Sari la conținut

Vibratie in ghidon pe franare la viteza mica spre oprire..


ashtray.
 Share

Postări Recomandate

Nu -i de la placute, deaia am si intrebat daca la viteza mare vibreaza. La placute cu probleme, vibreaza cel mai tare la viteze mari. La tine, ca si la mine, problema e ca s-au uzat carrier-urile si inele. La mine tremura cind ating frina usor. I-am schimbat in iarna inelele si s-a mai potolit, dar au ramas carrier-urile originale, care erau uzate.

Discurile full float se uzeaza foarte repede in zonele de imbinare,

Pai da, da nu la discuri noi.

Editat de Bandit600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

La placute m-am tot gandit si eu...sa le dau jos sa vad daca au ceva vizibil...e ok daca le curat cu putin smirghel?

Despre anvelopa poti spune ceva?

Analizeaz-o mai atent un pic si spune cum se prezinta.Echilibrarea rotii a mai fost facuta de curand?Daca a avut plumb, daca nu, daca nu ai luat vreo groapa....., cred ca mai trebuiesc date detalii, ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discurile nu sunt noi din magazin...sunt luate sh dar ca si grosime sunt aproape noi 4.93mm...dar dupa cum am spus pana acum o saptamana nu se simtea acea vibratie...dupa ce a plouat si au ruginit si apoi cutatat la prima franare..a inceput sa faca asa...poate e si de cauciuc...

» Post actualizat in 01 Oct 2014 19:23

Dupa montarea discurilor nu am echilibrat-o iar...cu toate ca am citit ca asa ar trebui...

 

Guma fata e cam veche si intradevar are profilul stricat...in primavara pun ceva nou pe ea

» Post actualizat in 01 Oct 2014 19:26

Pompa de frana a fost servisata cand am pus discurile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ca sa ridic roata fata, mai rog un coleg mai grasut sa se aseze pe seaua pe partea de pasager :)

Si eu de cand am servisat etrierele la Kawa am problema asta la viteza mica, discuri sunt fixe. Cred ca s-au strambat un pic, dar nu am putut constata cu ochiu liber. Sunt si relativ uzate (santuri).

La Guzzi am discuri (flotante) care ruginesc imediat cand ploua, dar nu am probleme, placute acolo sunt CL.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de pareri bandit600...

 

Si le-ai mai desfacut Falkenberg?sau mergi cu ea asa?

Eu cred ca trebuie sa schimbi anvelopa, poate avea uzura inegala pe profil , greu de sesizat,......si apoi o luam de la capat cu problema, care parerea mea se rezolva doar prin inlocuirea anvelopei....

Salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ar trebui sa faci o verificara elementara in prima etapa: daca roata este echilibrata, presiunea in anvelopa, strangeri roata, etc...Cateodata/de mai multe ori ....cauzele unei defectiuni sunt mai simple !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discurile nu sunt noi din magazin...sunt luate sh dar ca si grosime sunt aproape noi 4.93mm...dar dupa cum am spus pana acum o saptamana nu se simtea acea vibratie...dupa ce a plouat si au ruginit si apoi cutatat la prima franare..a inceput sa faca asa...poate e si de cauciuc...

» Post actualizat in 01 Oct 2014 19:23

Dupa montarea discurilor nu am echilibrat-o iar...cu toate ca am citit ca asa ar trebui...

 

Guma fata e cam veche si intradevar are profilul stricat...in primavara pun ceva nou pe ea

» Post actualizat in 01 Oct 2014 19:26

Pompa de frana a fost servisata cand am pus discurile

Si discurile mele au 4.9xx, aproape noi. Ma infior citi nestiutori peaici isi dau cu parerea, numai din auzite. Discurile full floating se uzeaza si in 3000km, la masuratoare par noi noute, problema sint inelele, si suportii pe care stau extremitatile exterioare ale discurilor, acelea se uzeaza. Scoate siguranta la un inel si masoara diametrul inelului. Mai pe romaneste, ti-ai luat singur teapa cu discurile, nu aveai de unde sa stii ca la discurile race, suportii (carrierurile) si inele se schimba foarte des. Discurile race aproape ca nu se ovalizeaza, mai ales daca sint intrebuintate stradal.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si discurile mele au 4.9xx, aproape noi. Ma infior citi nestiutori peaici isi dau cu parerea, numai din auzite. Discurile full floating se uzeaza si in 3000km, la masuratoare par noi noute, problema sint inelele, si suportii pe care stau extremitatile exterioare ale discurilor, acelea se uzeaza. Scoate siguranta la un inel si masoara diametrul inelului. Mai pe romaneste, ti-ai luat singur teapa cu discurile, nu aveai de unde sa stii ca la discurile race, suportii (carrierurile) si inele se schimba foarte des. Discurile race aproape ca nu se ovalizeaza, mai ales daca sint intrebuintate stradal.

 

Cel mai in masura de a da explicati tehnice in legatura cu aceast problema este TNG, la el s-au realizat reparatiile si are experienta in acest caz. O sa citeasca cazul si sigur va da un raspuns CORECT !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Eu nu am schimbat de cat discurile si placutele,restul lucrarilor au fost facute la alt service.

2.Dupa ce s-au schimbat nu sa inregistrat nici o problema.

3.Daca ar fi fost discurile cu probleme(ovalizate,strambe) acel fenomen reclamat se manifesta la prima frana nu dupa sute de km facuti.

4.Legat de ce spune Jagi,da sunt anumite discuri mobile care pot da acest comportament dar revin: Acest efect se manifesta de la primele frane nu dupa sute de km.

5.Acum nu cred ca in cateva sute de km s-au uzat niturile atat de rau incat sa apara problema din cauza lor.

6.Dezechilibrul roti se manifesta la viteze mari,nu cand aproape se opreste roata.

7.Disc uzat inegal in cateva sute de km?

Doar nu este din plastilina un disc care este din fabrica cotat race ca foarte dur (otel carbon)

 

Acum eu suspectez o anvelopa deformata in armatura ei de la o groapa,sau de uzura in timp,sau un "binevoitor" a tras un sut in trecere intr-un disc...(am mai vazut cazuri)

Cu toate ca..chiar daca discul flotant are o bataie mica nu se sesizeaza datorita deplasari lui in zonele libere,in schimb daca a fost insistent binevoitorul...

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spune si titlul in momentul in care franez la viteze mici (50km/h spre zero) fix inainte sa se opreasca, tot ghidonul trepideaza de 3-4 ori dupa care se opreste lin...

 

Motoreta este un k1 600, furca a fost servisata, etrierii au fost servisati. Motoreta a inceput sa se comporte asa dupa ce i-am schimbat discurile si placutele. Cat timp placutele nu atingeau toata suprafata discului a fost ok, acum ca ating cu toata suprafata tremura. Placutele sunt xbk5.

 

Pareri?

 

Verifica rulmentii de la roata fata.

E util ca, atunci cand se monteaza discuri pe roata (pot fi chiar noi), sa se verifice daca sunt centrate. Exista cazuri cand, din cauza butucului, discurile nu sunt perfect centrate pe roata.

Daca discurile sunt descentrate ar trebui sa simti pulsatie in maneta de frana. Acelasi fenomen, dar mult mai accentuat, se manifesta cand grosimea discurilor este inegala pe circumferinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de pareri bandit600...

 

Si le-ai mai desfacut Falkenberg?sau mergi cu ea asa?

O sa schimb discuri la anul, sa vad daca face ceva diferenta.

La tine pulseaza maneta de frana cand face asa? La mine se simte uneori un pic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si esti sigur ca ti-au facut treaba buna? :)).Tot la ei am facut si eu si am fost nevoit sa ii mai desfac o data ca sa ii curat.Si nu a fost asta singura "opera" de mantuiala facuta acolo.

Drept urmare,ma duc in alta parte acum.

Parerea mea,ar fi sa te duci sa le arati pentru ca ei au umblat acolo si pe viitor sa continui ca sa mergi doar la Tng;)

 

Salut Gabi!

 

Daca imi aduc aminte bine, asa aratau etrierii tai cand i-am demontat:

858919_462251393848580_2035910411_o.jpg

 

Si asa aratau inainte sa ii montez la loc:

861149_462251420515244_24481145_o.jpg

 

Stiu foarte bine ca nici intr-un fel n-am reusit sa aerisesc instalatia cum as fi vrut si ... God knows I tried :(

 

Ultima intamplare din seria "zona crepusculara" a fost cu presupusul reglaj necorespunzator al strangerii rulmentilor de jug dar, dupa ce ai verificat si tu (a verificat Adi si am verificat si eu), te-ai convins ca exista un joc foarte mare intre paharele furcii si jambele cromate. Daca ar fi fost rulmentii de jug, era o problema mult mai simpla si mai ieftin de rezolvat. E prima furca la care observ o uzura atat de accentuata. Imi pare rau.

 

Bafta!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu foarte bine ca nici intr-un fel n-am reusit sa aerisesc instalatia cum as fi vrut si ... God knows I tried :(

Hello :)

La mine, ca si data trecuta cand ati servisat etrierele, s-a rezolvat singur problema cu maneta moala dupa ceva zeci de km. Sau s-a arisit singur, sau s-au mai asezat placutele / etrierele, nu stiu.

exista un joc foarte mare intre paharele furcii si jambele cromate. Daca ar fi fost rulmentii de jug, era o problema mult mai simpla si mai ieftin de rezolvat. E prima furca la care observ o uzura atat de accentuata. Imi pare rau.

Mai rau ca la mine? La al meu nu imi place cum se simte furca in franare, presupun ca e de la acel joc. Trebuie inlocuite tuburile sau furca sau motocicleta cu tot.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello :)

La mine, ca si data trecuta cand ati servisat etrierele, s-a rezolvat singur problema cu maneta moala dupa ceva zeci de km. Sau s-a arisit singur, sau s-au mai asezat placutele / etrierele, nu stiu.Mai rau ca la mine? La al meu nu imi place cum se simte furca in franare, presupun ca e de la acel joc. Trebuie inlocuite tuburile sau furca sau motocicleta cu tot.

 

Tu ai anti-dive deci, doua randuri de garnituri (+ supape) in plus deci... o opera de arta :) 100% nu a ramas aer in instalatie. Sigur e de la anti-dive.

 

Crede-ma ca, atunci cand am "inventat" termenul zona-crepusculara, nu aveam idee ce o sa ma astepte. Si furca ta intra la aceeasi categorie dar a ta poate fi considerata motocicleta de epoca :D

» Post actualizat in 02 Oct 2014 09:44

Legat de problema lui Stavros: rulmentii de jug fac un singur "tronc" iar cei de roata "uruie" prelungit si se simt cel mai bine la viteza mica inainte sa opresti.

Un mic troncanit mai fac si discurile cand jocul la niturile flotante e foarte mare. Banuiesc ca ai verificat lucrul asta cand le-ai luat. Oricum poti verifica un eventual joc in nituri chiar tu.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Gabi!

 

Daca imi aduc aminte bine, asa aratau etrierii tai cand i-am demontat:

858919_462251393848580_2035910411_o.jpg

 

Si asa aratau inainte sa ii montez la loc:

861149_462251420515244_24481145_o.jpg

 

Stiu foarte bine ca nici intr-un fel n-am reusit sa aerisesc instalatia cum as fi vrut si ... God knows I tried :(

 

Ultima intamplare din seria "zona crepusculara" a fost cu presupusul reglaj necorespunzator al strangerii rulmentilor de jug dar, dupa ce ai verificat si tu (a verificat Adi si am verificat si eu), te-ai convins ca exista un joc foarte mare intre paharele furcii si jambele cromate. Daca ar fi fost rulmentii de jug, era o problema mult mai simpla si mai ieftin de rezolvat. E prima furca la care observ o uzura atat de accentuata. Imi pare rau.

 

Bafta!

Eu m-am convins ce a-ti stiut sa faceti.De curatat etrierii,nu au fost curatati,drept urmare am fost nevoit sa ii desfac a 2 a oara si sa ii las o in solvent.

Din princina asta exista atatea serviceuri pe piata,ca sa aleaga omu:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca nu e locul pe acest topic pentru o astfel de disputa. La cele mai multe lucrari fac fotografii tocmai pentru a evita asemenea controverse. Daca ai in continuare nelamuriri iti stau la dispozitie cu raspunsuri (etrieri, depuneri, coroziune, lichid de frana nu se curata cu solvent).

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma tem ca nu e locul pe acest topic pentru o astfel de disputa. La cele mai multe lucrari fac fotografii tocmai pentru a evita asemenea controverse. Daca ai in continuare nelamuriri iti stau la dispozitie cu raspunsuri (etrieri, depuneri, coroziune, lichid de frana nu se curata cu solvent).

 

Bafta!

 

O buna procedura pentru ROMANIA ...no comment !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...