Sari la conținut

Postări Recomandate

Revin asupra propriului meu post de mai sus: ca să se înțeleagă, comparația era oarecum peiorativă.

Referitor la GT-R: o mașină sport adevărată nu va fi niciodată 4x4 (în afară de cele de raliu, evident).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 345
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Referitor la GT-R: o mașină sport adevărată nu va fi niciodată 4x4 (în afară de cele de raliu, evident).

 

Sunt fan McLaren (deci RWD), dar scuza-ma...

- Porsche 918 Spider

- Lamborghini Aventador (versiunea 750-4 SV a scos recent un timp sub 7 minute pe Nordschleife)

- Lamborghini Huracan

- Audi R8

- Nissan GT-R

- Porsche 911 Turbo S

 

Nu stiu daca in vreuna din masinile astea te-ai simti naspa din cauza sistemului de tractiune integrala. :) Eu am mers cu un EVO X si mi-a placut maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Audi R18 :)

 

E un prototip hibrid de anduranţă care foloseşte sistemul quattro® pentru a putea profita de cuplul dat de către motorul diesel şi (mai ales) de către motorul electric (care produce singur aproape 300cp). De când Audi a intrudus motorul diesel în anduranţă, leitmotivul acestor maşini a devenit eficienţa. Eficienţa caracterizează o maşină sport?

 

Sunt fan McLaren (deci RWD), dar scuza-ma...

- Porsche 918 Spider

- Lamborghini Aventador (versiunea 750-4 SV a scos recent un timp sub 7 minute pe Nordschleife)

- Lamborghini Huracan

- Audi R8

- Nissan GT-R

- Porsche 911 Turbo S

 

Nu stiu daca in vreuna din masinile astea te-ai simti naspa din cauza sistemului de tractiune integrala. :) Eu am mers cu un EVO X si mi-a placut maxim.

 

Bună lista, dar:

 

- 918 Spyder? Dintre "concurentele directe" (LaFerrari şi P1) este cea care se bazează cel mai mult pe puterea motorului electric, motiv pentru care este şi cea mai grea. Şi aici sistemul 4x4 a fost implementat pentru a putea profita cât mai mult de cuplu. Rivalele pe care le-am menţionat sunt RWD, mai rapide şi probabil mai fun de condus.

- Lambo & Audi intră toate în aceeaşi oală având în vedere că fac parte din aceeaşi companie. Scopul comun? Dorinţa de a oferi clientelei ţintă (în mare parte pareveniţi care au puţine în comun cu arta condusului, ca să nu spun pilotatului unei maşini cu multe sute de cp) o performanţă controlabilă. Ceea ce este destul de raţional... şi trist. De când eşti raţional când îţi cumperi un Lambo? La R8 mai intervine bineînţeles şi dorinţa companiei de a-şi promova cea mai cunoscută tehnologie.

- GT-R: maşina asta a intrat deja în istorie pentru raportul incredibil de performanţă/preţ pe care-l oferă... Altceva? Nu am auzit să fie lăudată pentru altceva.

- 911 Turbo: aici e puţin mai complicat. Sunt mai mulţi factori care au convins Porsche să implenteze sistemul AWD pe modelul lor de căpătâi, dar principalele sunt concurenţa şi dorinţa de a lărgi nişa modelului (vezi cazul Lambo & Audi). Oricum, cred că cel mai bun argument pe care ţi-l pot da în legătură cu Porsche este că cele mai driver focused modele ale lor (GT1, GT2 GT3 RS, etc) au fost şi vor rămâne RWD.

 

Nu am spus că o maşină AWD (gen Mitsu Evo) este nasoală, spun doar că pe asfalt m-aş distra cu siguranţă mai mult cu una care are performanţe similare, dar este RWD. În cazul de faţă, dau exemplele aleatorii următoare: Honda NSX, Lotus Evora, Toyota MR2 GTS, Toyota Supra, Mazda RX-7/RX-8, Lotus Elise, Honda S2000, şi de ce nu chiar un Subaru BRZ/Toyota GT-86.

 

Acestea fiind spuse, susţin în continuare că o maşină sport trebuie să fie RWD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu GT-Rul am vrut sa zic ca e singura supermasina de 500+ CP, la pret de aprox 60-70k euroi....., restul lejer trec de 100k euroi......


» Post actualizat in 20 May 2015 05:09

scuze colegii, sunt fan GT-R :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

E un prototip hibrid de anduranţă care foloseşte sistemul quattro® pentru a putea profita de cuplul dat de către motorul diesel şi (mai ales) de către motorul electric (care produce singur aproape 300cp). De când Audi a intrudus motorul diesel în anduranţă, leitmotivul acestor maşini a devenit eficienţa. Eficienţa caracterizează o maşină sport?

 

E chiar mai mult decat o masina sport, e o masina de curse. La anduranta castiga cei mai rapizi chiar daca o cursa dureaza si 24 de ore.

Cu siguranta putem sa intram si in semantica si in discutii despre eficienta in ce priveste motor-sportul dar nu cred ca e cazul aici. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La anduranta castiga cei mai rapizi chiar daca o cursa dureaza si 24 de ore.

 

Trebuie să te contrazic puţin aici. Din păcate nu (mai) este cazul. La anduranţă câştigă cei mai eficienţi. Mai ţii minte acum 5-6 ani când Peugeot se bătea cu Audi? Mai ştii cum Peugeot-ul era constant cea mai rapidă maşină pe un tur dar că la final (în general) pierdeau cursele pentru că se opreau de mai multe ori la standuri? La asta mă refer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei mai rapizi in 24 de ore, cu tot cu opririle la boxe. Asta voiam sa zic.

E vorba despre compromisul optim intre viteza medie pe tur, consumul de combustibil, numarul de opriri si timpul de stationare plus o serie lunga de alti factori.

Nu sunt deloc un admirator Audi :)

 

Referitor la RWD, cred totusi ca este o opinie cam "purista".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Nu am spus că o maşină AWD (gen Mitsu Evo) este nasoală, spun doar că pe asfalt m-aş distra cu siguranţă mai mult cu una care are performanţe similare, dar este RWD. În cazul de faţă, dau exemplele aleatorii următoare: Honda NSX, Lotus Evora, Toyota MR2 GTS, Toyota Supra, Mazda RX-7/RX-8, Lotus Elise, Honda S2000, şi de ce nu chiar un Subaru BRZ/Toyota GT-86.

 

Acestea fiind spuse, susţin în continuare că o maşină sport trebuie să fie RWD.

masinile pe care le-ai enumerat mai sus sunt masini sport, dar nu are niciuna etalonul de putere de astazi pentru masinile non-hibride: aprox 700 de cai

Din punctul meu de vedere, masinile RWD vor fi intotdeauna mai manevrabile decat restul, sau mai bine zis, mai putin predispuse la understeer, DAR in cursa (comerciala, mai ales) a cailor putere, nu poti transmite puterea la sosea si riscul de a supra-vira e mare, devine foarte periculos. AWD pentru masinile sport e pentru safety, in primul rand

Ciudata alegerea celor de la Nissan, daca tot ati vorbit de anduranta, abia astept cursa de 24H sa vad ce vor face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

masinile pe care le-ai enumerat mai sus sunt masini sport, dar nu are niciuna etalonul de putere de astazi pentru masinile non-hibride: aprox 700 de cai

Din punctul meu de vedere, masinile RWD vor fi intotdeauna mai manevrabile decat restul, sau mai bine zis, mai putin predispuse la understeer, DAR in cursa (comerciala, mai ales) a cailor putere, nu poti transmite puterea la sosea si riscul de a supra-vira e mare, devine foarte periculos. AWD pentru masinile sport e pentru safety, in primul rand

Ciudata alegerea celor de la Nissan, daca tot ati vorbit de anduranta, abia astept cursa de 24H sa vad ce vor face.

 

De când și de ce o mașină sport trebuie să fie sigură? Dacă siguranță cauți, ia-ți o limuzină (ca să nu zic SUV, pentru că ai putea deveni pericol pentru ceilalți). Vrei o mașină sport (RWD), dar ți-e frică să nu-ți rupă capul? Dumnezeii automobilismului au creat ceva și pentru tine, de la Mazda MX-5 la Alfa 4C sau Subaru BRZ. Distracție cu putere puțină, la viteză mică sau medie.

 

Mașina sport de sute de cai nu ar trebui democratizată oricum, făcută accesibilă și sigură pentru orice inapt în ale volanului. Ar trebui să rămână un fel de motocicletă pe 4 roți, o jucărie despre care știi că te poate ucide foarte ușor dacă n-o respecți. Cursa asta avidă și fără noimă după cifre și valori statice a dat naștere Veyron-ului (printre altele). Parcă-ți crește puțin organul dintre picioare știind că ai în spate 1000 cai și că teoretic mașina ta poate atinge 400km/h, nu? Cel mai probabil tu nu vei atinge niciodată viteza aia, iar mașina ta de peste 1 milion de € este total ineficientă pe circuit (unde te-ai putea duce să o gâdili puțin la performanțe) pentru că are 2 tone și subvirează ca un porc, dar te ajută să pleci primul de la semafor și să plimbi pizdurile proaste care și-o trag cu tine pentru bani. Mașina în sine este o operă de artă a tehnicii, dar scopul ei pe stradă este invalid.

 

Schimbând registrul, îmi place de băieții de la Nissan pentru că încearcă să inoveze. Acum câțiva ani erau cu DeltaWing-ul, acum cu GT-R LM. Prima mașină a fost un eșec, deși avea potențial. Cea de acum este mai puțin radicală, dar tot cam extraterestră. Chiar dacă urăsc FWD pe stradă, sper sincer să aibă succes cu ea, pentru că m-am săturat de dominațiile sterile ale diesel-urilor și hibrizilor germani. Din păcate nu cred că se pot bate pentru victorie în fața armadei germane. Sper măcar să câștige Porsche, nu Audi.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Se zvoneste ca la 5 minute dupa postarea pe facebook, i-a batut la usa un romanas cu 500 de euro cash in buzunar, cu gandul sa o faca "impecabila" si sa o vanda in Romania unui incepator.


» Post actualizat in 16 Jun 2015 09:03

Editat de JCDenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...
  • Admin

Proaspatura adusa la UM pt.noul propietar, la un pret muncitoresc de doar 26.000 euro. :hug:

In poze culoarea pare cocalareasca, in realitate este un dark smoke cromat, arata Dumnezeieste! L-am si intrebat pe Mashi daca asta merge sau zboara, n-a stiut ce sa-mi raspunda :-)

Spunea ceva de viteza maxima parca 320 km/ora, iar versiunea H2R de 326 cp prinde 390 km/ora :eek:

 

20160525_135543.jpg 20160525_135553.jpg 20160525_135601.jpg 20160525_135612.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nu stiu, poate am inteles eu gresit, oricum este irelevant, in realitate motocicleta arata ca o nava spatiala, nu am remarcat nimic chicios la ea, totul este perfect integrat, perfect proportionata. Ce difera fata de o supersportiva este spatele, bascula alungita pentru stabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

357 km/h

 

 


» Post actualizat in 26 May 2016 09:57

Pe site-ul oficial este mentionat:

https://www.kawasaki.com/Products/2015-Ninja-H2R

 

"The Ninja H2R is a closed course riding use only model and is not manufactured for use on public roads, streets or highways. All usage of this vehicle should be limited to riding on a closed course."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Cocalareasca? Tu la conserva n-ai aceeasi culoare ? Hahahaha

Proaspatura adusa la UM pt.noul propietar, la un pret muncitoresc de doar 26.000 euro. :hug:

In poze culoarea pare cocalareasca, in realitate este un dark smoke cromat, arata Dumnezeieste! L-am si intrebat pe Mashi daca asta merge sau zboara, n-a stiut ce sa-mi raspunda :-)

Spunea ceva de viteza maxima parca 320 km/ora, iar versiunea H2R de 326 cp prinde 390 km/ora :eek:

 

20160525_135543.jpg 20160525_135553.jpg 20160525_135601.jpg 20160525_135612.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...