manzotti6 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 de fapt,sa fiu mai concret, eu oscilez intre Motul 7100 , Repsol si Bel-Ray,toate 20W50 pt V-twin.Inca nu stiu care o sa fie alegerea... Sa imi spui te rog pe care il alegi......cineva spunea de Amsoil 20W50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Nu conteaza firma,cat frecventa schimbarii ueiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Uite un single carb pe dragstar 1100 sal stie sa-mi explice care chestia ...asa ca pt dumies ..ca eu nu inteleg ideea ...adica de ce sa treci de la 2 la 1 sungur carburator cand tacsu cu ochii mici l-a gandit cu doua ....care-i susta??? scuzati oftopicul si gramatica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 sal stie sa-mi explice care chestia ...asa ca pt dumies ..ca eu nu inteleg ideea ...adica de ce sa treci de la 2 la 1 sungur carburator cand tacsu cu ochii mici l-a gandit cu doua ....care-i susta??? scuzati oftopicul si gramatica Ahoi! In primul rand pentru simplitate, dupa care poti sa te joci cu puterea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abru Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Un site util, daca nu aveti turometru http://www.650ccnd.com/calc.htm Mersi de link...chiar eram curios cum e cu turatiile... Ce mi se pare mie un pic ciudat e ca vitezele sunt cam scurte, adica la o turatie de 2500-3000, in a 5-a, am 60-70 km/h. La viteza de croaziera 90-100, merg cu 4000 rpm. Ca sa intreb si eu de uleiuri: Daca bag Repsol v-twin si il schimb la maxim 5-6000 e ok? Pretul e mai mic ca la celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) Ahoi! In primul rand pentru simplitate, dupa care poti sa te joci cu puterea. Da si nu...Cu 2 carburi emulsia e mai precis dozata.Dar merge si cu unul(vezi Harley,Honda,etc).La cilindrul spate carburatorul are alte jiglere fata de cilindrul primar,deoarece a mai fierbinte.La un singur carb nu poti face asta.De aia la Harleyurile moderne,in relanti,electronica taie alimentarea si scanteia sa nu se supraincinga si functioneaza doar pistonul fata.Asta,pana cand atingi acceleratia.De aia japonezele au injectoare separate,fata de unul singur la Harley. Editat Februarie 26, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianvi Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) pana la urma ce ulei punem? m-am tot uitat pe forum, sunt 100 de variante, ba unul, ba altul. pe scurt, daca sunteti draguti sa ma ajutati cu da sau nu. Pentru sezon cald (peste 12-15 grade afara, ca la mai frig nu merg, doar daca ma prinde pe undeva), e ok daca folosesc: Motul 7100 MA2 10w40 sau imi recomandati altceva? Drumuri preponderent in afara localitatii. Cati litri de ulei intra? 2.3? Multumesc. Editat Februarie 26, 2014 de marianvi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Man,baga full sintetic 20w50,indiferent de marca(evident ca nu Procycle din Louis) si schimba-l la 4000 km.Eu asa procedez cu 1100 a mea si e ultra fericita....E bun si mineral sau semi dar alea se degradeaza mult mai repede,mai ales ca umbli preponderent in oras.Cat despre cantitate,nu am experienta cu 650.Vezi de-un PDF pe net....Multumit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianvi Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Maxim. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abru Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Maxim. Multumesc! Ia de aici un manual. XVS650 work.pdf Vezi pagina 55, iti ajung 3 litri de ulei. Daca vrei manualul mai complex de service sa imi zici sau sa cauti pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianvi Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Multumesc! La link-ul de mai jos puteti downloada urmatoarele, pentru xvs 650, pe ani: - 1997 owners manual - 1998 owners manual - 2001 owners manual - 97-04 - service manual - 2000 - supplementary service manual - 2001 - parts catalog https://www.wetransfer.com/downloads/9132f352fead27cef52bc32a905d95d320140227092340/30c07c2851b94d6f801dcbe6434e1aed20140227092340/79116f Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Racire la releul regulator pt.DS 1100.Recomand fiindca se incinge....ca orice releu dealtfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Racire la releul regulator pt.DS 1100.Recomand fiindca se incinge....ca orice releu dealtfel Ahoi! O intrebare, plasa dinasta unde ai gasti? Ca vreau sa-mi montez la sistemul de racire a unui laptop. O alta intrebare: - te-ai gandit la factorul de umiditate? Ca daca te prinde ploaia ai cam riscuri!!! Eu ma gandeam sa fac un sistem din cupru ca sa sporesc factorul de racire, sau dintr-o tabla de inox. Editat Februarie 27, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Racire la releul regulator pt.DS 1100.Recomand fiindca se incinge....ca orice releu dealtfel Vezi ca daca te prinde ploaia cu el montata acolo sau treci printr-o zona cu apa ce ajunge la nivelul lui, o sa ai si tu si el de suferit.Locatia e buna pt modelele la care nu ai mufa de intrare cu papuci pe releu ci la alea din care ies direct fire si se mufeaza la o anumita distanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 (editat) Releul este oricum expus apei,fie la spalare,fie la mers pe ploaie.Mufa este ca si la TCI.Adica din aia cu garnituri de cauciuc...water proof suta la suta.Una dintre hibele lui DS 1100 este stricarea releului datorita racirii deficitare.Pe langa mufa anti apa am pus vaselina dielectrica pe pini.Garantat,fara probleme.Lordule,reteaua am luat-o din piata,de la o dugheana cu accesorii auto pentru cocalari. Editat Februarie 28, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Releul este oricum expus apei,fie la spalare,fie la mers pe ploaie.Mufa este ca si la TCI.Adica din aia cu garnituri de cauciuc...water proof suta la suta.Una dintre hibele lui DS 1100 este stricarea releului datorita racirii deficitare.Pe langa mufa anti apa am pus vaselina dielectrica pe pini.Garantat,fara probleme.Lordule,reteaua am luat-o din piata,de la o dugheana cu accesorii auto pentru cocalari. Ahoi! Multumesc de info, spor la treaba. Eu pana in 15-17 martie nu ma mai pot atinge de motor, nu imi permite timpul si jobul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Nici eu....Astept aerografia.Pana atunci bag pe V Strom. Editat Martie 1, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Chiar nu are nimeni un buson pentru un rezervor de dragstar 1100 ? Sau ceva ce s-ar potrivi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Eu,unul nu te pot ajuta.Vezi e bay.de ca e mai aproape de tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 ok.daca nu gasesc am sa incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai15 Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Vand kit Dynojet nou pentru Yamaha Dragstar 1997 ,150 ron PM pentru informatii, as prefera in bucuresti pentru predare personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Chiar nu are nimeni un buson pentru un rezervor de dragstar 1100 ? Sau ceva ce s-ar potrivi ... PROBLEM...........SOLVED Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Cand iese roata, iese si axul cardanic.Tragi pur si simplu roata in spate. E mai problema cand montezi roata - e un pic mai dificil pana nimeresti gaura. Vezi ca axul are niste dinti pe care va trebui sa pui vaselina - de fapt se recomanda o pasta cu molibden de la Honda, pe care am gasit-o foarte greu, aici: http://www.motocrossworld.com/site/scripts/product_browse.php?product_id=22378 . La cat e in tub iti va ajunge si tie si prietenilor tai muuult timp ... Vezi ca e mult mai usor decat iti inchipui acuma Cel mai important este sa iti gasesti cric sau ceva suport pentru motocicleta (eu am folosit caramizi si blocuri de lemn) - roata din spate va trebui sa fie complet libera, si iti trebuie o distanta de cel putin 20 cm (sau mai mult) de la podea ca sa poti scoate roata (pentru dragstar classic - are aripa mai lunga). Eu ridicasem motocicleta doar putin, si m-am chinuit destul sa scot roata - nu iese din cauza aripii spate. Vezi ca exista si video pe youtube Si te ajuta manualul la ce suruburi tb sa desfaci, etc. Salutare la toata lumea. IceLord vad ca demontezi intr-o veselie... Acu ceva timp vroiam sa te rog ceva si anume sa-mi spui cum fac sa demontez roata spate pentru a schimba anvelopa la drag-ul de 650 cu frana spate pe tambur. Desfac si cardanul, sau daca desfac axul roata o sa iasa fara a desface cardanul. Tamburul il mai dau jos (cred eu ca da ca altfel nu pot echilibra)? Vreau sa stiu asta pentru ca atunci cand o sa ma apuc de treaba sa nu fac alte trasnai. E valabila parerea tuturor celor care ati mai desfacut. Multam' si astept un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) Gata....!!! Editat Martie 11, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli69xxx Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Salutari,chiar ieri am schimbat anvelopa spate la Dragstar 650 Clasic,totul extreme de simplu,cu suspendarea am avut un pic de furca dar am improvizat usor,cum... Am dat cu spatele motorul pina in gura unui beci,unde pe prima treapta am pus un boltar,astfel incit roata spate sa stea pe el la nivel.Pe urma am ridicat pe cric,am stabilizat,am scos boltarul si astfel am obtinut cei 20-30 de cm de care amintea si Aship.Dupa,cheie tubulara 19 pt ax roata,14 pentru demontare grup cardan,ceva chei marunte frana spate si o tija fixata de roata spate,pe dreapta.Trasa roata in spate iasa foarte usor,la montare operatiunea inversa Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.