Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Acum 6 ore, frigider a spus:

nu inteleg, Gigi a zis cand se anunta, ce rost are chestia asta cu da el deadline?

nu gasesc un sens.

pare genul de aroganta care te poate costa.

Evident, este o aroganta, insa trebuie sa intelegi ca prin astfel de declaratii doreste sa puna si el presiune pe cei care decid. Apoi mai trebuie sa ai in vedere faptul ca Mugello este locul unde se face declaratia oficiala, insa lucrurile se aranjeaza inainte. El incearca sa ii faca sa ia hotararea mai repede, ca sa stie incotro se indreapta. Altfel spus, Mugello ese locul unde se anunta oficial ce au hotarat, nu locul si momentul in care iau decizia. 

Acum 6 ore, PzKpfW a spus:

 

Pentru că este crash.net și pentru că fac un articol din orice. 

 

Încă un titlu/articol de crash.net din păcate. 

Foarte adevarat. Oare de cat timp tot spun ca articolele de presa (si declaratiile de presa) trebuie tratate cu mult spirit critic? Nu este vorba numai de crash.net, ci de tot ce este presa sportiva in general si presa de motorsport in particular. 

Articolele le-am postat doar pentru informare. Vom vedea incotro se indreapta piata, dupa anuntul de la Mugello. Personal, as fi incantat sa se renitregeasca echipa, sub coordonarea lui Brivio, dar este foarte putin probabil. Cel putin in acest moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 10 ore, danypop a spus:

Nu vad de ce ar primi Bez ducati de uzina.


Eu fiind un om simplu (sa nu zic prost) nu vad sensul în a renunța la moto care se bate la titlu ca sa iei ultima javra de moto.

 

Dacă te uiți la ultima schimbare majora de marca - tech 3 - s a făcut cu cap, de la gunoi de moto sh la factory spec.

 

Într-un fel îmi doresc sa treacă pramac la uzina sa nu ii mai vad pe ecran.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citesc pe FB tot felul de scenarii, te doare capul. Lumea se plictiseste tare de tot.

Abia astept sa se decida o data si sa se scrie despre actualul campionat.

_-------

https://www.facebook.com/share/p/U6GvSTStHHya4NtJ/

 

Astia deja vand Panigale in culorile #93 Gresini si voi va întrebați cine merge la Ducati factory team... :lol:

 

 

Screenshot_2024-05-20-07-13-29-40_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, danypop a spus:

nu trebuie neaparat sa renunte, doar sa schimbe.

idk, nu-mi pasa.

poate lua camp si cu moto sh, poate lua si cu moto spec la zi.

 

eu unul as fi f dezamagit daca JM nu ajunge la uzina. a tras mult si merge prea bine sa fie ignorat.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, B.B. a spus:

De parca Monster nu pot sa-i dea bani lui Marquez..  chestiile astea se aranjeaza, asta era marea grija a lu' MM. 

Păi să știi că asta e marea grijă și cel mai probabil ăsta o să fie motivul pentru care MM nu va putea trece la factory Ducati. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, danypop a spus:

Păi să știi că asta e marea grijă și cel mai probabil ăsta o să fie motivul pentru care MM nu va putea trece la factory Ducati. 

cu banii se rez.

problema cea mai mare este existenta lui JM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Márquez a renunțat la Repsol, la Santi Hernández, la un contract foarte bănos, etc. pentru a merge la o echipă de client și a vedea dacă mai poate încă să fie competitiv. Nu cred că ar renunța la șansa de a merge la factory din cauza unor sponsori - chiar vechi.

 

În același timp, Martín este alegerea logică pentru Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, danypop a spus:

Păi să știi că asta e marea grijă și cel mai probabil ăsta o să fie motivul pentru care MM nu va putea trece la factory Ducati. 

Omul are cateva zeci de milioane in conturi, viloi, contracte peste contracte cu Estrella Galicia, cu Audi, cu cine plm or mai fi si tu crezi ca isi face griji de 1 contract cand in joc e viitorul lui ca pilot.

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

În același timp, Martín este alegerea logică pentru Ducati.

Depinde a cui logica, mie logica imi spune ca Marquez e alegerea perfecta si timingul foarte bun.

Hype cu revenirea lui MM, inca un titlu Marquez, multe Panigale cu 93 pe ele la magazin, dupa cum vezi deja se vand in culorile Gresini.. 

Martin - a mai abut episoade de inconstanta, nimic nu garanteaza ca odata ajuns la echipa de uzina ceva in mintea lui face click si se culca pe lauri... 

In schimb MM a demonstrat de vreo 6 ori la clasa mare ca poate fi campion mondial, daca o iei logic intre cei doi nici nu exista grad de comparatie.

Singurul atu al lui Jorge in fata lui Marc este varstam dar la 31ani asta din urma inca este robotel la sala, etc.. iar celelalte beneficii care vin la pachet cu el estompeaza singurul beneficiu adus de Jorge.. ca e mai tanar cu 5 ani.. 

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa castigi titlul pe cea mai buna mobra e floare la ureche :)

 

Ai sange in Henco, mergi la o mobra mai slaba  si daca esti chilot magnific iei titlul cu ei, cu mobra mai slab cotata!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

24 minutes ago, B.B. said:

Singurul atu al lui Jorge in fata lui Marc este varsta

 

Și faptul că este cel mai rapid pilot Ducati. Și că este liderul campionatului. Márquez a spus mai pe ocolite că ar accepta și o echipă client atât timp cât are motocicletă de ultimă generație. Invers, Martín a spus că pleacă dacă nu merge la echipa oficială. Cum ar fi să plece cu numărul 1 după el?

 

Încă un aspect: dacă Ducati semnează cu Márquez și-l trimit la Pramac, ar putea să-l convingă definitiv pe Campinoti să rămână cu ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou, riscul alternativ ar fi ca Martín să câștige titlul și să apară numărul 1 pe o Aprilia sau un KTM.

 

Spre deosebire de Domenicali sau Tardozzi, Dall'Igna se bucură când orice Ducati câștigă. Și din câte înțeleg, decizia cu piloții este la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, B.B. a spus:

multe Panigale cu 93 pe ele la magazin, dupa cum vezi deja se vand in culorile Gresini

Ar putea face și Multistrada Gravel Trap edition! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

41 minutes ago, danypop said:

O sa aibă ei grijă ca numărul unu să rămână unde este acum, exact ca anul trecut.

 

Încă n-am trecut peste "i-au mânărit motocicleta lui Martín anul trecut ca să nu câștige"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, danypop a spus:

Și dacă-l semnează pe JM si ia MM campionatul? Cum o fi 🤔. Am bifat un sfert din campionat și voi deja vedeți cine este campionul 🙂

Aia e.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Spre deosebire de Domenicali sau Tardozzi, Dall'Igna se bucură când orice Ducati câștigă. Și din câte înțeleg, decizia cu piloții este la el.

Ce ciudat e.

Conducea sa lase pe altcineva sa decidă gen.

OK poate se pun toți la masa la paste, pizza și birra moretti și discuta.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

riscul alternativ ar fi ca Martín să câștige titlul și să apară numărul 1 pe o Aprilia sau un KTM.

Un risc mic.

Nu știm dacă se adaptează.

 

Riscul mare după cum îl vad eu e sa piardă un om tânăr care rupe fâșu lu Peco și care pare ca va lua 3 4 5 titluri la rând.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 minutes ago, frigider said:

Conducea sa lase pe altcineva sa decidă gen.

 

Conducerea Ducati Corse este Dall'Igna. Domenicali este CEO-ul firmei Ducati, Tardozzi șeful de echipă Ducati factory.

 

Domenicali vrea să câștige Ducati factory pentru marketing. Tardozzi vrea să câștige Ducati factory pentru că este șeful acelei echipe. Dall'Igna este cel care conduce programul care produce Desmosedici. Orice Ducati câștigă, este tot "motocicleta lui".

 

21 minutes ago, frigider said:

Un risc mic.

 

Martín conduce detașat clasamentul. Sunt șanse bune să câștige titlul. Dacă nu-l iau la factory pleacă la altă marcă. Nu este "un risc mic", ci unul real.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...