Sari la conținut

Postări Recomandate

Mi se pare "grasa" si... vulgara. E epitoma design-ului japonez invechit. Yamaha au trecut mai departe cu R1. Honda au scos si ei un RC213V-S curat, fara inflorituri. Asta parca e desenata de un pusti de 12 ani care s-a uitat prea mult la transformers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 341
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cum, fără aripioare ???

Mi se pare "grasa" si... vulgara. E epitoma design-ului japonez invechit. Yamaha au trecut mai departe cu R1. Honda au scos si ei un RC213V-S curat, fara inflorituri. Asta parca e desenata de un pusti de 12 ani care s-a uitat prea mult la transformers.

Imi pare rau ca te contrazic, dar designul e din alta poveste. Ceva cu "where no man has been before"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce nu-mi place...

faru- care cred ca e de forma...

oglinzile- desi cred ca au ceva cu aerodinamica si ele...

toba- prea mult volum, trebuiau sa o adune un pic ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum, fără aripioare ???Imi pare rau ca te contrazic, dar designul e din alta poveste. Ceva cu "where no man has been before"

 

"Diferit" si "agresiv" nu sunt sinonime cu "placut". Nu are pic de finete si eleganta. Daca ar fi masina, ar arata cam asa:

 

17wywwvbg1jecjpg.jpg

 

ce nu-mi place...

faru- care cred ca e de forma...

oglinzile- desi cred ca au ceva cu aerodinamica si ele...

toba- prea mult volum, trebuiau sa o adune un pic ...

 

Cam astea sunt vulgaritatile, da.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki a dezvaluit noul Ninja H2 la EICMA!

Greutatea totala este de 238 kg iar puterea dezvoltata este de 210 CP, rezultand un raport de 0.88 CP/KG.

Cuplul este de 134 NM.

H2 vine cu un sasiu din otel redefinit, prezent si pe H2R.

Oglinzile au fost create pentru o aerodinamica marita in timp ce priza fata transmite aerul la roata fata.

Electronica este formata din sistemul de control al tractiunii (mai multe niveluri) inclusiv modul de pista, launch control pentru o mai buna accelerare si ABS.

De asemenea vine cu quick-shifter si un amortizor de ghidon electronic Ohlins.

Suspensia este KYB fata-spate si este complet ajustabila.

Sistemul de franare este asigurat de catre cei de la Brembo, discuri de 330 mm fata cu etrieri monobloc si cu un disc de 250 mm spate.

Kawasaki spune ca pozitia de condus este mai putin agresiva fata de o motocicleta supersport iar saua a fost creata pentru a te bucura "acceleratia intensa si puterea dezvoltata de motorul supraalimentat"!

ENGINE

ZX1000NFF

 

Type

Displacement

Bore and Stroke

Compression ratio

Valve system

Fuel system

Intake system

Ignition

Starting

Lubrication

 

 

Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four

998 cm3

76.0 x 55.0 mm

8.5:1

DOHC, 16 valves

Fuel injection: φ50 mm x 4 with dual injection

Kawasaki Supercharger

Digital

Electric

Forced lubrication, wet sump with oil cooler

DRIVETRAIN

 

 

Transmission

Final drive

Primary reduction ratio

Gear ratios: 1st

2nd

3rd

4th

5th

6th

Final reduction ratio

Clutch

 

 

6-speed, return, dog-ring

Chain

1.551 (76/49)

3.188 (51/16)

2.526 (48/19)

2.045 (45/22)

1.727 (38/22)

1.524 (32/21)

1.348 (31/23)

2.444 (44/18)

Wet multi-disc, manual

 

FRAME

 

 

Type

Wheel travel: front

rear

Tyre: front

rear

Caster (rake)

Trail

Steering angle (left/right)

 

 

Trellis, high-tensile steel, with Swingarm Mounting Plate

120 mm

135 mm

120/70ZR17M/C (58W)

200/55ZR17M/C (78W)

24.5o

103 mm

27o / 27

SUSPENSION

ZX1000NFF

 

Front: Type

 

 

Rear: Type

 

 

 

φ43 mm inverted fork with rebound and compression damping, spring preload adjustability and top-out springs

 

New Uni-Trak with gas-charged shock, piggyback reservoir,
dual-range (high/low-speed) compression damping, rebound damping and preload adjustability, and top-out spring

 

BRAKES

 

 

Front: Type

Caliper

Rear: Type

Caliper

 

 

Dual semi-floating φ330 mm discs

Dual radial-mount, opposed 4-piston

Single φ250 mm disc

Opposed 2-piston

 

DIMENSIONS

 

 

Overall length

Overall width

Overall height

Wheelbase

Ground clearance

Seat height

Curb mass

Fuel capacity

 

 

2,085 mm

770 mm

1,125 mm

1,455 mm

130 mm

825 mm

238 kg

17 litres

 

PERFORMANCE

 

 

Maximum power

 

Maximum power with Ram Air

 

Maximum torque

 

 

147.2 kW {200 PS} / 11,000 min-1

 

154.5 kW {210 PS} / 11,000 min-1

 

133.5 Nm {13.6 kgm} / 10,500 min-1

 

 

 

Sursa: http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/eicma:_kawasaki_ninja_h2.html

Editat de MOTOFLASH.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, Panigalele S 1299 pare cel mai suparat model SBK nou de anul asta, peste R1 si S1000RR

CP/KG cel mai bun, putere, cuplu, suspensie Ohlins electronica, frane, TC, quickshifter pe downshift, Cornering-ABS, nu in cele din urma: Design.


Poate apar specificatiile pentru RCV213V-S...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot turbo ala si nu au scos un cuplu mai serios... Panigale 1299 are 145nm si nea caisa asta verde turbata doar 133.5mn.

Nu e turbo!

Daca era turbo atunci scotea 200 Nm!

E motor de 1000 nu de 1300!

Stai sa vezi peste doi ani cand Ducati continua trendul si va scoate 1699 Panigale S cu motor de 1700cc si 280 de Nm cuplu!

Editat de Sergiu 28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Hai ca ai baut mai mult decat trebuie..ia studiaza mai bine domnule fan Kawasaki daca H2 este superchraged !

 

are dreptate, e un compresor mecanic, nu turbocompresor... :) avantajele ambelor sisteme reduse cat se poate de mult: compresorul nu are "lag" sau intarziere, cum vrei tu, dar foloseste mai multa putere de la motor si "porneste" de la orice turatie a motorului, turbocompresorul are "lag" pentru ca e antrenat de gazele de evacuare si are nevoie de timp sa ajunga la turatie, deci "pleaca" mai tarziu in plaja de turatii. in schimb foloseste mai putina putere de la motor. compresorul "pierde" in ture mari, turbocompresorul "castiga" in ture mari. exista si sisteme hibrid, cu compresor si turbocompresor. dar ar cantari destul de mult pe o motocicleta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are dreptate, e un compresor mecanic, nu turbocompresor... :) avantajele ambelor sisteme reduse cat se poate de mult: compresorul nu are "lag" sau intarziere, cum vrei tu, dar foloseste mai multa putere de la motor si "porneste" de la orice turatie a motorului, turbocompresorul are "lag" pentru ca e antrenat de gazele de evacuare si are nevoie de timp sa ajunga la turatie, deci "pleaca" mai tarziu in plaja de turatii. in schimb foloseste mai putina putere de la motor. compresorul "pierde" in ture mari, turbocompresorul "castiga" in ture mari. exista si sisteme hibrid, cu compresor si turbocompresor. dar ar cantari destul de mult pe o motocicleta.

 

Tu esti femeie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are dreptate, e un compresor mecanic, nu turbocompresor...

 

Turbocharger sau supercharger, ambele te ajuta mult la cuplu. 130Nm e un cuplu mare pentru un 4 in linie de 1000cc in absolut, dar un cuplu destul de mic pentru un motor 4 in linie de 1000cc cu compresor.

 

Tu esti femeie ?

 

Conteaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

 

Turbocharger sau supercharger, ambele te ajuta mult la cuplu. 130Nm e un cuplu mare pentru un 4 in linie de 1000cc in absolut, dar un cuplu destul de mic pentru un motor 4 in linie de 1000cc cu compresor.

 

 

 

 

corect, ambele ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Ambele ajuta..ma mir cum de nu a stiut ca este superchrarged marele fan Kawa, atotstiutorul Sergiu :rusinica:

 

pai a spus ca nu e turbo. poate s-a referit ca e supercharged. :)

Editat de r_amonna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Turbocharger sau supercharger, ambele te ajuta mult la cuplu. 130Nm e un cuplu mare pentru un 4 in linie de 1000cc in absolut, dar un cuplu destul de mic pentru un motor 4 in linie de 1000cc cu compresor.

 

Poate nu pare mult 130 Nm pt un motor supraalimentat, dar poate ai cuplu aproape maxim pe plaja larga de turatii. Daca ai peste 100 Nm de la 5000 RPM, nu o sa ti se mai para putin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...