nike Posted March 22 Share Posted March 22 La 16.03.2023 la 15:17, Method a spus: Ca sa ne vindecam putin de hatereli si malitiozitati,eu sunt dispus sa si pariez pe o victorie a lui Marcel in 2023.... Eu zic ca se retrage precum Doohan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danypop Posted March 22 Share Posted March 22 Pai cum o victorie? Ia titlul cu o victorie ca săracii, parca era favorit la titlu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted March 22 Share Posted March 22 La 18.03.2023 la 12:28, xt600 a spus: Nu cu Peco am eu treaba. Peco este baiat la locul lui si muncitor. Cu felul in care a ajuns campion am eu o problema. Asta este o concluzie cel putin superficiala, cu iz de malitiozitate, ca sa nu zic hatereala. Daca, in ciuda titlului de tabloid al articolului, ai fi citit cu atentie continutul acestuia si ai fi pus informatiile in context, ai fi ajuns la concluzii mai nuantate. Departe de mine gandul sa contest expertiza celor de la Kalex, in realizarea unor cadre de competitie. Asigura grila pentru 90% din grila de la Moto2, au tone de date si sunt cam cei mai buni constructori independenti. Bineinteles ca Honda cumpara si ceva din expertiza lor, dar asta nu inseamna ca japonezii nu mai stiu sa faca cadre, dupa 60 de ani de participare in racing-ul mondial. Este absurd sa te si gandesti la o asemenea posibilitate, daramite sa o mai si afirmi. Marea problema a HRC-ului, in momentul de fata, este timpul, colegu! Timpul! Din motivele cunoscute, au ramas in urma, iar acum exista o mare presiune pe ei, pentru a reveni in frunte, basca presiunea pus de Mimisor, pe care risca sa il piarda, daca nu ii pune la dispozitie material de concurs cu care sa atace titlul mondial. In aceste conditii, au nevoie de un cadru nou. URGENT!! Cica la Jerez ar trebui sa il aiba, ori in conditiile estea nu mai au timpul necesar sa faca R&D-ul necesar si sa faca pim pong intre Europa si Japonia in tot acest proces de constructie al noului sasiu. Asa ca hondarii, oameni pragmatici, de felul lor, au apelat la Kalex, sa se ocupe ei de acest aspect, mai ales ca au si tehnologiile si capacitatile de executie necesare, aici, in Europa. Honda, ca si celalat producator nipon, prezent in competitie, mai are o problema majora: distanta (inclusiv cu problemele de fus orar pe care le ridica), dintre Europa si Japonia. Daca ai fi citit cu atentie bibliografia, ai fi vazut ca s-a discutat mult in presa sportiva despre acest aspect, care constituie un mare handicap pentru constructorii japonezi, fata de cei europeni. In acest context, logic ar fi ca HRC sa isi relocheze in Europa echipele de R&D, laboratoarele de cercetare, capacitatile de productie, etc. Pai asta costa milioane, sau zeci de milioane de dolari, iar tu zici ca este mai scump sa cumperi cadrul de la Kalex? Cum spuneam, Kalex este in Europa, totul se face aici si in cateva ore piesa este la circuit, pentru a fi montata pe motocicleta. Esti de o naivitate de-a dreptul cuceritoare, sa crezi ca sasiul pleaca in Japonia, ca aia construiesc acolo mobrele si apoi le trimit in Europa cu zepelinu sau cu bamporu'. Totul pleaca direct la echipa, la circuit! Tocmai asta este ideea, sa reduca cat mai mult timpul intre proiectare-executie-testare-implementare. Adica dobandesc acelasi avantaj pe care il au europenii. In concluzie, colegu', Honda nu bajbaie, ci vrea sa revina in frunte si cauta solutii pragmatice. Exact ceea ce nu face (inca) Yamaha. Si ca veni vorba despre Yamaha, daca, dupa modelul Honda, ar adopta o politica similara, ce ai spune atunci? Ca Yamaha bajbaie? Ca Yamaha nu stie sa faca un sasiu, nu? Cand am ajuns la "expertiza celor de la Kalex" am dat "next". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frigider Posted March 22 Share Posted March 22 1 oră în urmă, danypop a spus: Pai cum o victorie? Ia titlul cu o victorie ca săracii, parca era favorit la titlu... Așteaptă și tu puțin,4 zile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danypop Posted March 22 Share Posted March 22 Adevărul e ca e grea așteptarea... Și când ii auzi pe unii spunând ca o sa fie prea multe curse (cu alea de sprint) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
September Posted March 22 Share Posted March 22 @Kagemusha Așteptăm să deschizi sezonul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frigider Posted March 23 Share Posted March 23 Acum 10 ore, September a spus: @Kagemusha Așteptăm să deschizi sezonul! Amin. Ajuta mult sa vezi orele pe fusul republicii democrate rromânistan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted March 30 Share Posted March 30 Álex Rins It reminds me of two years ago with the Suzuki: we are losing a lot of time on the straight compared to the others and then we recover everything in the corners. Ce zice și Marc Márquez. Honda nu pune puterea jos, patinează și pierde timp pe liniile drepte. Piloții trebuie să compenseze și meargă agresiv pe frânare/în viraje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted March 30 Share Posted March 30 (edited) Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Honda nu pune puterea jos, patinează S-au molipsit de la yamaha. Dacă nu-l ascultă pe method, e treaba cu mesele care nu sunt repartizate bine. Edited March 30 by ENEOS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damager Posted April 2 Share Posted April 2 ca tot a fost anul Ducati... pe toate planurile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted April 2 Share Posted April 2 Pe plan comercial a fost cu recorduri pentru toți europenii, pe fondul (printre altele) scăderii japonezilor. Vin însă chinezii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danypop Posted April 3 Share Posted April 3 https://m.gpone.com/it/2023/04/03/motogp/honda-a-jerez-per-provare-il-telaio-kalex-bradl-in-sella-oggi-e-domani.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&utm_campaign=social Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted April 3 Share Posted April 3 https://www.gpone.com/it/blog/paolo-scalera/2023/04/03/il-team-vr-46-studia-da-ufficiale-se-la-yamaha-lo-vorra-dovra-darsi-a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damager Posted April 4 Share Posted April 4 (edited) La 02.04.2023 la 22:01, PzKpfW a spus: Pe plan comercial a fost cu recorduri pentru toți europenii, pe fondul (printre altele) scăderii japonezilor. Vin însă chinezii. Mda, o sa vedem numai qj moto si cf-moto pe strada. la ce diferente de pret sunt intre mobre, ce mai conteaza calitatea. partea buna este ca pana la urma o sa forteze di producatorii europeni/japonezi sa scada pretul. Ramane de vazut dc vor face si ei chinezarii sau for reduce marjele de profit. Edited April 4 by damager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted April 4 Share Posted April 4 Răspunsul ți l-a dat deja bmw cu gs-urile alea la care se rupe cadrul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danypop Posted April 6 Share Posted April 6 https://www.crash.net/motogp/news/1023848/1/honda-test-kalex-chassis-ahead-marc-marquez-return Repede s-au mișcat. Ii cam arde la degete pe ondari. Ar fi tare neplăcut sa termine și anul acesta fără victorie și pe ultimul loc la constructori Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frigider Posted April 6 Share Posted April 6 Acum 11 minute, danypop a spus: https://www.crash.net/motogp/news/1023848/1/honda-test-kalex-chassis-ahead-marc-marquez-return Repede s-au mișcat. Ii cam arde la degete pe ondari. Ar fi tare neplăcut sa termine și anul acesta fără victorie și pe ultimul loc la constructori nu e sigur ca mm vine la sua? sau debiteaza asta ineptii cum se face de obicei? His teammate Joan Mir also missed Argentina - meaning Repsol Honda had no riders on the grid - and their comeback in time for next weekend’s MotoGP Grand Prix of the Americas is unconfirmed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danypop Posted April 6 Share Posted April 6 Păi probabil ca nu au confirmat încă, dar asta nu înseamnă că nu o sa fie prezenți. Cel mai probabil mai urmează un examen medical și apoi se ia decizia participării. Mai este încă o săptămână pana la următorul GP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted April 6 Share Posted April 6 S-ar putea să revină și Bastianini la CotA. Despre Mir nu am citit nimic, dar nu cred că era foarte grav fizic după căzătura din sprint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aurex Posted April 6 Share Posted April 6 Acum 31 minute, PzKpfW a spus: Despre Mir nu am citit nimic, dar nu cred că era foarte grav fizic după căzătura din sprint. Dupa ce initial s-a spus ca are probleme la glezna deja afectata , au mai aprut si alte probleme : "After a morning medical check, Joan Mir was declared unfit for the Argentina GP by MotoGP and circuit medical staff due to cranial and cervical trauma. Undergoing CT and ultrasound tests at the Hospital Santiago del Estero, cervical physiological lordosis was confirmed and Mir continued to experience feelings of nausea and dizziness." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danypop Posted April 8 Share Posted April 8 https://www.motorcyclesports.net/articles/red-bull-may-be-pushing-to-put-marc-marquez-at-ktm-oscar-haro Probabil ca ar sării din lac în puț. O fi ktm mai ok puțin decât onda in momentul de față dar nu cu mult. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted April 8 Share Posted April 8 Pute a poveste de tabloid. În Spania motociclismul este printre cele mai urmărite sporturi, iar presa de scandal speculează. Acosta are contract cu KTM încă de când era în Moto3 care stipulează că va ajunge în MotoGP cu ei, iar Márquez are contract cu HRC până la sfârșitul anului viitor. Fără încetare amiabilă bilaterală (ceea ce e clar că Honda nu dorește), Márquez (sau/și sponsorii lui) are trebui să plătească niște clauze de reziliere monstruoase. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioio_viola Posted April 9 Share Posted April 9 Toprak o sa testeze la Jerez pe 10 si 11 Aprilie https://www.instagram.com/p/CqzzS5VLeIs/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted April 9 Share Posted April 9 Mă întreb de unde are pârghia pentru a pune atât de multă presiune pe Yamaha. Nu e ca și când are multe alte opțiuni în WSBK dacă pleacă de la ei: puțin probabil ca Ducati să fie interesați de el (în momentul de față), iar toate celelalte motociclete (în afară de Ducati și Yamaha) sunt inferioare. În același timp, zvonurile apropierii lui Jorge Martín de Yamaha în MotoGP se întețesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frigider Posted April 9 Share Posted April 9 Acum 5 ore, PzKpfW a spus: Mă întreb de unde are pârghia pentru a pune atât de multă presiune pe Yamaha. Nu e ca și când are multe alte opțiuni în WSBK dacă pleacă de la ei: puțin probabil ca Ducati să fie interesați de el (în momentul de față), iar toate celelalte motociclete (în afară de Ducati și Yamaha) sunt inferioare. În același timp, zvonurile apropierii lui Jorge Martín de Yamaha în MotoGP se întețesc. Se îngroapă JM la Yama. Serios, Honda,KTM și Yamaha nu. Rămâne ducati Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.