema a rezolvat-o el prin montarea acelei tablite de metal care, montata si in punctul 1 facea corp comun cu suportul de semnalizari si devenea rigid tot ansamblul. Observ ca acolo unde sunt cablurile ar trebui sa fie un cover care se prinde in punctul 3 si cele 2 sageti verzi. Rugamintea mea e: 1) daca stie careva part numberul, sau numele sau macar cum arata coverul ala sa imi spuna si mie, eu am cautat si in manualul de componente si pe net si nu am gasit. 2) daca imi poate sugera cineva o soluie sa pot prinde picioarele alea 2 de la portbagaj cumva de cele 2 gauri cu sagetile verzi, sau poate coverul are ceva sistem de care pot sa le fixez?? o idee ceva daca aveti. Dau un vin fiert Ahoi! Nu ai un meserias lacatus care sa-ti refaca acea improvizatie mai buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abru Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 (asa zice manualul)...La fel cum mai spune ca in momentul pornirii sa nu tragi gazul deoarece se strica angrenajul de pornire(starter clutch),aparand fenomenul de kick-back. Asta chiar e bine de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark1tdr Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Eu in aveam prins decat in puctele 1 si 2. La nr 3 era un mic tampon de cauciuc. Asta e problema, intreaga greutate a portbagajului se lasa in punctele 1 si 2, daca prind doar numarul acolo si il mai ancorez de 3 tot ce voi pune pe portbagaj se va lasa in numar si suportul de numar va ceda destul de repede. Salut! Hai pana la mine la garaj sa vezi, sissy bar-ul este identic... In punctele 1-2 si 3 am fixat un suport de numar standard (din plastic negru), si astfel s-au acoperit toate firele de acolo. Nu exista din fabrica nici un capac (cover), tocmai ca sa nu ramana apa in zona, iar dinspre pasager e ok, nu se vede nimic. Maine am de lucru, dar duminica iti stau la dispozitie. Eventual suna-l pe @Abru, si el are DragStar Classic. Hai norock! Iti multumesc de invitatie, din pacate am fost plecat in weekend si nu am vazut invitatia la timp, eventual pentru moment o sa-l prind asa si voi avea grija sa nu pun nimic pe portbagaj, pana gasesc o solutie. Ahoi! Nu ai un meserias lacatus care sa-ti refaca acea improvizatie mai buna? Din pacate nu stiu, ma mai gandesc eu la ceva piesa, o proiectez si apoi imi caut sa o dau in lucru pe undeva. Va multumesc pt sugestii si ajutor. Asfalt uscat si cat mai multe zile rideable Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Veni evacuarea... E Cobra si face ca toti dracii.Prea zgomotoasa inclusiv cu DB killer in... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) Veni evacuarea... E Cobra si face ca toti dracii.Prea zgomotoasa inclusiv cu DB killer in... Lasa sa sune ca sa te faci auzit daca nu esti vazut de catre conservar, ai auzit ce bine face al meu la Mures. Eu am noroc ca pot sa-l pun sa fie street legal daca nu ma trece de ITP si dupa dau drumul la balaur. Editat Octombrie 11, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Lasa sa sune ca sa te faci auzit daca nu esti vazut de catre conservar, ai auzit ce bine face al meu la Mures. Eu am noroc ca pot sa-l pun sa fie street legal daca nu ma trece de ITP si dupa dau drumul la balaur. Cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Pai eu am esapament MCJ care are amortizor de sunet in el si totul de la un buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 Mai nou masoara decibelii la ITP?Am belit-o.....Si evacuarea originala am dat-o deja....Dam'it... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 (editat) Mai nou masoara decibelii la ITP?Am belit-o.....Si evacuarea originala am dat-o deja....Dam'it... Sunt statii ITP care deja masoara asa ceva. Pune o poza sa vedem cum arata noul esapament! Ca asta e - ??? Editat Octombrie 12, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Speedster Shorts... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockAddict Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 buna. am nevoie mare de carburator pentru Yamaha virago 535 din 1993. carburatorul e MIKUNY BDS34 daca ajta cu ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.