ALEX NINJA Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 si eu am patit exact la fel dupa 15 ani de mers numai pe moto de viteza am cazut cu un scuter inchiriat de mi-am stricat toata vacanta. a fost singurul meu accident din viata singura explicatie este ca toate moto de inchiriat sant varza si nu au cauciucuri bune sau frane bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Windfucker Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Inca odata se verifica : atunci cand esti pe alta mobra , esti incepator ! Si eu am cazut cu scuterache vara asta - hilar nu ? NU ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) @ALEX NINJA Sau ca tu nu ai mers normal inainte sa-i dai blana, sau ca n-ai apasat/tras si tu frana(de proba), sau ca n-ai facut niste "jaloane" cu el sa vezi cum se apleaca. )) Dar na, acum fiecare cu invataturile lui... Editat Septembrie 22, 2014 de littlekriminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wladlewo Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Subscriu, Windfucker!Mobra e ca si femeia-fiecare e cu caracterul ei.Da de la inchirieri...ce sa te astepti...Trebue verificate,la inceput cauciucurile ,lichidele,ce se poate ca sa stii la ce sa te astepti.In Palma ll-am intrebat pe om si mia spus cinstit hibele.Drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) In halkidiki e execrabil asfaltul de exemplu. Patinoar. Mi-a derapat roata de cateva ori in curba desi mergeam normal, nici macar tare, si am cauciucuri in stare buna. O fi valabil si pentru alte regiuni din Grecia. Editat Septembrie 22, 2014 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 22, 2014 Admin Share Postat Septembrie 22, 2014 ai luat o tranta si ai facut topic pe mociclism. Sa citeasca si baetii. Astia cu cruisere s-au udat toti cand le-ai zis ca astea-s motociclete greu de condus. Te asteptai sa franeze 80% fata. Ce roata ziceai ca ai blocat? Motivul zici tu, este ca nu ai experienta pe cruiser? E ca si cand ai zice ca nu ai experienta pe biciclete rosii dar pe albastre ai mers. Eu zic sa nu mai iesiti pe strada fara ABS, nici ca pietoni si sa bage astia permis de profesionist pe cruiser. Daca ai de cruiser, sa poti conduce orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) Din cauza necunoasterii limbii engleze a facut tale braking in loc de tail braking, de acolo e problema. Pacat ca nu e nici "tale" nici "tail" ci "TRAIL" braking. Ce ne mai place sa vorbim din carti... E bun topicul asta ca invatatura de minte si pt altii. Editat Septembrie 22, 2014 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulia_boris Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Nici tu nu prea stii de gluma.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Salutare. Speram sa nu ma gasesc pe aceasta sectiune dar, here I am. Am fost sapt trecuta in Grecia si am inceput sa inchiriez motoare. Cate un tip de motor la fiecare 2 zile. Aprilia Pegaso (ciclistica excelenta), Yamaha XT660 (perfecta si pe strada si pe offroad), iar in ultima zi o Honda Magna (cu pasager). Neavand experienta pe un cruiser ma asteptam la prima curba sa franeze normal cu 80% putere de franare pe fata. Rezultatul a fost urmatorul: roata fata a pierdut aderenta, si ne-am tavalit pe la 50 la ora. Din asta am invatat urmatoarele: 1. Asfaltul doare si in Grecia cand mergi fara echipament corespunzator (noroc cu castile care si-au facut treaba, in rest julituri si arsuri de la toba cat curpinde). 2. Motocicletele de inchiriat nu sunt chiar cele mai bine intretinute. 3. Echipament complet oriunde ai fi pe orice temperatura. Dupa 4 ani de motociclism mi-a pus capac un cruiser. Ce nu inteleg este ce am facut gresit? La cruisere difera distributia puterii de franare fata spate? cazanele nu s motoare. te uiti la "renegate"? daca da, atunci stii urmatoarele - frane - 0, ciclistica - minus 100 , fiabilitate - ce i aia ? , pozitie de pilot - gay cracanat cu coloana vertebrala distrusa; pozitie pasager - pasager? ce i aia ?. nu mai zic de unghiul furcii, alea alea. un avion de vanatoare e foarte manevrabil, unul de pasageri e canapea . intelegi tu.. vrei sa te dai in insule ? scuter, mobre mici ( yamaha adv, suzuki vanvan ). toti merg incet si frumos. endurache ? mic . bine ca ai fost ok si n ai lasat masina gaj ) si eu am patit la fel , dar pe un scuter si un asfalat..sticla. de atunci...am invatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 (editat) Concluzia este ca vitezana este mai buna eventual de 1000 sa ai rezerva de putere .. ca nu strica la casa omului Editat Octombrie 1, 2014 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 cazanele nu s motoare. te uiti la "renegate"? daca da, atunci stii urmatoarele - frane - 0, ciclistica - minus 100 , fiabilitate - ce i aia ? , pozitie de pilot - gay cracanat cu coloana vertebrala distrusa; pozitie pasager - pasager? ce i aia ?. nu mai zic de unghiul furcii, alea alea. un avion de vanatoare e foarte manevrabil, unul de pasageri e canapea . intelegi tu.. vrei sa te dai in insule ? scuter, mobre mici ( yamaha adv, suzuki vanvan ). toti merg incet si frumos. endurache ? mic . bine ca ai fost ok si n ai lasat masina gaj ) si eu am patit la fel , dar pe un scuter si un asfalat..sticla. de atunci...am invatat. Sa-nteleg ca ti-a furat un chopperist gagica ? Revenind, cel mai probabil nu cunosti limitele, ciclistica unui cruiser si diferenta cand incerci sa franezi 180kg cu centru de greutate mai sus si 250 kg cu un centru de greutate mai jos, avand un singur disc de frana pe fata si un tambur pe spate. Acum nu stiu cum e cu vitezanele, nu detin si 200m cu un thundercat nu se pune ca si experienta, dar la cruisere franele sunt un avantaj si un dezavantaj din diferite puncte de vedere. In fine fiecare isi cunoaste fierul cel mai bine, eu ma descurc mai bine pe cruiser si altu mai bine pe ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 mdeah, next thing... permisele sa se dea pe categorii de cazan... ca oamenii nu-s in stare sa conduca decat cruiser, speed, enduro, street. niciodata mai multe... de fapt citind mai sus... in plm daca ai A-ul n-ar trebui sa poti sa conduci scuter ca te da pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Da, intretinerea la jucariile de inchiriat e legendara in Grecia. Eu am inchiriat in Lefkada un scuterache de 125cc. Vroiam un xt 660 da' a inceput femeia ca "tu vrei sa te dai pe curbe in loc sa mergem la plaja". Dupa 20 de km, mi-a cazut o placuta de frana. Da, ati citit bine, mi-a cazut o placuta de frana. Asa ca am facut plaja si seara l-am dus sa-mi dea altu'. Mi-a dat alta chinezarie, ce-i drept de 200cc si mai noua, mai bine ingrijita; aia nu mi-a facut probleme. In alta ordine de idei, daca ai mers toata viata pe vitezane, trebuie sporita atentia la chopere. Sunt multe lucruri diferite. Drumuri bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.