IceLord Postat Decembrie 6, 2014 Share Postat Decembrie 6, 2014 @IceLord Da-mi de stire daca vinzi saua. Vreau una neagra. O vroiam si personalizata, dar depinde si de pret. Desigur ca iti dau de stire, numai sa nu uit. Iar la pret inca nu m-am hotarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 (editat) Bun gasit tuturor pasionatilor de motociclete de pe acest forum ! Ma numesc Mihai ,am 35 de ani sunt din Bucuresti ,iar de anul acesta si posesor de permis categoria A . Detin un V Star 650 clasic ( evident prima motocicleta) , pe care am achizitionat-o inainte de a avea permis moto. Dupa 3 luni am avut si permisul si sunt mandru de calutul meu .A fost dragoste la prima vedere pentru ca motorul are o combinatie de culori senzationala si practic este noua . Am cautat ceva care sa-mi placa din prima fara rezerve. Cochetam cu visul de avea o motocicleta de prin liceu si ma holbam zilnic in showroom la un Virago 750 verde la piata Muncii acum 15 -17 ani . Evident ca toata lumea prin familie a zis nu acestei noi idei de a avea o motocicleta , dar nu s-a mai inteles nimeni cu mine. Motorul este incredibil pentru ca este adus din SUA anul acesta , este din 2003 si atentie cu doar 4500 km la bord !!! A fost practic o frumoasa din padurea adormita intr-un garaj din California. Am inscris-o si i-am facut revizia anul acesta , iar la primavara vreau sa-i schimb cauciucurile pentru ca desi au profilul neatins sunt fabricate in 2002 si nu vreau sa mai fac vreun drum cu ele . Desi am mers putin cu ea, incep sa descopar acea placere deosebita pe care ti-o ofera aceasta motocicleta. Nu am sarit de 80 de km /h cu ea pt ca nu -mi place viteza pe 2 roti. Am mers cu ea spre Snagov si-mi place sa nu fie aglomerat pe unde merg . Nu este o motocicleta de oras sau de aglomeratie si este ideala pentru ce vreau eu de la ea: drumetii scurte si placute . Motorul are si un windshield micut , dar nu-mi place foarte tare ideea, desi am inteles ca este destul de practic . O sa pun cateva fotografii cu ea . sper sa va placa Editat Decembrie 7, 2014 de mike_mp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 Bun venit în familia îndrăgostiților de Dragstar. Sa o stăpânești sănătos fără evenimente. Bănuiesc că aștepți primăvara la fel de abitir ca mine, sa punem căluții la treabă. Si dacă nu te superi... "halatul... cât a fost halatul??" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 multumesc, da astept primavara cu nerabdare ...halatul m-a dus in final la vreo 5500 Euro cu tot cu acte ,transport ,rar, numere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 Am tot încercat sa pun si eu poze, dar se pare ca de pe telefon nu vrea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 Bun gasit tuturor pasionatilor de motociclete de pe acest forum ! Ma numesc Mihai ,am 35 de ani sunt din Bucuresti ,iar de anul acesta si posesor de permis categoria A . Detin un V Star 650 clasic ( evident prima motocicleta) , pe care am achizitionat-o inainte de a avea permis moto. Dupa 3 luni am avut si permisul si sunt mandru de calutul meu .A fost dragoste la prima vedere pentru ca motorul are o combinatie de culori senzationala si practic este noua . Am cautat ceva care sa-mi placa din prima fara rezerve. Cochetam cu visul de avea o motocicleta de prin liceu si ma holbam zilnic in showroom la un Virago 750 verde la piata Muncii acum 15 -17 ani . Evident ca toata lumea prin familie a zis nu acestei noi idei de a avea o motocicleta , dar nu s-a mai inteles nimeni cu mine. Motorul este incredibil pentru ca este adus din SUA anul acesta , este din 2003 si atentie cu doar 4500 km la bord !!! A fost practic o frumoasa din padurea adormita intr-un garaj din California. Am inscris-o si i-am facut revizia anul acesta , iar la primavara vreau sa-i schimb cauciucurile pentru ca desi au profilul neatins sunt fabricate in 2002 si nu vreau sa mai fac vreun drum cu ele . Desi am mers putin cu ea, incep sa descopar acea placere deosebita pe care ti-o ofera aceasta motocicleta. Nu am sarit de 80 de km /h cu ea pt ca nu -mi place viteza pe 2 roti. Am mers cu ea spre Snagov si-mi place sa nu fie aglomerat pe unde merg . Nu este o motocicleta de oras sau de aglomeratie si este ideala pentru ce vreau eu de la ea: drumetii scurte si placute . Motorul are si un windshield micut , dar nu-mi place foarte tare ideea, desi am inteles ca este destul de practic . O sa pun cateva fotografii cu ea . sper sa va placa Cam asa am inceput si eu acum 7 ani. Tot 35 de ani cand mi-am luat carnetul, tot VStar 650, tot adusa din California, tot cu kilometrii putin la bord (a avut 2000 mile). Intre timp am batut toata tara cu motocicleta asta si ocazional am fost cu ea si prin alte tari. Si eu am avut grija de ea si ea a avut grija de mine O motocicleta fantastica. M-a incantat la inceput cand am luat-o, si sunt super multumit de ea pana in ziua de azi. S-o stapanesti sanatos. Ne vedem la primavara la plimbare cu motoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 (editat) de-abia astept DStar . ne vedem sigur ! ...si a mea avea tot p-acolo ca mile . Am gresit eu initial :3700 km are Editat Decembrie 7, 2014 de mike_mp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 poze: » Post actualizat in 07 Dec 2014 16:04Poze, dupa ce am dat coburile jos. pregatirea de iarna...: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 o motocicleta frumos intretinuta de asemenea ! Felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 (editat) @mike_mp Foarte frumoasa motocicleta. Felicitari. Windshieldul e cam marimea maxima care ar trebui sa o aiba un Dragstar (V-Star in cazul tau). Vezi tu daca-ti place cu sau fara. Eu m-am stabilit la fara, dar un ecran asa mic as incerca. Sau un batwing. Ai evacuare custom, lumini auxilare, frumos. Coburi iti mai trebuie si un sissy bar daca ai pasager permanent. In rest, sa te tot dai. @ermitaje Felicitari, place la mine. Editat Decembrie 7, 2014 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 Multumesc aship . In spate nu vreau sa duc pe nimeni momentan Windshield-ul l-am scos acum de pe motor .Si pt mine e o mare dilema inca. Am impresia ca-mi arunca tot vantul in fata fiind scurt si vara daca merg cu o casca open il simt mai intens parca . Iti protejeaza insa pieptul de insecte si alte pietricele cred ,dar strica farmecul motorului putin. Am si o casca full face pt sfarsitul verii /toamna , dar cred ca am s-o folosesc si vara. Daca nu te avanti la viteze de peste 90 Km /h sau la drumuri lungi merge si fara windshield . asta- i farmecul motorului cred . Daca vrei partbriz mergi cu masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 (editat) Eu am casca full-face. Am si un brain-cap, dar nu-mi place. Casca open-face n-am incercat. Merge fara parbriz si la viteze mai mari. Pe autostrada cu 140 (in Germania bineinteles ) merge super. Mai naspa e dupa camioane sau cand e vant, mai ales daca nu e constant. In rest, merge foarte bine fara. O sa vezi. Nu te grabi sa ajungi la viteza aia, dar o sa ajungi. Eu l-am dat jos pentru ca mi-era imposibil sa vad prin el noaptea sau cand ploua. Nu ca as merge prea mult in conditiile acelea, dar sunt situatii cand nu te poti sau nu are rost sa te opresti. Unul mic nu ar fi problema in situatiile astea. Ce-mi place la parbrizul tau este ca e taiat cam cum am gandit eu ca ar trebui sa fie. Chiar vroiam sa mi-l tai, dar am lasat-o balta. Insecte si pietricele, intr-adevar, se opresc pe parbriz. La parbrizul meu si aia era o problema, ca trebuia sa ma opresc sa le spal - la drum lung, bineinteles. Si daca speli prea mult se zgarie, si daca se zgarie nu mai vezi si .... uite asa, merg fara. Si-mi place. Multumesc aship . In spate nu vreau sa duc pe nimeni momentan Windshield-ul l-am scos acum de pe motor .Si pt mine e o mare dilema inca. Am impresia ca-mi arunca tot vantul in fata fiind scurt si vara daca merg cu o casca open il simt mai intens parca . Iti protejeaza insa pieptul de insecte si alte pietricele cred ,dar strica farmecul motorului putin. Am si o casca full face pt sfarsitul verii /toamna , dar cred ca am s-o folosesc si vara. Daca nu te avanti la viteze de peste 90 Km /h sau la drumuri lungi merge si fara windshield . asta- i farmecul motorului cred . Daca vrei partbriz mergi cu masina Editat Decembrie 7, 2014 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 (editat) Mulțumesc... Aștept si eu sezonul viitor sa ma lămuresc cu privire la parbriz. Până acum, am mers cu maxim 110 km/h si nu m-a deranjat. Nu știu dacă la drum lung devine obositor sau te salveaza de insecte si pietricele. Imi place al tău, e finut. Îmi doresc doar proiectoare ca ale tale...si ....asfalt uscat. Legat de cască, după cum se vede intr-o poza, cea cu coburile, am una full face cu flip up, deocamdată mulțumit. Nu stiu la vară dacă se încinge creierașul. Voi vedea. Imi convine asta ca are si ochelari de soare inclusi, eu fiind purtator de dioptrii, plus ca sunt "anonim" pe stradă si e ok asa. Editat Decembrie 7, 2014 de ermitaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 (editat) Uitati o casca interesanta retro Bell model Bullitt , foarte potrivita atat pt cruisere cat si pt stilul cafe-racer Eu am una si este extraordinara . O gasiti pe Ebay in SUA Are mai multe culori de vizoare optionale (bombate sau drepte) si se schimba usor ,iar daca se doreste se poate scoate vizorul de tot Editat Decembrie 7, 2014 de mike_mp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 Interesanta casca. Parca ar fi de cosmonaut. Nu e stilul meu, dar e fain. Dar oare ce e capsa aia de pe vizor? Uitati o casca interesanta retro Bell model Bullitt , foarte potrivita atat pt cruisere cat si pt stilul cafe-racer Eu am una si este extraordinara . O gasiti pe Ebay in SUA Are mai multe culori de vizoare optionale (bombate sau drepte) si se schimba usor ,iar daca se doreste se poate scoate vizorul de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Decembrie 7, 2014 Share Postat Decembrie 7, 2014 Ca sa ridici viziera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 (editat) Da, este o bucata de piele cu o capsa magnetica ca sa ridici viziera si sa o lasi in jos Editat Decembrie 8, 2014 de mike_mp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 Eu l-am dat jos pentru ca mi-era imposibil sa vad prin el noaptea sau cand ploua. Nu ca as merge prea mult in conditiile acelea, dar sunt situatii cand nu te poti sau nu are rost sa te opresti. Unul mic nu ar fi problema in situatiile astea. Ce-mi place la parbrizul tau este ca e taiat cam cum am gandit eu ca ar trebui sa fie. Chiar vroiam sa mi-l tai, dar am lasat-o balta. Insecte si pietricele, intr-adevar, se opresc pe parbriz. La parbrizul meu si aia era o problema, ca trebuia sa ma opresc sa le spal - la drum lung, bineinteles. Si daca speli prea mult se zgarie, si daca se zgarie nu mai vezi si .... uite asa, merg fara. Si-mi place. Daca vedeai prin el inseamna ca era prea inalt. Eu am gasit pe net o tehnica simpla de determinare a inaltimii parbrizului in asa fel incat sa poti privi peste el dar sa fii si protejat. Practic poti sa mergi cu open face la orice viteza. Se inclina parbrizul cam cat sunt inclinate telescoapele, se pune motocicleta pe un teren orizontal, te urci pe ea si te asezi in pozitia ta de drum apoi duci o orizontala de la varful nasului la parbriz, ce e peste e in plus. Am aplicat tehnica asta la doua mobre. si rezultatele au fost foarte bune nu tu pietricele nu tu muste, praf si tot ce mai gasim printre dinti fara. Am avut unul chinezesc care era foarte scurt si mai rau imi facea la fata. Bine ca s-a matuit si a trebuit sa-l arunc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 E clar ca era prea mare pentru mine. Desi, sunt un tip destul de inalt. Daca esti mai inalt decat mine, Dragstarul ti-e incomod, clar. E pur si simplu prea mic. Deci nu stiu cum au gandit aia care au proiectat ditamai parbrizul. Clar era proiectat sa vezi prin el, cu toate problemele care rezulta din asta. Mult mai bine gandit e parbrizul asta scurt, parerea mea. Oricum pentru cei care nu aveti dar va ganditi sa va luati - nu o faceti. Sunt scumpe si nu isi fac treaba, parerea mea. Am mai luat si unul scurt, dar ala se misca in timpul mersului. Eventual un parbriz mic, cam cum are mike_mp, sau unul d-ala care acopera doar farul. Sau un batwing. Daca vedeai prin el inseamna ca era prea inalt. Eu am gasit pe net o tehnica simpla de determinare a inaltimii parbrizului in asa fel incat sa poti privi peste el dar sa fii si protejat. Practic poti sa mergi cu open face la orice viteza. Se inclina parbrizul cam cat sunt inclinate telescoapele, se pune motocicleta pe un teren orizontal, te urci pe ea si te asezi in pozitia ta de drum apoi duci o orizontala de la varful nasului la parbriz, ce e peste e in plus. Am aplicat tehnica asta la doua mobre. si rezultatele au fost foarte bune nu tu pietricele nu tu muste, praf si tot ce mai gasim printre dinti fara. Am avut unul chinezesc care era foarte scurt si mai rau imi facea la fata. Bine ca s-a matuit si a trebuit sa-l arunc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 eu nu as putea spune ca un partbriz nu ajuta, fie el mic sau scurt . Are avantajele sale, asta e clar. Eu asa am cumparat motorul cu el dar estetic imi place fara . Pentru cine insa calatoreste la drum lung este foarte util. nu este si cazul meu insa . Pt cei interesati doresc sa-l vand este impecabil si are un sistem de prindere foarte bun , montandu-se de furca motorului. La 200 ron cred ca este ok pt cei interesati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SrgX Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 @mike_mp bravo...buna achizitie, nu iti va parea rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 Multumesc Srgx . Pt mine este motorul ideal si nici nu ma gandesc sa nu-l pastrez si sa am grija de el cu atat mai mult cu cat este nou noutz . Nu l-am luat pt curse ci pt pura placere de a ma plimba in jurul orasului in weekendurile insorite . Motorul mi se pare suficient de puternic si de fiabilitatea lui nu ma indoiesc. Japonezii sunt imbatabili la acest capitol fata de concurenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SrgX Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 Multumesc Srgx . Pt mine este motorul ideal si nici nu ma gandesc sa nu-l pastrez si sa am grija de el cu atat mai mult cu cat este nou noutz . Nu l-am luat pt curse ci pt pura placere de a ma plimba in jurul orasului in weekendurile insorite . Motorul mi se pare suficient de puternic si de fiabilitatea lui nu ma indoiesc. Japonezii sunt imbatabili la acest capitol fata de concurenta Cu un singur lucru nu sunt de acord cu tine....cu partea "pura placere de a ma plimba in jurul orasului in weekendurile insorite". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 eu nu as putea spune ca un partbriz nu ajuta, fie el mic sau scurt . Are avantajele sale, asta e clar. Eu asa am cumparat motorul cu el dar estetic imi place fara . Pentru cine insa calatoreste la drum lung este foarte util. nu este si cazul meu insa . Pt cei interesati doresc sa-l vand este impecabil si are un sistem de prindere foarte bun , montandu-se de furca motorului. La 200 ron cred ca este ok pt cei interesati Arata foarte fain parbrizul ala. Urmareste frumos linia ghidonului. Eu zic sa nu-l vinzi. O sa ai nevoie de un parbriz. Acum inca n-ai prins gustul, dar dupa ce capeti un pic de experienta o sa tragi mai tare de motocicleta si atunci o sa vezi utilitatea parbrizului. Pana pe la 100-110km/h nu se simte vantul foarte tare, poti sa mergi la fel de bine si fara parbriz. Dupa ce treci de 110... fiecare kilometru in plus cu care cresti viteza o sa-l simti din ce in ce mai tare. Nu mai zic ca nici nu ajungi insectar ambulant la destinatie. Parbrizul se curata mai usor decat hainele. Teoretic parbrizul se poate ajusta pe inaltime, dar se poate regla si unghiul. Chiar daca e mic parbrizul te poate proteja foarte bine - il pui mai perpendicular (scuzati stalceala de limbaj) si n-ai treaba cu el. Te sfatuiesc sa-ti achizionezi si un crashbar. Sper sa n-ai nevoie niciodata de el, dar nah, mai bine sa fii prevazator. Daca dai cu motocicleta pe jos crashbarul iti poate proteja si motocicleta de damage-uri mari si te poate proteja si pe tine (sa nu iti ramana piciorul prins sub motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SrgX Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 Asculta-l pe DStar. Mai bine tine-l, o sa iti prinda bine mai ales la turele lungi. Insa...daca vrei sa-l vinzi...da-mi un PM te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.