xt600 Postat Aprilie 7 Share Postat Aprilie 7 (editat) 1 oră în urmă, Method a spus: Oricum,imi vine greus sa cred ca din moment ce ii dau 12 mil/an lui Q,ar lua inca un pilot care sa aiba pretentii salariale apropiate.Cred ca vor semna in continuare cu Rins pt locul 2 - in Q au sageata varful de lance,iar in Rins au un pilot capabil si destul de rapid,pe care sunt convins ca nu il platesc foarte mult. Pecco de ce a mers bine?Bez a fost si el accidentat de ce a mers bine? Oricum,daca merge anul asta precum a mers in primele 2 curse,eu zic ca Bastianini are locul aproape garantat pt urmatorii 2 ani la Ducati. Da, daca i-au dat lui Q 12 milioane, nu au cum sa ii ofere si lui JM un salariu apropiat. Iar JM nu vine la Yamaha pe salariul de la Pramac, asta este clar. Peco a mers bine, pentru ca motocicleta aia este facuta pentru el, setata pentru el, etc.. si chiar si asa, daca iti aduci aminte discutia informala cu MM, chiar el ii sugera spaniolului ca este o motocicleta greoaie, fizica. Iar Bestia, cand s-a urcat pe ea, a spus ca coteste ca un chopper... GP23 a avut unele probleme, pe care se pare ca le-a remediat, macar partial, la GP24. Vezi si tu ca, exceptandu-l pe MM (alta stofa de om), ceilalti rideri echipati cu 2023 sunt pe niciunde. Iar anul asta, Bestia, pe GP24 pare ca si-a revenit... miraculos? Coincidenta? Anul trecut Bez a mers pe GP22, o motocicleta mai userfriendly decat GP23. Anul asta, pe GP23 ai auzit de el? Deocamdata Martin este pe primul loc, in fata ambilor piloti de uzina... prematur sa vorbim despre al doilea loc de la Ducati... este incurcata tare treaba cu fotoliul ala... Editat Aprilie 7 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 (editat) Acum 9 ore, B.B. a spus: Vom vedea oricum în curând. Exact, in 2-3-4 luni o sa știm cu certitudine cine va fi alesul. Rămâne de văzut dacă ne dau și motivul pentru alegerea făcută, ca dacă îl aleg pe Bestia care va fi pe 7 la general în detrimentul lui MM care va fi pe 2 sau a lui JM care va fi pe 1 atunci e clar ca performantele nu prea au contat. Editat Aprilie 8 de danypop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 (editat) La 06.04.2024 la 20:05, B.B. a spus: Singurii candidați reali pt locul la uzina Ducati sunt JM si MM. Si din ei doi nu stiu cine le va aduce mai multi gologani in buzunar privind overall. Toti fanii MM o sa-si ia Ducati. La ce model te-ai gandit sa optezi? La 07.04.2024 la 7:52, Method a spus: Singurii candidati la locul 2 de la Ducati sunt Bestia,care vorba colegului,incurca socotelile multora anul asta si bravo lui,sau Bez.Dar Bestia e in pole. Bai sa stii ca anul asta nici eu...cu intrarea lui MM se schimba putin jocurile,nu mai e doar intre ei 2. Nu zic ca nu sunt tot ei 2 prim candidati dat ala vine si le mai musca din cascaval si le incurca planurile. MM este un marketing agresiv impins de toti fanii lui pentru a fi rosu pe viitor. Ducati nu au nevoie de el sa castige un titlu asa cum el are nevoie de ei. Altfel nu il puneau pe ultima mobra a lor cu piese nefolosite in trecut ca si spalatoreasa circuitelor. Daca JM nu castiga titlul in acest an, pe viitor va avea din ce in ce mai putine sanse cu alti constructori. Cumva batalia nu este intre Pecco si Marcel in acest an, mai degraba intre MMizerie si Martiantor iar titlul va cam ajunge catre tiganus la cum merge. Editat Aprilie 8 de nike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Acum 8 ore, xt600 a spus: Peco a mers bine, pentru ca motocicleta aia este facuta pentru el, setata pentru el, etc.. si chiar si asa, daca iti aduci aminte discutia informala cu MM, chiar el ii sugera spaniolului ca este o motocicleta greoaie, fizica. Iar Bestia, cand s-a urcat pe ea, a spus ca coteste ca un chopper... GP23 a avut unele probleme, pe care se pare ca le-a remediat, macar partial, la GP24. Vezi si tu ca, exceptandu-l pe MM (alta stofa de om), ceilalti rideri echipati cu 2023 sunt pe niciunde. Iar anul asta, Bestia, pe GP24 pare ca si-a revenit... miraculos? Coincidenta? Anul trecut Bez a mers pe GP22, o motocicleta mai userfriendly decat GP23. Anul asta, pe GP23 ai auzit de el? Deocamdata Martin este pe primul loc, in fata ambilor piloti de uzina... prematur sa vorbim despre al doilea loc de la Ducati... este incurcata tare treaba cu fotoliul ala... Mda,teoria cu "GP23 facuta special pt Pecco"....si JM?JM de ce a mers de multe ori mai bine decat Pecco pe motoreta facuta pt Pecco? Iar acum GP24 n-a mai fost facuta pt Pecco?Sau de ce brusc merge Bestia asa bine pe GP24? Sunt multe puncte in teoria asta care se bat cap in cap. Ok,de acord cu tine,pe MM il scoatem din calcuul - si eu sunt de parere ca se poate adapta sa mearga tare pe orice are 2 roti.Dar nu cred ca motivul pt care Bestia nu a mers bine anul trecut tine de GP23,cat mai mult de el si performantele lui destul de inconstante.Il urmaresc inca de la moto3 pe #23,asa a fost toata cariera lui - 1 an fulminant,apoi 2-3 in umbra.Cred ca tine mai mult de psihic decat de GP23 sau 24 la el... Vom vedea cu Bez,eu cred ca isi va reveni rapid. Si eu zic ca este prematur sa vorbim despre al 2lea loc la Ducati si cred ca cine va astepta dupa acel loc,va avea ceva de asteptat si....tare mi-e ca va ramane cu ochii in soare...(aviz JM - cred ca MM e prea siret se va adapta din mers si va cadea in picioare,va iesi relativ bine din silly season) Acum 26 minute, nike a spus: Ducati nu au nevoie de el sa castige un titlu asa cum el are nevoie de ei Daca JM nu castiga titlul in acest an, pe viitor va avea din ce in ce mai putine sanse cu alti constructori. Cumva batalia nu este intre Pecco si Marcel in acest an, mai degraba intre MMizerie si Martiantor iar titlul va cam ajunge catre tiganus la cum merge True Daca JM da chix si anul asta....e scuzabil,pt ca deh,remember - JM e la o echipa privata,iar titlul nu a fost luat niciodata de catre un pilot non-factory,asta incluzandu-l chiar si pe Rossi in primul sezon,so...sunt niste circumstante.A 2a oara acum...vor fi si acum niste circumstante,dar...vorba ta,miroase din ce in ce mai urat. Partea buna pt JM insa e faptul ca absolut nimeni nu va sta pana la sfarsitul anului la Valencia sa semneze - deci luarea titlului de catre JM nu va cantari in a semna cu o echipa sau alta decat pt 2027 and beyound. Lupta va fi intre JM si Pecco - nu e exclus insa ca MM sa se amestece insa MM nu e deocamdata la nivelul celor 2 de viteza si nici nu prea are nici echipa nici motoreta sa fie.Ok,ok - MM e mult mai bun pilot decat cei 2 - perfect de acord - bai dar suplinirea atator neajunsuri se poate face pana la un punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 JM tre sa adune cat mai multe puncte anul asta si sa fie tot timpul cu un pas in fata lui Peco ca sa primeasca motoreta factory si mai ales sa nu mai comenteze aiurea in tramvai, ca e vina lu michelin, ca l-au facut din suruburi... etc.. Anu trecut a mers foarte bine, a pierdut puncte can a cazut in final de sezon si a pierdut puncte pretioase pe riscul acela cu softul pe spate care s-a dezintegrat aproape cu 3-4 tururi inainte de final, risc al echipei, dar puncte pierdute de el in clasament. Anul asta trebe sa se focuseze sa puncteze mai bine ca Peco si asa va avea sansa mult visata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Acum 11 ore, Method a spus: Oricum,daca merge anul asta precum a mers in primele 2 curse,eu zic ca Bastianini are locul aproape garantat pt urmatorii 2 ani la Ducati. Numai pronosticuri aiurea dai, nimic din ce predici nu se va adeveri. Nimic, 0 barat. Bastianini NU va mai fi la Ducati din 2025. Daca ar fi fost ar fi semnat deja la putin timp dupa Pecco. Ducati vor altceva .. Bai e ca si cum inchiriezi o Dacia Logan pe 2 ani, un an te tine pe tusa ca se strica apoi incepe sa isi revina si iti faci treaba cu ea, si dupa aia ai sansa ori sa incerci alta masina ori sa continui inca un an sau chiar inca 2 tot cu acea Dacie Logan sau orice altceva. Ce faci, mai iei Loganul ala inca doi ani? Nu, orice om normal la cap o sa incerce altceva. E cat se poate de simplu. Poti sa castigi si Dakarul cu Loganul ala in al doilea an si tot pentru urmatorii o sa vrei altceva. Acum 2 ore, nike a spus: La ce model te-ai gandit sa optezi? Imi iau de aia cum ai tu ca sa am ce repara, am inceput sa ma plictiseasca Yamahele astea, nu se strica nimic la ele.. Acum 2 ore, nike a spus: MM este un marketing agresiv impins de toti fanii lui pentru a fi rosu pe viitor. Ducati nu au nevoie de el sa castige un titlu asa cum el are nevoie de ei. Altfel nu il puneau pe ultima mobra a lor cu piese nefolosite in trecut ca si spalatoreasa circuitelor. Daca JM nu castiga titlul in acest an, pe viitor va avea din ce in ce mai putine sanse cu alti constructori. Cumva batalia nu este intre Pecco si Marcel in acest an, mai degraba intre MMizerie si Martiantor iar titlul va cam ajunge catre tiganus la cum merge. MM + Ducati Rosu este win-win pentru toata lumea. Stai sa mai treaca cateva curse in care MM le va invarti casca in cap la toti wannabee astia de peco, bezechi, enea, martin si care plm mai sunt si o sa vedeti cine e seful, o sa mearga la Ducati si o sa-i dea 14 milioane din care 4 o sa le taie de la Pecco. Asteapta numai un pic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Acum 37 minute, B.B. a spus: ....Ducati si o sa-i dea 14 milioane din care 4 o sa le taie de la Pecco. buna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Acum 2 ore, Method a spus: Mda,teoria cu "GP23 facuta special pt Pecco"....si JM?JM de ce a mers de multe ori mai bine decat Pecco pe motoreta facuta pt Pecco? Iti place sau nu, este o realitate. Cand bagi atatia bani intr-un pilot, ca sa ia titlul, este de bun simt sa intelegi ca bicla nu se mai poate dezvolta "democratic" (desi nu am crezut niciodata ca s-ar fi facut vreodata democratic la Ducati, in ciuda declaratiilor lor), ci trebuie sa o faci pe caracteristiclie si feelingul acelui pilot, pentru a scoate maximul de performanta. Este o chestie simpla ce tine de randament si eficienta si nu iti trebuie un PhD, ca sa realizezi atata lucru. NU exista nici un producator pe grila care sa faca n mobre pentru n piloti. Aaaa, ca ei se pot uita pe datele de telemetrie a tuturor, sa stea de vorba cu fiecare pilot, ok... e posibil, dar va conta covarsitor feedback-ul si telemetria unuia singur, iar asta este Peco. JM s-a adaptat bine pentru ca este el mai versatil si are un stil mai agresiv, care compenseaza limitele motoretei, asa cum o face si MM acum, dar asta nu este valabil si pentru ceilalti rideri Ducati, care sunt pierduti prin pluton. Acum 2 ore, Method a spus: Ok,de acord cu tine,pe MM il scoatem din calcuul - si eu sunt de parere ca se poate adapta sa mearga tare pe orice are 2 roti.Dar nu cred ca motivul pt care Bestia nu a mers bine anul trecut tine de GP23,cat mai mult de el si performantele lui destul de inconstante.Il urmaresc inca de la moto3 pe #23,asa a fost toata cariera lui - 1 an fulminant,apoi 2-3 in umbra.Cred ca tine mai mult de psihic decat de GP23 sau 24 la el... Vom vedea cu Bez,eu cred ca isi va reveni rapid. (aviz JM - cred ca MM e prea siret se va adapta din mers si va cadea in picioare,va iesi relativ bine din silly season) Diferentele de performanta/comportament dintre GP24 si GP23 sunt pot vedea cu ochiul liber, iar declaratiile pilotilor sustin ceea ce se vede. La iesirea de pe viraj, cel putin, e bomba! Inclusiv fata de GP, 23, nu mai vorbim fata de mobrele celorlalti constructori. Nu imi fac mari sperante, pentru Bez. Inca de anul trecut am banuit ca pe GP23 nu va mai fi la fel ca pe GP22 si uite ca pana acum nu m-am inselat. Poate va avea ocazional clasari bune sau chiar foarte bune, functie de circuit, dar nu il vom mai vedea acolo in top 3-4 la final. Apoi sa nu uiti ca si el si MM concureaza pe un model care nu mai evolueaza, astfel ca pe masura ce campionatul se va desfasura, iar GP24 va primi up grade-uri, distanta in performanta intre ei si pilotii de uzina se va mari. In favoarea uzinei, bineinteles. In ceea ce priveste al doilea fotoliu de la Ducati, cred ca vor fi ceva discutii si la masa verde, cu noul promotor... Desigur, este o speculatie a mea, dar s-au mai intamplat interventii de genul asta din partea Dorna si nu m-ar mira sa se intample asa si acum.. MM treguie sa isi gaseasca (sau sa i se gaseasca) un loc si o motocicleta de uzina. Place sau nu place, la ora actuala este cel mai important vector de imagine al competitiei... nu cred ca Liberty isi va permite sa il lase pe o motoreta SH, la o echipa de buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Man, nimeni nu fabrica o motocicleta pentru un pilot. Cei de la R&D culeg toate datele de la piloti in timpul anului, cauta locusoarele unde se mai poate stoarce ceva si o anumita directie si dezvolta in directia aia, corecteaza mici neajunsuri semnalate de piloti. Daca feedback-ul de la piloti este asemanator normal ca motocicleta viitoare va incerca sa elimine chestiile care inca sunt semnalate de piloti. Daca pilotii sunt complet diferiti si cu stiluri diferite si poate si o mica diferenta de nivel intre ei si dau feedback contradictoriu normal ca va fi ales ca input pt dezvoltare feedbackul de la pilotul cu performnate mai bune. Eu daca de ex as avea doi piloti si unul iese pe locurile 1-5 constat si celalalt sub locul 10.. normal ca nu l-as asculta pe al doilea dar si mai mult, la final de sezon ar zbura din echipa si as aduce unul mai apropiat de cel bun, un input de la 2 piloti buni e mai bun ca inputul de la unul singur, poate sunt chestii pe care unul nu le vede/simte.. etc. Apoi, pilotii nu au cine stie ce cunostinte tehnice, ei nu vin cu idei de genul "vreau bascula mai scurta".. ei doar spun ce-si doresc din perspectiva conducerii acelui utilaj.. :simt ca nu vireaza cum trebuie, simt ca vibreaza aiurea cand franez, chestii de asta - de aici inginerii dezvolta ce ar trebui sa-i faca la utilaj sa faca acel lucru. Legat de MM Liberty si Dorna - cam asta e situatia, ma bucur ca poti vedea lucrurile limpede. Lumea crede ca eu mor acum de dragul lui MM, nu, doar va explic realitatea. E cel mai titrat pilot activ, inca e in forma foarte buna, deci clar nu va fi lasat de izbeliste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 imi e greu sa cred ca vine Liberty si ii spune lui Gigi trebuie sa semnezi cu MM Doar sa aibe ceva de castigat substantial precum unprocent mult mai mare la drepturile de televizare... ? Sa nu uitam ca sunt 8 motorete Ducati pe grila din 22. Nu prea merge sa: "poke the bear". Observatie interesanta: dupa 2 curse Bez si Marini (fosti colegi) sunt cu zero puncte, alaturi de R Fernandez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Acum 15 ore, B.B. a spus: Bastianini a fost, l-au vazut, next. n-au vazut nimic. omu a ratat o parte critica de la inceputul sezonului. acum n-a mai ratat partea aia si arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Acum 3 ore, Cavaleru a spus: JM tre sa adune cat mai multe puncte anul asta si sa fie tot timpul cu un pas in fata lui Peco ca sa primeasca motoreta factory si mai ales sa nu mai comenteze aiurea in tramvai, ca e vina lu michelin, ca l-au facut din suruburi... etc.. Exact.Plus ca poate negocia altfel de pe locul 1 chiar si provizoriu.Cu orice echipa. Acum 2 ore, B.B. a spus: Numai pronosticuri aiurea dai, nimic din ce predici nu se va adeveri. Nimic, 0 barat. Bastianini NU va mai fi la Ducati din 2025. Daca ar fi fost ar fi semnat deja la putin timp dupa Pecco. Ducati vor altceva .. Se prea poate.Dar pana nu il vad pe Gigi/Tardozzi ca anunta vreun pilot,eu raman la ceea ce a zis Gigi. Tu ramai la "MM deja a semnat". SI nu are nici o logica ceea ce spui - de ce sa il semneze imediat dupa Pecco? - Pecco era main objective,au zis ca nu se vor grabi cu locul 2 - "we're gonna take our time before making a decision" sau asa ceva. Ducati vor altceva?Se prea poate.Gigi a zis insa ca ii considera pe Enea Bastianini un posibili candidat,so,pana la proba contrarie aleg sa il cred pe el nu ce visezi tu. Acum 2 ore, xt600 a spus: JM s-a adaptat bine pentru ca este el mai versatil si are un stil mai agresiv, care compenseaza limitele motoretei, asa cum o face si MM acum, dar asta nu este valabil si pentru ceilalti rideri Ducati, care sunt pierduti prin pluton. Meh,parerea mea e ca JM a mers prea bine pe acea motoreta ca ea sa fie atat de "facuta special pt Pecco". Vom vedea...intradevar Bez are anumite dificultati dar inca e prea devreme sa dam un verdict gen "Bez va fi praf pt ca merge pe GP23". Daca Bezz va merge la fel de prost in toata prima jumatate a sezonului,iti dau dreptate,dar eu cred ca isi va reveni.We'll see. Stai ma nene ca GP23 ala a iesit pe locurile 1 si 2 in campionat,adica sa nu o scoatem drept pruna sau un fel de Honda v2019/2020. Acum 2 ore, xt600 a spus: n ceea ce priveste al doilea fotoliu de la Ducati, cred ca vor fi ceva discutii si la masa verde, cu noul promotor... Desigur, este o speculatie a mea, dar s-au mai intamplat interventii de genul asta din partea Dorna si nu m-ar mira sa se intample asa si acum.. MM treguie sa isi gaseasca (sau sa i se gaseasca) un loc si o motocicleta de uzina. Place sau nu place, la ora actuala este cel mai important vector de imagine al competitiei... nu cred ca Liberty isi va permite sa il lase pe o motoreta SH, la o echipa de buzunar. Mda,not a bad point.Din pacate. E ceva destul de credibil. Dar nu ar trebui sa fie o asa imixtiune in treburile unei echipe,insa din pacate,nu exclud sa se intample asa ceva. Acum 1 oră, B.B. a spus: Man, nimeni nu fabrica o motocicleta pentru un pilot. Cei de la R&D culeg toate datele de la piloti in timpul anului, cauta locusoarele unde se mai poate stoarce ceva si o anumita directie si dezvolta in directia aia, corecteaza mici neajunsuri semnalate de piloti. Daca feedback-ul de la piloti este asemanator normal ca motocicleta viitoare va incerca sa elimine chestiile care inca sunt semnalate de piloti. Daca pilotii sunt complet diferiti si cu stiluri diferite si poate si o mica diferenta de nivel intre ei si dau feedback contradictoriu normal ca va fi ales ca input pt dezvoltare feedbackul de la pilotul cu performnate mai bune. Eu daca de ex as avea doi piloti si unul iese pe locurile 1-5 constat si celalalt sub locul 10.. normal ca nu l-as asculta pe al doilea dar si mai mult, la final de sezon ar zbura din echipa si as aduce unul mai apropiat de cel bun, un input de la 2 piloti buni e mai bun ca inputul de la unul singur, poate sunt chestii pe care unul nu le vede/simte.. etc. Apoi, pilotii nu au cine stie ce cunostinte tehnice, ei nu vin cu idei de genul "vreau bascula mai scurta".. ei doar spun ce-si doresc din perspectiva conducerii acelui utilaj.. :simt ca nu vireaza cum trebuie, simt ca vibreaza aiurea cand franez, chestii de asta - de aici inginerii dezvolta ce ar trebui sa-i faca la utilaj sa faca acel lucru Acum 1 oră, B.B. a spus: Lumea crede ca eu mor acum de dragul lui MM, nu, doar va explic realitatea. Stai ma maestre ma,pai tu o arzi aiurea rau. Tu ti-ai facut tu un tzel - MM la Ducati - provenit din visele tale erotice cu MM in a triumfa cu un nou titlu.(ceea ce s-ar putea sau nu sa se intample,dar nu are legatura cu ce vorbim)...si incerci sa ii cauti tot felul de fundamente care sa iti sustina visarea. Iar asta cu Liberty e ultimul pe care l-ai gasit....dar tu baiguiai asta cu MM 100% vine la Ducati" dinainte sa fi fost macar discutii intre Liberty si Dorna !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 (editat) Acum 54 minute, Cavaleru a spus: imi e greu sa cred ca vine Liberty si ii spune lui Gigi trebuie sa semnezi cu MM Doar sa aibe ceva de castigat substantial precum unprocent mult mai mare la drepturile de televizare... ? Nu, nu poate sa ii spuna lui Jiji sa semneze cu MM, dar il poate chema la ei si sa ii spuna: " 'oaie, avem nevoie de audienta. Trebuie sa vindem mai bine competitia asta, avem nevoie de sponsori, drepturi de televiziune, tribune pline, SPECTACOL!!! .. si in consecinta, de vizibilitate. Cred ca esti constient, cu Bagnaia nu putem face asta, omul e dull... MM, pe de alta parte, trezeste interes, e in atentia media, este cel mai bun vector de imagine al competitiei, in acest moment + super clasa. Cum facem????" Si de aici incep discutiile si negocierile. Normal ca ceva trebuie sa i se ofere in schimbul acelui loc. Daca omul este batut in cap, incepe aceleasi discutii cu Rivola. Nu spun ca asa se va intampla, poate nici nu va fi nevoie, ci doar ca este un posibil scenariu. Cred ca realizezi ca ar fi de domeniul teatrului absurdului, ca la sfarsitul acestui sezon, MM sa ramana fara ghidon sau sa ramana la pocket team Gressini, cu o motoreta SH in timp ce piloti de esalon doi valoric sunt bine merci la echipe de uzina, fara a fi capabili sa conteze in vreun fel in lupta pentru titlu. Editat Aprilie 8 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Acum 10 minute, xt600 a spus: Nu, nu poate sa ii spuna lui Jiji sa semneze cu MM, dar il poate chema la ei si sa ii spuna: " 'oaie, avem nevoie de audienta. Trebuie sa vindem mai bine competitia asta, avem nevoie de sponsori, drepturi de televiziune, tribune pline, SPECTACOL!!! .. si in consecinta, de vizibilitate. Cred ca esti constient, cu Bagnaia nu putem face asta, omul e dull... MM, pe de alta parte, trezeste interes, e in atentia media, este cel mai bun vector de imagine al competitiei, in acest moment + super clasa. Cum facem????" Si de aici incep discutiile si negocierile. Normal ca ceva trebuie sa i se ofere in schimbul acelui loc. Daca omul este batut in cap, incepe aceleasi discutii cu Rivola. Nu spun ca asa se va intampla, poate nici nu va fi nevoie, ci doar ca este un posibil scenariu. Cred ca realizezi ca ar fi de domeniul teatrului absurdului, ca la sfarsitul acestui sezon, MM sa ramana fara ghidon sau sa ramana la pocket team Gressini, cu o motoreta SH in timp ce piloti de esalon doi valoric sunt bine merci la echipe de uzina, fara a fi capabili sa conteze in vreun fel in lupta pentru titlu. parca il si aud pe Gigi: best I can do is Pramac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Adevarul e ca spectacolul a fost la cote inalte in perioada 2016-2019 cand a distrus MM competitia. Sa facem o petitie catre Dorna si Liberty pentru a le cere din nou calificari, curse si campionate cu castigator deja stiut, ca poate mai avem si alte treburi pe acasa, nu doar sa ne uitam 20 si ceva de weekenduri pe an la MotoGP. Curios ca nu tot paddockul se da peste cap pentru a-i face lui MM rost de cea mai buna motocicleta, mai ales ca este el un super personaj si caracter. Se stie ca are o relatie excelenta cu toata lumea. Clar e mana lui Jiji si a lu celalalt batran cu parul alb de la Duckty. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 (editat) MM la fel ca Rossi.. nu crea spectacol castigand curse ci prin modul in care le castiga. Nu mai zic de cate calificari in care MM era pe nicaieri si in ultima secunda din sesiunea venea cu un timp de ala din fundul gradinii cu 0.5s mai putin ca toti si la urma zicea: I didn't expect. Aici ce spune XT600 si spun si eu nu e vorba de a aduce spectacol pe circuit neaparat ci a aduce public la circuit si la televizor, public care trebuie sa aiba un interes. Public care vrea sa-l vada pe MM si nu sa-l vada pe MM la coada plutonului sau in pietris ci pe MM castigand. Nu mai conteaza cum castiga.. sa castige. iti spun sincer, eu nici nu ma uit la cursele in care MM nu participa, nu imi mai face placere. Si n-oi fi singurul.. Acum 4 ore, Cavaleru a spus: parca il si aud pe Gigi: best I can do is Pramac Parca il vad pe Gigi spunand: yes sir, no problem. Tu cred ca nu constientizezi ca fara oamenii cu miliardele Gigi ar fi cel mult mecanic printr-o reprezentanta Ducati. (ca sa explic, fara oamenii cu miliardele nu ar exista motoGP) Editat Aprilie 8 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Acum 5 ore, Cavaleru a spus: parca il si aud pe Gigi: best I can do is Pramac Poate fi si Pramac o solutie. De avarie. Dar obiectivul nr. 1 va fi un loc la o uzina.. Ducati sau Aprilia. Astea doua locuri mai sunt libere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Acum 1 oră, xt600 a spus: Poate fi si Pramac o solutie. De avarie. Dar obiectivul nr. 1 va fi un loc la o uzina.. Ducati sau Aprilia. Astea doua locuri mai sunt libere. Eu cred ca Pramac e o soluție beton.Sunt profi,au motorete spec A,e next best thing după Ducati Spa. Ok nu plătesc aceeiasi bani,nu au tot timpul update-urile asa repede ca și factory și nu au toată grămada aia de ingineri și mecanici din boxa Ducati plus comunicarea cu home team,dar overall iată ca sunt o echipa de la care un pilot superior poate ataca campionatul. Aprilia nu e o opțiune pt MM - mai mult de 4 5 mil nu dau dacă nu i.au dat lui Q,iar după ce s.a adaptat la Ducati sa sară la alta mai ales ca e inferioara Ducati....eu nu vad logica pt MM. Nu,pt MM primul obiectiv îl vad drept un loc la Ducati Spa iar al 2lea un contract cu Ducati măcar pt un loc la Pramac și plătit puternic de Ducati nu de echipa. Soluția de avarie e Gresini. Eu cred ca odată cu semnarea lui Q,lucrurile se vor precipita pe piața transferurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Acum 19 minute, Method a spus: Eu cred ca Pramac e o soluție beton ..... sunt o echipa de la care un pilot superior poate ataca campionatul. Aprilia nu e o opțiune pt MM - mai mult de 4 5 mil nu dau dacă nu i.au dat lui Q,iar după ce s.a adaptat la Ducati sa sară la alta mai ales ca e inferioara Ducati....eu nu vad logica pt MM. Daca este o solutie beton, de ce nu ramane JM la Pramac. Tot este acolo. Pramac este o echipa buna, fara discutie... in momentul asta mai buna chiar decat unele de uzina, dar... este totusi o echipa satelit. Poti sa incerci sa ataci campionatul, dar nu il vei castiga, impotriva uzinei, decat in circumstante extrem de favorabile (poate da lovitura JM anul asta) si cu siguranta nu plateste nici cat Aprilia. Ca veni vorba de salariu, indiferent ca va merge la Pramac, Ducati Spa sau Aprilia, va fi bine platit, asa cum este si acum, la Gresini. Nu scrie niciunde in regulament, de unde trebuie sa ii vina banii, deci surse de finantare suplimentare, care sa ii sustina salariul se vor gasi. So... Aprilia ar fi solutia cea mai logica, daca nu poate ajunge pe al doilea loc de la Ducati. Motocicleta aia are un potential mult mai mare decat pot arata cei doi piloti actuali, iar MM ar putea scrie istorie cu ea. Ca sa iasa campioana, Aprilia are nevoie de un pilot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Acum 21 minute, xt600 a spus: So... Aprilia ar fi solutia cea mai logica, daca nu poate ajunge pe al doilea loc de la Ducati. Motocicleta aia are un potential mult mai mare decat pot arata cei doi piloti actuali, iar MM ar putea scrie istorie cu ea. Ca sa iasa campioana, Aprilia are nevoie de un pilot. As fi perfect de acord cu tine...daca MM ar fi de varsta lui JM La 31 de ani insa...venit dupa o accidentare in lant care te-a tinut pe banca 3 ani...abia adaptat la o noua motoreta,dar nu la 100% nici dpdv al adaptarii nici dpdv al fitness'ului...nu cred ca solutia este sa o schimbi pt a te inhama la alta motoreta complet noua.La 31 de ani, daca mai pierzi 2...33 deja e mult ca sa ataci campionatul - nu toata lumea e Rossi sau Lorenzo,Pedrosa sau Alonso in F1 sa fie super rapizi la varste inaintate.Si chiar daca ar fi,una e sa stralucesti in 2-3 curse si alta sa fii constant la varf 1 an intreg. E batran - nu mai are timp.Iata ca adaptarea chiar si la cea mai buna motoreta de pe grila va dura probabil 1 an pt a merge la varf (nu e deloc la fel de rapid ca si Pecco sau MM,mai are de tras). Cu aprilia ii va lua ceva timp sa se adapteze,unde mai pui ca s-ar putea sa invete sa duca aprilia la 100%,dar asta s-ar putea sa nu fie destul pt a putea ataca campionatul,pt ca aprilia nu e,cel putin deocamdata, cea mai buna motoreta de pe grila. So in concluzie...e prea multa bataie de cap si prea mult timp pierdut, JM isi poate permite sa astepte - MM nu. Eu zic ca va incerca sa ajunga la Gigi/Ducati iar daca va fi refuzat,va lua un post la Pramac cu contract cu Ducati.Aprilia it'a long shot pt el,din toate punctele de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 8 Share Postat Aprilie 8 Aprilia nu e top din cauza pilotilor, AE este un capitan, dezvoltator, dar departe de a fii rapid si constant rapid. MV.. stea cazatoare, are 2-3 curse bune intr-un sezon in rest anonim.. Aprilia are nevoie de un pilot care sa fie constant rapid, JM sau MM ar fii niste solutii excelente. iar MM pt Aprilia chiar ar fii mana cereasca. Ar trebui sa faca tot ce le sta in putinta sa il aduca pe MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 Acum 10 ore, Cavaleru a spus: Aprilia are nevoie de un pilot care sa fie constant rapid, JM sau MM ar fii niste solutii excelente. iar MM pt Aprilia chiar ar fii mana cereasca. Ar trebui sa faca tot ce le sta in putinta sa il aduca pe MM Exact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 (editat) Nu suna rau, incepe sa imi placa ideea de MM + Aprilia, plus ca ar lua un titlu cu un constructor care nu a mai avut titluri. Cu Ducati s-au mai vazut minuni in ultimii ani, dar tot pe fondul lipsei lui MM, daca MM + Honda ramanea la nivel de 2018 2019 (si el si ei) atunci Pecolino nu mai devenea dublu campion de carton care este. Haha,, deci se va da o batalie intre Gigi si Aprilia.. cine il insfaca pe MM (daca MM rupe un pic mai mult de locul 5 anul asta si e foarte posibil sa o faca) Editat Aprilie 9 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 Da,daca privim dpdv al Aprilia perfecta dreptate aveti. Dar ia sa privim si dpdv al lui Marquez? - o motoreta la care mai e de lucrat si de bagat bani (ii va baga aprilia?) pt a ajunge sa se bata de la egal la egal cu Ducati,salariu...nu de factory,adaptare de la zero la o moto noua....cam multe minusuri zic eu. Ok,pt JM e bun deal,dar pt MM,eu zic ca nu. Acum 3 minute, B.B. a spus: Nu suna rau, incepe sa imi placa ideea de MM + Aprilia, plus ca ar lua un titlu cu un constructor care nu a mai avut titluri. Cu Ducati s-au mai vazut minuni in ultimii ani, dar tot pe fondul lipsei lui MM, daca MM + Honda ramanea la nivel de 2018 2019 (si el si ei) atunci Pecolino nu mai devenea dublu campion de carton care este. Haha,, deci se va da o batalie intre Gigi si Aprilia.. cine il insfaca pe MM (daca MM rupe un pic mai mult de locul 5 anul asta si e foarte posibil sa o faca) Aaa,stai nu te suci,acuma o intorci la 180? Pai ziceai ca o sa ne dai tu peste nas la toti care spunem ca MM nu va merge la Ducati,ca erai 1000% sigur ca merge si noi suntem orbi si nu vedem realitatea ....acuma ai schimbat "realitatea"? Haha,eu tot impotriva ta zic - nu se "bate" nimeni pe el,nici Gigi nici Rivola si cred (din nou ! - nu afirm,ci speculez) ca nu va merge nici la una nici la alta. Eu cred ca MM va ajunge la Pramac.Si asta se va intampla inainte de vacanta mid-season. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 9 Share Postat Aprilie 9 Tu ori ai o problema de a intelege ori ai mintea asa de imbacsita cu tampenii ca nu poti deloc sa "think outside the box". Elasticitate 0. Ti-am mai zis de 103299034727489743209 ori ca bat campii ca voi toti, normal ca nu am nici o certitudine ca nu sunt nostradamus si nici frate cu Marquez. E doar intuitia mea proprie si personala si propria logica care rar ma mai insala la varsta asta,, ca MM a plecat de la Honda pt un deal mai mare si ceva stabil si faza cu Gresini e praf in ochi. Si eu as fi facut la fel ca el, nu as fi dat vrabia din mana pe cioara de pa gard. Ceva agreement intre el si Ducati exista, poti fi sigur de asta. Poate chiar ce se vehicula la inceput de tot cand toti ziceau ca MM are o clauza la Honda ca nu poate trece direct la o echipa de uzina daca renunta prematur la contract... Intelegi? Posibilitatile pot fi oricare.. poate se si retrage, poate duminica la COTA isi rupe cealalta mana, etc etc etc,, nu avem de unde sa stim. ------ Si tot ce nu intelegi tu si privesti doar prin ochelarii tai de cal ca MM este mult mai apreciat in lumea care conteaza fata de cat este apreciat pe acest forum, de tine, cavaleru, Xt600 si cine o mai fi. MM chiar e CINEVA.. nu e vreun ramolit.. si da, este dorit de orice constructor la ora actuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.