Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Acum 42 minute, PzKpfW a spus:

Motivație, by HRC:

image.thumb.png.b6d475df76c041038f99232a1174b9dc.png

(RCV-ul lui Mir)

La cat au cazut si plimbat fizicul prin pietris si el si MM sezonul trecut trebuiau sa castige si Eurovisionul, nu doar MotoGP-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2027 could be the perfect time to get involved in MotoGP as this is when a new regulation will be introduced,” Flasch is quoted by Motorsport.

The possibility exists that every manufacturer would start again in 2027, creating a level playing field, so arguably the best moment for a newcomer to arrive and immediately.

 

Flasch continued: "We are in contact with Dorna and we are talking about the regulations.

“It is part of our evaluation.

“The 2027 season would be an obvious time to start.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, damager a spus:

2027 could be the perfect time to get involved in MotoGP as this is when a new regulation will be introduced,” Flasch is quoted by Motorsport.

The possibility exists that every manufacturer would start again in 2027, creating a level playing field, so arguably the best moment for a newcomer to arrive and immediately.

 

Flasch continued: "We are in contact with Dorna and we are talking about the regulations.

“It is part of our evaluation.

“The 2027 season would be an obvious time to start.

Intrarea in MotoGP o decide doar CEO sau trebuie sa treaca prin votul Adunarii actionarilor, Consiliu de Administratie, etc? Pentru ca daca imi amintesc bine, cu ceva ani in urma a mai existat o tentativa, care a murit in fasa. Sper sa nu gresesc. Este o decizie foarte riscanta pentru ei, din punct de vedere al imaginii si vor trebui sa isi asume gauri mari in bugetele anuale, fara nici o certitudine ca vor face ceva. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, PzKpfW a spus:

Motivație, by HRC:

nu pilotul isi pune ce vrea acolo?

si mav parca avea ceva scris (cui ii pasa?)

Acum 54 minute, xt600 a spus:

fara nici o certitudine ca vor face ceva. 

nu e chiar asa daca toti incep cu ceva "nou".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, frigider a spus:

 

nu e chiar asa daca toti incep cu ceva "nou".

Au 0 experienta in MotoGP, pentru ei orice este "nou", in timp ce ceilalti constructori au ani de experienta in spate. Ani de zile vor fi umplutura pe grila. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Intrarea in MotoGP o decide doar CEO sau trebuie sa treaca prin votul Adunarii actionarilor, Consiliu de Administratie, etc? Pentru ca daca imi amintesc bine, cu ceva ani in urma a mai existat o tentativa, care a murit in fasa. Sper sa nu gresesc. Este o decizie foarte riscanta pentru ei, din punct de vedere al imaginii si vor trebui sa isi asume gauri mari in bugetele anuale, fara nici o certitudine ca vor face ceva. 


in general ceo este executiv, el executa ce decide consiliul de administratie, reprezentanti actionarilor.

daca ceo-ul vb de asta este clar ca s-a decis ceva in directia asta.

fiecare din constructori au fost umplutura ani de zile, este un proces normal. Nimeni nu se asteapta sa fie competitivi de la inceput. 
insa, in functie de buget si echipa, pot deveni competitivi, mai ales ca toate echipele o sa plece, cel putin tehnic de la acelasi nivel?

in wsbk s-a vazut anul asta ce a insemnat un pilot capabil, un pilot de teste cu experienta de motgp. Se bat sus dupa 2 etape, iar eu cred  ca Top va deveni un predentent la titlu anul asta.

si, sa nu uitam nici de suzuki, ce parcurs a avut in motogp cand au revenit. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 minutes ago, damager said:

(...)

 

Absolut. KTM au început în 2017 cu absolut 0 experiență în astfel de competiții. După mai puțin de 2 ani au avut primul podium, după 3 ani și ceva prima victorie, iar după vreo 6 ani au fost aproape de vârf. Asta în cazul în care nu au beneficiat de vreo schimbare de regulament care să-i ajute să recupereze diferența față de ceilalți.

 

BMW poate face cel puțin la fel de bine având în vedere sistemul de concesii și schimbările din 2027.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Au 0 experienta in MotoGP, pentru ei orice este "nou", in timp ce ceilalti constructori au ani de experienta in spate. Ani de zile vor fi umplutura pe grila. 

Depinde și de ei.

Vor avea concesii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Q: 

"

Money is an important factor for everyone,” he said.

“But I want a project that I like and allows me to achieve the results I want."

 

deci se cam contureaza optiunea Aprilia. E unul dintre cei mai talentati piloti de pe grila, eu as vrea sa-l vad pe un ducati ca sa vedem o comparatie☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

 

Absolut. KTM au început în 2017 cu absolut 0 experiență în astfel de competiții. După mai puțin de 2 ani au avut primul podium, după 3 ani și ceva prima victorie, iar după vreo 6 ani au fost aproape de vârf. Asta în cazul în care nu au beneficiat de vreo schimbare de regulament care să-i ajute să recupereze diferența față de ceilalți.

 

BMW poate face cel puțin la fel de bine având în vedere sistemul de concesii și schimbările din 2027.

KTM nu este cel mai bun exemplu. Sunt in al 7-lea sezon si nu se intrevede vreun titlu la piloti, cu toate investitiile facute si cu tot modul de lucru "siintific". Cu un podium si o victorie circumstantiala nu se face primavara. Imi aduc aminte ca am spus atunci ca daca se vor bate la titlu dupa 9-10 ani, este mare lucru. Pana acum predictiile mele sunt in grafic. Cu toate progresele, nu ii vad anul asta si cel mai probabil nici urmatorul, sa puna sub semnul intrebarii dominatia Ducati. Sa vedem ce efecte vor avea restrictiile aplicate ducatistilor si concesiile de care se bucura austriecii, dar in conditiile unei competitii corecte, fara pomeni, nu ii vad luand titlul prea curand. 

 

Acum 2 minute, damager a spus:

 

deci se cam contureaza optiunea Aprilia.

As indrazni sa spun ca deja se listeaza hartiile care trebuie semnate. Cred ca deal-ul este deja facut. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

c. Cu toate progresele, nu ii vad anul asta si cel mai probabil nici urmatorul, sa puna sub semnul intrebarii dominatia Ducati.

Uiți progresia cea mai importanta la ktm:

Acosta.

 

Tot hype ul a fost pe bune.

Pare ca e peste episodul MM-ducati momentan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, xt600 a spus:

KTM nu este cel mai bun exemplu. Sunt in al 7-lea sezon si nu se intrevede vreun titlu la piloti, cu toate investitiile facute si cu tot modul de lucru "siintific". Cu un podium si o victorie circumstantiala nu se face primavara. Imi aduc aminte ca am spus atunci ca daca se vor bate la titlu dupa 9-10 ani, este mare lucru. Pana acum predictiile mele sunt in grafic. Cu toate progresele, nu ii vad anul asta si cel mai probabil nici urmatorul, sa puna sub semnul intrebarii dominatia Ducati. Sa vedem ce efecte vor avea restrictiile aplicate ducatistilor si concesiile de care se bucura austriecii, dar in conditiile unei competitii corecte, fara pomeni, nu ii vad luand titlul prea curand. 

 

As indrazni sa spun ca deja se listeaza hartiile care trebuie semnate. Cred ca deal-ul este deja facut. 


Cun am mai zis, nu vad pe nimeni capabil sa bata ducati, cel putin pana in 2027 cand se schimba regulamentul tehnic, dar asta si din cauza nr f mare ee mobre(ducati) pe grila.

aprilia si ktm sunt sus, nu sunt de umplutura. Umplutura au ajuns cei de la honda si yamaha.

iar asta cu 7 ani de ktm fara succes, oare cat timp a asteptat ducati pana la stoner si cat a asteptat dupa ☺️ pana sa devina campioni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, frigider a spus:

Uiți progresia cea mai importanta la ktm:

Acosta.

 

Pai daca nu reusesc (inca) sa aibe cea mai buna motocicleta, trebuie sa compenseze cu ceva. Insa daca Acosta nu va reusi titlul cu ei, in sezoanele 2025-26, va pleca. In alta ordine de idei, sa ii dam timp si lui Acosta. Cred ca ne entuziasmam cam repede, in legatura cu pustiul. Abia la sfarsit de sezon vom putea face niste comparatii si vom vedea din ce material este construit. Asa, piloteaza superb, dar are doar 2 curse facute. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, damager a spus:

 

aprilia si ktm sunt sus, nu sunt de umplutura.

 

iar asta cu 7 ani de ktm fara succes, oare cat timp a asteptat ducati pana la stoner si cat a asteptat dupa ☺️ pana sa devina campioni.

Nu am spus ca sunt umplutura, dar nici nu au condfirmat INCA! Pana nu vor lua titlul, vom vorbi de Ducati si restul. Si, da, ai dreptate, acum Honda si yamaha sunt umplutura, dar daca doua uzine care au scris istoria si sunt pedigree-ul acestei competitii, sunt in situatia asta, imagineaza-ti BMW care este zero in sportul asta. 

 

Foarte probabil se vor face 9. Ducati a intrat in competitie prin 2003 si a castigat titlul in 2007. Dar nu trebuie uitat contextul in care s-a intamplat titlul ala. Dupa acel moment le-a trebuit inca 15 ani, opt piloti si ordine de echipa care sa lucreze pentru un pilot care nu s-a dovedit a fi neaparat cel mai bun, ci avea nationalitatea si echipa care trebuia in spate. 

Acum 12 minute, Method a spus:

Official: F1 owners Liberty Media announce acquisition of MotoGP

 

4.2 melearde

Pe termen lung nu stiu daca va fi o mutare buna sau rea pt motogp...

Ma tem ca vom da cu RIP MotoGP. Ma astept sa avem si mai putina competitie, dar mai mult circ. Vezi ce a ajuns F1.... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Method a spus:

Official: F1 owners Liberty Media announce acquisition of MotoGP

 

4.2 melearde

Pe termen lung nu stiu daca va fi o mutare buna sau rea pt motogp...

Eu cred ca din punct de vedere al spectacolului va fi mai bine. Din punct de vedere sportiv vom vedea, dar cred ca schimbarea e binevenita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jorge Lorenzo recalls Valentino Rossi and insists fans want to see MotoGP feuds

Good point as zice.

 

“These duels keep the spectator wanting more, wanting to see the races and the entire weekend.

It happened with Alain Prost and Ayrton Senna in Formula 1, it happened with Alex Criville and Mick Doohan in this championship and it is experienced with Barcelona and Real Madrid in football.It has happened to me with Valentino Rossi, with Marc Marquez, with Dani Pedrosa…

 

“People don't want to see the riders hate each other, but they do want to see a very strong rivalry.But it has to come out naturally.The riders have to follow their personality and their way of being."

 

At the level of talent, ambition or wanting to be that 'killer' that we had, leaving aside Marc Marquez or Pedro Acosta, who do have that instinct of always wanting to win, the current drivers possibly do not have it.

“On an equal level, it is the grid with the best and most winning motorcycles in history.In terms of talent, personality and ambition, I think not. We were a very, very strong generation.”

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

Are multa dreptate. De vreo doi ani spun ca desi nivelul mediu al pilotilor a mai crescut, nici unul  din pilotii actuali nu se ridica la nivelul careului de asi (Rossi, MM, Stoner, Pedrosa). Este un efect al modului si criteriilor actuale de selectie ale pilotilor, care ajung in motomondial.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand si pana unde este/a fost Pedrosa un as si de ce nu e acolo un pilot care a luat 3 titluri cu Rossi/Stoner/Marquez pe pista? :)))

 

A fost un pilot foarte bun, dar nu are ce cauta in careul de asi al acelei perioade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aahaha,funny careul tau de asi.L-ai uitat pe fix Lorenzo,pe care l-as pune mult inaintea lui Pedrosa,Pedrosa e un +1,dar da si el ar trebui sa fie acolo,in ciuda rezultatelor,ca sa zic asa.Exceptia care confirma regula.

Insa Lorenzo ar trebui sa fie clar inclus.

 

Revenind la actualitate,cred ca problema e faptul ca nu sunt totusi caractere puternice.Toti se pupa pe gura unii cu altii (majoritatea la figurat,unii chiar la propriu,nu dam nume :P ),sunt prea soft.No big egos,si asta dauneaza sportului - publicul vrea sa vada big egos,personalitati puternice si tupeu.

 

Retrospectiv,pe de o parte Pecco mi se pare ca a gresit in cursa trecuta fiind foarte "batzos" si agatandu-se de un loc clar pierdut si riscand maxim (si prost) pt o miza aproape inexistenta,intr-o situatie in care fortand avea infim de castigat si foarte mult de pierdut,mai ales avand in vedere lupta lui pt campionat...DAAAR,in contextul egos,personalitate si caractere puternice a crescut in ochii mei (si probabil al multor spectatori) necedand in fata lui Marquez.

Si cred ca,dandu-si seama sau nu,a creat deja o mica rivalitate.Si asta nu poate fi decat de bine pt competitie - adica fix ceea ce zicea Lorenzo in articol ca nu se intampla in era actuala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Method a spus:

Aahaha,funny careul tau de asi.L-ai uitat pe fix Lorenzo

Insa Lorenzo ar trebui sa fie clar inclus.

 

Revenind la actualitate,cred ca problema e faptul ca nu sunt totusi caractere puternice.

Da, scuze, trebuie inclus. Caz in care careul se transforma in pentagon.. ;) Probabil omisiunea se datoreaza faptului ca nu l-am halit niciodata pe JLo, dar privind retrospectiv si comparand cu pilotii actuali, clar omul a fost in alta liga. 

 

Nu este vorba doar de personalitate, este vorba despre un anumit mind set, despre care vorbeste JLo. Astia de acum au ca singur obiectiv sa acumuleze puncte si sa fie constanti, nu mai au acel killer instinct care ii caracteriza pe Rossi, MM, Jlo si pe altii inaintea lor. Aia luptau la limita regulamentului, astia de acum merg tactic, dau dovada de "maturitate".. ;) Repet, sunt convins ca de vina pentru starea asta de lucruri este bazinul de selectie si criteriile pe care se face selectia pilotilor. Cata vreme 99% dintre piloti provin din campionatul spaniol de juniori via Rookie Cup si din academiile italiene, nu vom avea decat genul asta de piloti clonati, robotei setati sa faca 25 de tururi intr-o marja de 3 zecimi. Pilotii din competitille americane, britanice, australiene, nu au nici o sansa sa ajunga in MotoGP. Unor piloti precum Rea sau Razga, piloti foarte spectaculosi si combativi,  nu li s-a oferit un ghidon in mondialul de viteza. Ori astia sunt pilotii care fac sarea si piperul unei competitii, nu roboteii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...