Sari la conținut

Postări Recomandate

ahoi priatelovi

sunt N"spe mii de topicuri deschise doar asa la prostie,caterinca,sau cine stie mai de ce... si multe multe exemple sunt daca te uiti

alea de ce nu se poate ascunde?

multumesc

Editat de lessy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahoi,ca sa citez pe cineva caruia ii multumesc pentru sfaturi! :)

De ieri am intrat si eu in randul Dragstaristilor!

Ce sa zic??De-abia ma invat cu ea si vad ca ma ajuta!Am permisul din 2009 (pentru A,ca B-ul in mai de mult),dar nu am avut decat maxi-scutere.Am mai mers si cu motoare,in general naked,dar doar drumuri foarte scurte si nu in trafic (pe drumuri pustii sau de tara).

La mine e mai greu cu schimbatul vitezelor.Inca nu imi dau seama in ce viteza sunt si ma ghidez mai mult dupa sunetul si turatia motorului.

In rest motorul e foarte intretinut,iar vanzatorul de nota 20!Motorul a avut serviceul si toate lucrarile facute la baietii de la Zenklawa Garage (si tot acolo o sa fie si in continuare),iar ieri cand l-am luat am fost cu fostul proprietar la ei la garaj ca sa-i cunosc si sa imi spuna un pic istoricul.

Motorul are 44.000km,e din 1997,iar fata de ce se vede in poze are tobele schimbate si rejetting facut (binenteles la Zenklawa).Furca fata abia a fost servisata,consumabilele schimbate,amortizor spate schimbat,cauciucurile bune spre foarte bune.

Acum ce e foarte urgent e achizitionarea urmatoarelor:

-sissy bar,pentru ca merg cu nevasta pe ea si am vazut si eu cat e de incomod fara unul,mai ales la accelelari bruste

-parbriz

-si a unui gps tracker.

Sissy bar am gasit aici

http://www.aliexpress.com/item/Backrest-Sissy-Bar-Set-W-Luggage-Rack-for-Yamaha-V-Star-Vstar-650-400-Custom-Free/922267759.html

iar gps tracker aici

http://www.aliexpress.com/item/2013-New-Arrival-CAR-GPS-Tracker-GT02A-real-address-reply-google-link-free-platform-Free-Shipping/1280619501.html

Cam asta e....Asta e achizitia http://www.motocicli...82#entry3986028

post-52095-0-12720800-1433746530_thumb.jpg

Editat de george_eu25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit! Cu siguranta o sa iti placa dragstarul.

 

Sissy bar am eu daca te intereseaza. Am si un parbriz.

 

 

 

 

Ahoi,ca sa citez pe cineva caruia ii multumesc pentru sfaturi! :)

De ieri am intrat si eu in randul Dragstaristilor!

Ce sa zic??De-abia ma invat cu ea si vad ca ma ajuta!Am permisul din 2009 (pentru A,ca B-ul in mai de mult),dar nu am avut decat maxi-scutere.Am mai mers si cu motoare,in general naked,dar doar drumuri foarte scurte si nu in trafic (pe drumuri pustii sau de tara).

La mine e mai greu cu schimbatul vitezelor.Inca nu imi dau seama in ce viteza sunt si ma ghidez mai mult dupa sunetul si turatia motorului.

In rest motorul e foarte intretinut,iar vanzatorul de nota 20!Motorul a avut serviceul si toate lucrarile facute la baietii de la Zenklawa Garage (si tot acolo o sa fie si in continuare),iar ieri cand l-am luat am fost cu fostul proprietar la ei la garaj ca sa-i cunosc si sa imi spuna un pic istoricul.

Motorul are 44.000km,e din 1997,iar fata de ce se vede in poze are tobele schimbate si rejetting facut (binenteles la Zenklawa).Furca fata abia a fost servisata,consumabilele schimbate,amortizor spate schimbat,cauciucurile bune spre foarte bune.

Acum ce e foarte urgent e achizitionarea urmatoarelor:

-sissy bar,pentru ca merg cu nevasta pe ea si am vazut si eu cat e de incomod fara unul,mai ales la accelelari bruste

-parbriz

-si a unui gps tracker.

Sissy bar am gasit aici

http://www.aliexpress.com/item/Backrest-Sissy-Bar-Set-W-Luggage-Rack-for-Yamaha-V-Star-Vstar-650-400-Custom-Free/922267759.html

iar gps tracker aici

http://www.aliexpress.com/item/2013-New-Arrival-CAR-GPS-Tracker-GT02A-real-address-reply-google-link-free-platform-Free-Shipping/1280619501.html

Cam asta e....Asta e achizitia http://www.motocicli...82#entry3986028

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma interesează parbrizul. Ptret si poza. Merci

 

 

@aship: ai PM

 

 

Ok. Revin cu poze si pret cat de curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti linistit sa postezi aici /index.php?/topic/717469-yamaha-dragstar/page-173 si nimeni nu are nimic cu dumneata @varanu

Sunt niste reguli si trebuie sa ne conformam.


» Post actualizat in 08 Jun 2015 17:59


Stai usor, IceLord, ca a intrat si omul sa ceara putin ajutor. Nu te impacienta asa...

Stau foarte linistit, ideea e ca sunt niste reguli pe acest forum si trebuie sa le respectam cat de cat.

Nu e mare lucru sa citim un pic acele reguli! - /index.php?/topic/21649-reguli-si-informatii-pt-nou-veniti/

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

@george_eu25 bun venit pintre posesorii de Star.

Sa o stapanesti sanatos si sa fi fericit pe ea mult timp de acum incolo altaturi de ea si impreuna cu nevasta.

 

Accesorii ai timp sa faci rost, incearca cu curaj sa o cunosti mai bine. Dupa aproximativ 2000-3000km ai sa o simti cu adevarat ce si cum ii merge bine, chiar si raportul de schimbare al vitezelor. Iti recomand sa fac cu ea drumuri mai lungi de 30-50 km, mai exact 150-200-300km cand ai timp, iar astfel ajungi sa o cunosti cu adevarat.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

@george_eu25 bun venit pintre posesorii de Star.

Sa o stapanesti sanatos si sa fi fericit pe ea mult timp de acum incolo altaturi de ea si impreuna cu nevasta.

 

Accesorii ai timp sa faci rost, incearca cu curaj sa o cunosti mai bine. Dupa aproximativ 2000-3000km ai sa o simti cu adevarat ce si cum ii merge bine, chiar si raportul de schimbare al vitezelor. Iti recomand sa fac cu ea drumuri mai lungi de 30-50 km, mai exact 150-200-300km cand ai timp, iar astfel ajungi sa o cunosti cu adevarat.

Mulțumesc maestre!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

Am 15.600 km cu Yamaha Dragstar XVS 650A Classic si ma gandeam daca se merita sa ii schimb bujiile sau nu. In cazul in care se merita schimbate imi puteti spune daca se merita sa pun iridium sau mai bine normale. Va rog sa imi spuneti daca in cazul inlocuirii bujiilor trebuie resincronizata carburatia. Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca are legatura pornirea cu carburatia! Cu cat pui bujii mai bune si pornirea e mai buna cu atat soliciti mai putin electromotorul!

Acum daca trebuie schimbate sau nu e alta treaba.....Daca iti porneste bine care e rostul schimbarii lor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

Am 15.600 km cu Yamaha Dragstar XVS 650A Classic si ma gandeam daca se merita sa ii schimb bujiile sau nu. In cazul in care se merita schimbate imi puteti spune daca se merita sa pun iridium sau mai bine normale. Va rog sa imi spuneti daca in cazul inlocuirii bujiilor trebuie resincronizata carburatia. Multumesc mult!

Ahoi!

In manualul motocicleti este stipulat cand se face un schimb de bujii, din cate imi aduc eu aminte se face o verificare din 6.000 in 6.000km si daca nu-s conforme se schimba, daca gresesc pot sa fiu corectat. (observatie, aici e vorba de manual pentru xvs 1100, la xvs 650 poate sa difere).

 

Bujiile pe iridiu au scanteia mult mai fixa si mai puternica, in timp ce cea normala scanteia oscileaza si nu e asa puternica, plus ca cea pe iridium tine mult mai multi km.

 

Daca motorul functioneaza bine si nu ai amestecul prea sarac sau prea bogat la carburator nu trebuie umblat, dar din bujii iti dai seama daca e bine carburatia sau nu.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu i-am pus bujii iridium si nu mai am treaba nici cu manualul nici cu nimic. Nici nu mai tin minte de ce am vrut eu sa schimb bujiile. Mi se pare ca le-am schimbat cand am luat motocicleta ca sa ma asigur eu ca sunt toate consumabilele noi si in buna stare. Nu mai stiu cat au costat, dar parca merita. De atunci n-am avut nicio problema, merg super. Cica bujiile astea iridium tin mult si bine. La mine s-a adeverit.

 

Din punctul meu de vedere merita bujii iridium.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vin cu contra ... ca de obicei. Pretul pt. iridium este mult mai mare fata de bujii normale, tine mai mult, dar nu se justifica. Ba dimpotriva, sunt sanse ca ele sa dauneze. Bujiile cu iridium nu au fost facute pt motocicletele noastre. Nu merita sa iti cheltui banii degeaba.

 

Si eu le-am schimbat doar de dragul schimbarii (cu bujii NGK normale, fara iridium), ca sa stiu ca-s noi dupa ce am cumparat motorul. Dar dupa aia nu am mai umblat la ele. Dupa cate stiu eu, sincronizarea nu depinde de bujii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In carte scrie ca se verifica si se curata la 10.000km si se inlocuiesc la 20.000km. Ma gandeam sa le inlocuiesc acum pentru ca in fiecare dimineata cand o pornesc, trebuie sa trag socul, o las cam 3 min si daca il imping la loc se opreste motorul.

S-ar putea sa nu fi fost puse din fabrica bujii iridium pe motoarele noastre pentru ca inca nu aparusera. Intrebarea mai exacta ar fi cati au pus iridium si cati au avut imbunatatiri in ceea ce priveste functionarea motorului si cati au avut probleme din cauza lor?

Apropo de amestecul prea sarac sau prea bogat la carburator, va rog sa imi explicati daca este normal ca in viteza a 5a la 80km/h, daca accelerez la maxim si brusc se tureaza motorul dar are un moment in care nu trage (5-7 secunde) si apoi trage normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca daca ar patina ambreiajul ar patina continuu, nu 5-7 sec si dupa gata ar trage. Ma gandesc si la uleiul folosit. Eu folosesc Belray 20w50 V-Twin semi synthetic. Voi ce ulei folositi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

Sunt si eu o proaspata posesoare de Dragstar xvs 650 custom (chiar este custom in adevaratul sens al cuvantului, poate mai mult decat mi-as dori) , momentan nu pun poze pt ca inca nu a ajuns motoreta acasa. Am luat-o destul de rezonabil ca pret dar aspectul vizual (mai ales al vopselei VIOLET :rusinica: :unsure: :eek: ) lasa de dorit momentan, toba este schimbata cu un MJK cu silencer reglabil la buton, se aude bestial dar ca aspect.... din nou trebuie lucrat, saua este una custom dintr-o bucata ... pe care mai mult ca sigur o voi da la shimb pe 1 buc sa rider si 1 buc sa pasager de clasic.... vedem dupa ce ii fac testul...

Probabil voi mai avea intrebari si nelamuriri pe masura ce incep sa o iau la puricat...

Singura mea problema actuala , daca nu trece autentificare la RAR din cauza tobei.... are cineva un set de tobe de imprumut, cat sa trec RAR-ul, in Bucuresti?

Editat de Alexaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Din fabrica nici un motor nu vine cu bujii de iridium, eu personal n-am folosit bujii pe iridium. Dar stiu ca sunt mai bune la aprindere si la porniri la rece, iar arderea are loc mult mai bine si in teorie reduce si consuml.

 

Daca in viteza a V-a iti face figuri s-ar putea sa fie cutia de viteza si mai putin ambreajul.

 

In manualul de XVS 1100 scrie clar ca la 6000 se verifica si daca nu-s ok se schimba.

 

Eu am folosit uleiuri 20W40 si 20W50 semisintetic candva si nu am fost foarte multumit de el, am trecut la ulei mineral 20W40 sau 20W50, Conteaza unde te dai cu motorul: urban, mix sau extraurban, in functie de asta se alege uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e ulei moto...ori ce ulei ai folosi nu are voie sa patineze ambreiajul. Așa începe sa patineze câteva secunde pana se uzează mai rău. Nu sunt mecanic...dar din cate stiu așa e.

imi permit sa intervin din experienta capatata pe un 250cc cu racire pe aer.... acelui motoras nu ii placea decat 20W50W mineral, orice alt ceva facea sa patineze ambreiajul (pierdere de putere subita dupa ce era prea incins) dupa ce se incingea in traficul Bucurestean.... , problema a disparut odata cu folosirea 20w50w

Editat de Alexaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...