Sari la conținut

Consum exagerat de ulei


Crazy-devil
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 301
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare, incearca sa lasi in cilindri o zeama formata din acetona si ulei ATF: http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=480450&highlight=piston+soak&page=2 , zeama care ar trebui sa curate canalele segmentilor/ eventual sa ii dezlipeasca. Cu toate ca ai zis ca ai mers 7000 km...incearca. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ti-a pus vre-un inginer dop la epurator, la consumul tau de ulei airboxul nu are cum sa fie curat daca chiar s-au schimbat semeringurile de supapa.

+1

Sau segmenti de ungere uzati / lipiti sau segmenti cu joc mare la canalele in piston pe verticala.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe varianta cu segmenti de ungere uzati/blocati as merge si eu. Modelul meu de masina are un ''defect'' de proiectare al motorului si multe dintre ele dezvolta o problema asemanatoare. Canalele de scurgere din pistoane sunt prea mici, cu timpul se blocheaza/infunda si acest lucru duce la o ungere slaba si la blocarea/lipirea segmentilor. De aici rezulta in scurt timp un consum exagerat de ulei de pana la 3l la 1000km in cazuri extreme, care pentru o masina este ''obscen''. La mine se rezolva cu o schimbare de pistoane (cu o varianta reproiectata cu mai multe/mari canale de scurgere) + segmenti. La tine ma gandesc ca pistoanele sunt ok si ar trebui doar deblocati segmenti sau schimbati daca sunt uzati.

 

P.S. nu aruncati cu pietre daca nu m-am exprimat 100% corect, nu sunt mecanic ... doar mai imi bag nasul pe sub capota din cand in cand si imi place sa stiu ce poate sa mearga prost la utilajele mele asa ca ma documentez cat se poate. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu care credeam ca nu exista motor mai setos de ulei ca al meu !!!! (minim 300ml/1000km dar atinge si 1L/1000km la mers constant cu >200km/h). La mine insa este vorba in principal de o problema de design, dupa o reparatie capitala (inlocuit arbore, cuzineti, arcuri/semeringuri si pasuit supape, decalaminat chiulasa, segmenti, lant hi-vo, kit ambreaj, etc.) aproape ca nu s-a schimbat nimic.

 

Peste 1L/100km insa este urias, nici motoarele in 2t nu consuma atat! Testul de compresie este de (cele mai) multe ori ne-elocvent (motivele enumerate de Cesar) deoarece masoara compresia pe care un motor o produce. Leak-down insa masoara compresia pe care motorul o pierde... probabil ca vei fi foarte suprins de rezultate daca vei face asa ceva.

 

La un asa consum probabil este vorba de un cumul de factori: uzura (grosiera) la ghidurile supapelor, canalelor segmentilor din pistoane, ovalizarea cilindrilor, uzura pistoanelor, etc. si abia la urma uzura segmentilor. Parerea mea nu te arunca sa cumperi segmentii inainte de a desface motorul si masura.

 

O sa tin un ochi pe topic, suna interesanta "problema", sunt curios ce evolutie va avea.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un asa consum probabil este vorba de un cumul de factori: uzura (grosiera) la ghidurile supapelor, ..

Daca a inlocuit semeringuri la supape, nu conteaza uzura la ghiduri initial, adica pana uzeaza semeringuri noi. Am o masina cu uzura mare la ghiduri, consum ulei 1L/500km, puteam sa fac nor de fum a la James Bond pe autostrada cand voiam prin frana de motor, iar dupa ce am inlocuit semeringuri au fost remediate problemele si cu consumul, cat si cu fumul.

 

Mai exista si varianta sa nu fie montat corect semeringuriile noi (dimensiuni gresite, avariat la montaj, ..).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul asta de ulei l-am avut dupa ce mi s-au deplasat semeringurile de pe ghiduri, nu stiu cum s-a intamplat, de fapt mi-am facut o vaga idee.

Semeringurile folosite nu aveau siguranta pe exterior, le achizitionasem de pe ebay, nu mi-am dat seama de cat ca.cat a mancat americanul, decat dupa ce le-am montat.

Au fost ridicate de arcurile interioare ale supapelor cu juma de cm.A , iata si cateva poze.

 

Si totusi pana nu desface motorul nu cred ca poate afla concret ce se intampla acolo.

post-14735-0-22535000-1414662560_thumb.jpg

post-14735-0-58545000-1414662602_thumb.jpg

post-14735-0-49903100-1414662650_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a inlocuit semeringuri la supape, nu conteaza uzura la ghiduri initial, adica pana uzeaza semeringuri noi. Am o masina cu uzura mare la ghiduri, consum ulei 1L/500km, puteam sa fac nor de fum a la James Bond pe autostrada cand voiam prin frana de motor, iar dupa ce am inlocuit semeringuri au fost remediate problemele si cu consumul, cat si cu fumul.

 

Mai exista si varianta sa nu fie montat corect semeringuriile noi (dimensiuni gresite, avariat la montaj, ..).

 

De acord, tocmai de aceea am spus ca probabil este vorba de un cumul de factori... desi la un asa "consum" cu siguranta exista o cauza majora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

boooonnn. o sa iau in calcul toate sfaturile si nu voi cumpara nimic deocamdata. cand ajung acasa o sa desfac motorul si o sa vad starea lui la interior. apoi, o sa vad ce trebuie cumparat sau refacut.

 

 

Salutare, incearca sa lasi in cilindri o zeama formata din acetona si ulei ATF: http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=480450&highlight=piston+soak&page=2 , zeama care ar trebui sa curate canalele segmentilor/ eventual sa ii dezlipeasca. Cu toate ca ai zis ca ai mers 7000 km...incearca. Bafta!

daca eram in tara, as fi incercat. dar cum nu sunt, nu vreau sa mai las pe nimeni sa se atinga de ea fara a fi eu prezent (exclud mecanicii de profil) dar daca ma duc acasa, am timp o saptamana s-o desfac.

 

Eu cred ca ai dat o inferioara aiurea :)

nu era problema, e la moda :))

 

Consumul asta de ulei l-am avut dupa ce mi s-au deplasat semeringurile de pe ghiduri, nu stiu cum s-a intamplat, de fapt mi-am facut o vaga idee.

Semeringurile folosite nu aveau siguranta pe exterior, le achizitionasem de pe ebay, nu mi-am dat seama de cat ca.cat a mancat americanul, decat dupa ce le-am montat.

Au fost ridicate de arcurile interioare ale supapelor cu juma de cm.A , iata si cateva poze.

 

Si totusi pana nu desface motorul nu cred ca poate afla concret ce se intampla acolo.

pe ideea semeringurilor am pornit, doar ca e cam ciudat. adica: sar odata, dar sar si a doua oara? adica dupa ce i-am schimbat cu altii noi? si pe ambii cilindri e cam asa si asa. prea "norocoasa" treaba asta.


» Post actualizat in 30 Oct 2014 11:09

mai am o curiozitate. cum se vor putea curata pistoanele de calamina si/sau depunerile care se suspecteaza ca ar fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ma, da' barem ajungi la batranete.. :-))))

Asa cu Ducati mori cu zile din cauza stresului :lol:

prefer stresat, dar cu erectii bune :lol:

 

acum are de ales: cu Ducati da "uns" la suflet sau cu BMW dar cu erectie ...

nu nu. bemveu e fara erectie. ducati te vibreaza si te...... trezeste la realitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de bani, mai e si timp pierdut, mult timp, nervi. Cele mai bune motorete sint cele in care bagi cheia in contact, la orice ora, si pleci la drum. Nu pot sa vin la Adancata ca nu am nu stiu ce curele, nu stiu ce simeringuri, m-a lasat electronica, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ducati te vibreaza si te...... trezeste la realitate

Si furnizeaza si lubrifiant prin toba.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nervi? ce-s aia? nu prea se gasesc la mine. astea sunt doar intamplari. am rasfoit netul pe toate partile si nu am gasit un caz identic cu al meu.

sa iei 3 tepe de la aceiasi marca? nu prea gasesti asa ceva, majoritatea se opresc dupa prima teapa :)

 

da ce-i misto la caloriferele astea motorizate e ca nu auzi bataile din prima din cauza zgomotului ambreiajului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa iei 3 tepe de la aceiasi marca? nu prea gasesti asa ceva, majoritatea se opresc dupa prima teapa :)

 

da ce-i misto la caloriferele astea motorizate e ca nu auzi bataile din prima din cauza zgomotului ambreiajului

eu nu le numesc tepe, ci intamplari ciudate care daca le analizez, se leaga.

 

daca tragi oleaca de ambreiaj, dispare. sau daca nu-l ai deschis :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...