Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din nou, riscul alternativ ar fi ca Martín să câștige titlul și să apară numărul 1 pe o Aprilia sau un KTM.

 

Spre deosebire de Domenicali sau Tardozzi, Dall'Igna se bucură când orice Ducati câștigă. Și din câte înțeleg, decizia cu piloții este la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, B.B. a spus:

multe Panigale cu 93 pe ele la magazin, dupa cum vezi deja se vand in culorile Gresini

Ar putea face și Multistrada Gravel Trap edition! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

41 minutes ago, danypop said:

O sa aibă ei grijă ca numărul unu să rămână unde este acum, exact ca anul trecut.

 

Încă n-am trecut peste "i-au mânărit motocicleta lui Martín anul trecut ca să nu câștige"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
Acum 1 oră, danypop a spus:

Și dacă-l semnează pe JM si ia MM campionatul? Cum o fi 🤔. Am bifat un sfert din campionat și voi deja vedeți cine este campionul 🙂

Aia e.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Spre deosebire de Domenicali sau Tardozzi, Dall'Igna se bucură când orice Ducati câștigă. Și din câte înțeleg, decizia cu piloții este la el.

Ce ciudat e.

Conducea sa lase pe altcineva sa decidă gen.

OK poate se pun toți la masa la paste, pizza și birra moretti și discuta.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

riscul alternativ ar fi ca Martín să câștige titlul și să apară numărul 1 pe o Aprilia sau un KTM.

Un risc mic.

Nu știm dacă se adaptează.

 

Riscul mare după cum îl vad eu e sa piardă un om tânăr care rupe fâșu lu Peco și care pare ca va lua 3 4 5 titluri la rând.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 minutes ago, frigider said:

Conducea sa lase pe altcineva sa decidă gen.

 

Conducerea Ducati Corse este Dall'Igna. Domenicali este CEO-ul firmei Ducati, Tardozzi șeful de echipă Ducati factory.

 

Domenicali vrea să câștige Ducati factory pentru marketing. Tardozzi vrea să câștige Ducati factory pentru că este șeful acelei echipe. Dall'Igna este cel care conduce programul care produce Desmosedici. Orice Ducati câștigă, este tot "motocicleta lui".

 

21 minutes ago, frigider said:

Un risc mic.

 

Martín conduce detașat clasamentul. Sunt șanse bune să câștige titlul. Dacă nu-l iau la factory pleacă la altă marcă. Nu este "un risc mic", ci unul real.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, PzKpfW a spus:

 

Încă n-am trecut peste "i-au mânărit motocicleta lui Martín anul trecut ca să nu câștige"?

Nu e nimic de trecut, ce a fost a fost. "mortul de la groapă nu se mai întoarce" 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, PzKpfW a spus:

 

Martín conduce detașat clasamentul. Sunt șanse bune să câștige titlul. Dacă nu-l iau la factory pleacă la altă marcă. Nu este "un risc mic", ci unul real.

Detasat dupa 4 etape?? LOL

Mai e mult pana departe...

 

Iar la Ducati ca alege Gigi e vrăjeală, alege el cu binecuvântarea alora cu banii. Adica Audi.

Adică Marquez.

 

Pfoai in plm abia astept să anunțe sa nu va mai aud cu alternative.

MARQUEZ este alesul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

 

Încă n-am trecut peste "i-au mânărit motocicleta lui Martín anul trecut ca să nu câștige"?

Din pacate, asa se fac lucrurile la Ducati. Cam mare coincidenta, ca atunci cand Martin era un pas  mai aproape de titlu, decat Pecco, sa aibe "probleme cu pneurile". Desigur, a gresit inadmisibil si el, dar sunt convins ca au fost golanii pe final de campionat. 

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Dall'Igna este cel care conduce programul care produce Desmosedici. Orice Ducati câștigă, este tot "motocicleta lui".

 

 

Martín conduce detașat clasamentul. Sunt șanse bune să câștige titlul. Dacă nu-l iau la factory pleacă la altă marcă. Nu este "un risc mic", ci unul real.

Din punct de vedere al inginerului Dall'Igna, este cum spui. Din punctul de vedere al managerului, care are pe el presiunea sefilor mai mari, a finantatorilor si a sponsorilor, nu ii pica bine un titlu adjudecat de un pilot al unei echipe satelit, in detrimentul pilotilor de uzina.  

 

Martin ar fi putut conduce detasat, daca nu o comitea la Jerez. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, B.B. said:

Pfoai in plm abia astept să anunțe sa nu va mai aud cu alternative.

MARQUEZ este alesul!

 

Tu nu ai crezut că merge la Gresini până nu l-ai văzut în boxă la ei.

 

2 hours ago, xt600 said:

nu ii pica bine un titlu adjudecat de un pilot al unei echipe satelit, in detrimentul pilotilor de uzina.  

 

Șansele ca fie Bagnaia, fie Martín să câștige titlul anul ăsta sunt covârșitoare. Dacă-l anunță Martín merge la echipa oficială sunt practic acoperiți.

 

On 5/14/2024 at 1:59 PM, PzKpfW said:
  • Martín coechipier cu Bagnaia
  • Márquez cu GP25 într-o echipă client (Pramac sau Gresini)
  • Bastianini la Aprilia, în locul lui Aleix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, PzKpfW a spus:

 

Șansele ca fie Bagnaia, fie Martín să câștige titlul anul ăsta sunt covârșitoare. Dacă-l anunță Martín merge la echipa oficială sunt practic acoperiți.

 

Da, asta le-ar salva imaginea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atatea scenarii... eu incep sa cred ca Ducati o sa ramana cu Bes si Bag... e doar feelingul meu. In alta ordine de idei:

 

Sky Sport Italia are saying that Andrea Iannone's return to MotoGP is happening with Pramac.

On a Yamaha..

He'll have to do a test etc, but if the test doesn't go to plan then he'll slot into the Aruba Ducati squad in WSBK. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, damager a spus:

Atatea scenarii... eu incep sa cred ca Ducati o sa ramana cu Bes si Bag... e doar feelingul meu. In alta ordine de idei:

 

Sky Sport Italia are saying that Andrea Iannone's return to MotoGP is happening with Pramac.

On a Yamaha..

He'll have to do a test etc, but if the test doesn't go to plan then he'll slot into the Aruba Ducati squad in WSBK. 

Daca se retrage Bautista. Altfel nu cred ca o sa fie concediat. Nici el, nici Bulega. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 hours ago, tourist1 said:

Daca se retrage Bautista. Altfel nu cred ca o sa fie concediat.

 

Corect. În WSBK depinde de Bautista. În MotoGP l-ar aduce Yamaha doar prin prisma experienței. În momentul de față au nevoie practic de piloți de teste buni care să fie destul de rapizi pentru a și concura.

 

1 hour ago, xt600 said:

 

Nu am citit, dar intuiesc despre ce este vorba, pentru că se tot vehiculează. Dacă Ducati îi dau contract lui Márquez și-l pleasează la Pramac pe GP25, Campinoti rămâne cu ei. Altfel trebuie să găsească el al doilea pilot în afară de Aldeguer - și probabil să-i plătească salariul. Ceea ce nu-i convine.

 

15 hours ago, damager said:

eu incep sa cred ca Ducati o sa ramana cu Bes si Bag... e doar feelingul meu.

 

Nah. Atât Dall'Igna cât și Tardozzi au fost subtil critici la adresa lui Bastianini. "Pornește greu, ca un diesel", chiar așa a spus Tardozzi în glumă.

 

15 hours ago, damager said:

eu incep sa cred ca Ducati o sa ramana cu Bes si Bag... e doar feelingul meu.

 

Nah. Atât Dall'Igna cât și Tardozzi au fost subtil critici la adresa lui Bastianini. "Pornește greu, ca un diesel", chiar așa a spus Tardozzi în glumă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
La 21.05.2024 la 1:30, PzKpfW a spus:

 

Tu nu ai crezut că merge la Gresini până nu l-ai văzut în boxă la ei.

 

 

Acolo era vorba de decizia lui Marquez, acum este vorba de decizia Ducati care este una foarte previzibila. 

Acum 16 ore, damager a spus:

Atatea scenarii... eu incep sa cred ca Ducati o sa ramana cu Bes si Bag... e doar feelingul meu. In alta ordine de idei:

 

Daca era asa nu se mai punea problema alegerii celui de-al doilea pilot. :D 

Daca Bastianini nu era pe faras nici nu mai discutam acum. 

 

Realizati cat de stupizi sunt Ducati cand afirma ca au 3 candidati pentru un loc, iar unul din candidati deja ocupa acel loc. :D

Pai daca acel pilot existent era deja dorit nu s-ar mai fi pus problema ocuparii locului de catre altii.. cand e deja ocupat de el.

 

E ca si cum tu la munca afli ca de la anu e posibil sa ramai tu sau inca doi evident mai buni decat tine, si ramane sa ne hotaram la anu in functie de cam in ce directie bate ploaia.

E evident ca trebuie sa iti cauti alt loc de munca. 

 

Apoi, JM si-a taiat macaroana de cand nu a fost ales PRIMA oara la Ducati in favoarea lui Bastianini.. n-o sa-l aleaga acum, nu ai cum sa pupi acum unde ai scuipat.. :D

 

Eu nu stiu cate argumente va mai trebuie sa intelegeti ca MM este alesul? 

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

 

Nu am citit, dar intuiesc despre ce este vorba, pentru că se tot vehiculează. Dacă Ducati îi dau contract lui Márquez și-l pleasează la Pramac pe GP25, Campinoti rămâne cu ei. Altfel trebuie să găsească el al doilea pilot în afară de Aldeguer - și probabil să-i plătească salariul. Ceea ce nu-i convine.

 

Sunt doar niste declaratii de presa de genul... 

Borsoi:

“We are the brother of the official team,” Borsoi told Motosprint.

“Between us and them there is more than an economic discussion.

“Changing wouldn't make sense.”

Evident, nu dau din casa adevaratele ratiuni de a ramane cu Ducati. Si nici nu trebuie prea multe, numai daca ne uitam cum arata Yamaha. Vestea proasta, pentru japonezi este ca vor ramane fara echipa de client, in conditiile in care Nadia a spus pass, Rossi la fel. Doar daca se produce vreo minune si deblocheaza promotorul doua locuri pentru constituirea unei noi echipe. Ar mai fi si solutia ca echipa de uzina sa ruleze inca o motocicleta, dupa modelul Honda 2011(?), dar trebuie sa accepte Dorna/Liberty.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, xt600 said:

Ar mai fi si solutia ca echipa de uzina sa ruleze inca o motocicleta, dupa modelul Honda 2011(?), dar trebuie sa accepte Dorna/Liberty.  

 

Asta ar fi o soluție și pentru Ducati factory, da.

 

image.thumb.png.c3f70a0da04aba12094eef2f7a4eb662.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
Acum 1 oră, B.B. a spus:

 

Eu nu stiu cate argumente va mai trebuie sa intelegeti ca MM este alesul? 

Citind  parerile unoara din interiorul fenomenului si avand in vedere si complicatiile cu sponsorii, as zice ca nu este atat de sigur cine va ocupa cel de-al doilea loc la Ducati. Cea mai logica mutare, pentru Jiji, pentru a-i pastra pe ambii (JM + MM)  si sa ocoleasca problemele de sponsorship, ar fi sa il mute pe JM la uzina (altfel pustiul pleaca), iar pe MM sa il puna intr-o echipa satelit (mai putin VR46), cu o motocicleta GP25, cu tot suportul de uzina si cu un salariu pe masura. 

Acum 9 minute, PzKpfW a spus:

 

Asta ar fi o soluție și pentru Ducati factory, da.

 

 

Ar fi si pentru Yamaha, pana ar reusi sa isi faca o echipa satelit... Desigur, pentru Ducati ar fi manusa, insa regulamentul este foarte rigid, in acest sens. Pe de alta parte, un constructor poate avea 3 echipe satelit... Mai este un aspect, sa zicem ca promotorul ar vrea o solutie cu 3 motociclete la o echipa oficiala, problemaa este ca trebuie sa fie de acord si ceilalti constructori implicati si am mari rezerve ca KTM (de ex) si-ar da acordul, in conditiile in care anul trecut i s-a refuzat o a doua echipa de client.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...