Sari la conținut

Postări Recomandate

@Lucian M poti sa stai linistit ca eu personal nu te judec pentruca preferi sa fii confortabil, fiecare dintre noi stie ce vrea de la jucariile lor. Drumuri bune si fara evenimente negative alaturi de noua ta achizitie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari

Faina jucaria Luciane, sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km de asfalt uscat.

In rest, au sarit colegii pe tine ca hienele (glumesc), fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii lui si cum spunea Ursu si eu sun unul din cei carora le place sa isi bage nasul in mecanica si nu numai, deci o jucarie noua nu ma avantajeaza.

 

daca pentru tine e ok, ce spunem noi aici sun pareri personale, tu sa te simti bine cu bijuteria ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele s-au dat. Scuze amicului IceLord. Bafta multa si ma revansez cu o bere la prima re-intalnire.

 

Vand set TOBE CUSTOM pentru Yamaha Dragstar 650 (classic si custom). Tobele sunt facute de olandezii de la BSM, au fost mai lungi, dar au fost scurtate la un atelier de specialitate, pt. o imagine mai agresiva a motocicletei. Au si silencere care se pot detasa. Sunetul este fenomenal pt. un motor de 650 cc cu aceste tobe. Veti impresiona pe multi si mai pirimiti si vreo 2-3 caluti in plus la cuplu.

 

PRET: 350 ron, dar sunt deschis si la eventuale alte schimburi. De mentionat ca nu mai am cruiser.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele s-au dat. Scuze amicului IceLord. Bafta multa si ma revansez cu o bere la prima re-intalnire.

Ahoi!

Asta e, se ne vedem cu bine si sanatosi.

 

Am o intrebare pentru cei care au demontat vreodata cardanul: cum a-ti reusit? Eu trebuie sa dau jos blocul motor si nu vreau sa fac vreo buba, asa ca intreb pe cei care au facut-o - post-25613-0-52483900-1387386287_thumb.jpg pana aici am ajuns. Recomandari va rog.

 

O alta intrebare: - la busonul cromat din poza post-25613-0-12100700-1387386422_thumb.jpg scupa ulei, e vreo supapa care elimina surplusul de ulei? sau e ceva buba acolo? Am incercat cu o surubelnita in linie sa-l scot dar mi-a fost frica sa nu rup ceva. A-ti mai patit asa ceva?

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Asta e, se ne vedem cu bine si sanatosi.

 

Am o intrebare pentru cei care au demontat vreodata cardanul: cum a-ti reusit? Eu trebuie sa dau jos blocul motor si nu vreau sa fac vreo buba, asa ca intreb pe cei care au facut-o - attachicon.gif13120051.jpg pana aici am ajuns. Recomandari va rog.

 

O alta intrebare: - la busonul cromat din poza attachicon.gifBuba.jpg scupa ulei, e vreo supapa care elimina surplusul de ulei? sau e ceva buba acolo? Am incercat cu o surubelnita in linie sa-l scot dar mi-a fost frica sa nu rup ceva. A-ti mai patit asa ceva?

 

Ca sa dai cardanul jos, tre sa scoti roata spate. Busonul cromat e de fapt capacul preaplinului ; e normal sa "piarda" ulei p acolo, asta e rolul lui (preaplinului) . Bag sama te ai pus pe ea :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva suporti laterali pentru sissybar sau vreo idee de unde as putea sa ii iau?

Ahoi!

 

Cel mai ieftin Ebay \m/

 

sau http://www.metricmotion.ro (Razvan) un baiat super ok

 

Daca vrei si mai multe detalii pe accesorii!!!

 

Ca sa dai cardanul jos, tre sa scoti roata spate. Busonul cromat e de fapt capacul preaplinului ; e normal sa "piarda" ulei p acolo, asta e rolul lui (preaplinului) . Bag sama te ai pus pe ea :D.

No asta chiar ca-i dur, n-am stiut ca tre sa dau jos roata spate ca sa dau jos cardanul :( . A mai pierdut ulei pe acolo da deja e a III-a oara cand pierde si mi se pare dubios, mai trag eu de gaz blana uneori dar de-o in STALIN ca tot tre sa biruie si de aia tot ma mir. :D

De indata ce ajung la ea consult si manualul ca doar il am multumesc @Translivania72, @Bogmad si @Fast_Joe !!!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu forta capacul cromat ca nu e demontabil si il f..ti.Acela nu e supraplin ci aerisitor.Uleiul,prin barbotare si incalzire mai degaja vapori.Aceeasi chestie o au si cutiile de viteza cu ungere separata(Harley,de exemplu).Oricum,mai sus de nivelul gaurii de umplere nu poti trece oricat ulei ai baga,decat doar daca ai culca motorul de tot pe dreapta...Ceea ce nu face nimeni.Poti verifica supapa doar daca demontezi complet grupul cardanic....Adica pe interior.Ulei de transmisie bagi exact 200 ml.cat zice cartea.

 

Incet a aparut si aripa spate....si sissy demontabil.

post-44963-0-86073800-1387575466_thumb.jpg

post-44963-0-93486200-1387575474_thumb.jpg

post-44963-0-64858200-1387575486_thumb.jpg

post-44963-0-25354100-1387575500_thumb.jpg

post-44963-0-75460100-1387575514_thumb.jpg

post-44963-0-11948400-1387575525_thumb.jpg

post-44963-0-41895100-1387575534_thumb.jpg

post-44963-0-89398800-1387575545_thumb.jpg

post-44963-0-87103100-1387575556_thumb.jpg

post-44963-0-54204300-1387575564_thumb.jpg

post-44963-0-97749800-1387575572_thumb.jpg

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu forta capacul cromat ca nu e demontabil si il f..ti.Acela nu e supraplin ci aerisitor.Uleiul,prin barbotare si incalzire mai degaja vapori.Aceeasi chestie o au si cutiile de viteza cu ungere separata(Harley,de exemplu).Oricum,mai sus de nivelul gaurii de umplere nu poti trece oricat ulei ai baga,decat doar daca ai culca motorul de tot pe dreapta...Ceea ce nu face nimeni.Poti verifica supapa doar daca demontezi complet grupul cardanic....Adica pe interior.Ulei de transmisie bagi exact 200 ml.cat zice cartea.

 

Incet a aparut si aripa spate....si sissy demontabil.

Ahoi!

Nu l-am mai fortat capacul pentru ca am observat ca e bine prins acolo, am sa ma uit dupa ce dau jos roata care-i situatia acolo la supapa respectiva.

 

Fix cam asa am avut eu inainte aripa spate, eu am obiceiul sa merg minim 50 de km cand pornesc motorul altfel nici nu il pornesc si deobicei prind ploaie la drumuri dinastea si te face mistret si de aia am renuntat la ea (balegar de la carute, sarea ramasa de peste iarna si combinate cu ploaie VAIIIIIII detest).

Uite - post-25613-0-81800400-1387807113_thumb.jpgpost-25613-0-03280600-1387807137_thumb.jpg si am zis ca gata, vreau aripa lunga si viata e mai buna :))))) .

 

Interesant cum ai prins de bascula aripa, la fel si sisybarul + porbagajul retractabil. Nu o sa dansezi mult pe sea, pentru ca mie mi se par cam mari arcurile de la sea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ahoi!

 

La Multi Ani si An Nou Fericit tuturor, succes la proiecte si la cati mai multi km si fara evenimente!!!

 

Asa ca sa nu uitam de ceeace facem vara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

Vreau si eu o parere. toti imi zic ca daca invelesc tevile in banda de grafit le stric.

In ce sens le stric, se gauresc mai repede, se strica nichelul pe sub banda ..... odata infasurate nu le mai desfac.

Ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sunt cromate,da.Cromul se deterioreaza.Dar invelite frumos sunt mai cool decat cu sclipici pe ele.Plus ca nu mai radiaza caldura pe motor,la picioare,la o tranta nu te arzi,etc.Eu am Cobra si sunt cu perete dublu.Teava de evacuare e invelita iar mansonul exterior e cromat,desi am vrut sa le invelesc in asa fel incat sa se vada heat wrap-ul.Dar nu merge....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de raspuns.

Am tevile din inox, fara pereti dubli, teava simpla si o sa le invelesc.

Sper sa dea bine si sa fie si eficiente in ceea ce ziceai, ca nu mai ard.

Mai e curiozitatea in ceea ce priveste sunetul, o sa se modifice oare?

Acu se aude traznet, de... teava simpla fara filtre fara nik, sunet nene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunetul nu se modifica dar nu e bine sa nu ai dbkiller-e.Nu mai ai back pressure si amestecul se saraceste catastrofal.Asta duce la motor incins,supape arse,etc.Evacuarile mele comunica la fel ca si originalele intre ele,plus ca eu,pe langa faptul ca am db killer in ele le-am facut mai restrictive cu vata de azbest.Altfel e nevoie de jetting....o chestie pacatoasa si greu de nimerit corect.

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am doua dbkiller-e confectionate manual, se lovesc perfect la tevi dar nu prea le-am folosit.
Diminuaeaza din sunet, dar daca zici ca trebe musai, o sa le pun.
Tevile mele nu comunica intre ele, e vreo problema?

Ce rol are aceasta comunicare intre tevi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are legatura cu cilindrul spate,deoarece calea deevacuare este mai scurta plus ca e mai fierbinte decat cel din fata.Tot din aceasta cauza jiglerele carburatorului cilindru spate sunt diferite de cel din fata.Cel mai bine cauta pe net,daca stii putina engleza,ceva de genu motorcycle back pressure theory...Sau legat de Dragstar- VStar back pressure.

 

http://www.gomog.com/allmorgan/exhaustbackpressure.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Ce am mai mesterit azi:

post-25613-0-33153300-1389299839_thumb.jpgpost-25613-0-85063900-1389299849_thumb.jpg

post-25613-0-12941200-1389299870_thumb.jpgpost-25613-0-09281100-1389299886_thumb.jpg

 

Am mai dat jos roata din spate acum 1 an jumate ca sa schimb anvelopa si a venit usor jos, de data asta m-am chinuit vreo 30 de minute ca sa-l dau jos.

Imi venea sa tampesc, pana la urma dupa ce am desfacut prinderea cardanului de bascula am reusit sa dau jos roata si chiar foarte usor. Tot am stat si m-am gandit ce dracu o impediacat sa iasa axul afara din butuc si dupa ce am consultat problema am vazut ca era un pic de rugina adunata acolo.

 

Cu privire la uleiul care mi-a curs prin supapa de aerisire n-am ce sa-i fac pe acolo, se poate vedea in ultima poza ca nu e acces acolo, cand am sa-l umplu cu ulei am sa am grija sa pun ulei la fix si dupa aia sa verific daca apar scurgeri ulterioare. Oricum cu ocazia asta am curatat janta spate si interiorul cardanului pentru ca erau ceva depuneri dubioase acolo.

 

Cand vine vorba de gazele de evacuare, e greu de facut treaba acolo daca nu ai sculele aferente ca sa vezi ce castigi (la putere) si dupa la sunet.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de putere.E vorba doar de o functionare cat mai corecta.

Corect, mai e vorba desigur si de consum :D , intra multe in calcul dar ca sa fie cum trebuie ne trebuie aparatura profesionala din pacate, si nu stiu cati in Romania dispun de asa ceva si cati ar fii dispusi sa plateasca pentru o instalare corecta. Un prieten tocmai si-a luat un HD Dyna din 2013 si si-a montat pe el de la filtre sport, rejet si esapament...etc si totul a costat aproximativ 4000euro (totul inclus) si numa configurarea a fost cred-ca vreo 500-1000 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...