IceLord Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 @Lucian M poti sa stai linistit ca eu personal nu te judec pentruca preferi sa fii confortabil, fiecare dintre noi stie ce vrea de la jucariile lor. Drumuri bune si fara evenimente negative alaturi de noua ta achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Salutari Faina jucaria Luciane, sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km de asfalt uscat. In rest, au sarit colegii pe tine ca hienele (glumesc), fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii lui si cum spunea Ursu si eu sun unul din cei carora le place sa isi bage nasul in mecanica si nu numai, deci o jucarie noua nu ma avantajeaza. daca pentru tine e ok, ce spunem noi aici sun pareri personale, tu sa te simti bine cu bijuteria ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Am mai avansat nitel.....Deja suportii pentru partea de jos a arcurilor si aripa sunt in lucru.Cred ca voi face si un sissy bar cu balamale ca sa pot cara un cort,sacul de dormit,etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Tobele s-au dat. Scuze amicului IceLord. Bafta multa si ma revansez cu o bere la prima re-intalnire. Vand set TOBE CUSTOM pentru Yamaha Dragstar 650 (classic si custom). Tobele sunt facute de olandezii de la BSM, au fost mai lungi, dar au fost scurtate la un atelier de specialitate, pt. o imagine mai agresiva a motocicletei. Au si silencere care se pot detasa. Sunetul este fenomenal pt. un motor de 650 cc cu aceste tobe. Veti impresiona pe multi si mai pirimiti si vreo 2-3 caluti in plus la cuplu. PRET: 350 ron, dar sunt deschis si la eventuale alte schimburi. De mentionat ca nu mai am cruiser. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 (editat) Tobele s-au dat. Scuze amicului IceLord. Bafta multa si ma revansez cu o bere la prima re-intalnire. Ahoi! Asta e, se ne vedem cu bine si sanatosi. Am o intrebare pentru cei care au demontat vreodata cardanul: cum a-ti reusit? Eu trebuie sa dau jos blocul motor si nu vreau sa fac vreo buba, asa ca intreb pe cei care au facut-o - pana aici am ajuns. Recomandari va rog. O alta intrebare: - la busonul cromat din poza scupa ulei, e vreo supapa care elimina surplusul de ulei? sau e ceva buba acolo? Am incercat cu o surubelnita in linie sa-l scot dar mi-a fost frica sa nu rup ceva. A-ti mai patit asa ceva? Editat Decembrie 18, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai15 Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Salut, are cineva suporti laterali pentru sissybar sau vreo idee de unde as putea sa ii iau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Lordule, cred ca pierde ulei la cardan. Veriffica garnitura aceea de acolo. Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Ahoi! Asta e, se ne vedem cu bine si sanatosi. Am o intrebare pentru cei care au demontat vreodata cardanul: cum a-ti reusit? Eu trebuie sa dau jos blocul motor si nu vreau sa fac vreo buba, asa ca intreb pe cei care au facut-o - 13120051.jpg pana aici am ajuns. Recomandari va rog. O alta intrebare: - la busonul cromat din poza Buba.jpg scupa ulei, e vreo supapa care elimina surplusul de ulei? sau e ceva buba acolo? Am incercat cu o surubelnita in linie sa-l scot dar mi-a fost frica sa nu rup ceva. A-ti mai patit asa ceva? Ca sa dai cardanul jos, tre sa scoti roata spate. Busonul cromat e de fapt capacul preaplinului ; e normal sa "piarda" ulei p acolo, asta e rolul lui (preaplinului) . Bag sama te ai pus pe ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 (editat) Salut, are cineva suporti laterali pentru sissybar sau vreo idee de unde as putea sa ii iau? Ahoi! Cel mai ieftin Ebay \m/ sau http://www.metricmotion.ro (Razvan) un baiat super ok Daca vrei si mai multe detalii pe accesorii!!! Ca sa dai cardanul jos, tre sa scoti roata spate. Busonul cromat e de fapt capacul preaplinului ; e normal sa "piarda" ulei p acolo, asta e rolul lui (preaplinului) . Bag sama te ai pus pe ea . No asta chiar ca-i dur, n-am stiut ca tre sa dau jos roata spate ca sa dau jos cardanul . A mai pierdut ulei pe acolo da deja e a III-a oara cand pierde si mi se pare dubios, mai trag eu de gaz blana uneori dar de-o in STALIN ca tot tre sa biruie si de aia tot ma mir. De indata ce ajung la ea consult si manualul ca doar il am multumesc @Translivania72, @Bogmad si @Fast_Joe !!! Editat Decembrie 19, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 (editat) Nu forta capacul cromat ca nu e demontabil si il f..ti.Acela nu e supraplin ci aerisitor.Uleiul,prin barbotare si incalzire mai degaja vapori.Aceeasi chestie o au si cutiile de viteza cu ungere separata(Harley,de exemplu).Oricum,mai sus de nivelul gaurii de umplere nu poti trece oricat ulei ai baga,decat doar daca ai culca motorul de tot pe dreapta...Ceea ce nu face nimeni.Poti verifica supapa doar daca demontezi complet grupul cardanic....Adica pe interior.Ulei de transmisie bagi exact 200 ml.cat zice cartea. Incet a aparut si aripa spate....si sissy demontabil. Editat Decembrie 20, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Nu forta capacul cromat ca nu e demontabil si il f..ti.Acela nu e supraplin ci aerisitor.Uleiul,prin barbotare si incalzire mai degaja vapori.Aceeasi chestie o au si cutiile de viteza cu ungere separata(Harley,de exemplu).Oricum,mai sus de nivelul gaurii de umplere nu poti trece oricat ulei ai baga,decat doar daca ai culca motorul de tot pe dreapta...Ceea ce nu face nimeni.Poti verifica supapa doar daca demontezi complet grupul cardanic....Adica pe interior.Ulei de transmisie bagi exact 200 ml.cat zice cartea. Incet a aparut si aripa spate....si sissy demontabil. Ahoi! Nu l-am mai fortat capacul pentru ca am observat ca e bine prins acolo, am sa ma uit dupa ce dau jos roata care-i situatia acolo la supapa respectiva. Fix cam asa am avut eu inainte aripa spate, eu am obiceiul sa merg minim 50 de km cand pornesc motorul altfel nici nu il pornesc si deobicei prind ploaie la drumuri dinastea si te face mistret si de aia am renuntat la ea (balegar de la carute, sarea ramasa de peste iarna si combinate cu ploaie VAIIIIIII detest). Uite - si am zis ca gata, vreau aripa lunga si viata e mai buna )))) . Interesant cum ai prins de bascula aripa, la fel si sisybarul + porbagajul retractabil. Nu o sa dansezi mult pe sea, pentru ca mie mi se par cam mari arcurile de la sea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 24, 2013 Share Postat Decembrie 24, 2013 Am pus arcuri heavy duty de 4".E OK acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 LA MULTI ANI! Pentru toti DRAGII, un an 2014 mai ceva ca cel ce se duse, plin de realizari, sanatate si km pe caprele noastre cat mai multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMP Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 La multi ani tuturor !!! Sanatate maxima !!! Asfalt uscat si rezervorul plin !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Ahoi! La Multi Ani si An Nou Fericit tuturor, succes la proiecte si la cati mai multi km si fara evenimente!!! Asa ca sa nu uitam de ceeace facem vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 La Multi Ani si un 2014 plin de bucurii si realizari!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Salutari. Vreau si eu o parere. toti imi zic ca daca invelesc tevile in banda de grafit le stric. In ce sens le stric, se gauresc mai repede, se strica nichelul pe sub banda ..... odata infasurate nu le mai desfac. Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Daca sunt cromate,da.Cromul se deterioreaza.Dar invelite frumos sunt mai cool decat cu sclipici pe ele.Plus ca nu mai radiaza caldura pe motor,la picioare,la o tranta nu te arzi,etc.Eu am Cobra si sunt cu perete dublu.Teava de evacuare e invelita iar mansonul exterior e cromat,desi am vrut sa le invelesc in asa fel incat sa se vada heat wrap-ul.Dar nu merge.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Multam de raspuns. Am tevile din inox, fara pereti dubli, teava simpla si o sa le invelesc. Sper sa dea bine si sa fie si eficiente in ceea ce ziceai, ca nu mai ard. Mai e curiozitatea in ceea ce priveste sunetul, o sa se modifice oare? Acu se aude traznet, de... teava simpla fara filtre fara nik, sunet nene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) Sunetul nu se modifica dar nu e bine sa nu ai dbkiller-e.Nu mai ai back pressure si amestecul se saraceste catastrofal.Asta duce la motor incins,supape arse,etc.Evacuarile mele comunica la fel ca si originalele intre ele,plus ca eu,pe langa faptul ca am db killer in ele le-am facut mai restrictive cu vata de azbest.Altfel e nevoie de jetting....o chestie pacatoasa si greu de nimerit corect. Editat Ianuarie 8, 2014 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Am doua dbkiller-e confectionate manual, se lovesc perfect la tevi dar nu prea le-am folosit.Diminuaeaza din sunet, dar daca zici ca trebe musai, o sa le pun.Tevile mele nu comunica intre ele, e vreo problema? Ce rol are aceasta comunicare intre tevi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Are legatura cu cilindrul spate,deoarece calea deevacuare este mai scurta plus ca e mai fierbinte decat cel din fata.Tot din aceasta cauza jiglerele carburatorului cilindru spate sunt diferite de cel din fata.Cel mai bine cauta pe net,daca stii putina engleza,ceva de genu motorcycle back pressure theory...Sau legat de Dragstar- VStar back pressure. http://www.gomog.com/allmorgan/exhaustbackpressure.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) Ahoi! Ce am mai mesterit azi: Am mai dat jos roata din spate acum 1 an jumate ca sa schimb anvelopa si a venit usor jos, de data asta m-am chinuit vreo 30 de minute ca sa-l dau jos. Imi venea sa tampesc, pana la urma dupa ce am desfacut prinderea cardanului de bascula am reusit sa dau jos roata si chiar foarte usor. Tot am stat si m-am gandit ce dracu o impediacat sa iasa axul afara din butuc si dupa ce am consultat problema am vazut ca era un pic de rugina adunata acolo. Cu privire la uleiul care mi-a curs prin supapa de aerisire n-am ce sa-i fac pe acolo, se poate vedea in ultima poza ca nu e acces acolo, cand am sa-l umplu cu ulei am sa am grija sa pun ulei la fix si dupa aia sa verific daca apar scurgeri ulterioare. Oricum cu ocazia asta am curatat janta spate si interiorul cardanului pentru ca erau ceva depuneri dubioase acolo. Cand vine vorba de gazele de evacuare, e greu de facut treaba acolo daca nu ai sculele aferente ca sa vezi ce castigi (la putere) si dupa la sunet. Editat Ianuarie 9, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Nu e vorba de putere.E vorba doar de o functionare cat mai corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Nu e vorba de putere.E vorba doar de o functionare cat mai corecta. Corect, mai e vorba desigur si de consum , intra multe in calcul dar ca sa fie cum trebuie ne trebuie aparatura profesionala din pacate, si nu stiu cati in Romania dispun de asa ceva si cati ar fii dispusi sa plateasca pentru o instalare corecta. Un prieten tocmai si-a luat un HD Dyna din 2013 si si-a montat pe el de la filtre sport, rejet si esapament...etc si totul a costat aproximativ 4000euro (totul inclus) si numa configurarea a fost cred-ca vreo 500-1000 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.