Sari la conținut

Consum exagerat de ulei


Crazy-devil
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 301
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Albalux. 1200 Rotatii pe minut

» Post actualizat in 09 Nov 2014 12:09

ce stiti despre pistoanele Pistal? am gasit sa iau pistoanele cu segmentii la un pret relativ bun.

Nu ma pricep, eu sunt scuterist,dar iti recomand piese originale, chiar daca sunt sh, decat d-astea facute acuma pe vapor...

P.S. Trebuie sa masori ovalizarea cilindrului, uzura concreta,apoi vezi ce faci....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crazy, decit sa faci topicuri de 100pagini pt nimic, mai bine schimba motoreta. Stiu ca ti-am mai spus asta, mai gindeste-te.O sa repari , merge 500km si iar o sa mai faci un alt topic asemanator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep, eu sunt scuterist,dar iti recomand piese originale, chiar daca sunt sh, decat d-astea facute acuma pe vapor...

Pistal is facute in Italia.

Crazy, decit sa faci topicuri de 100pagini pt nimic, mai bine schimba motoreta. Stiu ca ti-am mai spus asta, mai gindeste-te.O sa repari , merge 500km si iar o sa mai faci un alt topic asemanator.

Ce garantie am ca la alta nu se strica? si asta am luat-o pe acelasi principiu. din pacate, dracu si-a bagat coada.

 

jagi, exagerezi! :)

si parerea lui e binevenita, doar ca, nu o iau in considerare :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Pistal is facute in Italia.

 

 

si parerea lui e binevenita, doar ca, nu o iau in considerare :P

 

pistal sunt pistoane de calitate dar mai intai vezi si cilindrii cum se prezinta. un set de cilindri alezati sunt mai ieftini decat cei noi de la ducati. ;) 1100 cmc cum suna? :)

 

iar de ce spune jagi...are o oarecare dreptate, la noi mai greu cu mecanicii buni pe ducati. sunt mai pretentioase la intretinere si reglaje dar facute cum trebuie rezista la fel de mult ca oricare motor de japoneza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce te referi cand ai zis 1100 cmc?

Stiu ca Jagi are dreptate intr-o oarecare masura. La noi ai mecanici Ducati, doar ca o parte nu vor sa-si bata capul. schimba piese si atat. mie imi pare rau ca nu mai este Cristi pe segmentul Ducati. Omul ala mi-a placut enorm. Calm, orice intrebare tampita ii puneam, imi explica...
Ducati nu-s asa pretentioase, dar au nevoie de o anumita atentie. de exemplu, schimbi curelele si 20.000Km nu ai treaba cu ele, dar ele pot duce lejer 30.000Km fara probleme. mai ai pastilele care le schimbi la vreo 40.000Km parca. Modelele mai vechi (pre 2002) mai faceau probleme cu electronica. Eu am patit-o cu 916, dar acolo a fost si greseala mea. in rest, is super ok. am scotocit tot internetul asta si nu am reusit sa dau peste un alt Ducati care sa manance ulei ca a mea. deci, nu e din cauza ca e stricacioasa, ci am eu un noroc al meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

cilindree marita. scuze, 1038. la aprilia au kit de 1100. http://www.ducati-kaemna.com/review/product/list/id/966/category/8/?___store=tuning_en&___from_store=tuning_en

 

faza cu curelele o gandesti putin aiurea, daca la 20.000 spun ei ca trebuie schimbate pai atunci trebuie schimbate, degeaba tin peste 30.000 in unele cazuri... inca un lucru care adauga la "memoria colectiva" lucruri negative despre ducati. nici macar nu-s scumpe panaramele alea de curele din cate stiu eu...


» Post actualizat in 09 Nov 2014 19:24

150,5 PS bei ca. 10300/min
112,2Nm bei ca 8300/min

am Hinterrad.

Macht bei ca. 8% Verlustleistung ca. 163PS und 121Nm an der KW - richtig?

Ich bin ganz zufrieden, das ist etwas mehr, als erwartet.
Vor allen Dingen: 90Nm am Hinterrad ab 3500/min und ein Plateau konstanter Leistung von 10000-10800/min.

 

unul care a folosit kit-ul asta. bineinteles, aprinderea si harta de injectie precum si filtrul si evacuarea. dar 150 de cai la roata pe un ducati "din 1800" e ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ai aflat ce are pana la urma de iti faci planul cu pistoane si etc...?.......si eu stiu moto aia a ta de prin 2008 si mergea f bine si dragos o intretinea bine ...ciudata patanie...

Altceva nu are ce sa fie. uleiul scapa pe la segmenti sau semeringuri. ma gandeam ca nu e rea ideea, avand in vedere ca sunt pistoane mai performante.

 

cilindree marita. scuze, 1038. la aprilia au kit de 1100. http://www.ducati-kaemna.com/review/product/list/id/966/category/8/?___store=tuning_en&___from_store=tuning_en

 

faza cu curelele o gandesti putin aiurea, daca la 20.000 spun ei ca trebuie schimbate pai atunci trebuie schimbate, degeaba tin peste 30.000 in unele cazuri... inca un lucru care adauga la "memoria colectiva" lucruri negative despre ducati. nici macar nu-s scumpe panaramele alea de curele din cate stiu eu...

» Post actualizat in 09 Nov 2014 19:24

150,5 PS bei ca. 10300/min

112,2Nm bei ca 8300/min

 

am Hinterrad.

 

Macht bei ca. 8% Verlustleistung ca. 163PS und 121Nm an der KW - richtig?

 

Ich bin ganz zufrieden, das ist etwas mehr, als erwartet.

Vor allen Dingen: 90Nm am Hinterrad ab 3500/min und ein Plateau konstanter Leistung von 10000-10800/min.

 

unul care a folosit kit-ul asta. bineinteles, aprinderea si harta de injectie precum si filtrul si evacuarea. dar 150 de cai la roata pe un ducati "din 1800" e ceva...

initial mi-am dat seama ca te referi la kit-ul de 1038cc, dar ma gandeam ca poate te referi la 1098

 

faza cu curelele nu e aiurea. stiu pe cineva care are un 600SS care l-am avut si eu. cred ca are mai bine de 50.000Km si nu au schimbat curelele. ei le recomanda 20.000 pentru siguranta in cazul in care motoreta e "maltratata". pentru unul care merge linistit, 30.000Km nu e mult cu un schimb de curele. ce-i drept, nu-s scumpe. cele mai scumpe sunt la 998. circa 600Lei plus vreo 300Lei schimbatul.

legat de kit-ul de 1038, e mult de munca si am citit pe net ca nu e chiar asa bun. trebuie garnituri, piston, cilindru pentru 104mm si nu stiu daca si chiuloasa, desi trebuie si aia pt ca e o diferenta de 4mm.

cat despre datele de mai sus, sunt niste date frumoase, dar pana sa ajungi la ele, ai multa munca atat la admisie si evacuare, dar si pe dyno, pe langa bani de investit. si nu e vorba de 1000Euro, ca aia nu era o problema.

in ultimul rand, stiu ca nu duce asa mult cu kit-ul respectiv si are tendinta de a se incalzi cam tare daca nu e fugarita.

in tara avem un 999 care are 157cai la roata daca nu ma insel. are vreo 160Kg si tin minte ca suma finala a fost cu patru de zero. dar are multe pe ea. titan, carbon, aluminiu.

 

pentru 5500cocori, fara stres si altele, o luam asta. dar asta as lua-o doar pt track day.

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203548607328897&set=gm.352489834914249&type=1&theater

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Altceva nu are ce sa fie. uleiul scapa pe la segmenti sau semeringuri. ma gandeam ca nu e rea ideea, avand in vedere ca sunt pistoane mai performante.

 

initial mi-am dat seama ca te referi la kit-ul de 1038cc, dar ma gandeam ca poate te referi la 1098

 

faza cu curelele nu e aiurea. stiu pe cineva care are un 600SS care l-am avut si eu. cred ca are mai bine de 50.000Km si nu au schimbat curelele. ei le recomanda 20.000 pentru siguranta in cazul in care motoreta e "maltratata". pentru unul care merge linistit, 30.000Km nu e mult cu un schimb de curele. ce-i drept, nu-s scumpe. cele mai scumpe sunt la 998. circa 600Lei plus vreo 300Lei schimbatul.

legat de kit-ul de 1038, e mult de munca si am citit pe net ca nu e chiar asa bun. trebuie garnituri, piston, cilindru pentru 104mm si nu stiu daca si chiuloasa, desi trebuie si aia pt ca e o diferenta de 4mm.

cat despre datele de mai sus, sunt niste date frumoase, dar pana sa ajungi la ele, ai multa munca atat la admisie si evacuare, dar si pe dyno, pe langa bani de investit. si nu e vorba de 1000Euro, ca aia nu era o problema.

in ultimul rand, stiu ca nu duce asa mult cu kit-ul respectiv si are tendinta de a se incalzi cam tare daca nu e fugarita.

in tara avem un 999 care are 157cai la roata daca nu ma insel. are vreo 160Kg si tin minte ca suma finala a fost cu patru de zero. dar are multe pe ea. titan, carbon, aluminiu.

 

pentru 5500cocori, fara stres si altele, o luam asta. dar asta as lua-o doar pt track day.

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203548607328897&set=gm.352489834914249&type=1&theater

 

 

kit inseamna ca vine cu tot cu cilindrii vietii. :) poate fi folosit ca si kit "drop-in" cu mici reglaje de amestec (aka power commander sau bazzaz sau ce o mai fi disponibil pt. ducati). o optiune de luat in considerare daca e vorba si de uzura la cilindri. de garnituri oricum tre' sa le schimbi indiferent de ce pui pe ea. pentru "full" incepi sa te joci serios la multe componente din motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda a lui dragos are 157 si mistode a zis ca e power grav motoreta ...deci ptr strada hmm inutil din pct meu de vedere...mai ales la romanita....

motoreta aia nu are ce cauta pe strada

 

kit inseamna ca vine cu tot cu cilindrii vietii. :) poate fi folosit ca si kit "drop-in" cu mici reglaje de amestec (aka power commander sau bazzaz sau ce o mai fi disponibil pt. ducati). o optiune de luat in considerare daca e vorba si de uzura la cilindri. de garnituri oricum tre' sa le schimbi indiferent de ce pui pe ea. pentru "full" incepi sa te joci serios la multe componente din motor.

pentru full trebuie sa faci full. :lol:

 

Uite asa am ajuns la 3000cmc la masina. Alezare.

de la cat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Crazy - Devil, tinand cont de tona de bani pe care o faci la vaci acolo in Danemarca, chiar nu-ti permiti sa-ti iei o motocicleta calumea si sa nu mai umbli cu carpeli?

 

Decat sa dai sute de bani pe reparatii laborioase despre care nu o sa stii in final daca o sa aiba vreun efect, nu mai bine dai un ban calumea si-ti iei o motoreta calumea, mai noua? Nu noua, dar in stare buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Crazy - Devil, tinand cont de tona de bani pe care o faci la vaci acolo in Danemarca, chiar nu-ti permiti sa-ti iei o motocicleta calumea si sa nu mai umbli cu carpeli?

 

Decat sa dai sute de bani pe reparatii laborioase despre care nu o sa stii in final daca o sa aiba vreun efect, nu mai bine dai un ban calumea si-ti iei o motoreta calumea, mai noua? Nu noua, dar in stare buna.

Nu puteai tu sa amintesti de vaci în Danemarca. :lol: motoreta e ok, o ştii şi tu. Faptul ca ceva s-a stricat, nu ma sperie. M-am tot gândit la alta, dar cu asta ce fac? S-o dau cuiva drept "impecabilă" ? Am investit nişte bani în ea şi nu are roată s-o vand. Dacă femeia are gripă, ce faci? Cauţi alta?

» Post actualizat in 10 Nov 2014 09:34

Crazy, dar cand vi(i) s-o faci ? Parca m-ai facut si pe mine curios.

Ps: fa-o si vinde-o !

Pe 3 decembrie vin sa ma apuc de ea. De vandut, daca ma decid, o vand doar după ce sunt sigur ca e functionala. Nu pot să-mi bat joc de banii cuiva. Nu-mi sta în caracter..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce dar am impresia ca e ceva la care nu ne gandim. E doar impresia mea, poate gresesc. Adica logic vorbind, cauza pare a fi in zona segmenti/pistoane .. insa nu stiu de ce am senzatia asta ca omitem ceva si prea ne blocam intr-un singur lucru. Am devenit si eu curios.

 

PS: Daca se televizeaza, va avea o audienta mai mare ca Dallas cu uciderea lui JR :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Ceva" poate fi simerigurile de la supape si ghidul lor uzat.

Pe acolo se poate consuma destul de mult ulei.

au fost schimbati dupa ce am constatat ca haleste ulei. tot la fel papa.

 

Nu stiu de ce dar am impresia ca e ceva la care nu ne gandim. E doar impresia mea, poate gresesc. Adica logic vorbind, cauza pare a fi in zona segmenti/pistoane .. insa nu stiu de ce am senzatia asta ca omitem ceva si prea ne blocam intr-un singur lucru. Am devenit si eu curios.

 

PS: Daca se televizeaza, va avea o audienta mai mare ca Dallas cu uciderea lui JR :lol:

ramai cu noi, revenim imediat. senzational, irefutabil....

 

daca nu uit, voi filma cu Go Pro-ul cand se despica mortul. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au fost schimbati dupa ce am constatat ca haleste ulei. tot la fel papa.

daca ghidurile sunt uzate, de ce nu s-ar strica rapid semeringurile noi? semeringuri si/sau ghiduri au fost "schimbati" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...