Sari la conținut

Postări Recomandate

Daca iti mai face vreodata probleme bateria, schimb-o. E un pret mic pt. linistea care o ai ca nu te lasa pe nu stiu unde sa stai sa impingi la ea. Verifica si incarcarea totusi.

 

Eu am avut baterie, pusa pe redresor imi arata ok, masurata era 12.7V, pusa pe moto aprindea becurile, insa nu voia neam sa invarta electromotorul (iesea fum din ea cand dadeam la buton), de am desfacut si electromotorul credeam ca e in scurt (mobra nepornita multa vreme, nu stiam ce e acolo). Pus bateria noua - o lua la sfert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O chestie iar ciudata mi s-a parut consumul. Pe drumul Buc-Vl am avut 7% eram cu sotia in spate, 2 coburi si un rucsac de munte, pe Vl-Cj 5%, cu sotia si doar cele 2 coburi. Motocicleta mai are si un parbriz (micut zic eu). E in limite normale consumul la incarcarea asta?

pe autostrada ai fript-o cu 130-140 chiar si 160 dupa cum spui ...deacea ai consumul de 7%

pe Valcea - Cluj banuiesc ca nu prea ai depasit 100 si atunci ai consumul normal de exterior.

 

cand sa o pornesc nu invartea de loc doar caraia alert)

 

eu cred ca bobina de la elecromotor este "baiul" poate este oxidata borna "+" sau contact imperfect in interiorul ei.

de obicei aia se aude ca un "carait" si nu invarte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti mai face vreodata probleme bateria, schimb-o. E un pret mic pt. linistea care o ai ca nu te lasa pe nu stiu unde sa stai sa impingi la ea. Verifica si incarcarea totusi.

Da, ma gandeam ca poate mai bine o schimb sa o stiu noua, si oricum ma trimit la serviceul nor sa imi verifice incarcarea ca sa imi poate oferi garantia

 

 

pe autostrada ai fript-o cu 130-140 chiar si 160 dupa cum spui ...deacea ai consumul de 7%

pe Valcea - Cluj banuiesc ca nu prea ai depasit 100 si atunci ai consumul normal de exterior.

 

 

eu cred ca bobina de la elecromotor este "baiul" poate este oxidata borna "+" sau contact imperfect in interiorul ei.

de obicei aia se aude ca un "carait" si nu invarte

ok, deci la partea cu consumul e in regula, multumesc.

 

cat despre bobina, o sa ma uit sa vad daca vad ceva. multumesc de raspunsuri. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vibratul la viteza aceea nu cred ca e tocmai ok. Verifica anvelopele, eventual echilibreaza-le. Asta de inceput. Referitot la rulment nu cred totusi ptr ca sincer s-ar auzi si s-ar simti si la viteze sub cele descrise de tine o "ondulare" sau fluctuatie a trasei moto.

E normal sa vibreze, sa te "gadile" insa nu sa scuture asa cum ai descris tu.

Eu personal cu a mea am mers 150 -160 si nici neam de asemenea efect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o intrebare pentru cunoscatori, adica cei care au mai desfacut motoarele.

am in dotare un Dragstar Clasic de 650 din '98, zilele trecute mi sa rupt pinionul de la cardan, toata povestea e ca s-au uzat canelurile, l-am mai sudat si a mers o perioada, acum e gata, a decedat iremediabil si trebuie schimbat, pe nou gasesc doar tot ansamblul la un pret cam piperat, din cate am mai cautat pe net, la noi in tara nu este la dezmembrare nici un dragstar.

ideea ar fi sa schimb doar ansamblul pinion-coroana, tot pe net am vazut ca ar fi o posibilitate sa se potrivesca acest ansamblu (pinion-coroana) de la Yamaha Virago de 535, aveti careva idee daca da, sau ati mai facut asa ceva.

Sunt recunoscator pentru orice idee, indrumare sau sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre care ansamblu de pinioane este vorba?

De la reductorul rotii spate?

De la reductorul median?(cel dintre cutia de viteze si roata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare,

 

Am observat o mica problema la cadran astazi... Un sunet ciudat, dupa vreo 60km de mers.

Atasez un video pentru a exemplifica.

Ce credeti ca ar fi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vorba de ansambul spate

Am inteles.

In cazul asta o sa fie nevoie de un alt pinion, dar si de o verificare a intregului ansamblu. S-ar putea sa mai trebuiasca schimbate niste piese prin el, care se inlocuiesc in mod normal atunci cand desfaci cardanul, plus altele care o sa le gasesti cu uzura mare. Oricum,

operatiunea in sine este costisitoare si destul de laborioasa, iti sugerez sa mergi cu ea la un service.

De potrivit, cred ca se potrivesc, dar ti-am zis, nu cred ca o sa se bage cineva sa schimbe doar piesa aia in cardan...

 

Sal'tare,

 

Am observat o mica problema la cadran astazi... Un sunet ciudat, dupa vreo 60km de mers.

Atasez un video pentru a exemplifica.

Ce credeti ca ar fi problema?

In mers se aude/simte ceva?

Daca nu, atunci nu are nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

operatiunea nu e chiar asa de "stiintifica", singura problema am avut-o la a desface un surub in interior, oricum cred ca o sa iau un corp cardanic de la un virago 535, si o sa incerc sa schimb doar pinionul de atac si coroana dintata.

pe toate siteurile de yamaha parts schitele corpului cardanic sunt la fel (chiar toata partea de interior), difera doar designul exterior si modul de prindere pe cadru al cardanului. Oricum va anunt ce am rezolvat.



Sal'tare,

 

Am observat o mica problema la cadran astazi... Un sunet ciudat, dupa vreo 60km de mers.

Atasez un video pentru a exemplifica.

Ce credeti ca ar fi problema?

 

dai o verificare, si in interior acolo unde se imbina axul cardanic cu pinionul de atac, sa nu patesti ca mine, la mine era rugina cat cuprinde cand l-am desfacut prima data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu o intrebare pentru voi (mentionez ca nu ma pricep deloc la mecanica).

 

Atunci cand merg cu pasager si trec peste o groapa/denivelare aud un "trosc" pe spate. Initial am crezut ca atinge aripa de roata spate dar cred ca ar fi trebuit sa simt ceva in mers (franare) sau sa se auda o frecare ceva. Acum ma gadesc cu logica mea ca probabil sunt ceva arcuri/suspensii acolo si sunt cam moi sau duse si atunci cand trec un hop se face cursa pana la capat si de aici acel trosc (care in functie de viteza este mai tare sau mai incet).

E normal asa? La voi este la fel? Inseamna ca trebuie sa iau denivearile mai atent?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu o intrebare pentru voi (mentionez ca nu ma pricep deloc la mecanica).

 

Atunci cand merg cu pasager si trec peste o groapa/denivelare aud un "trosc" pe spate. Initial am crezut ca atinge aripa de roata spate dar cred ca ar fi trebuit sa simt ceva in mers (franare) sau sa se auda o frecare ceva. Acum ma gadesc cu logica mea ca probabil sunt ceva arcuri/suspensii acolo si sunt cam moi sau duse si atunci cand trec un hop se face cursa pana la capat si de aici acel trosc (care in functie de viteza este mai tare sau mai incet).

E normal asa? La voi este la fel? Inseamna ca trebuie sa iau denivearile mai atent?

 

Multumesc.

Ahoi!

Da arcul de la suspensie se torsioneaza la maxim, vezi poate ai scurgere de ulei la pistonul din interiorul arcului dar asta fa-o ca pe o rutina.

 

Poti eventual sa intaresti arcul si atunci se reduce din balans si sunet dar o sa simti gropile mai bine. De preferat sa nu treci in mare viteza peste hopuri, de preferat cu a I-a si max 20 km/h la hopuri mai nasoale (cale ferata, borduri...etc)

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu o intrebare pentru voi (mentionez ca nu ma pricep deloc la mecanica).

 

Atunci cand merg cu pasager si trec peste o groapa/denivelare aud un "trosc" pe spate. Initial am crezut ca atinge aripa de roata spate dar cred ca ar fi trebuit sa simt ceva in mers (franare) sau sa se auda o frecare ceva. Acum ma gadesc cu logica mea ca probabil sunt ceva arcuri/suspensii acolo si sunt cam moi sau duse si atunci cand trec un hop se face cursa pana la capat si de aici acel trosc (care in functie de viteza este mai tare sau mai incet).

E normal asa? La voi este la fel? Inseamna ca trebuie sa iau denivearile mai atent?

 

Multumesc.

 

uitate la bucsele de legatura, e siplu, dai scaunul jos, si le poti vedea pe amandoau, eu acum sunt cu el demontat si bucsa de legatura de la brat e varza, (vezi poza), aveam aceasi lovitura surda la denivelari

post-69671-0-55386400-1374142731_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsurile rapide baieti, deci nu pare sa fie o problema majora, asa ca pana ajung la mecanic sa o rezolv (probabil la urmatorul schimb de ulei) pot sa merg linistit cu ea, doar ca atunci cand sunt cu pasager sa evit sau sa abordez cat mai incet denivelarile.

Cand sunt singur nu se aude/loveste nimic chiar daca trec putin mai repde peste o cale ferate spre ex.

Editat de ChickenX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Nu stiu daca s-a mai discutat despre asta dar trebuie sa aflu un lucru: Voua, posesorilor de Dragstar 650, va atrage lumea atentia ca la denivelari se misca foarte tare aripa spate? Mie mi s-a zis de vreo 3 ori si ieri am rugat un coleg sa mearga cu ea pe piatra cubica sa vad si eu care-i treaba. Intradevar, se zdruncina cam dubios dar uitandu-ma pe sub aripa .. nu prea as avea ce sa-i fac ca s-o intaresc mai mult iar suruburi sau alte chestii nu par sa lipseasca.

 

Mentionez ca in mers nu se simte nici un disconfort sau sunet ciudat ca la colegul de mai sus, cu sau fara pasager.

 

Voi ce ziceti?

 

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil e o problema similara cu a mea. Astept si eu sa vad ce raspund colegii :)

 

Mai am si eu o intrebare referitoare la becuri. Ce fel de bec foloseste farul? (a mea este din 2003) Nu ajung decat sapt viitoare la motor ca sa ma pot uita si as fi vrut sa cumpar ceva pana atunci.



Scuze pentru dublu pot dar nu pot sa il mai editez pe cel anterior.

 

M-am lamurit cu becul (multumesc Ai_em_anneimd) asa ca va intreb acum daca aveti de vanzare sau stiti de unde pot cumpara/comanda 2 becuri H3 12V 35W (proiectoare) 1 bec H4 12V 55W (far central).

Am gasit la un magazin din Bacau dar vor o comanda minima de 50 RON...iar un bec era 8 RON :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca okazii.ro ...

Probabil e o problema similara cu a mea. Astept si eu sa vad ce raspund colegii :)

 

Mai am si eu o intrebare referitoare la becuri. Ce fel de bec foloseste farul? (a mea este din 2003) Nu ajung decat sapt viitoare la motor ca sa ma pot uita si as fi vrut sa cumpar ceva pana atunci.



Scuze pentru dublu pot dar nu pot sa il mai editez pe cel anterior.

 

M-am lamurit cu becul (multumesc Ai_em_anneimd) asa ca va intreb acum daca aveti de vanzare sau stiti de unde pot cumpara/comanda 2 becuri H3 12V 35W (proiectoare) 1 bec H4 12V 55W (far central).

Am gasit la un magazin din Bacau dar vor o comanda minima de 50 RON...iar un bec era 8 RON :)



Nu mi-a zis nimeni asa ceva pana acum... Poate ca ar trebui sa compari cu un alt dragstar, nu mi se pare normal.

Salutari,

 

Nu stiu daca s-a mai discutat despre asta dar trebuie sa aflu un lucru: Voua, posesorilor de Dragstar 650, va atrage lumea atentia ca la denivelari se misca foarte tare aripa spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

operatiunea nu e chiar asa de "stiintifica", singura problema am avut-o la a desface un surub in interior, oricum cred ca o sa iau un corp cardanic de la un virago 535, si o sa incerc sa schimb doar pinionul de atac si coroana dintata.

pe toate siteurile de yamaha parts schitele corpului cardanic sunt la fel (chiar toata partea de interior), difera doar designul exterior si modul de prindere pe cadru al cardanului. Oricum va anunt ce am rezolvat.

citeste si asta, s-ar putea sa te ajute.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema cu aripa e comuna, la multe dragstaruri

 

si. multumesc aship, asta cautam, si o sa o fac asa, va anunt.

Editat de szall2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut, revin cu experiente noi,

 

pana la urma am riscat 150 lei pentru a cumpara un amsamblu cardanic de virago 535, rezultatul final un succes total, le-am demontat pe amandoua si am schimbat in cutia cardanica de la dragstar 650 pinionul si coroana de angrenare, s-au potrivit la fix, sunt aceleasi piese la ambele transmisii.

deci pentru cei care mai au probleme cu cardanul la dragstar acum stiu ce au defacut.

urmeaza zilele aceste sa montez roata si sa pornesc la drum.

asfalt uscat tuturor,

si daca aveti nelamurir nu ezitati sa intrebati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil e o problema similara cu a mea. Astept si eu sa vad ce raspund colegii :)

 

Mai am si eu o intrebare referitoare la becuri. Ce fel de bec foloseste farul? (a mea este din 2003) Nu ajung decat sapt viitoare la motor ca sa ma pot uita si as fi vrut sa cumpar ceva pana atunci.

 

Scuze pentru dublu pot dar nu pot sa il mai editez pe cel anterior.

 

M-am lamurit cu becul (multumesc Ai_em_anneimd) asa ca va intreb acum daca aveti de vanzare sau stiti de unde pot cumpara/comanda 2 becuri H3 12V 35W (proiectoare) 1 bec H4 12V 55W (far central).

Am gasit la un magazin din Bacau dar vor o comanda minima de 50 RON...iar un bec era 8 RON :)

 

 

am vazut decu' cu pricina in vitrina unui magazin vis-a-vis de intrarea la metrou universitate. N-am intrat sa intreb detalii ca era noapte si m-am gandit ca nu o sa fie de acord proprietarii . M-am uitat si la program dar l-am uitat :alcy:

 

Bafta.

 

BECU'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...