Sari la conținut

Postări Recomandate

Daca tot veni vorba de sa... are cineva sau a incercat cineva o sa de bobber? D-aia cu o bucata de piele si arcuri. Ma cam duce gandul sa pun asa ceva. Probabil ca o sa patesc ca IceLord si o sa sufar (in dos) din cauza frumusetii.

 

Si daca stiti vreun meserias care se ocupa, va rog sa-mi dati un link sau date de contact.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca mergi singur pe motocicleta cred ca si saua originala este destul de ok. IceLord si-a facut nebunii si-a transformat motorul mai radical. D-aia il doare fundu Dar are casca asortata cu motorul. E smecher de smecher. :D

Daca iti iei in schimb si prietena / sotia, o sa te iubeasca si mai mult daca ii cumperi sa Mustang.

Ahoi!

Da pot sa zic ca am facut ceva nebunii la motor, dar e loc de mult mai mult!

Stai sa vezi ce-l asortez eu pana in primavara (si dragstarul si sporsterul)

Iubita, prietena si sotia sa faca A-ul si sa-si ia motor, multi ar zice acuma ca-s misogin sau egoist. Dar am un motiv serios sa fiu asa, eu am avut accident cu pasager si sper sa nu treaca prin ce am trecut eu...Dar asta e alta poveste si deabia anul asta am prins curaj sa mai duc pasager dupa 5 ani de la accident.

» Post actualizat in 04 Dec 2014 21:54

La confort m-am gandit, cu toate ca inca nu am facut vreun drum mai lung sa vad cum e cu configuratia actuala. Le-as fi comnandat pentru ca se potrivesc la model cu coburile mele, cu tinte, Sunt insa putin rezervat in privinta modului de a comanda, cu plata anticipat, prin card. Asa, sunt multe alte lucruri pe care le-as vrea... proiectoare,,,etc. Am vazut ca daca selectezi pt 650 da tot produsele astea, deci e posibil sa fie compatibile. Nu reusesc sa pun poze cu Dragul meu... ma mai chinui.

Ai grija daca comanzi din US sa stii ca la o comanda mai valoroasa de 50 $ parca trebuie sa platesti TVA 24% si Taxa vamala de 6% din valoarea produsului.

» Post actualizat in 04 Dec 2014 21:55

Daca tot veni vorba de sa... are cineva sau a incercat cineva o sa de bobber? D-aia cu o bucata de piele si arcuri. Ma cam duce gandul sa pun asa ceva. Probabil ca o sa patesc ca IceLord si o sa sufar (in dos) din cauza frumusetii.

 

Si daca stiti vreun meserias care se ocupa, va rog sa-mi dati un link sau date de contact.

Eu am sa scot la vanzare seaua mea si arcurile, dar mai incolo (cam maxim intr-o luna)

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@IceLord

 

Da-mi de stire daca vinzi saua. Vreau una neagra. O vroiam si personalizata, dar depinde si de pret. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@IceLord

 

Da-mi de stire daca vinzi saua. Vreau una neagra. O vroiam si personalizata, dar depinde si de pret. :D

Desigur ca iti dau de stire, numai sa nu uit. Iar la pret inca nu m-am hotarat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun gasit tuturor pasionatilor de motociclete de pe acest forum !

 

Ma numesc Mihai ,am 35 de ani sunt din Bucuresti ,iar de anul acesta si posesor de permis categoria A .

Detin un V Star 650 clasic ( evident prima motocicleta) , pe care am achizitionat-o inainte de a avea permis moto. Dupa 3 luni am avut si permisul si sunt mandru de calutul meu .A fost dragoste la prima vedere pentru ca motorul are o combinatie de culori senzationala si practic este noua . Am cautat ceva care sa-mi placa din prima fara rezerve.

Cochetam cu visul de avea o motocicleta de prin liceu si ma holbam zilnic in showroom la un Virago 750 verde la piata Muncii acum 15 -17 ani . Evident ca toata lumea prin familie a zis nu acestei noi idei de a avea o motocicleta , dar nu s-a mai inteles nimeni cu mine.

 

Motorul este incredibil pentru ca este adus din SUA anul acesta , este din 2003 si atentie cu doar 4500 km la bord !!! A fost practic o frumoasa din padurea adormita intr-un garaj din California. Am inscris-o si i-am facut revizia anul acesta , iar la primavara vreau sa-i schimb cauciucurile pentru ca desi au profilul neatins sunt fabricate in 2002 si nu vreau sa mai fac vreun drum cu ele .

 

Desi am mers putin cu ea, incep sa descopar acea placere deosebita pe care ti-o ofera aceasta motocicleta. Nu am sarit de 80 de km /h cu ea pt ca nu -mi place viteza pe 2 roti. Am mers cu ea spre Snagov si-mi place sa nu fie aglomerat pe unde merg . Nu este o motocicleta de oras sau de aglomeratie si este ideala pentru ce vreau eu de la ea: drumetii scurte si placute . Motorul are si un windshield micut , dar nu-mi place foarte tare ideea, desi am inteles ca este destul de practic .

 

O sa pun cateva fotografii cu ea . sper sa va placa :)

 

 

5976729_orig_zps475d6a15.jpg

 

 

5041941_orig_zpsc70b78c6.jpg

 

 

IMG_1631_zps9584a97a.jpg

 

 

DSC_4183_zpsc1c45a7d.jpg

Editat de mike_mp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit în familia îndrăgostiților de Dragstar. Sa o stăpânești sănătos fără evenimente. Bănuiesc că aștepți primăvara la fel de abitir ca mine, sa punem căluții la treabă. Si dacă nu te superi... "halatul... cât a fost halatul??"😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun gasit tuturor pasionatilor de motociclete de pe acest forum !

 

Ma numesc Mihai ,am 35 de ani sunt din Bucuresti ,iar de anul acesta si posesor de permis categoria A .

Detin un V Star 650 clasic ( evident prima motocicleta) , pe care am achizitionat-o inainte de a avea permis moto. Dupa 3 luni am avut si permisul si sunt mandru de calutul meu .A fost dragoste la prima vedere pentru ca motorul are o combinatie de culori senzationala si practic este noua . Am cautat ceva care sa-mi placa din prima fara rezerve.

Cochetam cu visul de avea o motocicleta de prin liceu si ma holbam zilnic in showroom la un Virago 750 verde la piata Muncii acum 15 -17 ani . Evident ca toata lumea prin familie a zis nu acestei noi idei de a avea o motocicleta , dar nu s-a mai inteles nimeni cu mine.

 

Motorul este incredibil pentru ca este adus din SUA anul acesta , este din 2003 si atentie cu doar 4500 km la bord !!! A fost practic o frumoasa din padurea adormita intr-un garaj din California. Am inscris-o si i-am facut revizia anul acesta , iar la primavara vreau sa-i schimb cauciucurile pentru ca desi au profilul neatins sunt fabricate in 2002 si nu vreau sa mai fac vreun drum cu ele .

 

Desi am mers putin cu ea, incep sa descopar acea placere deosebita pe care ti-o ofera aceasta motocicleta. Nu am sarit de 80 de km /h cu ea pt ca nu -mi place viteza pe 2 roti. Am mers cu ea spre Snagov si-mi place sa nu fie aglomerat pe unde merg . Nu este o motocicleta de oras sau de aglomeratie si este ideala pentru ce vreau eu de la ea: drumetii scurte si placute . Motorul are si un windshield micut , dar nu-mi place foarte tare ideea, desi am inteles ca este destul de practic .

 

O sa pun cateva fotografii cu ea . sper sa va placa :)

 

Cam asa am inceput si eu acum 7 ani.

Tot 35 de ani cand mi-am luat carnetul, tot VStar 650, tot adusa din California, tot cu kilometrii putin la bord (a avut 2000 mile).

 

Intre timp am batut toata tara cu motocicleta asta si ocazional am fost cu ea si prin alte tari.

Si eu am avut grija de ea si ea a avut grija de mine :)

O motocicleta fantastica. M-a incantat la inceput cand am luat-o, si sunt super multumit de ea pana in ziua de azi.

 

S-o stapanesti sanatos.

Ne vedem la primavara la plimbare cu motoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mike_mp

 

Foarte frumoasa motocicleta. Felicitari.

 

Windshieldul e cam marimea maxima care ar trebui sa o aiba un Dragstar (V-Star in cazul tau). Vezi tu daca-ti place cu sau fara. Eu m-am stabilit la fara, dar un ecran asa mic as incerca. Sau un batwing.

 

Ai evacuare custom, lumini auxilare, frumos. Coburi iti mai trebuie si un sissy bar daca ai pasager permanent. In rest, sa te tot dai. :D

 

@ermitaje

 

Felicitari, place la mine.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc aship .

In spate nu vreau sa duc pe nimeni momentan :)

 

Windshield-ul l-am scos acum de pe motor .Si pt mine e o mare dilema inca. Am impresia ca-mi arunca tot vantul in fata fiind scurt si vara daca merg cu o casca open il simt mai intens parca . Iti protejeaza insa pieptul de insecte si alte pietricele cred ,dar strica farmecul motorului putin. Am si o casca full face pt sfarsitul verii /toamna , dar cred ca am s-o folosesc si vara. Daca nu te avanti la viteze de peste 90 Km /h sau la drumuri lungi merge si fara windshield . asta- i farmecul motorului cred . Daca vrei partbriz mergi cu masina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am casca full-face. Am si un brain-cap, dar nu-mi place. Casca open-face n-am incercat.

 

Merge fara parbriz si la viteze mai mari. Pe autostrada cu 140 (in Germania bineinteles :) ) merge super. Mai naspa e dupa camioane sau cand e vant, mai ales daca nu e constant. In rest, merge foarte bine fara. O sa vezi. Nu te grabi sa ajungi la viteza aia, dar o sa ajungi.

 

Eu l-am dat jos pentru ca mi-era imposibil sa vad prin el noaptea sau cand ploua. Nu ca as merge prea mult in conditiile acelea, dar sunt situatii cand nu te poti sau nu are rost sa te opresti. Unul mic nu ar fi problema in situatiile astea. Ce-mi place la parbrizul tau este ca e taiat cam cum am gandit eu ca ar trebui sa fie. Chiar vroiam sa mi-l tai, dar am lasat-o balta.

 

Insecte si pietricele, intr-adevar, se opresc pe parbriz. La parbrizul meu si aia era o problema, ca trebuia sa ma opresc sa le spal - la drum lung, bineinteles. Si daca speli prea mult se zgarie, si daca se zgarie nu mai vezi si .... uite asa, merg fara. Si-mi place.

Multumesc aship .

In spate nu vreau sa duc pe nimeni momentan :)

 

Windshield-ul l-am scos acum de pe motor .Si pt mine e o mare dilema inca. Am impresia ca-mi arunca tot vantul in fata fiind scurt si vara daca merg cu o casca open il simt mai intens parca . Iti protejeaza insa pieptul de insecte si alte pietricele cred ,dar strica farmecul motorului putin. Am si o casca full face pt sfarsitul verii /toamna , dar cred ca am s-o folosesc si vara. Daca nu te avanti la viteze de peste 90 Km /h sau la drumuri lungi merge si fara windshield . asta- i farmecul motorului cred . Daca vrei partbriz mergi cu masina :)

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc... Aștept si eu sezonul viitor sa ma lămuresc cu privire la parbriz. Până acum, am mers cu maxim 110 km/h si nu m-a deranjat. Nu știu dacă la drum lung devine obositor sau te salveaza de insecte si pietricele. Imi place al tău, e finut. Îmi doresc doar proiectoare ca ale tale...si ....asfalt uscat. 😊

Legat de cască, după cum se vede intr-o poza, cea cu coburile, am una full face cu flip up, deocamdată mulțumit. Nu stiu la vară dacă se încinge creierașul. Voi vedea. Imi convine asta ca are si ochelari de soare inclusi, eu fiind purtator de dioptrii, plus ca sunt "anonim" pe stradă si e ok asa.

Editat de ermitaje
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitati o casca interesanta retro Bell model Bullitt , foarte potrivita atat pt cruisere cat si pt stilul cafe-racer

 

Eu am una si este extraordinara . O gasiti pe Ebay in SUA

 

Are mai multe culori de vizoare optionale (bombate sau drepte) si se schimba usor ,iar daca se doreste se poate scoate vizorul de tot

 

IMS-2013-31_zps6228087f.jpg

 

IMS-2013-29_zps21711560.jpg

 

IMS-2013-27_zps595cd25a.jpg

 

IMS-2013-28_zps6c1d53f4.jpg

Editat de mike_mp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta casca. Parca ar fi de cosmonaut. Nu e stilul meu, dar e fain. Dar oare ce e capsa aia de pe vizor?

Uitati o casca interesanta retro Bell model Bullitt , foarte potrivita atat pt cruisere cat si pt stilul cafe-racer

 

Eu am una si este extraordinara . O gasiti pe Ebay in SUA

 

Are mai multe culori de vizoare optionale (bombate sau drepte) si se schimba usor ,iar daca se doreste se poate scoate vizorul de tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am dat jos pentru ca mi-era imposibil sa vad prin el noaptea sau cand ploua. Nu ca as merge prea mult in conditiile acelea, dar sunt situatii cand nu te poti sau nu are rost sa te opresti. Unul mic nu ar fi problema in situatiile astea. Ce-mi place la parbrizul tau este ca e taiat cam cum am gandit eu ca ar trebui sa fie. Chiar vroiam sa mi-l tai, dar am lasat-o balta.

 

Insecte si pietricele, intr-adevar, se opresc pe parbriz. La parbrizul meu si aia era o problema, ca trebuia sa ma opresc sa le spal - la drum lung, bineinteles. Si daca speli prea mult se zgarie, si daca se zgarie nu mai vezi si .... uite asa, merg fara. Si-mi place.

Daca vedeai prin el inseamna ca era prea inalt. Eu am gasit pe net o tehnica simpla de determinare a inaltimii parbrizului in asa fel incat sa poti privi peste el dar sa fii si protejat. Practic poti sa mergi cu open face la orice viteza. Se inclina parbrizul cam cat sunt inclinate telescoapele, se pune motocicleta pe un teren orizontal, te urci pe ea si te asezi in pozitia ta de drum apoi duci o orizontala de la varful nasului la parbriz, ce e peste e in plus. Am aplicat tehnica asta la doua mobre. si rezultatele au fost foarte bune nu tu pietricele nu tu muste, praf si tot ce mai gasim printre dinti fara.

Am avut unul chinezesc care era foarte scurt si mai rau imi facea la fata. Bine ca s-a matuit si a trebuit sa-l arunc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar ca era prea mare pentru mine. Desi, sunt un tip destul de inalt. Daca esti mai inalt decat mine, Dragstarul ti-e incomod, clar. E pur si simplu prea mic. Deci nu stiu cum au gandit aia care au proiectat ditamai parbrizul. Clar era proiectat sa vezi prin el, cu toate problemele care rezulta din asta. Mult mai bine gandit e parbrizul asta scurt, parerea mea.

 

Oricum pentru cei care nu aveti dar va ganditi sa va luati - nu o faceti. Sunt scumpe si nu isi fac treaba, parerea mea. Am mai luat si unul scurt, dar ala se misca in timpul mersului.

 

Eventual un parbriz mic, cam cum are mike_mp, sau unul d-ala care acopera doar farul. Sau un batwing. :moto:

 

!B+R)hsQEGk~$(KGrHqQOKpIEy+jCym1uBM+HBdK

 

Daca vedeai prin el inseamna ca era prea inalt. Eu am gasit pe net o tehnica simpla de determinare a inaltimii parbrizului in asa fel incat sa poti privi peste el dar sa fii si protejat. Practic poti sa mergi cu open face la orice viteza. Se inclina parbrizul cam cat sunt inclinate telescoapele, se pune motocicleta pe un teren orizontal, te urci pe ea si te asezi in pozitia ta de drum apoi duci o orizontala de la varful nasului la parbriz, ce e peste e in plus. Am aplicat tehnica asta la doua mobre. si rezultatele au fost foarte bune nu tu pietricele nu tu muste, praf si tot ce mai gasim printre dinti fara.

Am avut unul chinezesc care era foarte scurt si mai rau imi facea la fata. Bine ca s-a matuit si a trebuit sa-l arunc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu as putea spune ca un partbriz nu ajuta, fie el mic sau scurt . Are avantajele sale, asta e clar. Eu asa am cumparat motorul cu el dar estetic imi place fara . Pentru cine insa calatoreste la drum lung este foarte util. nu este si cazul meu insa .

 

Pt cei interesati doresc sa-l vand :) este impecabil si are un sistem de prindere foarte bun , montandu-se de furca motorului. La 200 ron cred ca este ok pt cei interesati

 

 

DSC_4183_zpsc1c45a7d.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...