PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Mi se pare "grasa" si... vulgara. E epitoma design-ului japonez invechit. Yamaha au trecut mai departe cu R1. Honda au scos si ei un RC213V-S curat, fara inflorituri. Asta parca e desenata de un pusti de 12 ani care s-a uitat prea mult la transformers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cum, fără aripioare ??? Mi se pare "grasa" si... vulgara. E epitoma design-ului japonez invechit. Yamaha au trecut mai departe cu R1. Honda au scos si ei un RC213V-S curat, fara inflorituri. Asta parca e desenata de un pusti de 12 ani care s-a uitat prea mult la transformers.Imi pare rau ca te contrazic, dar designul e din alta poveste. Ceva cu "where no man has been before" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 ce nu-mi place... faru- care cred ca e de forma... oglinzile- desi cred ca au ceva cu aerodinamica si ele... toba- prea mult volum, trebuiau sa o adune un pic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cum, fără aripioare ???Imi pare rau ca te contrazic, dar designul e din alta poveste. Ceva cu "where no man has been before" "Diferit" si "agresiv" nu sunt sinonime cu "placut". Nu are pic de finete si eleganta. Daca ar fi masina, ar arata cam asa: ce nu-mi place... faru- care cred ca e de forma... oglinzile- desi cred ca au ceva cu aerodinamica si ele... toba- prea mult volum, trebuiau sa o adune un pic ... Cam astea sunt vulgaritatile, da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOFLASH.ro Postat Noiembrie 4, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2014 Mult asteptatul H2 a fost dezvaluit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Specificatii H2, pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOFLASH.ro Postat Noiembrie 4, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Kawasaki a dezvaluit noul Ninja H2 la EICMA! Greutatea totala este de 238 kg iar puterea dezvoltata este de 210 CP, rezultand un raport de 0.88 CP/KG. Cuplul este de 134 NM. H2 vine cu un sasiu din otel redefinit, prezent si pe H2R. Oglinzile au fost create pentru o aerodinamica marita in timp ce priza fata transmite aerul la roata fata. Electronica este formata din sistemul de control al tractiunii (mai multe niveluri) inclusiv modul de pista, launch control pentru o mai buna accelerare si ABS. De asemenea vine cu quick-shifter si un amortizor de ghidon electronic Ohlins. Suspensia este KYB fata-spate si este complet ajustabila. Sistemul de franare este asigurat de catre cei de la Brembo, discuri de 330 mm fata cu etrieri monobloc si cu un disc de 250 mm spate. Kawasaki spune ca pozitia de condus este mai putin agresiva fata de o motocicleta supersport iar saua a fost creata pentru a te bucura "acceleratia intensa si puterea dezvoltata de motorul supraalimentat"! ENGINE ZX1000NFF Type Displacement Bore and Stroke Compression ratio Valve system Fuel system Intake system Ignition Starting Lubrication Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four 998 cm3 76.0 x 55.0 mm 8.5:1 DOHC, 16 valves Fuel injection: φ50 mm x 4 with dual injection Kawasaki Supercharger Digital Electric Forced lubrication, wet sump with oil cooler DRIVETRAIN Transmission Final drive Primary reduction ratio Gear ratios: 1st 2nd 3rd 4th 5th 6th Final reduction ratio Clutch 6-speed, return, dog-ring Chain 1.551 (76/49) 3.188 (51/16) 2.526 (48/19) 2.045 (45/22) 1.727 (38/22) 1.524 (32/21) 1.348 (31/23) 2.444 (44/18) Wet multi-disc, manual FRAME Type Wheel travel: front rear Tyre: front rear Caster (rake) Trail Steering angle (left/right) Trellis, high-tensile steel, with Swingarm Mounting Plate 120 mm 135 mm 120/70ZR17M/C (58W) 200/55ZR17M/C (78W) 24.5o 103 mm 27o / 27 SUSPENSION ZX1000NFF Front: Type Rear: Type φ43 mm inverted fork with rebound and compression damping, spring preload adjustability and top-out springs New Uni-Trak with gas-charged shock, piggyback reservoir, dual-range (high/low-speed) compression damping, rebound damping and preload adjustability, and top-out spring BRAKES Front: Type Caliper Rear: Type Caliper Dual semi-floating φ330 mm discs Dual radial-mount, opposed 4-piston Single φ250 mm disc Opposed 2-piston DIMENSIONS Overall length Overall width Overall height Wheelbase Ground clearance Seat height Curb mass Fuel capacity 2,085 mm 770 mm 1,125 mm 1,455 mm 130 mm 825 mm 238 kg 17 litres PERFORMANCE Maximum power Maximum power with Ram Air Maximum torque 147.2 kW {200 PS} / 11,000 min-1 154.5 kW {210 PS} / 11,000 min-1 133.5 Nm {13.6 kgm} / 10,500 min-1 Sursa: http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/eicma:_kawasaki_ninja_h2.html Editat Noiembrie 4, 2014 de MOTOFLASH.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 De acord cu pzkpfw. E butucanoasa, o mie de dungi, linii si colturi, de nici nu mai stii care e fata si care e spatele E mare, masiva, grea (240 de kile in viu), iar toba e cat jumatate din motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 25,000 de dolari in America, deci 25,000Euro la noi: http://www.kawasaki.com/Products/2015-Ninja-H2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cu tot turbo ala si nu au scos un cuplu mai serios... Panigale 1299 are 145nm si nea caisa asta verde turbata doar 133.5mn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Mda, Panigalele S 1299 pare cel mai suparat model SBK nou de anul asta, peste R1 si S1000RR CP/KG cel mai bun, putere, cuplu, suspensie Ohlins electronica, frane, TC, quickshifter pe downshift, Cornering-ABS, nu in cele din urma: Design. Poate apar specificatiile pentru RCV213V-S... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyc29 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Jay Leno asta are pe mana cam tot ce e mai top indiferent ca are 2 sau 4 roti...si chiar mai multe! Tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Cu tot turbo ala si nu au scos un cuplu mai serios... Panigale 1299 are 145nm si nea caisa asta verde turbata doar 133.5mn. Nu e turbo! Daca era turbo atunci scotea 200 Nm! E motor de 1000 nu de 1300! Stai sa vezi peste doi ani cand Ducati continua trendul si va scoate 1699 Panigale S cu motor de 1700cc si 280 de Nm cuplu! Editat Noiembrie 4, 2014 de Sergiu 28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Hai ca ai baut mai mult decat trebuie..ia studiaza mai bine domnule fan Kawasaki daca H2 este superchraged ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Hai ca ai baut mai mult decat trebuie..ia studiaza mai bine domnule fan Kawasaki daca H2 este superchraged ! are dreptate, e un compresor mecanic, nu turbocompresor... avantajele ambelor sisteme reduse cat se poate de mult: compresorul nu are "lag" sau intarziere, cum vrei tu, dar foloseste mai multa putere de la motor si "porneste" de la orice turatie a motorului, turbocompresorul are "lag" pentru ca e antrenat de gazele de evacuare si are nevoie de timp sa ajunga la turatie, deci "pleaca" mai tarziu in plaja de turatii. in schimb foloseste mai putina putere de la motor. compresorul "pierde" in ture mari, turbocompresorul "castiga" in ture mari. exista si sisteme hibrid, cu compresor si turbocompresor. dar ar cantari destul de mult pe o motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOFLASH.ro Postat Noiembrie 5, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2014 Prezentare H2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 are dreptate, e un compresor mecanic, nu turbocompresor... avantajele ambelor sisteme reduse cat se poate de mult: compresorul nu are "lag" sau intarziere, cum vrei tu, dar foloseste mai multa putere de la motor si "porneste" de la orice turatie a motorului, turbocompresorul are "lag" pentru ca e antrenat de gazele de evacuare si are nevoie de timp sa ajunga la turatie, deci "pleaca" mai tarziu in plaja de turatii. in schimb foloseste mai putina putere de la motor. compresorul "pierde" in ture mari, turbocompresorul "castiga" in ture mari. exista si sisteme hibrid, cu compresor si turbocompresor. dar ar cantari destul de mult pe o motocicleta. Tu esti femeie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 are dreptate, e un compresor mecanic, nu turbocompresor... Turbocharger sau supercharger, ambele te ajuta mult la cuplu. 130Nm e un cuplu mare pentru un 4 in linie de 1000cc in absolut, dar un cuplu destul de mic pentru un motor 4 in linie de 1000cc cu compresor. Tu esti femeie ? Conteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Turbocharger sau supercharger, ambele te ajuta mult la cuplu. 130Nm e un cuplu mare pentru un 4 in linie de 1000cc in absolut, dar un cuplu destul de mic pentru un motor 4 in linie de 1000cc cu compresor. corect, ambele ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Ambele ajuta..ma mir cum de nu a stiut ca este superchrarged marele fan Kawa, atotstiutorul Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 (editat) Ambele ajuta..ma mir cum de nu a stiut ca este superchrarged marele fan Kawa, atotstiutorul Sergiu pai a spus ca nu e turbo. poate s-a referit ca e supercharged. Editat Noiembrie 5, 2014 de r_amonna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Si eu am fost indus in eroare de primele clipuri in care se vedea vag turbina. Semana foarte mult cu cea a unui turbocompresor, diferita fata de un supercharger "normal" (de tip Roots) care se foloseste in industria auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Turbocharger sau supercharger, ambele te ajuta mult la cuplu. 130Nm e un cuplu mare pentru un 4 in linie de 1000cc in absolut, dar un cuplu destul de mic pentru un motor 4 in linie de 1000cc cu compresor. Poate nu pare mult 130 Nm pt un motor supraalimentat, dar poate ai cuplu aproape maxim pe plaja larga de turatii. Daca ai peste 100 Nm de la 5000 RPM, nu o sa ti se mai para putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 exact, la 200Nm nu prea exista caucicuc pus pe moto de 300kg cu tot cu rider, sa nu se invirta in gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.