DStar Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Cred ca daca ar patina ambreiajul ar patina continuu, nu 5-7 sec si dupa gata ar trage. Ma gandesc si la uleiul folosit. Eu folosesc Belray 20w50 V-Twin semi synthetic. Voi ce ulei folositi? Pai daca motorul se tureaza inseamna ca functioneaza bine, nu? Deci n-are legatura cu bujiile sau carburatorul. Problema poate sa fie de la cutia de viteze. Ori treapta a 5a are dintii tociti si nu cupleaza bine ori, cel mai probabil, patineaza un pic ambreiajul. Buna, Sunt si eu o proaspata posesoare de Dragstar xvs 650 custom (chiar este custom in adevaratul sens al cuvantului, poate mai mult decat mi-as dori) , momentan nu pun poze pt ca inca nu a ajuns motoreta acasa. Am luat-o destul de rezonabil ca pret dar aspectul vizual (mai ales al vopselei VIOLET ) lasa de dorit momentan, toba este schimbata cu un MJK cu silencer reglabil la buton, se aude bestial dar ca aspect.... din nou trebuie lucrat, saua este una custom dintr-o bucata ... pe care mai mult ca sigur o voi da la shimb pe 1 buc sa rider si 1 buc sa pasager de clasic.... vedem dupa ce ii fac testul... Probabil voi mai avea intrebari si nelamuriri pe masura ce incep sa o iau la puricat... Singura mea problema actuala , daca nu trece autentificare la RAR din cauza tobei.... are cineva un set de tobe de imprumut, cat sa trec RAR-ul, in Bucuresti? Welcome to the club Intamplator si eu am tot xvs 650 custom, dar al meu e customul din fabrica + ceva mici adaugiri. Si a mea e tot violet (silver & purple) si eu am sa tot dintr-o bucata Eu am gasit-o pe a mea pe mobile.de. M-a atras tocmai culoarea violet. Mi s-a parut deosebita fata de clasicul si anostul negru. Cred ca si fostul proprietar e un bun fotograf pentru ca i-a facut poze frumoase si m-a facut sa ma indragostesc de ea imediat ce am vazut-o, asa ca nu m-am lasat pana nu am cumparat-o. Pe astia la RAR ar trebui sa-i intereseze doar nivelul de zgomot nu forma tobelor. Daca tobele au silencer atunci ar trebui sa nu ai probleme. Se mai uita la cauciucuri (sa fie dimensiunile scrise in talon) si la grupurile optice (far, stop, semnalizari). Daca ai proiector pe post de far nu treci RARul, altfel nu cred ca ai nicio problema (cred totusi ca vor sa ai stop si semnalizari suficient de mari incat sa fie vizibile in trafic) Bineinteles, seriile trebuie sa fie la locul lor si sa corespunda cu ce scrie in talon, sa functioneze motorul si mai ales franele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexaa Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 (editat) Pai daca motorul se tureaza inseamna ca functioneaza bine, nu? Deci n-are legatura cu bujiile sau carburatorul. Problema poate sa fie de la cutia de viteze. Ori treapta a 5a are dintii tociti si nu cupleaza bine ori, cel mai probabil, patineaza un pic ambreiajul. Welcome to the club Intamplator si eu am tot xvs 650 custom, dar al meu e customul din fabrica + ceva mici adaugiri. Si a mea e tot violet (silver & purple) si eu am sa tot dintr-o bucata Eu am gasit-o pe a mea pe mobile.de. M-a atras tocmai culoarea violet. Mi s-a parut deosebita fata de clasicul si anostul negru. Cred ca si fostul proprietar e un bun fotograf pentru ca i-a facut poze frumoase si m-a facut sa ma indragostesc de ea imediat ce am vazut-o, asa ca nu m-am lasat pana nu am cumparat-o. Pe astia la RAR ar trebui sa-i intereseze doar nivelul de zgomot nu forma tobelor. Daca tobele au silencer atunci ar trebui sa nu ai probleme. Se mai uita la cauciucuri (sa fie dimensiunile scrise in talon) si la grupurile optice (far, stop, semnalizari). Daca ai proiector pe post de far nu treci RARul, altfel nu cred ca ai nicio problema (cred totusi ca vor sa ai stop si semnalizari suficient de mari incat sa fie vizibile in trafic) Bineinteles, seriile trebuie sa fie la locul lor si sa corespunda cu ce scrie in talon, sa functioneze motorul si mai ales franele. Merci si scuze toba e MCJ si uite poza, o sa intelegi de ce doresc tobe de imprumut si de ce zic ca aspectul si culoarea e.... de groaza, ITP il are facut recent... dar imi este sa nu gaseasca noduri in papura astia de la RAR... Tehnic a testat-o un amic mecanic acolo si mi-a zis ca e ok Nu vroiam sa o vada "lumea" asa ... nearanjata si necosmetizata de mine, pt ca o sa arate cu totul altfel dupa ce iau eu urmatorul salariu dar o sa o dau de gol aici De sa imi fac probleme, nu pt aspect, cat pt confort, nu suport seile tari, vreau sa fie asa ... flafi... si comfortabila, atat pt rider cat si pasager, ca poate ma mai i-a sotul pasager pe ea cand mergem cu aceasi motocicleta E poza de la vanzator, eu inca nu am vazut-o fizic, ar trebuii sa o ridice duba weekendul asta » Post actualizat in 10 Jun 2015 14:50 acum intelegi.... ciobanismul vizual facut la legarea tobei cu galeriile, care trebuie modificat sa nu mai vorbesc de sticarele cu gauri de gloante care acopera zgarieturi si inflorituri ale vopselei » Post actualizat in 10 Jun 2015 14:52 Motoreta e xvs 650 custom, dar are aripa spate taiata de classic, oglinzi de luis, semnale fata si spate schimbate, sa... aripa fata taiata si nevopsita si cred ca e de pe un virgo, de aia a avut un pret mai rezonabil Editat Iunie 10, 2015 de Alexaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Mda, toba aia e criminala. Te minunezi cateodata ce le trece oamenilor prin cap. Grafica aia cu gauri de gloante e pictata sau sunt stickere? Daca sunt stickere si se pot da jos n-ar arata asa de rau. Daca tii neaparat sa o revopsesti eu te sfatuiesc sa faci poze detaliate cu tot procesul. Pe foarte multi ii apuca spiritul artistic dupa ce cad cu motocicleta si o fac praf. De aceea orice vopsea custom ridica suspiciuni. Daca faci poze si se vede ca motocicleta a fost Ok inainte de vopsire atunci nu mai are nimeni nimic de zis. Nah, asta in cazul in care vei dori la un moment dat sa o vinzi. Saua pare intr-adevar cam inconfortabila. A mea seamana mai mult cu un fotoliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexaa Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 (editat) culmea e ca desi arata groaznic toba se aude bestial .... si culmea e o toba care costa in jur de 500 euro cu tot cu silencer ... dar modul in care i-a facut "alipirea " este aproape revoltatoare pt orice privitor sunt sticare alea, dar cred ca se dau jos cu tot cu vopsea... saua - partea de rider am inteles ca e destul de moale si confortabila.... dar cea de pasager..... vad eu cand ajunge aici motoreta » Post actualizat in 10 Jun 2015 15:05Saua pare intr-adevar cam inconfortabila. A mea seamana mai mult cu un fotoliu Norocusule Editat Iunie 10, 2015 de Alexaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Ei, norocul mi l-am facut cu mana mea si a costat cativa banuti. Dar a meritat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 S-o stapanesti sanatoasa!!! Dar am si eu o nedumerire....Daca motorul are ITP facut de ce iti mai bati capul cu tobele???Tu te duci la RAR doar pentru autentificare.Poti sa nici nu o pornesti deloc sau o poti duce pe platforma!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 @Alexaa: cunosc saua, o are un baiat de la noi din club. Pentru rider e foarte confortabila, insa pentru pasager, intr-adevar mai bine mergi pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexaa Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 (editat) S-o stapanesti sanatoasa!!! Dar am si eu o nedumerire....Daca motorul are ITP facut de ce iti mai bati capul cu tobele???Tu te duci la RAR doar pentru autentificare.Poti sa nici nu o pornesti deloc sau o poti duce pe platforma!!! Multumesc mult. Pai o sa incerc , dar in caz ca maraie ceva RAR-ul , m-am gandit sa am un plan de rezerva rapid, sa nu mai astept 2 saptamani pt alta programare @Alexaa: cunosc saua, o are un baiat de la noi din club. Pentru rider e foarte confortabila, insa pentru pasager, intr-adevar mai bine mergi pe jos Eh... e bine de stiut... ma gandeam ca o alta posibilitate este sa o modific , sa adaug burete , mai precis pernuta de silicon speciala pe toata saua (sau burete siliconic) Oricum ma gandeam sa vopsesc saua neagra sau sa ii schimb tapitarea cu una neagra Cat despre toba... inca ma mai gandesc dar in cel mai rau caz o sa aiba o "masca" integrala care sa arate ca toba originala iar conecarea la galerii, clar, trebuie refacuta sau "mascata". Mi-e greu sa renunt la sunet si la posibilitatea pe care o da silecer-ul desi vreau 2 tobe care sa arate precum originalul. Ceva ideii? Editat Iunie 10, 2015 de Alexaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 Nu stiu daca s-a mai discutat undeva (la search nu am gasit nimic) dar poate ma ajuta cineva..... Vreau sissy bar si vorbind cu colegii de munca mi-au dat ideea de a-l face singur.Bine,in final mai mult ca sigur ca tot la unul de magazin o sa ajung,dar parca ma "roade" ideea asta de a-l face singur sa vad ce iese. Scule am cam tot ce e posibil,iar Dedeman-ul e la o statie de mine,asa ca pentru materiale nu imi fac probleme. Problema apare la prinderile alea laterale,pentru ca nu le stiu exact dimensiunile.Ma gandeam daca are cineva vreun sissy bar dat jos ca sa pot trasa un sablon pe un carton si apoi sa le tai cele din material pe dimensiunile exacte. Asa ca daca e cineva din Bucuresti si poate sa ma ajute,ar fi super!Berea o aduc eu si daca iese bine poate vor si altii sa faca! p.s: restul dimensiunilor le am.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 george_eu25: astea sunt dimensiunile de sissy pebtru dragstar classic 650, sau de ce model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 (editat) Salut....Habar n-am daca sunt pentru clasic sau custom.Uite de aici le-am luat dimensiunile ,dar faza e ca pe unele siteuri (gen ebay sau alte siteuri de vanzari de piese ) acelasi sissy bar e si pentru 650 si pentru 1100 si la putine scrie daca e pentru custom sau clasic. http://www.aliexpress.com/item/Chrome-Solid-Steel-With-Detachable-Luggage-Rack-Passenger-Backrest-Sissy-Bar-With-For-Yamaha-V-Star/32353753246.html http://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-Sissy-Bar-Luggage-Rack-For-Drag-V-Star-650-1100-Classic-98-11/32258483940.html Probabil sunt facute mai largi pentru clasic si cand le pui pe custom vin un pic mai largi dar se strang pe aripa.... Pe mine astea ma intereseaza,iar ca diastanta de prindere si forma sunt la fel la ambele modele (din ce am vazut). Oricum ca sa fie exacta treaba o sa caut pe cineva cu asa ceva de pe un 650 custom. » Post actualizat in 11 Jun 2015 10:32Si ca sa imi fac de lucru zilele astea ma duc sa vad cat ar costa sa ii fac o "troaca" din asta pentru mutat! Oricum ceva de genul asta o fac repede..... » Post actualizat in 12 Jun 2015 07:58Chiar nu e nimeni pe-aici din bucuresti cu un sissy bar de 650 custom dat jos ca sa pot face si eu un sablon???Dureaza 10 minute.... Editat Iunie 11, 2015 de george_eu25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Salut, Propun sa facem si noi o adunare intr-o zi sa facem schimb de experienta. Sunt proaspat posesor de Dragstar si am o groaza de intrebari... Poate veniti Joia la ROND (Lia Manoliu - maior coravu), unde se strang "chopperistii" sa vorbim de ale noastre. Punctual, acum ma intereseaza daca pot sa pun niste tobe low pe ambele parti, ca sa pot pune niste coburi de fibra, ca la HD... Vreau sa mai stiu daca dragstarul asta de 650 e puturos din fabrica sau e al meu cu buba... Pentru cei care doresc piese custom va pot recomanda pe cineva ultra-meserias... si decent la costuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Mai toata lumea lucreaza in timpul saptamanii de-aia nu prea vine nimeni! Eu stau la iesire din Bucuresti spre Giurgiu si ma uit sambata si duminica cum trec multe grupuri de bikeri spre Giurgiu.....Sunt si grupuri cu vitezane si grupuri cu choppere.Sunt si cate 2-3 motoare,dar deseori vad si cate 10-15,asa ca se poate!Am vazut anul trecut un grup din asta de vreo 20-30 de scuteristi! Daca e cineva interesat hai sa facem o iesire din asta intr-o sambata si numai cu posesori de Dragstare.....Iesim undeva,mancam un mic,un gratar,bem o bere (fara alcool) si seara inapoi spre casa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StarClassic Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 (editat) Punctual, acum ma intereseaza daca pot sa pun niste tobe low pe ambele parti, ca sa pot pune niste coburi de fibra, ca la HD... Vreau sa mai stiu daca dragstarul asta de 650 e puturos din fabrica sau e al meu cu buba... Pentru cei care doresc piese custom va pot recomanda pe cineva ultra-meserias... si decent la costuri... pentru prima problema exista rezolvare, eu am esapamente mcj pe ambele parti si coburi de fibra. asa am luat motorul. pentru problema cu dragul de650 daca ti se pare puturos exista rezolvare: 1100 sa ai noroc de el. si fara evenimente!!! Editat Iunie 12, 2015 de StarClassic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 noi ne vedem in fiecare joi de la 18.00 pana pe la 20.00 si planificam weekendurile... Iesim cam in fiecare weekend... numai choppere... Mai dam joi seara cate o tura prin oras.. 15-20 de motoare si ne oprim pe la vreo terasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StarClassic Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 (editat) Punctual, acum ma intereseaza daca pot sa pun niste tobe low pe ambele parti, ca sa pot pune niste coburi de fibra, ca la HD... Vreau sa mai stiu daca dragstarul asta de 650 e puturos din fabrica sau e al meu cu buba... Pentru cei care doresc piese custom va pot recomanda pe cineva ultra-meserias... si decent la costuri... pentru problema cu dragul de650 daca ti se pare puturos exista rezolvare: 1100 pentru prima problema exista rezolvare, eu am esapamente mcj pe ambele parti si coburi de fibra. asa am luat motorul. sa ai noroc de el. si fara evenimente!!! unnamed.jpg Editat Iunie 12, 2015 de StarClassic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 arata foarte bine ce ai tu... FOARTE! merci! o sa ma interesez... Rezolvarea ta imi depaseste bugetul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StarClassic Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 cineva care a probat sau stie mai bine ce uleiuri ii plac dragstarului sa ma lamureasca daca repsol 4t 10w40 syntetic este potrivit pt dragstarul meu de 1100. am vazut pe aproape toata lumea ca se axeaza pe motul insa nu stiu multe despre repsol... mi se pare ca e clasa A2...deci nu e un ulei rau...dar ce ma intereseaza este daca o sa ii placa calutului meu. Multumesc » Post actualizat in 12 Jun 2015 13:22arata foarte bine ce ai tu... FOARTE! Multumesc!!! pe zi ce trece sunt tot mai incantat si imi dau seama ca a meritat fiecate banut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misu67 Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 ...hop si eu... Stima Skj! » Post actualizat in 12 Jun 2015 18:23 Ahoi,ca sa citez pe cineva caruia ii multumesc pentru sfaturi! De ieri am intrat si eu in randul Dragstaristilor! Ce sa zic??De-abia ma invat cu ea si vad ca ma ajuta!Am permisul din 2009 (pentru A,ca B-ul in mai de mult),dar nu am avut decat maxi-scutere.Am mai mers si cu motoare,in general naked,dar doar drumuri foarte scurte si nu in trafic (pe drumuri pustii sau de tara). La mine e mai greu cu schimbatul vitezelor.Inca nu imi dau seama in ce viteza sunt si ma ghidez mai mult dupa sunetul si turatia motorului. In rest motorul e foarte intretinut,iar vanzatorul de nota 20!Motorul a avut serviceul si toate lucrarile facute la baietii de la Zenklawa Garage (si tot acolo o sa fie si in continuare),iar ieri cand l-am luat am fost cu fostul proprietar la ei la garaj ca sa-i cunosc si sa imi spuna un pic istoricul. Motorul are 44.000km,e din 1997,iar fata de ce se vede in poze are tobele schimbate si rejetting facut (binenteles la Zenklawa).Furca fata abia a fost servisata,consumabilele schimbate,amortizor spate schimbat,cauciucurile bune spre foarte bune. Acum ce e foarte urgent e achizitionarea urmatoarelor: -sissy bar,pentru ca merg cu nevasta pe ea si am vazut si eu cat e de incomod fara unul,mai ales la accelelari bruste -parbriz -si a unui gps tracker. Sissy bar am gasit aici http://www.aliexpress.com/item/Backrest-Sissy-Bar-Set-W-Luggage-Rack-for-Yamaha-V-Star-Vstar-650-400-Custom-Free/922267759.html iar gps tracker aici http://www.aliexpress.com/item/2013-New-Arrival-CAR-GPS-Tracker-GT02A-real-address-reply-google-link-free-platform-Free-Shipping/1280619501.html Cam asta e....Asta e achizitia http://www.motocicli...82#entry3986028 Asfalt uscat si sa te bucuri de calaritul stelei! Daca mai vrei parbriz, eu vreau sa il dau jos pe al meu. Este un National Cicle de 61 pe 60. Are o fisura de 8 cm stopata de mine cu un spiral de 2mm.. Daca vrei sa il vezi da-mi un PM. Stim a » Post actualizat in 12 Jun 2015 18:24 cineva care a probat sau stie mai bine ce uleiuri ii plac dragstarului sa ma lamureasca daca repsol 4t 10w40 syntetic este potrivit pt dragstarul meu de 1100. am vazut pe aproape toata lumea ca se axeaza pe motul insa nu stiu multe despre repsol... mi se pare ca e clasa A2...deci nu e un ulei rau...dar ce ma intereseaza este daca o sa ii placa calutului meu. Multumesc » Post actualizat in 12 Jun 2015 13:22 Multumesc!!! pe zi ce trece sunt tot mai incantat si imi dau seama ca a meritat fiecate banut Avand racire pe aer, eu ti-as recomanda 20w50. Al meu merge frumos cu el. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexaa Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 (editat) arata foarte bine ce ai tu... FOARTE! merci! o sa ma interesez... Rezolvarea ta imi depaseste bugetul ) Buna, noi ne stim de la rond (tipa cu intruderul de 250cc, acum am ... ma rog vine pana luni ... dragstar ) Eu l-am luat ca am auzit ca e lenes, vezi ca la rond la voi venea un tip cu un Dragstar Custom negru , el spunea acelasi lucru ca parca ar simti nevoia de mai multa putere, dar dupa ce vine al meu , nu ma supar daca dai o tura cu el pana in poligon (ca oricum de la "fosta mea bicicleta" mi-e cam frica sa ma urc direct in trafic pe Dragstar) si poti vedea daca e la fel ca al tau sau nu Cat despre tobe ... daca le schimbi, te rog sa ma anunti, daca le dai la un pret pe care mi-l permit si decent le iau eu pe cele vechi, ma intereseaza cu tot cu galerii preferabil Editat Iunie 12, 2015 de Alexaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 (editat) Ahoi! Acum aproximativ 2-3 ani am incercat sa fac o intrunire pentru un schimb de experienta intre posesorii de Star-uri, a fost pe Transalpina la Obarsia Lotrului, superba locatia pacat ca in final am ajuns doar 4 oameni cu Staruri si o partea din gasca mea Ugly Bears Chopper Gang. A fost ploios, a fost racoros, a fost intuneric, a fost vodka si palina si bere, per final a fost rapid si nu a iesit nu stiu ce stralucit, dar am incercat sa starnesc ceva. Eu visez sa reusim sa ne unim si sa facem una mica in centru tarii pentru un weekend, cu o tura prin centru de 150-200 km. Spre exemplu ne intalnim Vineri la Brasov pe dupa masa sau seara si stam la un pahar de vorba, Sambata vizitam Sighisoara, Rasnov, Brasov, Sf.Ana, Transfagarsan, Transbucegi, ceva aproape de Brasov. Ulterior pe seara ne intoarcem si stam din nou la un gratar si un pahar de vorba la aceasi locatie din ziua anterioara si Duminica spargem gasca si cu o treaba facem si schimb de experienta. A-si putea sa incerc sa facem ceva la mine in zona, Vineri se prezinta lumea in zona la mine (Gheorgheni Harghita) Vineri socializam, Sambata facem o tura dupa preferinte: Praid, Sovata, Borsec, Cheile Bicazului, Lacu Rosu, Turul lacului Bicaz, Cetatea Tg.Neamt care e superba, Sambata seara iarasi socializam, iar duminica spargem gasca. Eu am respect pentru cei cu Vulcanuri si Intrudere, au facut treaba buna. Am prieteni in Ungaria care au largit bine Chapterul Star in Ungaria, am fost in vizita la ei, e frumos ceea ce fac ei. @Starclassic - iti recomand sa incerci 20W50 MINERAL de la BelRay pret bun si calitativ, e foarte bun pentru oras si mixt. Pentru plimbari doar Extraurban iti recomand tot BelRay dar 20W40 MINERAL Editat Iunie 12, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMP Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Salut, consider ca e o idee buna sa ne intalnim pe la mujlocul tarii. N-ar strica sa strigam catalogul sa vedem macar cati posesori de Dragstar suntem si din ce localitati,nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StarClassic Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 @IceLord la un ulei mineral 20w50 care ar fi intervalul de schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Iunie 13, 2015 Share Postat Iunie 13, 2015 Io ma bag la intalnire!Doar sa nu fiu de servici weekendul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 (editat) Daca e la Brasov, ma bag si eu. Eu deja sunt aici, deci pot organiza un loc de intalnire/cazare .... etc. Ziceti ce si cum. Si Harghita si Covasna e ok. Sa facem intalnire cu Staruri. Ahoi! Acum aproximativ 2-3 ani am incercat sa fac o intrunire pentru un schimb de experienta intre posesorii de Star-uri, a fost pe Transalpina la Obarsia Lotrului, superba locatia pacat ca in final am ajuns doar 4 oameni cu Staruri si o partea din gasca mea Ugly Bears Chopper Gang. A fost ploios, a fost racoros, a fost intuneric, a fost vodka si palina si bere, per final a fost rapid si nu a iesit nu stiu ce stralucit, dar am incercat sa starnesc ceva. Eu visez sa reusim sa ne unim si sa facem una mica in centru tarii pentru un weekend, cu o tura prin centru de 150-200 km. Spre exemplu ne intalnim Vineri la Brasov pe dupa masa sau seara si stam la un pahar de vorba, Sambata vizitam Sighisoara, Rasnov, Brasov, Sf.Ana, Transfagarsan, Transbucegi, ceva aproape de Brasov. Ulterior pe seara ne intoarcem si stam din nou la un gratar si un pahar de vorba la aceasi locatie din ziua anterioara si Duminica spargem gasca si cu o treaba facem si schimb de experienta. A-si putea sa incerc sa facem ceva la mine in zona, Vineri se prezinta lumea in zona la mine (Gheorgheni Harghita) Vineri socializam, Sambata facem o tura dupa preferinte: Praid, Sovata, Borsec, Cheile Bicazului, Lacu Rosu, Turul lacului Bicaz, Cetatea Tg.Neamt care e superba, Sambata seara iarasi socializam, iar duminica spargem gasca. Eu am respect pentru cei cu Vulcanuri si Intrudere, au facut treaba buna. Am prieteni in Ungaria care au largit bine Chapterul Star in Ungaria, am fost in vizita la ei, e frumos ceea ce fac ei. @Starclassic - iti recomand sa incerci 20W50 MINERAL de la BelRay pret bun si calitativ, e foarte bun pentru oras si mixt. Pentru plimbari doar Extraurban iti recomand tot BelRay dar 20W40 MINERAL » Post actualizat in 14 Jun 2015 19:03 Nu stiu daca s-a mai discutat undeva (la search nu am gasit nimic) dar poate ma ajuta cineva..... Vreau sissy bar si vorbind cu colegii de munca mi-au dat ideea de a-l face singur.Bine,in final mai mult ca sigur ca tot la unul de magazin o sa ajung,dar parca ma "roade" ideea asta de a-l face singur sa vad ce iese. Scule am cam tot ce e posibil,iar Dedeman-ul e la o statie de mine,asa ca pentru materiale nu imi fac probleme. Problema apare la prinderile alea laterale,pentru ca nu le stiu exact dimensiunile.Ma gandeam daca are cineva vreun sissy bar dat jos ca sa pot trasa un sablon pe un carton si apoi sa le tai cele din material pe dimensiunile exacte. Asa ca daca e cineva din Bucuresti si poate sa ma ajute,ar fi super!Berea o aduc eu si daca iese bine poate vor si altii sa faca! p.s: restul dimensiunilor le am.... Cum vrei sa faci sablonul ala? Eu as putea sa-ti trasez un contur pe o hartie si iti trimit prin posta. Editat Iunie 14, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.