PzKpfW Postat Mai 3, 2023 Share Postat Mai 3, 2023 6 hours ago, danypop said: https://www.crash.net/motogp/news/1025338/1/lorenzo-ducati-will-make-low-offer-marquez-he-needs-them-win Nu-mi dau seama dacă se referă la un eventual contract pentru 2025+ (probabil că da). Ar trebui să scape fie de Bagnaia, fie de Bastianini ca să-i facă loc (nu cred că Márquez va accepta echipă client). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 3, 2023 Share Postat Mai 3, 2023 Acum 1 minut, PzKpfW a spus: (nu cred că Márquez va accepta echipă client). Cu promisiunea ca primește material identic cu uzina, cred ca ar accepta și un loc la pramac. Evident dacă lucrurile nu se îmbunătățesc la onda... Ma cam îndoiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 3, 2023 Share Postat Mai 3, 2023 În momentul de față e destul de clar că-și va onora contractul de 4 ani cu HRC. Va lua deci o decizie după ce testează RCV-ul pentru 2024. 12 minutes ago, danypop said: Cu promisiunea ca primește material identic cu uzina, cred ca ar accepta și un loc la pramac. Pentru un pilot ca el, promisiunea asta este cam irelevantă. Va dori clar să facă el dezvoltarea motocicletei, nu să meargă pe o motocicletă făcută pe placul și la sugestiile altora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 3, 2023 Share Postat Mai 3, 2023 Nu vad alte opțiuni mai bune(din pct de vedere al performantelor) pentru el. Are 6 titluri însă acum va negocia din postura de... locul 8?10? 13? In campionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 3, 2023 Share Postat Mai 3, 2023 1 minute ago, danypop said: Nu vad alte opțiuni mai bune(din pct de vedere al performantelor) pentru el. Eu da: în funcție de cum evoluează lucrurile, Aprilia și KTM (deși Beirer a spus că nu și l-ar dori în echipă). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 3, 2023 Share Postat Mai 3, 2023 https://bikesportnews.com/uncategorized/i-couldnt-eat-or-smile-pol-espargaro-talks-again-after-four-weeks-with-jaw-wired-shut/ La ăsta de ce nu ia-ți spus sa nu meargă tare, că lui MM ii tot spuneți de 10-15 ani sa nu mai meargă tare ca o sa se lovească. Doar de el vă pasă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 3, 2023 Share Postat Mai 3, 2023 Acum 2 minute, danypop a spus: https://bikesportnews.com/uncategorized/i-couldnt-eat-or-smile-pol-espargaro-talks-again-after-four-weeks-with-jaw-wired-shut/ daca era femeie clar deceda. *dupa 1-2 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 3, 2023 Share Postat Mai 3, 2023 (editat) What does Yamaha have to do if they want to convince you to let VR46 race its bikes? Rossi: "We have a contract until the end of next year, so in 2024 we will race with Ducati. I would like VR46 to race with Yamaha, because I am a Yamaha rider, so it would make sense. The problem is that Yamaha has to find a way to improve the M1. We want to go to the races thinking that we can consider winning or fighting for the podium and, at the moment, Yamaha's technical situation is complicated. They have the potential to improve, and there is still a little time before we decide [for 2025]. But Ducati, since the arrival of [Gigi] Dall'Igna, has really stepped up and raised the technical level. The others have become chasers." And do you think this change has been technical or also philosophical? I am referring to the relationship with your satellite teams. Rossi: "I think yes, there was a rethinking of Ducati, but also a huge economic investment. The Japanese brands have spent less." Ce trebuie să facă Yamaha dacă vor să-l convingă pe VR46 să concureze cu motocicletele lor? Rossi: „Avem contract până la sfârșitul anului viitor, așa că în 2024 vom concura cu Ducati. Aș vrea ca VR46 să concureze cu Yamaha, pentru că sunt pilot Yamaha, așa că ar avea sens. Problema este că Yamaha trebuie să găsească o modalitate de a îmbunătăți M1. Vrem să mergem la curse gândindu-ne că putem lua în considerare câștigarea sau lupta pentru podium și, în acest moment, situația tehnică la Yamaha este complicată. Au potențialul de a se îmbunătăți și există încă puțin timp înainte să ne decidem [pentru 2025]. Dar Ducati, de la sosirea lui [Gigi] Dall'Igna, a crescut cu adevărat și a ridicat nivelul tehnic. Ceilalți au devenit vânători." Și credeți că această schimbare a fost tehnică sau și filozofică? Mă refer la relația cu echipele dumneavoastră satelit. Rossi: "Cred că da, a existat o regândire a Ducati, dar și o investiție economică uriașă. Mărcile japoneze au cheltuit mai puțin." Editat Mai 3, 2023 de ivan pedala Editat in limba romana (lucru pe care il putea face autorul)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 4, 2023 Share Postat Mai 4, 2023 https://www.crash.net/motogp/news/1025440/1/miguel-oliveira-withdraws-french-motogp-replacement-confirmed Aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 4, 2023 Share Postat Mai 4, 2023 1 hour ago, danypop said: https://www.crash.net/motogp/news/1025440/1/miguel-oliveira-withdraws-french-motogp-replacement-confirmed Aiurea On 5/1/2023 at 11:47 PM, PzKpfW said: Din păcate se pare că Oliveira va lipsi (iar) o etapă. Jorge Lorenzo (despre Razgatlıoğlu) What can he lose? I think he will always have open doors in WorldSBK to come back in case he doesn’t make it to be a winner or Champion in MotoGP but he needs to try. His talent is so big, he needs to give it a try and try to find the best option possible, in the best team he can get. If he’s not good, like Ben Spies for example who wasn’t as good as everyone expected, he can return to WorldSBK. I think he will find a way to be competitive on a MotoGP bike. It’s a matter of time. Obviously, MotoGP bikes have become so complex, you need to manage so many things compared to 20 years ago that all the small details are very important and you need a lot of experience to understand everything and to put together all the pieces to be competitive. He will need some time, but he could not be so aggressive with a MotoGP bike compared to a WorldSBK bike, because it’s a completely different type of bike. Cu alte cuvinte, spune să nu aștepte neapărat "ocazia unică" de a merge doar la echipa de uzină Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 5, 2023 Share Postat Mai 5, 2023 Acum 17 ore, PzKpfW a spus: Cu alte cuvinte, spune să nu aștepte neapărat "ocazia unică" de a merge doar la echipa de uzină Yamaha. Chiar ca e unica ocazia de a fi la Yamaha. Măcar KTM are sateliți și tot încearcă sa adune date. Pe bune dacă Oli nu lipsea atât de mult cred ca se bătea la camp, fiind constant cat de cat. Omu parca a mers decent din ce țin eu minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 11, 2023 Share Postat Mai 11, 2023 Se pare că discuțiile cu Yamaha nu au dus la nimic, iar Jorge Martín va rămâne la Pramac și în 2024, sperând probabil la un loc la echipa oficială Ducati în 2025 (când contractele lui Bagnaia și Bastianini expiră). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 12, 2023 Share Postat Mai 12, 2023 O analiza interesanta: https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/how-close-is-motogp-the-worst-motorcycle-on-the-grid-is-just-0-4-slower-than-the-best/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 12, 2023 Share Postat Mai 12, 2023 deci atunci kKTM nici nu-i asa de kakao.... interesant articol, interesanta cuantificare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 14, 2023 Share Postat Mai 14, 2023 https://www.digisport.ro/special/jorge-lorenzo-triplu-campion-la-motogp-ar-avea-o-relatie-cu-o-prezentatoare-tv-din-romania-e-fiica-unui-mare-fotbalist-2389565 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 16, 2023 Share Postat Mai 16, 2023 https://www.gpone.com/it/2023/05/16/motogp/poncharal-limitare-le-moto-clienti-bagnaia-ha-detto-una-cazzata.html Bagnaia nu face prostii doar pe circuit, le spune si in presa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 16, 2023 Share Postat Mai 16, 2023 Încerc să-i găsesc o scuză sau explicație - nu pot să cred că a spus o asemenea enormitate. Mă întreb dacă ar fi gândit la fel dacă nu ar fi ajuns la echipa oficială. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 17, 2023 Share Postat Mai 17, 2023 https://www.crash.net/motogp/news/1026448/1/maybe-best-bike-i-have-ever-ridden-petrucci-sad-leave-motogp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 17, 2023 Share Postat Mai 17, 2023 Acum 22 ore, PzKpfW a spus: Încerc să-i găsesc o scuză sau explicație Nu prea pot sa ii gasesc... O fi fost baut, fumat, prizat sau... prost. Primele trei au efecte temporare, prostia este permanenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 18, 2023 Share Postat Mai 18, 2023 https://www.crash.net/motogp/news/1026458/1/incredible-bonus-money-marc-marquez-has-missed-out-due-injury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Mai 29, 2023 Share Postat Mai 29, 2023 ca tot erau discutii despre MotoGP vs SBK. Aici face Petrucci o analiza despre cat de obositoare e fiecare cursa: https://www.gpone.com/en/2023/05/29/motogp/petrucci-the-superpole-race-is-a-bar-brawl-but-the-motogp-is-more-intense.html?refresh_ce Rivola: am exagerat cu aripile https://www.gpone.com/en/2023/05/28/motogp/rivola-we-exaggerated-with-the-wings-we-have-to-lower-performance.html?refresh_ce Albersiano: aripile reprezinta progresul https://www.gpone.com/en/2023/05/28/motogp/albesiano-the-wings-are-progress-now-you-dont-fly-on-the-straight-at-mugello.html?refresh_ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 29, 2023 Share Postat Mai 29, 2023 4 hours ago, ioio_viola said: https://www.gpone.com/en/2023/05/29/motogp/petrucci-the-superpole-race-is-a-bar-brawl-but-the-motogp-is-more-intense.html?refresh_ce Interesant prentru detractorii Michelin din MotoGP; de citit. 4 hours ago, ioio_viola said: https://www.gpone.com/en/2023/05/28/motogp/rivola-we-exaggerated-with-the-wings-we-have-to-lower-performance.html?refresh_ce Înțeleg și sunt absolut de acord. Nu văd să vină însă cu soluții. Contrastul dintre un lider de echipă... 4 hours ago, ioio_viola said: https://www.gpone.com/en/2023/05/28/motogp/albesiano-the-wings-are-progress-now-you-dont-fly-on-the-straight-at-mugello.html?refresh_ce ...și un inginer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 29, 2023 Share Postat Mai 29, 2023 Acum 10 minute, PzKpfW a spus: detractorii cuvinte mai mici te rog, ma faci sa caut in dex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 31, 2023 Share Postat Mai 31, 2023 La 29.05.2023 la 19:01, PzKpfW a spus: Înțeleg și sunt absolut de acord. Nu văd să vină însă cu soluții. Vine nenea asta cu niste solutii care pot fi implementate rapid, pentru reducerea vitezelor si ritmului de cursa: https://www.gpone.com/en/2023/05/25/motogp/to-slow-down-the-motogp-you-just-have-to-reduce-tire-performance.html Poate nu rezolva in totalitate problema, dar o mai diminueaza, pana cand se vor face schimbari substantiale in regulament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 1, 2023 Share Postat Iunie 1, 2023 Lucrurile nu sunt niciodată atât de simple pe cât par în articole. La nivelul ăsta nu te poți atinge de niciun element fără să superi pe cineva: fanii, inginerii, echipele, piloții, etc. Gume cu aderență mai puțină ar supăra piloții și ar da și mai multă importanță aerodinamicii. Aprilia i-a închis oficial ușa lui Acosta. Este vorba doar despre echipa oficială, nu și despre RNF. Dar în momentul de față nu pare să fie o soluție mai bună decât Tech3, unde ar avea clar motocicletă de aceeași specificație ca piloții oficiali (ceea ce nu este cazul la RNF). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.