Sari la conținut

Postări Recomandate

sal.

eu am ambele variante si de 650 si de 1100 cel de 650 consuma pe la 3,8 afara cu pasager, de cand are hypercharger a sarit pe la 4,2-4,5 evident are si jiglere marite, dar si fuge mai bine,ca incalzirea motorului nu trebuie sa i ti faci probleme am pus un termometru la motor si niciodata nu s a incins nici in oras nici pe autostrada chiar.

 

cel de 1100 are cuplul mai mare si consumul il are pe la 5,5-6 depinde cum tragi de el,insa are o defectiune a lor, dupa anumite porniri se cam duc ambreiajele de pornire la cel de 1100 si costa pe undeva la 2800 ron ,icelord a patit o, stie mai bine,in rest modelul incepand ,din 2005 este limitat la 175 km/h si are imobilizer cheie cu cip.

diferenta de comoditate depinde cum este facut scaunul sofer, ai sau nu comenzi avansate etc,eu am pus la ambele spatar scaun sofer, si este foarte comod.

 

daca vrei sa cumperi totusi unul de 650 am eu de vanzare, pregatit pt sezon si destul de accesorizat,vezi aici http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-dragstar-din-1997-569170.html.

 

 

o zi buna i ti doresc si succes

vinzi separat spatar sofer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Consumul nu e o problema asa mare atata timp cat nu sare de 9-10.
Iar cat despre racire pe aer, din punctul meu de veder,e pe cruiser radiatorul ii strica parca aspectul. Arata mult mai bine fara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca duci si pasager si sari de multe ori de 100 km\h, sau folosesti mult a I-a, a II-a si a III-a.

Ca pentru un motor de 650 mi se pare mare consumul de 4.5L/100 km.

Nu, singur pe ea. Dar da, in oras rareori ajung intr-a 4a. Insa in specificatii, zic 47mpg, care sunt cam 6L/100km. Pe site-urile unde trec unii consumul rareori a trec de 47-50mpg, deci cred ca asa ar trebui sa fie.

Insa inca sunt in dubii... la prima iesire mi-a iesit un consum de 4L/100km. Dupa aceea, doar 4.5-5l/100. Si... imi lipsesc 3L din rezervor :). Ajung la rezerva pe la 10.5L, trebuia la 13L (16L rezervorul - 3L rezerva).

 

Am observat ca am probleme cand urc rampa din garaj, daca nu o incalzesc bine imi moare motorul (sau trebuie sa o accelerez rau). Mi-a zis cineva ca acum ar trebui sa porneasca cu socul la jumatate si plecat in 1 minut si ca e posibil sa am probleme cu amestecul (?!?) Eu am fost cu ea la un mecanic (bun, dupa cate stiu eu...) si nu mi-a zis ca ar fi probleme. Mai vad cum se comporta si mai vedem...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos IceLord de informatii. Diferenta de consum nu este foarte mare. 1 litru si un pic in plus nu e de speriat.

Referitor la dimensiuni, ar fi recomandat sa-mi iau cel de 650, avand in vedere faptul ca o sa-l folosesc si in oras (Bucuresti) ?

Am eu de vanzare un bobber 1100.Impecabil si usurat cu multe kile.Ideal pentru oras.Probleme cu incalzirea nu se cunosc la acest motor. Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Azi am revenit in Cluj, desigur pe 2 roti. Am facut 215km si am facut plinul la plecare si la sosire, mi-au intrat 9,7L. Deci cam 4,5L/100km am iesit. Dar pe traseu n-am sarit de 100km\h si am prins si ora de varf in Cluj. Ora 17!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus domnilor!

De cand nu am mai intrat s-a tot vorbit pe aici si am stat si am recapitulat :)

 

Hai sa va bombardez (rebombardez cu unele) cu cateva intrebari (XVS 650):

 

1. dimensiuni maxime cauciuc spate?

2. pana la urma cu ce ung cardanul?

3. Iceloarde, cu ce ai vopsit blocul motor? Si prin ce metoda?

4. s-a mai modificat ceva in legislatie referitor la numarul lateral?

5. gasesc undeva kit de cabluri/furtune pentru schimbat ghidon (vreau mai lungi, ofcourse)

 

cam astea ar fi deocamdata :)

 

In rest, ioi ce bine e sa fii in sa pe o vreme ca asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

La cel de 1100 cineva a pus de 200, la cel de 650 nu am idee. Cum adica cu ce ungi cardanul? Ce ulei bagi la cardan, asta vrei sa intrebi?

 

Blocul motor l-am vopsit cu o vopsea care rezista la temperaturi ridicate. Am dat jos blocul motor ca sa il vopsesc.

 

La numarul de imatriculare nu s-a modificat nimic!

 

Cabluri gasesti la metric motion (Razvan).

Sa fii foarte atent la masuratori si ce fel de ghidon iti iei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

proprietarul vrea sa facem un schimb de motociclete si a zis ca asta e motorul lui si ca e de 1100. Eu speram la un pret real al modelului in raport cu starea din poza si nu un link de pe bikeshop unde oamenii cer cat vor ei.

 

Multumesc!

 

Ps. Uita-te si tu ce furca are asta din poza si ce furca au cele de 650 de pe bikeshop.

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala din poze e de 1100 ,dupa tobe iti dai seama cel mai repede.

Pretul poate varia destul de mult in functie de starea motocicletei, accesorii ,cauciucuri etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

proprietarul vrea sa facem un schimb de motociclete si a zis ca asta e motorul lui si ca e de 1100. Eu speram la un pret real al modelului in raport cu starea din poza si nu un link de pe bikeshop unde oamenii cer cat vor ei.

 

Multumesc!

 

Ps. Uita-te si tu ce furca are asta din poza si ce furca au cele de 650 de pe bikeshop.

De obicei la cele de 1100 scrie pe capacul de la filtrul de aer 1100.

Eu asa am la al meu si am mai vazut si alte modele de 1100 la care tot asa scrie.In schimb la alea de 650 nu prea scrie!

Nu exclud ca sunt de 1100 care sa nu scrie, chiar nu pot sa te contrazic daca n-am cu ce sa argumentez.

 

Ala din poze e de 1100 ,dupa tobe iti dai seama cel mai repede.

Pretul poate varia destul de mult in functie de starea motocicletei, accesorii ,cauciucuri etc.

Exact!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Zenklawa Garage

Punem la vanzare accesorii Yamaha Dragstar 1100:

 

Saua OEM- 200 Ron;

Aripa fata (fara suruburi)- 500 Ron;

Suporti Coburi- 60 Ron;

Mansoane Custom- 70 Ron;

Capete ghidon custom- 30 Ron;

Aripa spate cu semnale si stop functional- 350 Aripa + 150 Stop+ Semnale;

Semnale fata- 180 Ron;

Far+ suport- 270 Ron;

Saua pasager- 100 Ron;

Scarite pasager- 100 Ron;

Evacuare custom Supertrapp Style- 350 Ron;

Ghidon - 200 Ron;

Sissy Bar- 260 Ron;

 

Toate piesele sunt la noi la Garaj in Piata Victorie, poze mai in detaliu pe FB sau telefon 0751408010;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. pana la urma cu ce ung cardanul?

 

Capetele cardanului trebuie unse cu vaselina cu cel putin 40% http://en.wikipedia.org/wiki/Molybdenum_disulfide . Se gaseste greu la noi. Am vazut ca ar fi ceva bun de la Loctite (Loctite 8012). Eu am folosit Loctite 8154 dar e cam slabut. E recomandat sa se unga de fiecare data cand e data jos roata sau cel putin o data pe an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! in ce bani se incadreaza un dragstar de 1100 din 2001 care seamana cu asta?

attachicon.gif20140427_153616.jpgattachicon.gif20140427_153549.jpg

Intre 4200 euro (daca ai noroc) si 5200 euro (pret realist daca motorul e impecabil si are dotari full).

Cel din poze e de 1100, dublu disc, filtru de aer, forma si capacele de la cilindri, tobele, etc.

Spor la achizitie!

Hai norock!

 

Intre 4200 euro (daca ai noroc) si 5200 euro (pret realist daca motorul e impecabil si are dotari full).

Cel din poze e de 1100, dublu disc, filtru de aer, forma si capacele de la cilindri, tobele, etc.

Spor la achizitie!

Hai norock!

Caut pentru un prieten, proaspat posesor de DragStar 650 custom, o anvelopa de fata care sa mai mearga cat-de-cat,

a lui e varza si momentan nu are bani de una noua.

Dimensiuni: 100/90x19, tel: 0744-601631, multumesc.

Hai norock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, caut pentru un prieten fara cont pe motociclism

un surub de dozaj din carburatorul de DragStar 1100 din 1999...

post-47060-0-32735600-1402478178_thumb.jpg

Orice sugestie, sfat sau solutie va rog sa o dati la numarul de telefon: 0746-762204

Multumesc anticipat,

Hai norock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut!

vreau sa achizitionez doua proiectoare pentru un dragstar 1100 clasic...ma poate ajuta cineva?

va multumesc!

Ahoi!

Uite ce am gasit pe ebay:

Astea sunt din UE!

http://www.ebay.fr/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=spot+light+for+yamaha+dragstar&LH_PrefLoc=3

 

Astea din toata lumea:

http://www.ebay.fr/sch/i.html?_odkw=spot+light+for+yamaha+dragstar&_osacat=0&_from=R40&LH_PrefLoc=2&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xspot+light+yamaha+vstar&_nkw=spot+light+yamaha+vstar&_sacat=0

 

Sa fii atent ca in multe dintre licitatii e inclus doar suportul pentru proiectoare nu si proiectoarele.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Zenklawa Garage

 

Punem la vanzare accesorii Yamaha Dragstar 1100:

 

Saua OEM- 200 Ron;

Aripa fata (fara suruburi)+Aripa Spate-cu semnale- fara stop- 500 Ron;;

Mansoane Custom- 70 Ron;

Capete ghidon custom- 30 Ron;

Semnale fata- 180 Ron;

Far+ suport- 270 Ron

Scarite pasager- 100 Ron;

Ghidon - 200 Ron;

Sissy Bar- 260 Ron;

Airbox- 70 Ron

Filtru aer K&N model original NOU- 270 Ron;

capac cutie filtru aer+ cutie filtru aer- 350 Ron;

 

Toate piesele sunt la noi la Garaj in Piata Victorie, poze mai in detaliu pe FB sau telefon 0751408010;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand urgent Yamaha Dragstar 650cc

an fabricatie 1999

37k km reali

anvelope Marathon White Wall in stare buna

ulei,filtre,placute schimbate recent

evacuari Silvertail(zgariate,se vad in poze)

Vine insotit de evacuari stock(ca noi),sa pasager,parbriz si coburi

Pret 2900 euro negociabil

Se poate vedea si proba in Timisoara

telefon 0724859987

post-49998-0-93506500-1403345571_thumb.jpgpost-49998-0-60492700-1403345586_thumb.jpgpost-49998-0-89561800-1403345599_thumb.jpgpost-49998-0-69018500-1403345620_thumb.jpgpost-49998-0-30710000-1403345635_thumb.jpgpost-49998-0-98855300-1403345644_thumb.jpgpost-49998-0-92577300-1403345658_thumb.jpgpost-49998-0-08218900-1403345667_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...