SAMCRO Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Hello, Stie cineva un mechanic atelier priceput la roti/frane Dragstar 1100? Frina cu disc pe spate? Multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Ahoi! Poti sa dai mai multe detalii despre problema @Samcro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SAMCRO Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 @Icelord, Hello, ma schimbat anvelopele de curand, si dupa ata a inceput sa batzaie de poponeata motoreta, mai ales cand sunt cu pasager!! Face ca si cum ar fi roata descentrata (sau 8) Pe de alta parte am facut niste semne cu markerul pe disc si am constatat ca se sterg intr-o parte. Deci e clar ca atinge placuta undeva fara sa calc frana spate! Insa nu mi explic de ce bataie la viteze mici fara sa calc frana? Multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 (editat) Ahoi! Primul lucru pe care poti sa-l verifici e sa duci rotiile la o vulcanizare moto unde poate sa-ti verifice daca roata e descentrata sau echilibrata. Eu chiar am facut de curand o schimbare de anvelopa spate si am facut si o echilibrare si e putin descentrata, ma gandesc ca la iarna sa caut pe cineva care se ocupa cu echilibrare, reglare din spite a jantei pentru ca si eu observ o usoara trepidatie pe la 70-80 km\h dupa 85-90km\h sau mai in jos de 60 km\h dispare. Asa ca din experienta mea pot sa iti zic ca problema acolo e, cand se face echilibrarea rotii poti eventual sa te uti la disc daca nu cumva e deformat, dar ceea ce cred eu e ca e putin probabil sa fie deformat. De unde esti? Esti cumva din Bucuresti? Editat Octombrie 2, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SAMCRO Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Salut, In Bucuresti sunt! Asta incerc sa caut, un mester care sa stie cu spitele!! Mi-e frica ca nu cumva baiatul asta la care am schimbat gumele sa-mi fi deformat discul. Ca am inteles de la el ca atunci cand a schimbat cauciucul la roata spate nu a demontat discul de pe roata! altfel nu-mi explic de ce atinge placuta de disc fara sa apas frana! Iar eu nu cred ca l-am deformat pt ca frana spate o folosesc mai cu blandete ca sa nu patinez, deci nu aveam cum sa incing discul ala asa tare! iar la spalatorie o las cel putin 20 min daca nu chiar mai mult pana pune jetul pe ea! deci nu prea avea cum sa se deformeze termic, iar fizic nu am lovit-o! ma gandesc la toate variantele!!! Sti vreun spitzar bun prin Buc.? Multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Discul de fana oricum iti atinge usor placutele si e prins de butuc, nu are legatura cu spitele.Examineaza cum e montata anvelopa nu cumva sa se fi sezat aiurea pe janta, se mai intampla la cauciucurile noi.Suspend-o de spate si roteste-o, ar trebui sa se observe daca e din janta sau din anvelopa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SAMCRO Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Salut Vlad, multumesc pt feedback, am sa incerc sa o suspend sa vad. Eu ziceam de disc ca atinge doar intr-o parte neuniform si cand pun frana spate se simte ca si cum placuta nu prinde pe toata circumferinta discului! Anyway, ma gandeam ca este de la spite in sensul ca partea pe care este montat discul de frana nu face plan vertical perfect si atunci placuta calca doar pe o portiune a discului! Oricum e clar ca tre sa dau roata jos, ceea ce ma umple de respect la Dragstar :-( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Oricum e clar ca tre sa dau roata jos, ceea ce ma umple de respect la Dragstar :-( Stai sa vezi la a mea, ca eu o scot cu tot cu reductorul spate pentru ca am suporti pentru coburi si altfel nu asi reusi s-o extrag.Dar mi-am pus la punct tehnologia si cu ajutorul a 2 lemne in maxim 5min, roata e jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 Ahoi! Daca gasesti un om care se ocupa de reglari de opturi la spite sa îmi dai de stire te rog. Chiar sa ne comunici ceea ce ai gasit si cum ai rezolvat situatia @Samcro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_d2006 Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 Salut, incepator si as dori sa fiu lamurit in legatura cu urmatorul lucru. Detin un dragstar 650, am rasfoit putin manualul si am observat de unde se poate face reglarea relantiului. Intrebarea mea este: trebuie sa fie intr-o pozitie anume sau se poate regla dupa nevoie/placere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 Teoretic tre sa fie intre 1200 si 1500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_d2006 Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 Il pot regla cumva fara tahometru pt turatii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 In manual trebuie sa scrie cat trebuie sa invarti de surub.Asta daca sunt calibrate bine carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 (editat) Surubul mentionat de tine dozeaza doar aerul. Reglajul corect al carburatiei la relanti, se face prin dozarea carburantului si a aerului impreuna. In cazul tau aceasta operatie se face la ambele carburatoare urmata apoi de un al treilea reglaj numit sincronizare(care conduce la o alimentare egala a cilindrilor). Sfatul meu este sa apelezi la cineva care stie sa faca acest lucru! @T D M - 1200-1500 este mult prea mare... (evident daca nu vorbim de motor rece cu socul tras). Editat Octombrie 4, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 Se presupune ca sunt reglate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 Il pot regla cumva fara tahometru pt turatii ? Vezi ca daca ai un telefon sau o tableta cu android gasesti aplicatie pentru masurarea turatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 4, 2014 Share Postat Octombrie 4, 2014 In manual trebuie sa scrie cat trebuie sa invarti de surub.Asta daca sunt calibrate bine carburatoarele Depinde de pasul la filet..... » Post actualizat in 04 Oct 2014 19:16 Salut, incepator si as dori sa fiu lamurit in legatura cu urmatorul lucru. Detin un dragstar 650, am rasfoit putin manualul si am observat de unde se poate face reglarea relantiului. Intrebarea mea este: trebuie sa fie intr-o pozitie anume sau se poate regla dupa nevoie/placere? IMG_20141004_174731.jpg Fa un filmulet cu motorul cald sau incalzit si iti spun eu ce turatie ai la relanti, vb serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_d2006 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Surubul mentionat de tine dozeaza doar aerul. Reglajul corect al carburatiei la relanti, se face prin dozarea carburantului si a aerului impreuna. In cazul tau aceasta operatie se face la ambele carburatoare urmata apoi de un al treilea reglaj numit sincronizare(care conduce la o alimentare egala a cilindrilor). Sfatul meu este sa apelezi la cineva care stie sa faca acest lucru! @T D M - 1200-1500 este mult prea mare... (evident daca nu vorbim de motor rece cu socul tras). Carburatoarele sunt sincronizate, nu am probleme cu acest lucru. Vroiam sa stiu care e treaba cu acest surub pt ca am vazut ca influenteaza turatia la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Carburatoarele sunt sincronizate, nu am probleme cu acest lucru. Vroiam sa stiu care e treaba cu acest surub pt ca am vazut ca influenteaza turatia la relanti. Treaba e ca daca il invarti in stanga, scade turatia, daca ii dai in dreapta creste.....Alta treaba nu are, mentine turatia motorului la relanti cat vrei tu sa fie.In general pt a avea o incarcare buna la relanti chopperele merg undeva in jur de 1100 , hai 1200 rot/min +,- 50.Sub 900 rotatii incarcarea e defectuoasa spre deloc. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_d2006 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Asa e in momentul de fata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Asa e in momentul de fata: Aici ai pana intr-o mie rot/min, mai ridica-l putin..., nu intru in discutii in ce priveste pompa de ulei.....Nu-ti trebuie decat maxim un sfert de tura a surubului de relanti....Rotesti spre dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby_d2006 Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 Aici ai pana intr-o mie rot/min, mai ridica-l putin..., nu intru in discutii in ce priveste pompa de ulei.....Nu-ti trebuie decat maxim un sfert de tura a surubului de relanti....Rotesti spre dreapta. Ar fi nerecomandabil sa il las asa ? Care e treaba cu pompa de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 5, 2014 Share Postat Octombrie 5, 2014 (editat) Pompa de ulei este actionata de axul arborelui cotit, miscare transmisa prin lant sau pinioane, cu cat arborele se invarte mai repede cu atat pompa prin pinion sau lant se va invarti mai repede, cu cat mai repede cu atat ungerea va fi mai buna....., nu mai vorbesc de vascozitatea uleiului, indicele de temperatura,,,,etc...(babeste am explicat). In manualul motoretei o sa gasesti turatia normala la relanti, ex 1100 rot/min....asta inseamna ca sub aceasta rotatie pot aparea probleme, ungere (uzura piese din interiorul motorului -cuzineti, piston, cilindru, segmenti etc.), incarcare acumulator. Editat Octombrie 5, 2014 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldprogress Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Asculta la catas, mai creste turatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 (editat) Asculta la catas, mai creste turatia. Ahoi! Acelasi lucru iti recomand si eu, nu trebuie cu mult doar putin! Eu i-am gasit la a mea un punct in care aproape ca moare dar nu moare, multa lumea cand aude motorul vine si zice ca vezi ca moare.... Editat Octombrie 6, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.