Sari la conținut

Problema de mecanica...


usyusy85
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

Am urmatoarea problema: detin un r6 din 2001 cu problema la motor , bate o biela pt ca e arborele bulit (a fost gripat si s-a zgariat cam rau , am pus cuzineti sh la biela cu probleme iar dupa vreo 70 de km a inceput sa bata.

acum problema e ....pot pune un vibrochen cu tot cu ,cuzineti sh de pe alt motor pe motorul meu ? trebuie sa iau si bielele sau merg bielele de pe motorul meu?

Rog un meganic care se pricepe sa ma lamureasca cum sta treaba....

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e mai simplu sa schimbi motorul cu totul? Poate nu mai ieftin, dar mai simplu sigur e...

 

Daca te apuci sa schimbi piese, schimba-le pe toate dintr-un motor in altul. Alea cred ca is calculate sa aiba aceeasi masa, ca sa fie echilibrat tot angrenajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e mai simplu sa schimbi motorul cu totul? Poate nu mai ieftin, dar mai simplu sigur e...

 

Daca te apuci sa schimbi piese, schimba-le pe toate dintr-un motor in altul. Alea cred ca is calculate sa aiba aceeasi masa, ca sa fie echilibrat tot angrenajul.

Ai dreptate intr-un fel, nu am gasit un motor complet functional, am cautat peste tot si cine stie ce motor gasesti si te tine 30 de km, mai bn il fac pe asta al meu cu conditia sa gasesc piesele bune..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul nu as face un motor din doua: fiecare din motoare are uzura lui, depinde de cum a fost exploatat , cat de des a uitat fostul proprietar sa-i schimbe uleiul sau antigelul (pentru ca acceleratul motorului constant la rosu le solicita unora intelectul la maxim) si multe alte chestii. Eu as schimba motorul cu totul: una e sa iei un releu sau un demaror si alta sa-i schimbi arborele/cuzinetii/biele etc

offtopic - vorbind de calcule de bani: o buna parte din achizitie cred ca o poti "acoperi" cu dezmembrarea motorului stricat: un alternator, un demaror, un ambreaj etc ...

 

Noroc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesele nu se uzeaza la fel in 2 motoare diferite si tolerantele sunt mici. Nici in acelasi motor, daca masori cu precizie, o sa vezi ca nu sunt la fel uzati cuzinetii intre ei.

 

Fie schimbi motoarele cu totul, fie ambielajul intreg (vibrochen, cuzineti, biele, chiar si pistoane).

Editat de Gnraloo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este viabila gandirea!

Cuzineti se aleg in functie de codul bielei si vibroken,respectiv codul vibrokenului si palierele carterului.

Asta inseamna ca nu o sa poti pune vibrokenul in alt carter fara sa stabilesti cuzineti necesari.

La fel cun nu poti pune partea superioara a carterului de la un motor si cea inferioara de la altul..

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este viabila gandirea!

Cuzineti se aleg in functie de codul bielei si vibroken,respectiv codul vibrokenului si palierele carterului.

Asta inseamna ca nu o sa poti pune vibrokenul in alt carter fara sa stabilesti cuzineti necesari.

La fel cun nu poti pune partea superioara a carterului de la un motor si cea inferioara de la altul..

prostii, se ia la pila pana intra

 

:alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este viabila gandirea!

Cuzineti se aleg in functie de codul bielei si vibroken,respectiv codul vibrokenului si palierele carterului.

Asta inseamna ca nu o sa poti pune vibrokenul in alt carter fara sa stabilesti cuzineti necesari.

La fel cun nu poti pune partea superioara a carterului de la un motor si cea inferioara de la altul..

Am vb cu vreo 2 mecanici si mi-au zis ca merge sa pun vibrochen si cuzineti de la alt motor pe asta al meu...

Carterul trebuie sa fie lafel ,ca doar vibrochenul se rectifica si se baga alti cuzineti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asculta ce ti-a zis si TNG nu poti pune cuzinetii din alt motor pe carterele tale.Se ia arborele cu biele cu tot se identifica codurile si se aleg cuzinetii conform manualului si se pun noi,pe cei de biela daca sunt ok le lasi acolo cu bielele arborelui care sunt deja imperecheate.Nu exista rectificare la moto.Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vb cu vreo 2 mecanici si mi-au zis ca merge sa pun vibrochen si cuzineti de la alt motor pe asta al meu...

Carterul trebuie sa fie lafel ,ca doar vibrochenul se rectifica si se baga alti cuzineti

Mai baiatule, R6 nu e Dacia 1300...

 

Ti-a mai spus odata si TNG, tipul (culoarea/masura) cuzinetilor se determina dupa niste numere stantate din fabrica pe cartere, biele si vibrochen. Fiecare motor este diferit ca si combinatii ale cuzinetilor, functie de tolerantele (extrem de mici) determinate la productie. La acest tip de motociclete vibrochenul NU se rectifica...

» Post actualizat in 19 Sep 2014 19:47

Dupa vreo 1000 de km,vei avea aceeasi problema

Pui pariu ca la prima "blana" sparge motorul?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asculta ce ti-a zis si TNG nu poti pune cuzinetii din alt motor pe carterele tale.Se ia arborele cu biele cu tot se identifica codurile si se aleg cuzinetii conform manualului si se pun noi,pe cei de biela daca sunt ok le lasi acolo cu bielele arborelui care sunt deja imperecheate.Nu exista rectificare la moto.Bafta.

Cine ti-a zis ca nu se rectifica vibrochenul la moto?...se rectifica orice vibrochen, doar ca o sa te tina cam 10 -15 mii de km ,dar se rectifica sigur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ti-a zis ca nu se rectifica vibrochenul la moto?...se rectifica orice vibrochen, doar ca o sa te tina cam 10 -15 mii de km ,dar se rectifica sigur...

Pe ce te bazezi cand afirmi asa ceva?

La vibrokenul moto ai 3 cuzineti in 3 SUTIMI cu care sa montezi un motor.

Daca ai o ovalitate de 0.02 sutimi si tu mai ai un singur cuzient disponibil de o sutime ce faci cu restul ramas?

Iar daca stii ce inseamna o masina de rectificat o sa intelegi ca o singura atingere de piatra pe piesa pentru a calibra puctul de plecare se pote sa dispara lejer 2 sutimi...

La auto sunt tolerante mari,o reparatie vibroken se face in 25 de sutimi deci ai lejer unde sa rectifici si sa inlocuiesti cuzineti urmatori cu 25 sutimi mai grosi.

 

Poate actual s-a descoperit si masini mai precise de rectificat si o sa rectifice o sutime...dar eu la noi in tara nu cunosc asa ceva .

Daca tu stii sunt curios sa aflu.

 

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arborele cotit/vibroken-ul la motociclete nu se rectifica, se adapteaza cuzineti in functie de gradul de uzura pe fusurile paliere. Nu te poti juca cu motorul motocicletei/un arbore rectificat care trebuie sa funtioneze la 10.000 rot/min...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cine ti-a zis ca nu se rectifica vibrochenul la moto?...se rectifica orice vibrochen, doar ca o sa te tina cam 10 -15 mii de km ,dar se rectifica sigur...

 

Rog un meganic care se pricepe sa ma lamureasca cum sta treaba....

Merci

ia-l mah la pila ca merge, daca iei prea mult pui ceolofan, am auzit eu de la un baeat care a vazut la un unchi de al lui care a facut asta la o honda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In iarna am primit pentru reparatii un dragstar cu cilindree mărită de la 650 la aproape 900 cc. Din motive necunoscute in totalitate dupa operatiune si un numar mic de ore de functionare, cuzinetii au cedat si implicit viLbrochenul (macar scrieti corect) a fost afectat. S-a facut rectificarea la un atelier auto. Cand am inceput investigatiile la agregat nu bănuiam ca ar putea sa fie buba acolo dar dupa o saptamana de încercări fara succes am dat uleiul afara si era plin de resturi metalice - cuzinetii noi. Mare atentie cand va bagati la astfel de reparatii. In primul rand la precizia masurarii cotelor si abaterilor. La montajul final obligatoriu se folosește plastigauge ca ultima verificare. Daca la strângerea cartierului sau bielelor, nu sunteti in cote, ori rectificarea a iesit la alt diametru ori cuzinetii nu sunt bine alesi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:10: plus ralanti nu relanti.

iar daca vrei sa-l articulezi, dupa DOM, se scrie vilbrochen-ul, folosesti un articol din limba romana la un cuvant strain ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...