aka` Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 (editat) Trebuie tinut cont si ca din cauza depunerilor de cox/calamina pe pistoane, compresia poate fi falsa (mai mare) Editat Octombrie 30, 2014 de aka` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alf 08 Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Salutare, incearca sa lasi in cilindri o zeama formata din acetona si ulei ATF: http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=480450&highlight=piston+soak&page=2 , zeama care ar trebui sa curate canalele segmentilor/ eventual sa ii dezlipeasca. Cu toate ca ai zis ca ai mers 7000 km...incearca. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Eu cred ca ai dat o inferioara aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Si mie imi face ceva de genul, mie mi-l arunca in airbox, dar la cat consuma la mine nu o mai desfac, mai completez din cand in cand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 (editat) poate ti-a pus vre-un inginer dop la epurator, la consumul tau de ulei airboxul nu are cum sa fie curat daca chiar s-au schimbat semeringurile de supapa. +1 Sau segmenti de ungere uzati / lipiti sau segmenti cu joc mare la canalele in piston pe verticala. Editat Octombrie 30, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan.Andrei Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Pe varianta cu segmenti de ungere uzati/blocati as merge si eu. Modelul meu de masina are un ''defect'' de proiectare al motorului si multe dintre ele dezvolta o problema asemanatoare. Canalele de scurgere din pistoane sunt prea mici, cu timpul se blocheaza/infunda si acest lucru duce la o ungere slaba si la blocarea/lipirea segmentilor. De aici rezulta in scurt timp un consum exagerat de ulei de pana la 3l la 1000km in cazuri extreme, care pentru o masina este ''obscen''. La mine se rezolva cu o schimbare de pistoane (cu o varianta reproiectata cu mai multe/mari canale de scurgere) + segmenti. La tine ma gandesc ca pistoanele sunt ok si ar trebui doar deblocati segmenti sau schimbati daca sunt uzati. P.S. nu aruncati cu pietre daca nu m-am exprimat 100% corect, nu sunt mecanic ... doar mai imi bag nasul pe sub capota din cand in cand si imi place sa stiu ce poate sa mearga prost la utilajele mele asa ca ma documentez cat se poate. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Si eu care credeam ca nu exista motor mai setos de ulei ca al meu !!!! (minim 300ml/1000km dar atinge si 1L/1000km la mers constant cu >200km/h). La mine insa este vorba in principal de o problema de design, dupa o reparatie capitala (inlocuit arbore, cuzineti, arcuri/semeringuri si pasuit supape, decalaminat chiulasa, segmenti, lant hi-vo, kit ambreaj, etc.) aproape ca nu s-a schimbat nimic. Peste 1L/100km insa este urias, nici motoarele in 2t nu consuma atat! Testul de compresie este de (cele mai) multe ori ne-elocvent (motivele enumerate de Cesar) deoarece masoara compresia pe care un motor o produce. Leak-down insa masoara compresia pe care motorul o pierde... probabil ca vei fi foarte suprins de rezultate daca vei face asa ceva. La un asa consum probabil este vorba de un cumul de factori: uzura (grosiera) la ghidurile supapelor, canalelor segmentilor din pistoane, ovalizarea cilindrilor, uzura pistoanelor, etc. si abia la urma uzura segmentilor. Parerea mea nu te arunca sa cumperi segmentii inainte de a desface motorul si masura. O sa tin un ochi pe topic, suna interesanta "problema", sunt curios ce evolutie va avea. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 La un asa consum probabil este vorba de un cumul de factori: uzura (grosiera) la ghidurile supapelor, .. Daca a inlocuit semeringuri la supape, nu conteaza uzura la ghiduri initial, adica pana uzeaza semeringuri noi. Am o masina cu uzura mare la ghiduri, consum ulei 1L/500km, puteam sa fac nor de fum a la James Bond pe autostrada cand voiam prin frana de motor, iar dupa ce am inlocuit semeringuri au fost remediate problemele si cu consumul, cat si cu fumul. Mai exista si varianta sa nu fie montat corect semeringuriile noi (dimensiuni gresite, avariat la montaj, ..). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Consumul asta de ulei l-am avut dupa ce mi s-au deplasat semeringurile de pe ghiduri, nu stiu cum s-a intamplat, de fapt mi-am facut o vaga idee. Semeringurile folosite nu aveau siguranta pe exterior, le achizitionasem de pe ebay, nu mi-am dat seama de cat ca.cat a mancat americanul, decat dupa ce le-am montat. Au fost ridicate de arcurile interioare ale supapelor cu juma de cm.A , iata si cateva poze. Si totusi pana nu desface motorul nu cred ca poate afla concret ce se intampla acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Daca a inlocuit semeringuri la supape, nu conteaza uzura la ghiduri initial, adica pana uzeaza semeringuri noi. Am o masina cu uzura mare la ghiduri, consum ulei 1L/500km, puteam sa fac nor de fum a la James Bond pe autostrada cand voiam prin frana de motor, iar dupa ce am inlocuit semeringuri au fost remediate problemele si cu consumul, cat si cu fumul. Mai exista si varianta sa nu fie montat corect semeringuriile noi (dimensiuni gresite, avariat la montaj, ..). De acord, tocmai de aceea am spus ca probabil este vorba de un cumul de factori... desi la un asa "consum" cu siguranta exista o cauza majora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 boooonnn. o sa iau in calcul toate sfaturile si nu voi cumpara nimic deocamdata. cand ajung acasa o sa desfac motorul si o sa vad starea lui la interior. apoi, o sa vad ce trebuie cumparat sau refacut. Salutare, incearca sa lasi in cilindri o zeama formata din acetona si ulei ATF: http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=480450&highlight=piston+soak&page=2 , zeama care ar trebui sa curate canalele segmentilor/ eventual sa ii dezlipeasca. Cu toate ca ai zis ca ai mers 7000 km...incearca. Bafta! daca eram in tara, as fi incercat. dar cum nu sunt, nu vreau sa mai las pe nimeni sa se atinga de ea fara a fi eu prezent (exclud mecanicii de profil) dar daca ma duc acasa, am timp o saptamana s-o desfac. Eu cred ca ai dat o inferioara aiurea nu era problema, e la moda ) Consumul asta de ulei l-am avut dupa ce mi s-au deplasat semeringurile de pe ghiduri, nu stiu cum s-a intamplat, de fapt mi-am facut o vaga idee. Semeringurile folosite nu aveau siguranta pe exterior, le achizitionasem de pe ebay, nu mi-am dat seama de cat ca.cat a mancat americanul, decat dupa ce le-am montat. Au fost ridicate de arcurile interioare ale supapelor cu juma de cm.A , iata si cateva poze. Si totusi pana nu desface motorul nu cred ca poate afla concret ce se intampla acolo. pe ideea semeringurilor am pornit, doar ca e cam ciudat. adica: sar odata, dar sar si a doua oara? adica dupa ce i-am schimbat cu altii noi? si pe ambii cilindri e cam asa si asa. prea "norocoasa" treaba asta. » Post actualizat in 30 Oct 2014 11:09mai am o curiozitate. cum se vor putea curata pistoanele de calamina si/sau depunerile care se suspecteaza ca ar fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Asculta un sfat de bun simt: renunta la motorete Ducati, intretinerea lor costa mult prea mult, nu pari a fi un Bo$$ cu multi bani. Fii mai realist, de banii de reparatii cumperi cauciucuri si benzina.. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 +1 tu vrei sa-mi iau onda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 30, 2014 Admin Share Postat Octombrie 30, 2014 BMW.. :-))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 BMW.. :-))) astept sa fac prostata si sa ma lase erectiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 30, 2014 Admin Share Postat Octombrie 30, 2014 Da ma, da' barem ajungi la batranete.. :-)))) Asa cu Ducati mori cu zile din cauza stresului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 acum are de ales: cu Ducati da "uns" la suflet sau cu BMW dar cu erectie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 Da ma, da' barem ajungi la batranete.. :-)))) Asa cu Ducati mori cu zile din cauza stresului prefer stresat, dar cu erectii bune acum are de ales: cu Ducati da "uns" la suflet sau cu BMW dar cu erectie ... nu nu. bemveu e fara erectie. ducati te vibreaza si te...... trezeste la realitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 In afara de bani, mai e si timp pierdut, mult timp, nervi. Cele mai bune motorete sint cele in care bagi cheia in contact, la orice ora, si pleci la drum. Nu pot sa vin la Adancata ca nu am nu stiu ce curele, nu stiu ce simeringuri, m-a lasat electronica, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 (editat) ducati te vibreaza si te...... trezeste la realitate Si furnizeaza si lubrifiant prin toba. Editat Octombrie 30, 2014 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 nervi? ce-s aia? nu prea se gasesc la mine. astea sunt doar intamplari. am rasfoit netul pe toate partile si nu am gasit un caz identic cu al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 nervi? ce-s aia? nu prea se gasesc la mine. astea sunt doar intamplari. am rasfoit netul pe toate partile si nu am gasit un caz identic cu al meu. sa iei 3 tepe de la aceiasi marca? nu prea gasesti asa ceva, majoritatea se opresc dupa prima teapa da ce-i misto la caloriferele astea motorizate e ca nu auzi bataile din prima din cauza zgomotului ambreiajului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 30, 2014 Admin Share Postat Octombrie 30, 2014 da ce-i misto la caloriferele astea motorizate e ca nu auzi bataile din prima din cauza zgomotului ambreiajului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 30, 2014 Autor Share Postat Octombrie 30, 2014 sa iei 3 tepe de la aceiasi marca? nu prea gasesti asa ceva, majoritatea se opresc dupa prima teapa da ce-i misto la caloriferele astea motorizate e ca nu auzi bataile din prima din cauza zgomotului ambreiajului eu nu le numesc tepe, ci intamplari ciudate care daca le analizez, se leaga. daca tragi oleaca de ambreiaj, dispare. sau daca nu-l ai deschis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Uite ca are si Honda asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.