Sari la conținut

Postări Recomandate

@IceLord

Merci, dar stai linistit, acelasi sfat l-am primit de la Zdriki, cel care imi face crash-bar-ul, asa ca e pe maini bune.... oricum...

Motivul principal pt care il pun pe motor e..... sa zicem ca am o problema cu cricul.... uit sa il pun :eek: ... sau se incurca in pantaloni... sau vb cu cineva ceva important si ma intorc si uit ca nu pot tine motorul din pozitia aia :crack: :-L din astea de fire distrata care face cate 10 lucruri de o data.... asa ca nu doresc sa schimb rezervorul mai des decat filtrul de aer.... de aici si forma speciala a crash-bar-ului

Cu placere!

Eu sper sa nu ai parte de cazaturi, sau daca o sa fie atunci sa fie doar de pe loc.

Chiar Vineri dupa masa o prietena de a mea a franat cu fata pe un drum foriester si a rasturnat motorul pe o parte, noroc ca nu avea viteza, maxim 20 km\h. Dar nu are crashbar, ii era tare de folos!!! Mare paguba nu a fost, doar a curs benzina din rezervor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma intereseaza aripi de dragstar classic 1100 sau de orice (sa se potriveasca pe dragstar 1100 din '99).

 

Astept oferte pe privat.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voua vi se apride becul la ulei pe caldurile astea?

 

am patit-o ieri, culmea, eram inafara orasului. am plecat spre 3 ape, si inainte de resita mi s-a aprins becul.. am parcat 20 de minute la lidl, la umbra. am plecat apoi si nu am mai avut probleme....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi s-a intamplat niciodata. La noi la munte e mai racoare totusi. Singura data cand temperatura a trecut de 100 C (105? 110? - nu stiu exact cat era) a fost pe un drum forestier unde am fost fortat sa merg incet si era caldura insuportabila. Am udat motorul - partea de jos - cu apa dintr-un bidon, si am mers mai departe cand a mai scazut temperatura. Am un dop montat in locul busonului de umplere ulei, care imi zice temperatura uleiului.

 

Voua vi se apride becul la ulei pe caldurile astea?

 

am patit-o ieri, culmea, eram inafara orasului. am plecat spre 3 ape, si inainte de resita mi s-a aprins becul.. am parcat 20 de minute la lidl, la umbra. am plecat apoi si nu am mai avut probleme....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Becul de ulei se aprinde când e uzat uleiul, e puțin, e mult și desigur când se supraîncălzește! Am pățit-o deja de multe ori mai ales in trafic urban (Cluj-Napoca) spre exemplu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

Sunt un proaspat posesor al unui star de 1100 clasic.

Vrea sa va spun inca de la bun inceput ca nu am deocamdata categoria A, am doar doua saptamani de cand fac scoala de soferi pt aceasta categorie.

Pe scurt lucrurile stau cam asa : dupa indelungi research-uri pe net am ajuns la concluzia ca am nevoie inca de la inceput de un motor nu prea mare dar nici prea mic. Lucrurile care m-au facut sa concluzionez de aceasta maniera au fost in principal legate de aspectul ca daca imi luam ceva mai mic respectiv 650 sau 800 la un moment dat as fi vrut ceva mai mare, asa ca am zis sa aleg ceva mai mare astfel perioada de timp cred ca va fi mai mare pana cand voi avea nevoie de altceva poate mai mare, sau poate cine stie, voi ramane cu ce am acum.

Dupa ce am analizat variantele am hotarat ca vrea ceva care sa arate a hardtail dar sa nu fie hardtail. Nu m-au atras deloc motoarele cu cele doua amortizoare pe laterale in partea din spate ( ex HD sportster, no offense ), asa ca in aceste conditii am ajuns la aceasta motocicleta.

Dupa ce am vazut cateva motoare, am gasit una abia adusa din Italia ( am citit inainte de a o lua despre motociletele aduse din Italia ) insa lucrurile au stat cam asa cu aceasta motocicleta omul care a venit cu ea din Italia a cumparat-o de la italian care a luat-o de noua in 2000. Romanul nu mi-a spus cu cat a luat-o, dar nici eu nu am intrebat si nici nu se ocupa cu vanzarea motocicletelor deoarece sta in acelasi judet cu mine si m-am interesat inainte, ci pur si simplu a gasit o ocazie si nu a ratat-o.

La prima vizualizare a motocicletei am fost impresionat deoarece era foarte curata, spre deosebire de ce vazusem eu inainte.

Am dat pe ea 4000 euro si va pot spune urmatoarele :

An fabricatie : 2000, Kilometri 110.000 ( da cititi bine o suta zece mii ), schimba foarte bine, nu are vibratii si nici zgomote la pornire, oprire, lichidul de frana este un galben deschis, filtrul de aer ca nou, fara ulei in el deloc, motorul curat fara scurgeri, de fapt nu am gasit scurgeri de nici un fel pe nicaieri in zona motorului, a cardanului sau a zonei de sub motor ( m-am uitat cu atentie si nici spalat recent nu era cand am vazut-o eu prima data ), plcute frana mai mult de jumatate iar discurile nu sunt uzate deloc.

Am fost incantat de ea si am decis sa o iau pe asta deoarece mai bine sa stiu ca iau una despre care eu cred ca are kilometri reali decat sa iau una in stare mai prosata decat asta si cu kilometrajul dat inapoi, sincer aceasta situatie nu ar fi contribuit cu nimic la linistea mea, in plus m-am gandit ca o medie de cca 8000 - 8500 km pe an reflecta realitatea si probabil va fi tot cam cat voi face si eu cu ea de acum incolo.

Cam asa arata deocamdata, spun asta deoarece am de gand sa-i aduc unele modificari si cred ca abia la primavara va fi gata, cand cred ca voi reveni cu fotografii.


» Post actualizat in 20 Jul 2015 17:29

Ce sfaturi pot primi in legatura cu uleiul de pus in ea avand in vedere ca are ceva kilometri parcursi si ce alte lucruri sunt de luat in considerare de acum incolo tinand cont de cele precizate in legatura cu kilometri facuti.

Mersi la toata lumea care a stat si a pierdut timpul cu ce am postat eu.

post-90837-0-91248400-1437412680_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

Sunt un proaspat posesor al unui star de 1100 clasic.

Vrea sa va spun inca de la bun inceput ca nu am deocamdata categoria A, am doar doua saptamani de cand fac scoala de soferi pt aceasta categorie.

Pe scurt lucrurile stau cam asa : dupa indelungi research-uri pe net am ajuns la concluzia ca am nevoie inca de la inceput de un motor nu prea mare dar nici prea mic. Lucrurile care m-au facut sa concluzionez de aceasta maniera au fost in principal legate de aspectul ca daca imi luam ceva mai mic respectiv 650 sau 800 la un moment dat as fi vrut ceva mai mare, asa ca am zis sa aleg ceva mai mare astfel perioada de timp cred ca va fi mai mare pana cand voi avea nevoie de altceva poate mai mare, sau poate cine stie, voi ramane cu ce am acum.

Dupa ce am analizat variantele am hotarat ca vrea ceva care sa arate a hardtail dar sa nu fie hardtail. Nu m-au atras deloc motoarele cu cele doua amortizoare pe laterale in partea din spate ( ex HD sportster, no offense ), asa ca in aceste conditii am ajuns la aceasta motocicleta.

Dupa ce am vazut cateva motoare, am gasit una abia adusa din Italia ( am citit inainte de a o lua despre motociletele aduse din Italia ) insa lucrurile au stat cam asa cu aceasta motocicleta omul care a venit cu ea din Italia a cumparat-o de la italian care a luat-o de noua in 2000. Romanul nu mi-a spus cu cat a luat-o, dar nici eu nu am intrebat si nici nu se ocupa cu vanzarea motocicletelor deoarece sta in acelasi judet cu mine si m-am interesat inainte, ci pur si simplu a gasit o ocazie si nu a ratat-o.

La prima vizualizare a motocicletei am fost impresionat deoarece era foarte curata, spre deosebire de ce vazusem eu inainte.

Am dat pe ea 4000 euro si va pot spune urmatoarele :

An fabricatie : 2000, Kilometri 110.000 ( da cititi bine o suta zece mii ), schimba foarte bine, nu are vibratii si nici zgomote la pornire, oprire, lichidul de frana este un galben deschis, filtrul de aer ca nou, fara ulei in el deloc, motorul curat fara scurgeri, de fapt nu am gasit scurgeri de nici un fel pe nicaieri in zona motorului, a cardanului sau a zonei de sub motor ( m-am uitat cu atentie si nici spalat recent nu era cand am vazut-o eu prima data ), plcute frana mai mult de jumatate iar discurile nu sunt uzate deloc.

Am fost incantat de ea si am decis sa o iau pe asta deoarece mai bine sa stiu ca iau una despre care eu cred ca are kilometri reali decat sa iau una in stare mai prosata decat asta si cu kilometrajul dat inapoi, sincer aceasta situatie nu ar fi contribuit cu nimic la linistea mea, in plus m-am gandit ca o medie de cca 8000 - 8500 km pe an reflecta realitatea si probabil va fi tot cam cat voi face si eu cu ea de acum incolo.

Cam asa arata deocamdata, spun asta deoarece am de gand sa-i aduc unele modificari si cred ca abia la primavara va fi gata, cand cred ca voi reveni cu fotografii.

 

Bine ai venit in randul Dragstaristilor. Modificari poti sa faci la moto toata iarna, acum sa iti iei carnetul si sa te plimbi cu ea cat mai mult. Dupa aceea o sa iti dai seama mai pe-ndelete ce vrei sa faci si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Becul de ulei se aprinde când e uzat uleiul, e puțin, e mult și desigur când se supraîncălzește! Am pățit-o deja de multe ori mai ales in trafic urban (Cluj-Napoca) spre exemplu!

 

Salutare, mersi pt raspuns. La fel si lui Aship. Mi s-a parut ciudat fenomenul pt ca eram inafara orasului, uleiul e nou, nivelul e bun... O fi ost de la caldura de afara :s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, mersi pt raspuns. La fel si lui Aship. Mi s-a parut ciudat fenomenul pt ca eram inafara orasului, uleiul e nou, nivelul e bun... O fi ost de la caldura de afara :s

Pai daca s-a stins dupa ce ai oprit motorul si la repornire nu s-a mai aprins e totul bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ma pregătesc pentru o excursie de o săptămână prin țară. Este prima dată când plec la un drum atât de lung și aș fi recunoscător să îmi spuneți cei ce ați mai fost, cam ce ar trebui să conțină bagajul. Mulțumiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai depinde unde dormi, ce ai de gand sa faci... daca mergi la munte ai nevoie de un rand de haine groase, daca mergi la mare hainele de pe tine si slip...

 

daca vrei sa dormi in cort, ai nevoie de cort, sac de dormit... azator de gaz, etc... depinde mult de bugetul tau. gandeste-te unde vei manca, ce buget ai. daca vei manca la restaurante, nu e problema, daca pleci cu mancarea dupa tine, ai nevoie de eperisabile... conserve, borcane, chestii de genu. preferatele mele sunt carnea la untura si ciocolata neagra. multe calorii si nu se strica...

 

deci da-ne mai multe detalii ca sa te putem ajuta mai bine. unde mergi, unde dormi, unde mananci. mergi singur sau cu pasager?

 

uite foto. am acolo cort, 2 saci de dormit, gratare, topor pt lemne, saltele de apa, haine groase, subtiri, si mancare pe 3 zile pt 2 persoane.


» Post actualizat in 21 Jul 2015 09:36

era un topic pe aici si cu ce ar trebui sa contina trusa de scule...


» Post actualizat in 21 Jul 2015 09:39

era un topic pe aici si cu ce ar trebui sa contina trusa de scule...

post-36191-0-83243600-1437470008_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mâncarea și dormitul un e problemă. Voi dormi la pensiuni și mâncare la restaurant. Ma refer la ce am nevoie în situații neprevăzute ce pot apărea. Traseu: arad-deva-sibiu-brasov-sf gheorghe-gheorgheni-bicaz-durau-vatra dornei-borsa-sighetul marmatiei-sapanta-satu mare-oradea-arad. Merg cu pasager. Dacă e cineva doritor să ne însoțească este binevenit!

» Post actualizat in 21 Jul 2015 10:25

Dacă cunoaste cineva starea drumurilor pe acest traseu îi sunt recunoscător.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca unul cel mănâncă'n chur, desfac vitezometru sa repar o hiba mica. In timp ce mi-ar fi stat bine pe drumurile patriei. Asa ca vin cu întrebarea pentru super cunoscători: la ce servește contactul magnetic din interiorul vitezometrului care inchide si deschide de patru ori la o rotație completa a cablului? 😱

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

@StarClassic daca nu dormi la cort nu se pune problema de cort, saci de dormit etc. in plus nu ai treaba din cate vad nici cu mancare.

Ce fel de costumatie folosesti pe moto?

In cazul asta ar trebui sa ai ceva haine de ploaie, eventual ceva haine mai groase (gen hanorac, bluze, sau costum termic ,,tricou si indispensabili" care se gasesc in mare la Louis).

O trusa de scule portabila e indicat (metrice) si eventual un spray pentru pana.

 

Cu privire la calatorii eu cred-ca sunt in masura sa iti dau ceva indicii, am fost cu dragstarul si prin Ungaria si prin Slovenia si prin Austria!

Arad - Deva e bun, Deva - Sibiu (pe autostrada e beton), Sibiu - Brasov e bun, Brasov - Sf.Gheorghe - Tusnad - Ciuc - Gheorgheni e foarte bun (pe aici iti recomand inainte de Tusnad sa intri la lacul Sf.Ana, e o intersectie si ai parca 17 km pana la lacul Sf.Ana care e in crater de vulcan, drumul e un pic rau pe acolo dar se merita sa il vizitezi e deosebit peisajul) Gheorgheni - Bicaz oras drumul e un pic rau dar treci pe langa Lacu Rosu si prin Cheile Bicazului, Bicaz oras - Durau drumul pe langa lacul Bicaz e praf pacat ca peisajul e de vis, Durau - Vatra Dornei sunt aproximativ 95-100km drumul e destul de rau (placi de beton si damburi si gropi) Vatra Dornei - Borsa ai doua variante (prin Bistrita, drumul e beton pe pasul Tihuta, de la Bistrita la Nasaud, Moisei si Borsa e din placi de beton si damburi) daca alegi Vatra Dornei prin pasul Prislop si Borsa e drum JALE. Borsa - Sighetul Marmatiei ai doua variante Valea Izei si Valea Viseului, pe Valea Izei e damburi si damburi care iti mananca nervi, pe Valea Viseului drumul e destul de bun si fain. Mai departe nu stiu de la Sighetul Marmatie inspre Satu Mare.

 

Eventual poti sa ma contactezi telefonic intre orele 14-23 in fiecare zi si iti ofer mai multe detalii la 0744475352

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Frumos. Din pacate de abia am venit din concediu asa ca e exclus sa mai plec acum o saptamina . Daca vrei sa facem in August 3 zile de TA+TF da un PM . De preferat in timpul sapt sa nu prindem aglomeratia din weekend .

» Post actualizat in 21 Jul 2015 14:01

Din păcate și eu stau prost cu zilele libere...dar cine știe...poate poate ne auzim

» Post actualizat in 21 Jul 2015 14:02

Ahoi!

 

@StarClassic daca nu dormi la cort nu se pune problema de cort, saci de dormit etc. in plus nu ai treaba din cate vad nici cu mancare.

Ce fel de costumatie folosesti pe moto?

In cazul asta ar trebui sa ai ceva haine de ploaie, eventual ceva haine mai groase (gen hanorac, bluze, sau costum termic ,,tricou si indispensabili" care se gasesc in mare la Louis).

O trusa de scule portabila e indicat (metrice) si eventual un spray pentru pana.

 

Cu privire la calatorii eu cred-ca sunt in masura sa iti dau ceva indicii, am fost cu dragstarul si prin Ungaria si prin Slovenia si prin Austria!

Arad - Deva e bun, Deva - Sibiu (pe autostrada e beton), Sibiu - Brasov e bun, Brasov - Sf.Gheorghe - Tusnad - Ciuc - Gheorgheni e foarte bun (pe aici iti recomand inainte de Tusnad sa intri la lacul Sf.Ana, e o intersectie si ai parca 17 km pana la lacul Sf.Ana care e in crater de vulcan, drumul e un pic rau pe acolo dar se merita sa il vizitezi e deosebit peisajul) Gheorgheni - Bicaz oras drumul e un pic rau dar treci pe langa Lacu Rosu si prin Cheile Bicazului, Bicaz oras - Durau drumul pe langa lacul Bicaz e praf pacat ca peisajul e de vis, Durau - Vatra Dornei sunt aproximativ 95-100km drumul e destul de rau (placi de beton si damburi si gropi) Vatra Dornei - Borsa ai doua variante (prin Bistrita, drumul e beton pe pasul Tihuta, de la Bistrita la Nasaud, Moisei si Borsa e din placi de beton si damburi) daca alegi Vatra Dornei prin pasul Prislop si Borsa e drum JALE. Borsa - Sighetul Marmatiei ai doua variante Valea Izei si Valea Viseului, pe Valea Izei e damburi si damburi care iti mananca nervi, pe Valea Viseului drumul e destul de bun si fain. Mai departe nu stiu de la Sighetul Marmatie inspre Satu Mare.

 

Eventual poti sa ma contactezi telefonic intre orele 14-23 in fiecare zi si iti ofer mai multe detalii la 0744475352

» Post actualizat in 21 Jul 2015 14:06

@IceLord mulțumesc pentru sfaturi. Sunt de un real folos. Purtăm echipament din piele neagră(o să mâncăm caldura) deci nu cred ca se pune problema să ne udam. Sprayul pt până ține și la cameră sau e doar pt tubelles? Merci încă o dată!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

@StarClassic daca nu dormi la cort nu se pune problema de cort, saci de dormit etc. in plus nu ai treaba din cate vad nici cu mancare.

Ce fel de costumatie folosesti pe moto?

In cazul asta ar trebui sa ai ceva haine de ploaie, eventual ceva haine mai groase (gen hanorac, bluze, sau costum termic ,,tricou si indispensabili" care se gasesc in mare la Louis).

O trusa de scule portabila e indicat (metrice) si eventual un spray pentru pana.

 

Cu privire la calatorii eu cred-ca sunt in masura sa iti dau ceva indicii, am fost cu dragstarul si prin Ungaria si prin Slovenia si prin Austria!

Arad - Deva e bun, Deva - Sibiu (pe autostrada e beton), Sibiu - Brasov e bun, Brasov - Sf.Gheorghe - Tusnad - Ciuc - Gheorgheni e foarte bun (pe aici iti recomand inainte de Tusnad sa intri la lacul Sf.Ana, e o intersectie si ai parca 17 km pana la lacul Sf.Ana care e in crater de vulcan, drumul e un pic rau pe acolo dar se merita sa il vizitezi e deosebit peisajul) Gheorgheni - Bicaz oras drumul e un pic rau dar treci pe langa Lacu Rosu si prin Cheile Bicazului, Bicaz oras - Durau drumul pe langa lacul Bicaz e praf pacat ca peisajul e de vis, Durau - Vatra Dornei sunt aproximativ 95-100km drumul e destul de rau (placi de beton si damburi si gropi) Vatra Dornei - Borsa ai doua variante (prin Bistrita, drumul e beton pe pasul Tihuta, de la Bistrita la Nasaud, Moisei si Borsa e din placi de beton si damburi) daca alegi Vatra Dornei prin pasul Prislop si Borsa e drum JALE. Borsa - Sighetul Marmatiei ai doua variante Valea Izei si Valea Viseului, pe Valea Izei e damburi si damburi care iti mananca nervi, pe Valea Viseului drumul e destul de bun si fain. Mai departe nu stiu de la Sighetul Marmatie inspre Satu Mare.

 

Eventual poti sa ma contactezi telefonic intre orele 14-23 in fiecare zi si iti ofer mai multe detalii la 0744475352

Sighetul Marmatiei-Baia Mare e acceptabil, Baia Mare- Satu Mare- Valea lui Mihai - Oradea e perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mâncarea și dormitul un e problemă. Voi dormi la pensiuni și mâncare la restaurant. Ma refer la ce am nevoie în situații neprevăzute ce pot apărea. Traseu: arad-deva-sibiu-brasov-sf gheorghe-gheorgheni-bicaz-durau-vatra dornei-borsa-sighetul marmatiei-sapanta-satu mare-oradea-arad. Merg cu pasager. Dacă e cineva doritor să ne însoțească este binevenit!

» Post actualizat in 21 Jul 2015 10:25

Dacă cunoaste cineva starea drumurilor pe acest traseu îi sunt recunoscător.

Sighetul marmatiei - satu mare, am fost cu masina si nu mai stiu exact, dar cred ca in mare e ok.(sa nu ratezi casa din Certeze)

Satu mare - Arad e foarte ok

 

Daca mergi la lacul sf Ana, vezi ca treci chiar pe langa Tinovul Mohos si merita sa il vizitezi.

Daca ajungi pe langa Vatra Dornei, merita sa urci pe Transrarau.

In Sighet recomand memorialul durerii.

In Sapanta este o biserica - Peri - foarte inalta din lemn(nu e in zona cimitirului vesel)

 

Daca nu vrei neaparat sa ajungi in Borsa, alege alt traseu prin zona.

Vatra Dornei-Bistrita-Dej-Baia Mare e foarte bun.

Baia Mare-Sighet, din nou nu mai tin minte exact, dar e frumos si cred ca destul de bun.

 

Zi cam care sunt punctele in care vrei sa ajungi.

Editat de abru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

» Post actualizat in 21 Jul 2015 14:06

@IceLord mulțumesc pentru sfaturi. Sunt de un real folos. Purtăm echipament din piele neagră(o să mâncăm caldura) deci nu cred ca se pune problema să ne udam. Sprayul pt până ține și la cameră sau e doar pt tubelles? Merci încă o dată!

 

Sprayul pt. pana este pt tubeless dupa cate stiu eu. Daca ai o camera pt. fata, aia se potriveste si in spate. Daca nu, ia-ti un kit de petice si tot ce iti mai trebuie pt schimbul unei roti... desi, eu le-am purtat cu mine multi km si inca nu a trebuit sa le folosesc. Camera nu o mai iau ...

 

Echipament de ploaie iti trebuie. Daca nu ai mai trecut prin ploaie, nu stii cum e. E ... frig. Dupa ce se uda echipamentul, caldura corpului se duce foarte rapid. Si da, echipamentul de piele se uda si el daca nu a fost impermeabilizat. Si nu e doar in-confortul termic. Va trebui sa mergi mai incet, tremuri, apar carcele, oboseala .... Chestii care intr-o masina nu s-ar intampla dar pe motor pot fi cauzatoare de accidente.

 

Bineinteles, daca va propuneti sa nu treceti prin ploaie ci va opriti la un popas pt perioada ploii, sau va cazati la primul hotel ... atunci e ok si fara.

 

Kitul de scule original Yamaha e destul de bun, daca nu ai altceva, ia-l pe ala. Ai cam tot ce iti trebuie. Intre timp o sa iti mai dai seama ce mai vrei sa schimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc tuturor pt sfaturi. De mare ajutor. Acuma, în caz de până (Doamne ferește) cum suspendez eu ditamai vaca să îi dau roata jos?

 

Hehe, ai nimerit punctul pe i .... :crack:

 

Nu am avut pana de foarte mult timp.

 

Dar, m-am gandit la cateva metode, cum as face daca s-ar intampla. Prima metoda o folosesc la garaj ca inca nu mi-am luat cric.

 

1. Iti trebuie vreo 6-8-10 caramizi si niste bucati de scandura. Inclini motorul in stanga, bagi caramizi si o scandura sub partea dreapta a cadrului. Dupa aceea inclini motorul in cealalta parte, (de fapt il ridici) si bagi acelasi nr. de caramizi + 1 si alta scandura in partea stanga. Si iara inclini stanga, bagi inca o caramida si muti scandura. Pana cand ajungi la inaltimea care iti trebuie. E mai bine sa ai un ajutor cand faci treaba asta. :D Scandura o folosesti doar ca sa nu zgarii cadrul. Deci daca ai niste caramizi pe langa locul unde ai pana, rezolvi asa. Sau cu lemne, sipci, scanduri ... ce gasesti.

 

2. Se poate inclina motocicleta intr-o parte sa stea pe cricul ei (sidestand). Adica o inclini in stanga si bagi o sipca mai groasa in dreapta (intre sol/asfalt si cadru) ca sa tina motorul suspendat. Ma gandesc ca poti sa faci miscarea asta langa o bordura, mai castigi vreo 15-20 cm.

 

In ambele cazuri probabil ca e mai usor sa dai jos aripa spate ca sa scoti roata mai usor. Mai ales daca ai varianta classic, cu aripa mai lunga.

 

Succese, si tin pumnii sa nu ai nevoie de sfaturile mele.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...