Sari la conținut

Noul BMW S1000XR


Vizitator Adrian
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

Nu stiu daca exista vreun topic deja legat de noul S1000XR

 

http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/newsresults/new-bikes/2014/November/MILAN-SHOW-BMW-release-S1000XR-adventure-sport-bike

 

Un fel de struto-camila, incercand sa muste si ei din piata Multistrada / Caponord / Stelvio etc.....

 

Cuvantul ''adventure'' nu stiu daca chiar are ce cauta in denumire....just my 2c..

post-77849-0-14170500-1415088995_thumb.jpg

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 77
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator Adrian

Practic BMW incearca sa faca ce a facut Aprilia prin 1999-2001 cu motorul Rotax V990.


Au lansat vreo 4 modele total diferite care foloseau aceeasi motorizare, motorul facut de austrieci.


Un superbike (RSV Mille), un naked (Tuono), un Sport-Touring (Futura) si un Adventure/Enduro-touring (Caponord).

 


Sincer, cred ca S1000XR e o mobra pt cineva care vrea puterea si ciclistica de pe vitezana/naked, dar un confort sporit si suspensie care sa lucreze mai ok pe drumuri proaste. Nu prea vad ca incalta cineva mobra asta cu gume touring sau adv si se duce pe coclauri..

 

Adica un naked care sa faca fata si drumurilor proaste, si cu ceva protectie la vant mai buna (confort sporit)

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad care e problema, pt moshnegi exista R1200RS

Foarte similar, dar la o alta clasa este si MT-09 Tracer, despre care vad ca nu zice nimeni nimic aici pe forum

http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/yamaha-mt-09-tracer-unveiled/25840.html

Editat de Zimbrutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vad clasa asta ca inlocuitorul modern al RR-ului, ai aproximativ aceeasi putere ca un RR dar ergonomie imbunatatira, suspensii orientate catre drum nu pista samd. Cineva care nu se da pe circuit ar trebuie sa-si cumpere S1000XR in detrimentul S1000RR de exemplu.

 

"The XR does have up to 30mm more ground clearance than its S1000 siblings, and the riding position, handlebars and seat-to-pegs relationship is all about rider and pillion comfort rather than lap times. It has also been designed from the outset to accomodate hard-mounted luggage, including a topbox, panniers and a tankbag. The windscreen is height adjustable, too."


Partea cu adventure e pur maketing, am citit pe advrider cateva situatii in care accidente gen alunecat si scapat pe jos al unei Multistrada au dus la o dauna totala a motocicletei din cauta fragilitatii si costului ridicat al unei astfel de motociclete.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un fel de struto-camila, incercand sa muste si ei din piata Multistrada / Caponord / Stelvio etc.....

 

Cuvantul ''adventure'' nu stiu daca chiar are ce cauta in denumire....

 

Parerea mea ca este un tip de motocicleta care devine din ce in ce mai cautat. In afara de cardan si boxer pt. cine le apreciaza in mod special, o astfel de motocicleta ofera ceea ce asteapta acei multi posesori de GS care niciodata nu ies in off, dar care poate nu-si gaseau ce vor la o motocicleta de strada: pozitie mai comoda/inalta care inseamna si unghi mult mai relaxat la genunchi, vizibilitate mai buna, compromisul de protectie la vant (nici naked dar nici total ascuns dupa carene si parbriz), ghidonul lat, capacitate buna de carat bagaje etc etc si, in stilul BMW, tehnologie de ultima ora, multe optiuni... si peste toate sportivitate. Aa... si in caz ca o scapi, nu pare sa spargi prea mult la ea, mai ales ca sigur va avea si crashbar in oferta.

 

Nu prea vad legatura cu Caponord si Stelvio, alea sunt din clasa 1200cc si din cate stiu au roata de 19" pe fata... deci pot emite si ceva pretentii de off, probabil ca vin standard cu anvelope "mixte" etc.

Termenul de Adventure da, este putin ciudat, dar este asociat cu sport... si pana la urma nu stiu daca este un termen "oficial".

 

post-9546-0-57249600-1415091474_thumb.jpg

» Post actualizat in 04 Nov 2014 09:03

Nu stiu daca exista vreun topic deja legat de noul S1000XR

 

Cred ca se fac prea multe topicuri si apoi nu le gasim si iar se amesteca discutiile la BMW de strada.

 

Parerea mea este ca cel mai bine ar fi ca acest topic sa fie unit cu cel deja existent pentru S1000R, ca sa avem un topic dedicat pentru BMW clasa S1000 (R si XR) de strada iar S1000RR evident ramane la SS-uri.

/index.php?/topic/704751-bmw-s1000-r-naked-pe-baza-s1000rr/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Am gresit cu Stelvio si Caponord,my bad.

 

Ai dreptate la faza cu publicul tinta al acestui model, chiar la asta ma gandeam si eu: posesorii de GS care nu prea ies in offroad.

Ca si practicabilitate, probabil e una dintre cele mai practice motociclete, daca stam si judecam la rece :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

sa vedem cat de comoda e, sper ca nu-i facuta pentru liliputani ca multistrada

 

in rest mie unul mi se pare ideala, motorul e senzational pacat ca nu are cardan.

 

pai daca vrei cardan ai K-urile :)

 

oricum,cred ca pare mai comoda deca K -urile (ma refer la K1200/1300 R, R sport si S)

 

la ce te refereai cu Multistrada/Hyperstrada ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca vrei cardan ai K-urile :)

 

oricum,cred ca pare mai comoda deca K -urile (ma refer la K1200/1300 R, R sport si S)

imi plac mult K-urile, dar parca vreau ceva mai fasnetz, motorul asta de pe 1000r trage mai bine decat k13 de jos + ca sigur are alte rapoarte

 

la ce te refereai cu Multistrada/Hyperstrada ?

stau aiurea pe ea, unghiul la genunchi si la coapse ma ucide

 

eu vreau defapt un s1000rr mai mare si mai comod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi plac mult K-urile, dar parca vreau ceva mai fasnetz, motorul asta de pe 1000r trage mai bine decat k13 de jos + ca sigur are alte rapoarte

 

Daca vrei sa "traga bine de jos" iti V2, V4 sau boxer - nu linie.

Asta e touring toata ziua, nu vad de ce are cursa mai mare la suspensii si "adventure" in descriere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

cursa mai mare to soak up the bumps :) iar aia cu adventure in titlu ca sa fure din piata altor mobre ( pt noobi care chiar iau de bun termenul)

 

ca si ktm 1050 adventure ,advertised pe alt topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vedem cat de comoda e, sper ca nu-i facuta pentru liliputani ca multistrada

 

in rest mie unul mi se pare ideala, motorul e senzational pacat ca nu are cardan.

fasnet si cu cardan.... mai greu de gasit!!!!

 

oricum asa ridicat va avea probleme la ciclistica, nu uita ce furca ai pe K.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic BMW incearca sa faca ce a facut Aprilia prin 1999-2001 cu motorul Rotax V990.

 

Au lansat vreo 4 modele total diferite care foloseau aceeasi motorizare, motorul facut de austrieci.

 

Un superbike (RSV Mille), un naked (Tuono), un Sport-Touring (Futura) si un Adventure/Enduro-touring (Caponord).

 

Multe firma au facut asta: Triumph > cu motorul 1050 la fel > BMW cu R1200 la fel, Benelli cu 1130.

Ar fi mult mai costisitor sa scoata pt fiecare model un alt motor , asa doar il "ajusteaza" pe cel de baza.

 

Sunt fan al acestui gen de modele: Tiger 1050 (clasic sau sport), Benelli TRE-K, chiar si Dorsoduro/Nuda.

Consider ca imbini utilul cu placutul in cel mai frumos mod cu putinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca poate fi o motocicleta interesanta, totul tine de price range.

Singurul minus pt mine este lipsa cardanului.

Cardanul este pur si simplu prea greu pentru motoreta care se vrea pana la urma un sport touring mai comfortabil. Cu o fata de rață.

 

Oricum, inventivitate 0. Copy/paste. Conteaza si pretul, dar fiind BMW va fi probabil mai la nord de 15.000€. Caz in care nu vad ce avantaj ar avea fata de MTS 1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cardanul este pur si simplu prea greu pentru motoreta care se vrea pana la urma un sport touring mai comfortabil. Cu o fata de rață.

 

Oricum, inventivitate 0. Copy/paste. Conteaza si pretul, dar fiind BMW va fi probabil mai la nord de 15.000€. Caz in care nu vad ce avantaj ar avea fata de MTS 1200.

motorul care e genial, fa un test cu s1000r daca nu apare xr-u asa repede in ro, o sa intelegi imediat.

 

electronica de ultima generatie, cornering abs nu stiu daca-i pus pe multistrada

 

lantul de service BMW (nu ma refer la RO)

 

valoarea si viteza la revanzare , aici intra si bmw buy-back care iti ofera preturi reale si cutomer-service excelent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul care e genial, fa un test cu s1000r daca nu apare xr-u asa repede in ro, o sa intelegi imediat.

 

electronica de ultima generatie, cornering abs nu stiu daca-i pus pe multistrada

 

lantul de service BMW (nu ma refer la RO)

 

valoarea si viteza la revanzare , aici intra si bmw buy-back care iti ofera preturi reale si cutomer-service excelent

 

Motorul e bun, dar nu e adaptat la o astfel de motoreta. Puterea maxima (160cp) vine la 11.000 ture. Cuplul (112 Nm) la peste 9.000.

MTS are puterea (tot 160cp) cu 1.500 mai jos. Cuplul (136 Nm) e la 7.500.

 

Ca autonomie, ambele au rezervor de 20L, dar MTS ar trebui sa consume ceva mai putin datorita DVT-ului.

 

Cornering ABS are si MTS, vine standard. Mai are IMU (senzor de inertie), DCL (cornering lights), DWC (wheelie control), DTC (traction control), DSS (Skyhook suspension, suspensie electronica activa) și ECC (cruise control electronic), 4 riding modes, etc.

 

BMW tinde sa isi tina mai bine pretul in vederea revanzarii, da. Asta pare sa fie principalul avantaj al lui S1000XR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce bani e mts cu toate dotarile de care ai pomenit?

ca la s1000xr putem doar specula deocamdata.

 

In afara de cornering lights si Skyhook, toate echipamentele sunt standard pe versiunea de baza. Celelalte doua sunt standard doar pe MTS 1200S. O Multistrada de baza e intre 16 si 17.000€.

 

ah, uite sunt complet ignorant cand vine vorba de ducati, totusi uiti ca exista un fanbase de 4L marisor, eu unul nu as da banii pe un v2 decat daca vine pus pe un choperica.

 

Ai mers vreodata pe un V2 sportiv? Ducati, KTM, Aprilia (RSV Mille)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...