frigider Postat Iunie 7, 2022 Share Postat Iunie 7, 2022 Acum 28 minute, apriliacluj a spus: uite, de cand MM are probleme, colegul BB nici nu mai intra pe aici si se mai si plangea ca e in carantina.... oameni lume si oameni lume Acum 13 minute, Djenavar a spus: Astept sa vad cursa in care revine VR46 cu wildcard pe unul din circuite, sper doar sa nu fie in Japonia sau USA ,sa vezi atunci cum o sa se vanda biletele e sigura treab asta sau e doar ceva ce ai vrea sa se intample? Acum 17 minute, ENEOS a spus: Poți începe să te gândești să renunți definitiv în cazul ăsta! tic-tac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Iunie 7, 2022 Share Postat Iunie 7, 2022 As vrea sa se intample, nu am de unde sa fiu sigur, dar nu are cum sa nu se intample. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 7, 2022 Share Postat Iunie 7, 2022 (editat) Acum 46 minute, Djenavar a spus: As vrea sa se intample, nu am de unde sa fiu sigur, dar nu are cum sa nu se intample. vezi tu, s-a pus si problema ca el sa ruleze in propria echipa, ca arabii ar fi vrut etc. dar si-asa a mers f rau in ultimul sezon... apoi sa mai mearga 1 an pe ducati? suna f dificil. acum iar - wildcard pe ce moto? pe ducati? cand nu iti face placere nu iti mai vine sa o faci. plus ca si-a iesit din ritm cu antrenamete etc, ore pe moto. traim si vedem dar plm, eu nu cred ca o sa se intample. Editat Iunie 7, 2022 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 7, 2022 Share Postat Iunie 7, 2022 (editat) Acum 19 minute, frigider a spus: plus ca si-a iesit din ritm cu antrenamete etc, ore pe moto. Asta e buna! Numai pe MM cand l-ati vazut si accidentat, si pe un 600 de strada, ati zis: "Gata, si-a revenit la forma maxima!" :)))) Acum 19 minute, frigider a spus: traim si vedem dar plm, eu nu cred ca o sa se intample. Nici eu nu cred sa se intample, de fapt chiar sper sa nu se intample! Editat Iunie 7, 2022 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 7, 2022 Share Postat Iunie 7, 2022 Acum 42 minute, TETEA. a spus: de fapt chiar sper sa nu se intample! stii ca asta atarna fix 0 in ecuatie? Acum 42 minute, TETEA. a spus: Asta e buna! Numai pe MM cand l-ati vazut si accidentat, si pe un 600 de strada, ati zis: "Gata, si-a revenit la forma maxima!" :)))) vale daca e sa vina nu vine sa fie ultimul asa ca nu cred ca vine. plus ca e altceva: vale e retras, stop joc. mm mai vrea titluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 8, 2022 Share Postat Iunie 8, 2022 Acum 21 ore, frigider a spus: mm mai vrea titluri. una e sa vrei, totul alta e sa si poti... si VR46 a vrut titlul X, dar nu l-a lasat JLo si mai ales MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 8, 2022 Share Postat Iunie 8, 2022 Deci asa se iau titlurile în MotoGp din mila altora, adică tre sa te lase altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 8, 2022 Share Postat Iunie 8, 2022 pai JLo cam din mila (sau patriotismul) lui MM a luat ultimul titlu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 8, 2022 Share Postat Iunie 8, 2022 Acum 14 minute, apriliacluj a spus: pai JLo cam din mila (sau patriotismul) lui MM a luat ultimul titlu Pai asa l-a obtinut. Insa lovitura de gratie, i s-a dat lui Rossi la masa verde. Daca nu era retrogradat la coada plutonului, putea lua titlul. Cat despre lucratura dintre JLo si MM, nu este nimic de demonstrat, si-a dat drumul la gura chiar prostovanul de Lorenzo.. " pero somos espanoles... Citatul il am in semnatura, pentru aducere aminte.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 9, 2022 Share Postat Iunie 9, 2022 +1 yepp, corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Iunie 9, 2022 Share Postat Iunie 9, 2022 Miller signs two-year deal with Red Bull KTM The Australian will be Brad Binder’s Red Bull KTM Factory Racing teammate in 2023 and 2024 Tags MotoGP, 2022, Jack Miller, Ducati Lenovo Team, Red Bull KTM Factory Racing Red Bull KTM Factory Racing have confirmed Jack Miller will line-up alongside Brad Binder for 2023 and 2024 in MotoGP™ after announcing the Australian has signed a two-year deal. https://www.motogp.com/en/news/2022/06/09/miller-signs-two-year-deal-with-red-bull-ktm/425071?utm_source=facebook.com&utm_medium=Social&utm_content=MillersignstwoyeardealwithRedBullKTM&utm_campaign=Traffic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 9, 2022 Share Postat Iunie 9, 2022 Acum 45 minute, ioio_viola a spus: Miller signs two-year deal with Red Bull KTM The Australian will be Brad Binder’s Red Bull KTM Factory Racing teammate in 2023 and 2024 Tags MotoGP, 2022, Jack Miller, Ducati Lenovo Team, Red Bull KTM Factory Racing Red Bull KTM Factory Racing have confirmed Jack Miller will line-up alongside Brad Binder for 2023 and 2024 in MotoGP™ after announcing the Australian has signed a two-year deal. https://www.motogp.com/en/news/2022/06/09/miller-signs-two-year-deal-with-red-bull-ktm/425071?utm_source=facebook.com&utm_medium=Social&utm_content=MillersignstwoyeardealwithRedBullKTM&utm_campaign=Traffic asta era pe rol de ceva timp. chiar sunt curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Iunie 9, 2022 Share Postat Iunie 9, 2022 (editat) Pecco "plange" dupa el https://www.instagram.com/p/Cek6SBzjz_Q/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Editat Iunie 9, 2022 de ioio_viola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 9, 2022 Share Postat Iunie 9, 2022 Bagnaia este inteligent și elegant, ca de obicei. Și-a mai demonstrat calitățile diplomatice și în trecut. Interesant este cine va veni în locul lui Miller. Inițial, Ducati le-a cerut celor de la KTM să amâne anunțul legat de Jack până după cursa din Barcelona, când ar fi urmat și ei să-l anunțe pe coechipierul lui Bagnaia pentru 2023. În acel moment erau destul de fixați pe Bastianini. Dar a 3-a trântă în 5 curse nu a făcut impresie bună, mai ales în combinație cu un podium (norocos, ce-i drept) pentru Martín. În consecință, Ducati nu se mai grăbește cu decizia, și-i lasă pe Martín și Bastianini să se bată în rezultate pentru locul la echipa oficială. Încă un băiat inteligent și diplomat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 10, 2022 Share Postat Iunie 10, 2022 https://m.gpone.com/en/2022/06/10/motogp/repsol-breaks-the-silence-technology-is-ruining-the-show.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 10, 2022 Share Postat Iunie 10, 2022 O analiză bună și o concluzie validă, deși evidentă. Pentru a nu știu câta oară, fac o paralelă cu F1 care a trecut prin aceleași dileme în deceniile trecute. Nu pot însă să nu mă întreb (retoric): oare ar fi ieșit Repsol cu această reacție dacă Márquez nu s-ar fi accidentat în 2020 și ar fi dominat clasa ca până atunci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 11, 2022 Share Postat Iunie 11, 2022 Nu, evident ca nu ar fi spus nimic, sa nu fim ipocriți, asa este și în lumea în care trăim. Dacă noua ne merge bine sub un anumit regim(poate foarte prost) ținem cu dinții de el chiar dacă alții mor de foame și o vedem destul de clar. Cert este ca situația chiar asa se prezintă si viitorul nu suna deloc mai încurajator. Probabil o sa le monteze și la mobre drs ca să poată depăși. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 11, 2022 Share Postat Iunie 11, 2022 Ce curve si astia de la Repsol! Cand aveau edge-ul in tehnologie si erau cea mai râvnită echipa de catre toti pilotii, pentru ca cutie seamless, power, etc. erau bine-merci! Aduceau piloti cu dispensa de varsta (MM), si la modul general, faceau can tot ce doreau. Acum ca nu mai au piloti, si la aero copiaza fara mare succes dupa altii, mwaiii, se pierde spectacolul din Moto GP, si lor le sângeeaza inima pe tema asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Iunie 11, 2022 Share Postat Iunie 11, 2022 Gura păcătosului adevăr grăiește. Or fi sau nu curve asta e adevărul. Dar poate ție îți place să nu se depășească pilotii în curse(gen f1) care de unde pornește acolo termină. Șir indian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 11, 2022 Share Postat Iunie 11, 2022 Nu, si eu sunt de parere ca trebuie limitata cumva treaba asta cu aero, insa doar pe considerente de siguranta pilotilor, nu ca sa iei avantajul unui producator si sa-l transferi altuia, care e in criza de piloti. Si mie unul, campionatele din 2020 incoace, mi se par cele mai misto din ultimii 20 de ani! (poate exagerez putin, ok). Sa nu stii cine va castiga cursa de cursa, sa nu stii cine va fi liderul campionatului dupa urmatoarele 2 etape, mi se pare spectacolul suprem. Poate gresesc, nu stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 11, 2022 Share Postat Iunie 11, 2022 (editat) Acum 7 ore, TETEA. a spus: Ce curve si astia de la Repsol! Dupa cum curva este si Ducati, numai ca HRC este mult mai rar implicata in scandaluri, santaje si manarii decat italienii... Fara discutie, daca MM era pe pista si si-ar fi continuat dominatia, HRC ar fi tacut malc si si-ar fi savurat susccesul, insa cred ca fenomenul este mai complex, decat ceva de genul "castigam, totul este bine si frumos, pierdem, incepem sa ne lamentam". Realitatea este ca la capitolul spectacol, MotoGp este intr-o criza cronica (cauzele acestei crize sunt mai multe si pot face subiectul unui topic separat), nu de azi de ieri, ci de decenii. Inca de pe vremea lui Doohan (clasa 500), spectacolul a fost in suferinta. A venit Rossi si a revigorat lucrurile, o vreme, pentru ca de prin 2010-2011, cursele sa devina procesiuni de inmormantare. Diferenta, atunci, fata de astazi, este ca pe pista erau niste baieti, in special Rossi, dar si un Stoner, Lorenzo, Pedro, care aduceau spectatori la circuit si telespectatori in fata sticlei, cu speranta ca vor vedea un duel notabil. Sigur ca de cele mai multe ori asteptarile erau inselate, dar speranta moare ultima, iar asta facea ca audienta competitiei sa fie foarte sus. Astazi nici Rossi si nici baietii aia nu mai sunt, MM este intr-o incertitudine totala, iar tinereii actuali nu au nici carisma, nici nivelul legendelor acum retrase. Staruri nu, spectacol nu, este si firesc ca nivelul de interes al competitiei sa scada dramatic. Si pentru ca veni vorba de spectacol, spunea cineva ca spectacol mai bun ca din 2020 incoace nu a mai vazut, datorita nivelului de incertitudine din campionat. Spectacolul are doua componente: 1. ceea ce se intampla concret pe pista, cursa de cursa, cat de disputatata este lupta pentru victorie si 2. suspansul generat de situatia din campionat. Daca prima componenta lipseste, a doua nu mai conteaza. Interesul pentru competitie scade, deci scad audientele. In conditiile in care audientele scad, vin cei care investesc in competitie si marii sponsori si pun intrebari. Daca Repsol, Monster, Lenovo, nu se mai vad pe sticla sau competitia in care finanteaza nu mai are vizibilitate, incep sa isi puna intrebarea: ok, si atunci de ce mai bag atatia bani?? Ce mai am de castigat? Cat timp Il fenomeno era pe pista fit si rupea concurenta, Repsol se vedea 90% din transmisie, audientele erau inca sus ( Rossi era inca pe pista si vindea MotoGp), deci totul le mergea in plin. Si, dintr-o data legenda nu mai este, il fenomeno kaput, spectacol plua, audiente la vale, Repsol nu mai apare in transmisiuni.. Upsss.. nasol! si atunci vin la HRC si spun " bai baieti, faceti ceva ca nu mai merge asa! Faceti gat prin presa, schimbati regulamentul, asa nu mai merge!" So... nu stiu cat este ipocrizie, la HRC, cat mai degraba constrangeri atat interne cat mai ales externe. Aaa.. si sa nu uitam directia actuala de evolutie, in dezvoltarea prototipurilor, care se indeparteaza tot mai mult de principiul continuitatii cu productia. Probabil niste mahari de la compania mama nu sunt deloc multumiti cu situatia. In ceea ce ma priveste, de ani de zile spun ca lucrurile nu merg intr-o directie buna, ca trebuie revenit la un nivel basic al materialului de concurs, care sa favorizeze mana pilotului. Mai nou, Stoner, om care cunoaste fenomenul din interior, spune acelasi lucru, iar amu' si HRC incepe sa murmure... Este de bine! Poate ceva se va schimba, totusi. Editat Iunie 11, 2022 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 11, 2022 Share Postat Iunie 11, 2022 Te cam contrazici; dacă problema există din era lui Doohan, nu prea are legătură cu tehnologia sau aerodinamica. Doohan era un pilot foarte bun și avea și cea mai bună motocicletă, motiv pentru care ajunsese să câștiga campionate la pas. Dovada superiorității motocicletei a fost faptul că și un pilot fără mare strălucire (Crivillé) a reușit să câștige titlul pe ea când Doohan a avut probleme fizice. Țin să reamintesc dealtfel și epoca de glorie a lui Rossi (la Honda, și primii ani la Yamaha) a fost anostă, când practic nu a avut adversari. Între un Biaggi în cădere liberă și un Gibernau cu materail de client, nu a fost nimeni la același nivel cu el. Cursele erau plictisitoare, cu distanțe mari la final între competitori. O generație de piloți buni/excepționali și convergența nivelului de performanță între motociclete ne-au obișnuit cu spectacol în ultimii 10-15 ani. În momentul de față MotoGP stă încă bine - poate nu la fel de bine ca acum câțiva ani, dar încă este spectacol. Performanțele sunt apropiate. O problemă majoră pe care o observ este dorința de a conserva cauciucurile și combustibilul pentru sfârșitul de cursă. Am impresia că este o problemă mai gravă și mai de impact decât partea de aero - deocamdată cel puțin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 11, 2022 Share Postat Iunie 11, 2022 (editat) Acum 34 minute, xt600 a spus: doua componente: 1. ceea ce se intampla concret pe pista, cursa de cursa, cat de disputatata este lupta pentru victorie si 2. suspansul generat de situatia din campionat. Daca prima componenta lipseste, a doua nu mai conteaza Ca baietii de azi nu au carisma inaintasilor, e discutabil. Stoner si mai ales falsul Lorenzo sunt chiar exemple de amintit la capitolul "moartea pasiunii". Sa nu mai zic de cursele lor, daca scapau in fata, urmaream cu sufletul la gura lupta pentru locurile 3-6. De unde rezulta o situatie in campionat, pe care doar Rossi putea (uneori) s-o destabilizeze. Erai obligat sa tiii cu maimuțoiul bătrân daca nu vroiai sa ti se strepezeasca dintii... Acum 34 minute, xt600 a spus: dezvoltarea prototipurilor, care se indeparteaza tot mai mult de principiul continuitatii cu productia. Sunt prototipuri! Ca masinile din F1. Nu au deloc obligatia sa se gandeasca la aplicabilitatea solutiilor tehnice pe urmatoarea generatie de sportive stradale. Editat Iunie 11, 2022 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 11, 2022 Share Postat Iunie 11, 2022 3 minutes ago, TETEA. said: Sunt prototipuri! Ca masinile din F1. Nu au deloc obligatia sa se fandeasca la aplicabilitatea solutiilor tehnice pe urmatoarea generatie de sportive de strada. Corect. Doar că aici intervin vocile fabricanților, care cer ca dezvoltările în care bagă sume faraminoase pe circuit să găsească ceva aplicabilitate pe stradă. Altfel MotoGP esta doar un mare exercițiu de PR pentru ei, nimic mai mult. Nu le prea convine. F1 a ieșit parțial din impas găsind clienți neașteptați pentru tehnologiile dezvoltate în competiție. O explicație simplistă dar oarecum relevantă: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 11, 2022 Share Postat Iunie 11, 2022 (editat) Acum 2 ore, TETEA. a spus: Ca baietii de azi nu au carisma inaintasilor, e discutabil. Stoner si mai ales falsul Lorenzo sunt chiar exemple de amintit la capitolul "moartea pasiunii". Sa nu mai zic de cursele lor, daca scapau in fata, urmaream cu sufletul la gura lupta pentru locurile 3-6 Sunt prototipuri! Ca masinile din F1. Nu au deloc obligatia sa se gandeasca la aplicabilitatea solutiilor tehnice pe urmatoarea generatie de sportive stradale. Aici ai dreptate, dar ma refeream in special la Rossi. Fanii celorlalti, sperau ca Rossi sa fie batut (conjunctural sau nu) de unul dintre ei. Daca il bateau, sperau ca Doctorul sa isi ia revansa. Drept este ca totul se invartea in jurul lui Rossi si toti ceilalti erau raportati la Rossi, dar ideea este ca atunci erau pe pista niste baieti de la care asteptarile erau mari, cu palmarese la care astia de astazi (in marea lor majoritate), nu pot decat visa. Asta facea sa existe interes pentru competitie. Trebuie sa ii spui asta presedintelui de la Honda. Asta este teoria. Realitatea dura spune altceva. Honda, Yamaha, KTM, Aprilia (Piaggio), isi finanteaza proiectele competitionale din ceea ce vand, astfel ca aceasta continuitate trebuie sa existe. Cand bagi cca jumate din buget doar in elemente aero si holshot-uri, cheltuiala incepe sa nu se mai justifice. Editat Iunie 11, 2022 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.