manzotti6 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 sal. eu am ambele variante si de 650 si de 1100 cel de 650 consuma pe la 3,8 afara cu pasager, de cand are hypercharger a sarit pe la 4,2-4,5 evident are si jiglere marite, dar si fuge mai bine,ca incalzirea motorului nu trebuie sa i ti faci probleme am pus un termometru la motor si niciodata nu s a incins nici in oras nici pe autostrada chiar. cel de 1100 are cuplul mai mare si consumul il are pe la 5,5-6 depinde cum tragi de el,insa are o defectiune a lor, dupa anumite porniri se cam duc ambreiajele de pornire la cel de 1100 si costa pe undeva la 2800 ron ,icelord a patit o, stie mai bine,in rest modelul incepand ,din 2005 este limitat la 175 km/h si are imobilizer cheie cu cip. diferenta de comoditate depinde cum este facut scaunul sofer, ai sau nu comenzi avansate etc,eu am pus la ambele spatar scaun sofer, si este foarte comod. daca vrei sa cumperi totusi unul de 650 am eu de vanzare, pregatit pt sezon si destul de accesorizat,vezi aici http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-dragstar-din-1997-569170.html. o zi buna i ti doresc si succes vinzi separat spatar sofer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Consumul nu e o problema asa mare atata timp cat nu sare de 9-10.Iar cat despre racire pe aer, din punctul meu de veder,e pe cruiser radiatorul ii strica parca aspectul. Arata mult mai bine fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Ma gandesc ca duci si pasager si sari de multe ori de 100 km\h, sau folosesti mult a I-a, a II-a si a III-a. Ca pentru un motor de 650 mi se pare mare consumul de 4.5L/100 km. Nu, singur pe ea. Dar da, in oras rareori ajung intr-a 4a. Insa in specificatii, zic 47mpg, care sunt cam 6L/100km. Pe site-urile unde trec unii consumul rareori a trec de 47-50mpg, deci cred ca asa ar trebui sa fie. Insa inca sunt in dubii... la prima iesire mi-a iesit un consum de 4L/100km. Dupa aceea, doar 4.5-5l/100. Si... imi lipsesc 3L din rezervor . Ajung la rezerva pe la 10.5L, trebuia la 13L (16L rezervorul - 3L rezerva). Am observat ca am probleme cand urc rampa din garaj, daca nu o incalzesc bine imi moare motorul (sau trebuie sa o accelerez rau). Mi-a zis cineva ca acum ar trebui sa porneasca cu socul la jumatate si plecat in 1 minut si ca e posibil sa am probleme cu amestecul (?!?) Eu am fost cu ea la un mecanic (bun, dupa cate stiu eu...) si nu mi-a zis ca ar fi probleme. Mai vad cum se comporta si mai vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Merci frumos IceLord de informatii. Diferenta de consum nu este foarte mare. 1 litru si un pic in plus nu e de speriat. Referitor la dimensiuni, ar fi recomandat sa-mi iau cel de 650, avand in vedere faptul ca o sa-l folosesc si in oras (Bucuresti) ? Am eu de vanzare un bobber 1100.Impecabil si usurat cu multe kile.Ideal pentru oras.Probleme cu incalzirea nu se cunosc la acest motor. Editat Mai 15, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Ahoi! Azi am revenit in Cluj, desigur pe 2 roti. Am facut 215km si am facut plinul la plecare si la sosire, mi-au intrat 9,7L. Deci cam 4,5L/100km am iesit. Dar pe traseu n-am sarit de 100km\h si am prins si ora de varf in Cluj. Ora 17!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Fratilor! Postez pentru un prieten ce nu are cont aici: /index.php?/topic/217077-bursa-choppercustomcuiserpowercruiser/page-71&do=findComment&comment=3713801 Hai norock! Pret nou: 2950 euro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
padre2211 Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Servus domnilor! De cand nu am mai intrat s-a tot vorbit pe aici si am stat si am recapitulat Hai sa va bombardez (rebombardez cu unele) cu cateva intrebari (XVS 650): 1. dimensiuni maxime cauciuc spate? 2. pana la urma cu ce ung cardanul? 3. Iceloarde, cu ce ai vopsit blocul motor? Si prin ce metoda? 4. s-a mai modificat ceva in legislatie referitor la numarul lateral? 5. gasesc undeva kit de cabluri/furtune pentru schimbat ghidon (vreau mai lungi, ofcourse) cam astea ar fi deocamdata In rest, ioi ce bine e sa fii in sa pe o vreme ca asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Ahoi! La cel de 1100 cineva a pus de 200, la cel de 650 nu am idee. Cum adica cu ce ungi cardanul? Ce ulei bagi la cardan, asta vrei sa intrebi? Blocul motor l-am vopsit cu o vopsea care rezista la temperaturi ridicate. Am dat jos blocul motor ca sa il vopsesc. La numarul de imatriculare nu s-a modificat nimic! Cabluri gasesti la metric motion (Razvan). Sa fii foarte atent la masuratori si ce fel de ghidon iti iei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 salut! in ce bani se incadreaza un dragstar de 1100 din 2001 care seamana cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 salut! in ce bani se incadreaza un dragstar de 1100 din 2001 care seamana cu asta? 20140427_153616.jpg20140427_153549.jpg Ahoi! Asta din poza e de 650cc Uite aici o lista cu dragstaruri http://www.bikeshop.ro/src.php?Producator_ID=419&Model=dragstar&Categorie_ID=5&PretMin=2000&PretMax=0&KM=&Vechime=&Putere=&Acte_ID=0&Cmc=&Locatie=&VechimeAnunt=90&Sort=Pret&SortMode=ASC&app=1000&ID=0&Page=0&lng=ro&tip=am&Email=&act=results Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) proprietarul vrea sa facem un schimb de motociclete si a zis ca asta e motorul lui si ca e de 1100. Eu speram la un pret real al modelului in raport cu starea din poza si nu un link de pe bikeshop unde oamenii cer cat vor ei. Multumesc! Ps. Uita-te si tu ce furca are asta din poza si ce furca au cele de 650 de pe bikeshop. Editat Mai 24, 2014 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulycornel Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Ala din poze e de 1100 ,dupa tobe iti dai seama cel mai repede. Pretul poate varia destul de mult in functie de starea motocicletei, accesorii ,cauciucuri etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 proprietarul vrea sa facem un schimb de motociclete si a zis ca asta e motorul lui si ca e de 1100. Eu speram la un pret real al modelului in raport cu starea din poza si nu un link de pe bikeshop unde oamenii cer cat vor ei. Multumesc! Ps. Uita-te si tu ce furca are asta din poza si ce furca au cele de 650 de pe bikeshop. De obicei la cele de 1100 scrie pe capacul de la filtrul de aer 1100. Eu asa am la al meu si am mai vazut si alte modele de 1100 la care tot asa scrie.In schimb la alea de 650 nu prea scrie! Nu exclud ca sunt de 1100 care sa nu scrie, chiar nu pot sa te contrazic daca n-am cu ce sa argumentez. Ala din poze e de 1100 ,dupa tobe iti dai seama cel mai repede. Pretul poate varia destul de mult in functie de starea motocicletei, accesorii ,cauciucuri etc. Exact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Punem la vanzare accesorii Yamaha Dragstar 1100: Saua OEM- 200 Ron; Aripa fata (fara suruburi)- 500 Ron; Suporti Coburi- 60 Ron; Mansoane Custom- 70 Ron; Capete ghidon custom- 30 Ron; Aripa spate cu semnale si stop functional- 350 Aripa + 150 Stop+ Semnale; Semnale fata- 180 Ron; Far+ suport- 270 Ron; Saua pasager- 100 Ron; Scarite pasager- 100 Ron; Evacuare custom Supertrapp Style- 350 Ron; Ghidon - 200 Ron; Sissy Bar- 260 Ron; Toate piesele sunt la noi la Garaj in Piata Victorie, poze mai in detaliu pe FB sau telefon 0751408010; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SrgX Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 2. pana la urma cu ce ung cardanul? Capetele cardanului trebuie unse cu vaselina cu cel putin 40% http://en.wikipedia.org/wiki/Molybdenum_disulfide . Se gaseste greu la noi. Am vazut ca ar fi ceva bun de la Loctite (Loctite 8012). Eu am folosit Loctite 8154 dar e cam slabut. E recomandat sa se unga de fiecare data cand e data jos roata sau cel putin o data pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 salut, am nevoie de o supapa de admisie si una de evacuare pentru un dragstar 1100 din '99. stie cineva vreo un motor la dezmembrat sau chiar si noi da pe stoc? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Auleo!Dar ce a patit?Apropo!Nu stiu unde ai putea gasi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 salut! in ce bani se incadreaza un dragstar de 1100 din 2001 care seamana cu asta? 20140427_153616.jpg20140427_153549.jpg Intre 4200 euro (daca ai noroc) si 5200 euro (pret realist daca motorul e impecabil si are dotari full). Cel din poze e de 1100, dublu disc, filtru de aer, forma si capacele de la cilindri, tobele, etc. Spor la achizitie! Hai norock! Intre 4200 euro (daca ai noroc) si 5200 euro (pret realist daca motorul e impecabil si are dotari full). Cel din poze e de 1100, dublu disc, filtru de aer, forma si capacele de la cilindri, tobele, etc. Spor la achizitie! Hai norock! Caut pentru un prieten, proaspat posesor de DragStar 650 custom, o anvelopa de fata care sa mai mearga cat-de-cat, a lui e varza si momentan nu are bani de una noua. Dimensiuni: 100/90x19, tel: 0744-601631, multumesc. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gor_dog Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 va salut! vreau sa achizitionez doua proiectoare pentru un dragstar 1100 clasic...ma poate ajuta cineva? va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Salut, caut pentru un prieten fara cont pe motociclism un surub de dozaj din carburatorul de DragStar 1100 din 1999... Orice sugestie, sfat sau solutie va rog sa o dati la numarul de telefon: 0746-762204 Multumesc anticipat, Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 va salut! vreau sa achizitionez doua proiectoare pentru un dragstar 1100 clasic...ma poate ajuta cineva? va multumesc! Ahoi! Uite ce am gasit pe ebay: Astea sunt din UE! http://www.ebay.fr/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=spot+light+for+yamaha+dragstar&LH_PrefLoc=3 Astea din toata lumea: http://www.ebay.fr/sch/i.html?_odkw=spot+light+for+yamaha+dragstar&_osacat=0&_from=R40&LH_PrefLoc=2&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xspot+light+yamaha+vstar&_nkw=spot+light+yamaha+vstar&_sacat=0 Sa fii atent ca in multe dintre licitatii e inclus doar suportul pentru proiectoare nu si proiectoarele. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulycornel Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 YAMAHA XVS 650 V-STAR CLASSIC ,AN 2000 ,PRET 3100 EURO /index.php?/topic/714159-yamaha-xvs-650-classic-v-star/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stopy Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Salut. Caut far pentru VIRAGO 535 sau compatibil 0746 703259 stefan.dobarceanu@gmail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Punem la vanzare accesorii Yamaha Dragstar 1100: Saua OEM- 200 Ron; Aripa fata (fara suruburi)+Aripa Spate-cu semnale- fara stop- 500 Ron;; Mansoane Custom- 70 Ron; Capete ghidon custom- 30 Ron; Semnale fata- 180 Ron; Far+ suport- 270 Ron Scarite pasager- 100 Ron; Ghidon - 200 Ron; Sissy Bar- 260 Ron; Airbox- 70 Ron Filtru aer K&N model original NOU- 270 Ron; capac cutie filtru aer+ cutie filtru aer- 350 Ron; Toate piesele sunt la noi la Garaj in Piata Victorie, poze mai in detaliu pe FB sau telefon 0751408010; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardan Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 Vand urgent Yamaha Dragstar 650cc an fabricatie 1999 37k km reali anvelope Marathon White Wall in stare buna ulei,filtre,placute schimbate recent evacuari Silvertail(zgariate,se vad in poze) Vine insotit de evacuari stock(ca noi),sa pasager,parbriz si coburi Pret 2900 euro negociabil Se poate vedea si proba in Timisoara telefon 0724859987 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.