Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uite un single carb pe dragstar 1100

 

sal stie sa-mi explice care chestia ...asa ca pt dumies ..ca eu nu inteleg ideea ...adica de ce sa treci de la 2 la 1 sungur carburator cand tacsu cu ochii mici l-a gandit cu doua ....care-i susta???

scuzati oftopicul si gramatica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

sal stie sa-mi explice care chestia ...asa ca pt dumies ..ca eu nu inteleg ideea ...adica de ce sa treci de la 2 la 1 sungur carburator cand tacsu cu ochii mici l-a gandit cu doua ....care-i susta???

scuzati oftopicul si gramatica

Ahoi!

In primul rand pentru simplitate, dupa care poti sa te joci cu puterea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un site util, daca nu aveti turometru :)

 

http://www.650ccnd.com/calc.htm

 

Mersi de link...chiar eram curios cum e cu turatiile...

Ce mi se pare mie un pic ciudat e ca vitezele sunt cam scurte, adica la o turatie de 2500-3000, in a 5-a, am 60-70 km/h. La viteza de croaziera 90-100, merg cu 4000 rpm.

 

 

Ca sa intreb si eu de uleiuri: Daca bag Repsol v-twin si il schimb la maxim 5-6000 e ok? Pretul e mai mic ca la celelalte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

In primul rand pentru simplitate, dupa care poti sa te joci cu puterea.

Da si nu...Cu 2 carburi emulsia e mai precis dozata.Dar merge si cu unul(vezi Harley,Honda,etc).La cilindrul spate carburatorul are alte jiglere fata de cilindrul primar,deoarece a mai fierbinte.La un singur carb nu poti face asta.De aia la Harleyurile moderne,in relanti,electronica taie alimentarea si scanteia sa nu se supraincinga si functioneaza doar pistonul fata.Asta,pana cand atingi acceleratia.De aia japonezele au injectoare separate,fata de unul singur la Harley. Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma ce ulei punem? m-am tot uitat pe forum, sunt 100 de variante, ba unul, ba altul.

pe scurt, daca sunteti draguti sa ma ajutati cu da sau nu.

Pentru sezon cald (peste 12-15 grade afara, ca la mai frig nu merg, doar daca ma prinde pe undeva), e ok daca folosesc: Motul 7100 MA2 10w40 sau imi recomandati altceva? Drumuri preponderent in afara localitatii.

Cati litri de ulei intra? 2.3?

 

Multumesc.

Editat de marianvi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man,baga full sintetic 20w50,indiferent de marca(evident ca nu Procycle din Louis) si schimba-l la 4000 km.Eu asa procedez cu 1100 a mea si e ultra fericita....E bun si mineral sau semi dar alea se degradeaza mult mai repede,mai ales ca umbli preponderent in oras.Cat despre cantitate,nu am experienta cu 650.Vezi de-un PDF pe net....Multumit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

La link-ul de mai jos puteti downloada urmatoarele, pentru xvs 650, pe ani:

 

- 1997 owners manual

- 1998 owners manual

- 2001 owners manual

- 97-04 - service manual

- 2000 - supplementary service manual

- 2001 - parts catalog

 

https://www.wetransfer.com/downloads/9132f352fead27cef52bc32a905d95d320140227092340/30c07c2851b94d6f801dcbe6434e1aed20140227092340/79116f

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Racire la releul regulator pt.DS 1100.Recomand fiindca se incinge....ca orice releu dealtfel

Ahoi!

O intrebare, plasa dinasta unde ai gasti? Ca vreau sa-mi montez la sistemul de racire a unui laptop.

 

O alta intrebare: - te-ai gandit la factorul de umiditate? Ca daca te prinde ploaia ai cam riscuri!!!

 

Eu ma gandeam sa fac un sistem din cupru ca sa sporesc factorul de racire, sau dintr-o tabla de inox.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Racire la releul regulator pt.DS 1100.Recomand fiindca se incinge....ca orice releu dealtfel

Vezi ca daca te prinde ploaia cu el montata acolo sau treci printr-o zona cu apa ce ajunge la nivelul lui, o sa ai si tu si el de suferit.Locatia e buna pt modelele la care nu ai mufa de intrare cu papuci pe releu ci la alea din care ies direct fire si se mufeaza la o anumita distanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul este oricum expus apei,fie la spalare,fie la mers pe ploaie.Mufa este ca si la TCI.Adica din aia cu garnituri de cauciuc...water proof suta la suta.Una dintre hibele lui DS 1100 este stricarea releului datorita racirii deficitare.Pe langa mufa anti apa am pus vaselina dielectrica pe pini.Garantat,fara probleme.Lordule,reteaua am luat-o din piata,de la o dugheana cu accesorii auto pentru cocalari.

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releul este oricum expus apei,fie la spalare,fie la mers pe ploaie.Mufa este ca si la TCI.Adica din aia cu garnituri de cauciuc...water proof suta la suta.Una dintre hibele lui DS 1100 este stricarea releului datorita racirii deficitare.Pe langa mufa anti apa am pus vaselina dielectrica pe pini.Garantat,fara probleme.Lordule,reteaua am luat-o din piata,de la o dugheana cu accesorii auto pentru cocalari.

Ahoi!

Multumesc de info, spor la treaba. Eu pana in 15-17 martie nu ma mai pot atinge de motor, nu imi permite timpul si jobul :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand kit Dynojet nou pentru Yamaha Dragstar 1997 ,150 ron PM pentru informatii, as prefera in bucuresti pentru predare personala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand iese roata, iese si axul cardanic.Tragi pur si simplu roata in spate. E mai problema cand montezi roata - e un pic mai dificil pana nimeresti gaura. Vezi ca axul are niste dinti pe care va trebui sa pui vaselina - de fapt se recomanda o pasta cu molibden de la Honda, pe care am gasit-o foarte greu, aici: http://www.motocrossworld.com/site/scripts/product_browse.php?product_id=22378 . La cat e in tub iti va ajunge si tie si prietenilor tai muuult timp ...

 

Vezi ca e mult mai usor decat iti inchipui acuma :) Cel mai important este sa iti gasesti cric sau ceva suport pentru motocicleta (eu am folosit caramizi si blocuri de lemn) - roata din spate va trebui sa fie complet libera, si iti trebuie o distanta de cel putin 20 cm (sau mai mult) de la podea ca sa poti scoate roata (pentru dragstar classic - are aripa mai lunga). Eu ridicasem

motocicleta doar putin, si m-am chinuit destul sa scot roata - nu iese din cauza aripii spate.

 

Vezi ca exista si video pe youtube

 

Si te ajuta manualul la ce suruburi tb sa desfaci, etc.

 

Salutare la toata lumea.

IceLord vad ca demontezi intr-o veselie...

Acu ceva timp vroiam sa te rog ceva si anume sa-mi spui cum fac sa demontez roata spate

pentru a schimba anvelopa la drag-ul de 650 cu frana spate pe tambur.

Desfac si cardanul, sau daca desfac axul roata o sa iasa fara a desface cardanul. Tamburul il mai dau jos (cred eu ca da ca altfel nu pot echilibra)?

Vreau sa stiu asta pentru ca atunci cand o sa ma apuc de treaba sa nu fac alte trasnai.

E valabila parerea tuturor celor care ati mai desfacut.

Multam' si astept un raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,chiar ieri am schimbat anvelopa spate la Dragstar 650 Clasic,totul extreme de simplu,cu suspendarea am avut un pic de furca dar am improvizat usor,cum... Am dat cu spatele motorul pina in gura unui beci,unde pe prima treapta am pus un boltar,astfel incit roata spate sa stea pe el la nivel.Pe urma am ridicat pe cric,am stabilizat,am scos boltarul si astfel am obtinut cei 20-30 de cm de care amintea si Aship.Dupa,cheie tubulara 19 pt ax roata,14 pentru demontare grup cardan,ceva chei marunte frana spate si o tija fixata de roata spate,pe dreapta.Trasa roata in spate iasa foarte usor,la montare operatiunea inversa :) Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...