Sari la conținut

Postări Recomandate

Pãi da,cã la tine,acolo,cred cã e deja strat de zãpadã...

Da la mine e strat de zapada si -20 de grade deja, cica asa au fost azi dimineata, iar eu cu gasca asta facem - post-25613-0-08538100-1354918989_thumb.jpg post-25613-0-52394700-1354919008_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da la mine e strat de zapada si -20 de grade deja, cica asa au fost azi dimineata, iar eu cu gasca asta facem - attachicon.gifWP_000001.jpg attachicon.gifWP_000003.jpg

 

 

Putin off topic ...

De cit e roata de spate?

Pare mai mare decat a mea(standard) !

 

Numai de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putin off topic ...

De cit e roata de spate?

Pare mai mare decat a mea(standard) !

 

Numai de bine!

Apoi 170, cat e normal. Am auzit ca incape si de 200. Aporopo de zapada Sambata noaptea ne-a dat zapada parca in ciuda - post-25613-0-85507300-1355251646_thumb.jpg Asta-i la mine la ora actuala. Da iarna sa fie iarna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Sissy Bar original Yamaha Dragstar 650 nou in cutie! L-am cumparat pentru un V-Star Custom, dar nu se potriveste.

 

Pretul de catalog este 380euro

 

PRETUL MEU: 200 EURO

 

 

Lucian, tu ai dat 380 de euro pe un Sissy Bar doar ca sa vezi ca nu se potriveste? ...................... Stii ca topicul Dragstar e facut ca sa ceri pareri ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ori fi cu inspiratie de la alta marca, dar ce-i a lor e al lor http://www.youtube.com/watch?v=6QRhBVrTD-c

Iar eu sunt foarte multumit de ceeace imi ofera jucaria mea!

 

Un Vstar 1100 modificat

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori fi cu inspiratie de la alta marca, dar ce-i a lor e al lor http://www.youtube.com/watch?v=6QRhBVrTD-c

Iar eu sunt foarte multumit de ceeace imi ofera jucaria mea!

 

Un Vstar 1100 modificat

 

 

Cei de la Blue Collar fac KIT-uri pt aproape orice cruiser. Sunt faine ce-i drept dar cam putine idei.

 

Cat despre marketingul celor de la STAR USA... da, ai dreptate. E singurul fel in care de poti duela cu cei de la Harley. Marketing mega agresiv. Nasol totusi ca modelele americane nu prea se gasesc la noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi, noi suntem prea mici chiar si la nivel European. Oricum eu sunt multumit de ceeace am sub fundulet, poate in viitor o sa incerc un HD Sporster de 1200cc dar cel putin pentru 3-5 ani raman la ceeace am si crede-ma cand iti zic ca imi sadisface orice nevoie jucaria pe care o am. In US Road Star-ul a facut ravagii si a luat o bucata destul de mare din visul american!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Multi Ani !

Radule,belea mare,calendarul ãla...!!!! De multi ani nu mi-am dorit un calendar...da' p-ãsta-l vreau !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

Dupa cum am spus in cateva posturi anterioare, doresc sa cumpar pana incepe sezonul un DragStar. Am gasit custom-ul asta de 1100 si consider ca este o oferta buna (la ~16.000 lei)

http://allegro.pl/show_item.php?item=2899662882

As vrea sa ma duc saptamana asta sa-l vad, si daca este chiar cum arata in poze, o sa il si cumpar. imi puteti spune care ar fi principalele lucruri pe care ar trebui sa le verific? incuzand si hartiile (mentioneza ca nu am achizitionat nici un vehicul pana acum deci nu am nici cea mai vaga idee)

Star-ul asta este din 2000, si are aproape 50.000 KM. Accesorii din cap pana in picioare, proprietarul este particular si vrea sa o schimbe cu Touring Class (motivul dat de el este ca pasagera nu sta prea confortabila la distante lungi)

Asigurarea/Verificarea sunt valabile pana pe la mijlocul 2013, si este specificat ca ambreajul a fost schimbat 'acum un an'. de asemenea cauciucurile au 'un sezon'

 

Mersi,

Costin.

Editat de RedRat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

Dupa cum am spus in cateva posturi anterioare, doresc sa cumpar pana incepe sezonul un DragStar. Am gasit custom-ul asta de 1100 si consider ca este o oferta buna (la ~16.000 lei)

http://allegro.pl/show_item.php?item=2899662882

As vrea sa ma duc saptamana asta sa-l vad, si daca este chiar cum arata in poze, o sa il si cumpar. imi puteti spune care ar fi principalele lucruri pe care ar trebui sa le verific? incuzand si hartiile (mentioneza ca nu am achizitionat nici un vehicul pana acum deci nu am nici cea mai vaga idee)

Star-ul asta este din 2000, si are aproape 50.000 KM. Accesorii din cap pana in picioare, proprietarul este particular si vrea sa o schimbe cu Touring Class (motivul dat de el este ca pasagera nu sta prea confortabila la distante lungi)

Asigurarea/Verificarea sunt valabile pana pe la mijlocul 2013, si este specificat ca ambreajul a fost schimbat 'acum un an'. de asemenea cauciucurile au 'un sezon'

 

Mersi,

Costin.

 

Eu m-as uita la urmatoarele:

aspect general

- cauciucul de pe scarite sa fie uzat rezonabil. Daca e prea uzat mi-as pune intrebarea daca nr. de kilometri sunt reali. In principiu e valabil si pentru mansoane, dar am vazut ca si-a pus mansoane de piele pe deasupra asa ca nu mai e un criteriu valabil.

- zgarieturi, vopsea sarita. Daca are inseamna ca a fost cazuta. Intrebi cum s-a intamplat si cat a fost de grav

- furca sa fie dreapta, cadrul sa fie curat. Daca au fost lovite si indreptate/sudate eu nu m-as atinge de o astfel de motocicleta.

- rugina. Cadrul sa fie curat, la fel si rezervorul (te uiti inauntrul lui)

- sa nu atarne nimic aiurea, sa ii mearga farul, stopul, semnalizatoarele si claxonul.

 

motor

- il rogi pe proprietar sa nu porneasca motocicleta pana nu vii tu. Ar trebui sa o porneasca la rece in fata ta. In mod normal ar trebui sa porneasca din prima. Daca se chinuie nu e in regula. Motocicleta mea porneste la prima cheie chiar si dupa ce a stat toata iarna nemiscata. Dupa ce ii pui contactul trebuie sa o lasi putin sa isi traga benzina (se aude un zgomot de la pompa de benzina - cand se opreste poti sa o pornesti). Pornirea se face cu socul complet tras. Se mai intampla sa nu aiba sufiecienta benzina in carburatoare si sa fie nevoie sa tragi putin de acceleratie. Oricum, trebuie sa porneasca usor. La inceput motorul se balbaie un pic, dar nu are voie sa se opreasca. Dupa 10-15 secunde se poate pune socul la jumatate si dupa inca vre-o 15 secunde ar trebui sa mearga la relanti fara soc. Daca nu porneste usor la rece eu n-as lua-o.

- daca n-a fost miscata din loc cateva ore sa te uiti cu atentie pe jos, pe sub motocicleta. Daca observi pete de ulei, benzina sau alte lichide e ceva neinregula. Daca a fost miscata din loc recent atunci e bine sa o lasi tu sa stea macar jumatate de ora si sa verifici daca nu curge ceva din ea.

- daca scoate fum albastrui pe tobe inseamna ca arde ulei, ceea ce nu e bine.

- daca se aude vre-un tacanit suspect

- sa raspunda bine la comenzi - acceleratie, frana, sa intre usor in viteze. Cutia de viteze ar trebui testata pana in treapta a 5a ca sa nu ai pe urma vre-o surpriza

- cauciucurile, cu cat mai noi si mai netocite cu atat mai bine. Ar trebui sa te uiti la anul de fabricatie - daca au mai mult de 5 ani vor trebui schimbate chiar daca nu sunt tocite.

 

acte

- actul de proprietate al motocicletei (factura daca a fost cumparata din magazin sau un contract de vanzare cumparare de la fostul proprietar)

- carte de identitate si talon. Sa verifici daca seria care e trecuta in cartea de identitate corespunde cu seria de pe cadrul motocicletei.

- certificat vamal daca a fost adusa din afara UE

- carte de service. In Romania nu prea exista asa ceva. Eu de exemplu, mi-am intretinut motocicleta destul de bine, dar nu am trecut operatiunile in cartea de service pentru ca multe lucruri le-am facut chiar eu, iar cand am fost la mecanic nu mi-a dat prin cap sa iau si carticica cu mine. Totusi, in alte tari exista obiceiul sa se treaca tot in cartea de service. Deci, daca are e un plus.

- trebuie sa faci si tu un contract de vanzare cumparare, iar acesta va fi actul tau de proprietate

- mai trebuie un certificat de radiere, asta daca era inscrisa in circulatie. Aici nu ma pricep prea bine, dar cred ca exista un alt topic pe forum unde sunt mai multe explicatii.

- cand o inmatriculezi in Romania o sa ai nevoie sa dovedesti cum a intrat motocicleta in Romania (placuta ei de inmatriculare daca a fost adusa pe roti, factura de la firma de curierat care a adus-o sau numarul de inmatriculare a vehiculului cu care a fost adusa daca ai adus-o tu cu duba/remorca ta)

- s-ar putea sa mai fie ceva legat de TVA daca o cumperi de la firma. In cazul asta ar trebui sa ti-o vanda fara TVA si sa platesti TVAul in Romania.

 

Mai mult de atat nu ma pricep sa spun.

Dupa ce o cumperi sa postezi si tu cateva poze proaspete sa ti-o admiram :)

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Redrat, nu pot intra pe linkul tau dar as avea grija si la pret. La banii astia un 1100 custom poate ca are ceva ascuns. Poate ca nu... Dstar ti+a spus cam toate ce trebuie verificate la prima vedere. Multa bafta!

 

Cer si eu un sfat - vreau sa imi vopsesc aripile si rezervorul negru mat. Marea intrebare este daca pot vopsi si tobele tot asa, negru mat. Daca da, ce vopsea trebuie folosita?

 

Multam fain de sfaturi si hai primavara hai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off... am sunat acum 30 minute si mi-a spus proprietarul ca are 'alta oferta' ce consta in schimb + diferenca cu un Touring BMW :(

Nu este sigur ca o mai pot lua... in fine, mersi mult de sfaturi Dstar, daca nu le voi putea aplica la Starul asta, poate la urmatoarea oferta.

Voi mai reveni cu un telefon intr-o saptamana sa intreb de situatie.

 

Despre inmatriculare nu o voi trece pe Romania, cel putin nu inca, atata timp cat stau cu acte in regula in Polonia, nu are rost.

 

Sa vedem ce va fi, chiar speram sa pun mana pe motorul asta.

Editat de RedRat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Redrat nu fii trist, ofertele apar tot timpul trebuie doar sa fii pe faza. Acuma mai ales cand toate stau la iernat, pana spre primavara sigur se inteteste concurenta si mai apar oferte, dar e si posibil sa creasca usor preturile.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RedRat,

 

si eu am cumparat un STAR de pe acel site polonez.

 

 

Din experienta mea:

ai grija ca polonezii aduc foarte multe motociclete accidentate, din USA si EU, le repara si apoi revand (sunt recunoscuti pt acest lucru). Cei mai multi care aduc asemenea motociclete, de pe acel site, nici nu neaga acest lucru. Doar le arati motocicleta accidentata, pe care o vrei, iar ei ti-o aduc.

 

La cele spune de DStar, as mai adauga faptul ca, foarte important este daca are vopseaua originala. Daca da, este destul de usor sa vezi urme de lovituri, insa daca a fost vopsita, trebuie sa-ti pui inca un semn de intrebare.

 

De asemenea, daca motocicleta este din USA adusa, poti sa verifici VIN-ul pe anumite site-uri de profil, iar acolo poti vedea istoria acelei motociclete, pe timpul cat a fost in USA (salvage cerfiticat inseamna "paguba totala" sau valoarea reparatiei depaseste un anumit procent din valoarea motocicletei).

 

Bafta

Marcel

Editat de marcelm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat mobra .... D-starul de 1100. Fac niscaiva poze si revin cu el. :bounce:



Ori fi cu inspiratie de la alta marca, dar ce-i a lor e al lor http://www.youtube.com/watch?v=6QRhBVrTD-c

Iar eu sunt foarte multumit de ceeace imi ofera jucaria mea!

 

Un Vstar 1100 modificat

 

Faina modificarea ... al meu e negru cu crom la greu ... incep sa ma gandesc ce si cum modific.

Niscaiva alb pe rezervor si aripa spate trebuie ... incep sa ma gandesc la idei.

 

Rezervorul acela e grozav pictat ... saua o modific la Darian ... Ice, ai cumva o sa veche de DStar??? ce am eu e pacat sa o stric ... e custom Highway Hawk.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat mobra .... D-starul de 1100. Fac niscaiva poze si revin cu el. :bounce:Faina modificarea ... al meu e negru cu crom la greu ... incep sa ma gandesc ce si cum modific.

Niscaiva alb pe rezervor si aripa spate trebuie ... incep sa ma gandesc la idei.

 

Rezervorul acela e grozav pictat ... saua o modific la Darian ... Ice, ai cumva o sa veche de DStar??? ce am eu e pacat sa o stric ... e custom Highway Hawk.

Ahoi!

Da arata bine jucaria din video, sunt curios cum arata a ta. Chiar te rugam sa revii cu poze ca ne-ai facut curiosi tare de tot! Nu am sea veche, am modificat-o pe cea originala si cea de pasager am vandut-o.

Eu pot sa ma laud ca pe sf.anului trecut am luat anvelopa fata noua, 2 aripi de la un vulcan de 1500cc (multumesc lui @Phenix27 si prietenului nostru Dragos de la Cluj), urmeaza sa-mi vina un set de semnalizari metalice cromate cu led. Iar mai spre primavara primul lucru pe care vreau sa-l fac e sa-mi pun apehangerul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat ai dat pe anvelopa lordule?

360 sau 380 nu mai stiu exact, am luat-o de pe www.anvelopemoto.eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...