Vizitator Adrian Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Nu stiu daca exista vreun topic deja legat de noul S1000XR http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/newsresults/new-bikes/2014/November/MILAN-SHOW-BMW-release-S1000XR-adventure-sport-bike Un fel de struto-camila, incercand sa muste si ei din piata Multistrada / Caponord / Stelvio etc..... Cuvantul ''adventure'' nu stiu daca chiar are ce cauta in denumire....just my 2c.. Editat Noiembrie 4, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 omg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Practic BMW incearca sa faca ce a facut Aprilia prin 1999-2001 cu motorul Rotax V990. Au lansat vreo 4 modele total diferite care foloseau aceeasi motorizare, motorul facut de austrieci. Un superbike (RSV Mille), un naked (Tuono), un Sport-Touring (Futura) si un Adventure/Enduro-touring (Caponord). Sincer, cred ca S1000XR e o mobra pt cineva care vrea puterea si ciclistica de pe vitezana/naked, dar un confort sporit si suspensie care sa lucreze mai ok pe drumuri proaste. Nu prea vad ca incalta cineva mobra asta cu gume touring sau adv si se duce pe coclauri.. Adica un naked care sa faca fata si drumurilor proaste, si cu ceva protectie la vant mai buna (confort sporit) Editat Noiembrie 4, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Un fel de struto-camila putin zis. cred ca mai trebuie varat si un peshte in ecuatie ca sa fie completa supa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Nu vad care e problema, pt moshnegi exista R1200RS Foarte similar, dar la o alta clasa este si MT-09 Tracer, despre care vad ca nu zice nimeni nimic aici pe forum http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/yamaha-mt-09-tracer-unveiled/25840.html Editat Noiembrie 4, 2014 de Zimbrutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Eu vad clasa asta ca inlocuitorul modern al RR-ului, ai aproximativ aceeasi putere ca un RR dar ergonomie imbunatatira, suspensii orientate catre drum nu pista samd. Cineva care nu se da pe circuit ar trebuie sa-si cumpere S1000XR in detrimentul S1000RR de exemplu. "The XR does have up to 30mm more ground clearance than its S1000 siblings, and the riding position, handlebars and seat-to-pegs relationship is all about rider and pillion comfort rather than lap times. It has also been designed from the outset to accomodate hard-mounted luggage, including a topbox, panniers and a tankbag. The windscreen is height adjustable, too." Partea cu adventure e pur maketing, am citit pe advrider cateva situatii in care accidente gen alunecat si scapat pe jos al unei Multistrada au dus la o dauna totala a motocicletei din cauta fragilitatii si costului ridicat al unei astfel de motociclete. Editat Noiembrie 4, 2014 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Un fel de struto-camila, incercand sa muste si ei din piata Multistrada / Caponord / Stelvio etc..... Cuvantul ''adventure'' nu stiu daca chiar are ce cauta in denumire.... Parerea mea ca este un tip de motocicleta care devine din ce in ce mai cautat. In afara de cardan si boxer pt. cine le apreciaza in mod special, o astfel de motocicleta ofera ceea ce asteapta acei multi posesori de GS care niciodata nu ies in off, dar care poate nu-si gaseau ce vor la o motocicleta de strada: pozitie mai comoda/inalta care inseamna si unghi mult mai relaxat la genunchi, vizibilitate mai buna, compromisul de protectie la vant (nici naked dar nici total ascuns dupa carene si parbriz), ghidonul lat, capacitate buna de carat bagaje etc etc si, in stilul BMW, tehnologie de ultima ora, multe optiuni... si peste toate sportivitate. Aa... si in caz ca o scapi, nu pare sa spargi prea mult la ea, mai ales ca sigur va avea si crashbar in oferta. Nu prea vad legatura cu Caponord si Stelvio, alea sunt din clasa 1200cc si din cate stiu au roata de 19" pe fata... deci pot emite si ceva pretentii de off, probabil ca vin standard cu anvelope "mixte" etc. Termenul de Adventure da, este putin ciudat, dar este asociat cu sport... si pana la urma nu stiu daca este un termen "oficial". » Post actualizat in 04 Nov 2014 09:03 Nu stiu daca exista vreun topic deja legat de noul S1000XR Cred ca se fac prea multe topicuri si apoi nu le gasim si iar se amesteca discutiile la BMW de strada. Parerea mea este ca cel mai bine ar fi ca acest topic sa fie unit cu cel deja existent pentru S1000R, ca sa avem un topic dedicat pentru BMW clasa S1000 (R si XR) de strada iar S1000RR evident ramane la SS-uri. /index.php?/topic/704751-bmw-s1000-r-naked-pe-baza-s1000rr/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Am gresit cu Stelvio si Caponord,my bad. Ai dreptate la faza cu publicul tinta al acestui model, chiar la asta ma gandeam si eu: posesorii de GS care nu prea ies in offroad.Ca si practicabilitate, probabil e una dintre cele mai practice motociclete, daca stam si judecam la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 sa vedem cat de comoda e, sper ca nu-i facuta pentru liliputani ca multistrada in rest mie unul mi se pare ideala, motorul e senzational pacat ca nu are cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 sa vedem cat de comoda e, sper ca nu-i facuta pentru liliputani ca multistrada in rest mie unul mi se pare ideala, motorul e senzational pacat ca nu are cardan. pai daca vrei cardan ai K-urile oricum,cred ca pare mai comoda deca K -urile (ma refer la K1200/1300 R, R sport si S) la ce te refereai cu Multistrada/Hyperstrada ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 pai daca vrei cardan ai K-urile oricum,cred ca pare mai comoda deca K -urile (ma refer la K1200/1300 R, R sport si S) imi plac mult K-urile, dar parca vreau ceva mai fasnetz, motorul asta de pe 1000r trage mai bine decat k13 de jos + ca sigur are alte rapoarte la ce te refereai cu Multistrada/Hyperstrada ? stau aiurea pe ea, unghiul la genunchi si la coapse ma ucide eu vreau defapt un s1000rr mai mare si mai comod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 un test ride cu S1000XR cand va fi disponibil te va edifica, mai mult ca sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 imi plac mult K-urile, dar parca vreau ceva mai fasnetz, motorul asta de pe 1000r trage mai bine decat k13 de jos + ca sigur are alte rapoarte Daca vrei sa "traga bine de jos" iti V2, V4 sau boxer - nu linie. Asta e touring toata ziua, nu vad de ce are cursa mai mare la suspensii si "adventure" in descriere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 cursa mai mare to soak up the bumps iar aia cu adventure in titlu ca sa fure din piata altor mobre ( pt noobi care chiar iau de bun termenul) ca si ktm 1050 adventure ,advertised pe alt topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 sa vedem cat de comoda e, sper ca nu-i facuta pentru liliputani ca multistrada in rest mie unul mi se pare ideala, motorul e senzational pacat ca nu are cardan. fasnet si cu cardan.... mai greu de gasit!!!! oricum asa ridicat va avea probleme la ciclistica, nu uita ce furca ai pe K..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 eh, vedem la primavara sunt primul la test Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Cu geometria pe care o are, e mai buna pentru track days-uri decat pentru aventuri motorizate. Dar cum BMW are nucleul lui dur de fani, care inghit orice, cateva bucati vor vinde ei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Cred ca poate fi o motocicleta interesanta, totul tine de price range. Singurul minus pt mine este lipsa cardanului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Practic BMW incearca sa faca ce a facut Aprilia prin 1999-2001 cu motorul Rotax V990. Au lansat vreo 4 modele total diferite care foloseau aceeasi motorizare, motorul facut de austrieci. Un superbike (RSV Mille), un naked (Tuono), un Sport-Touring (Futura) si un Adventure/Enduro-touring (Caponord). Multe firma au facut asta: Triumph > cu motorul 1050 la fel > BMW cu R1200 la fel, Benelli cu 1130. Ar fi mult mai costisitor sa scoata pt fiecare model un alt motor , asa doar il "ajusteaza" pe cel de baza. Sunt fan al acestui gen de modele: Tiger 1050 (clasic sau sport), Benelli TRE-K, chiar si Dorsoduro/Nuda. Consider ca imbini utilul cu placutul in cel mai frumos mod cu putinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Cred ca poate fi o motocicleta interesanta, totul tine de price range. Singurul minus pt mine este lipsa cardanului. Cardanul este pur si simplu prea greu pentru motoreta care se vrea pana la urma un sport touring mai comfortabil. Cu o fata de rață. Oricum, inventivitate 0. Copy/paste. Conteaza si pretul, dar fiind BMW va fi probabil mai la nord de 15.000€. Caz in care nu vad ce avantaj ar avea fata de MTS 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Cardanul este pur si simplu prea greu pentru motoreta care se vrea pana la urma un sport touring mai comfortabil. Cu o fata de rață. Oricum, inventivitate 0. Copy/paste. Conteaza si pretul, dar fiind BMW va fi probabil mai la nord de 15.000€. Caz in care nu vad ce avantaj ar avea fata de MTS 1200. motorul care e genial, fa un test cu s1000r daca nu apare xr-u asa repede in ro, o sa intelegi imediat. electronica de ultima generatie, cornering abs nu stiu daca-i pus pe multistrada lantul de service BMW (nu ma refer la RO) valoarea si viteza la revanzare , aici intra si bmw buy-back care iti ofera preturi reale si cutomer-service excelent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 motorul care e genial, fa un test cu s1000r daca nu apare xr-u asa repede in ro, o sa intelegi imediat. electronica de ultima generatie, cornering abs nu stiu daca-i pus pe multistrada lantul de service BMW (nu ma refer la RO) valoarea si viteza la revanzare , aici intra si bmw buy-back care iti ofera preturi reale si cutomer-service excelent Motorul e bun, dar nu e adaptat la o astfel de motoreta. Puterea maxima (160cp) vine la 11.000 ture. Cuplul (112 Nm) la peste 9.000. MTS are puterea (tot 160cp) cu 1.500 mai jos. Cuplul (136 Nm) e la 7.500. Ca autonomie, ambele au rezervor de 20L, dar MTS ar trebui sa consume ceva mai putin datorita DVT-ului. Cornering ABS are si MTS, vine standard. Mai are IMU (senzor de inertie), DCL (cornering lights), DWC (wheelie control), DTC (traction control), DSS (Skyhook suspension, suspensie electronica activa) și ECC (cruise control electronic), 4 riding modes, etc. BMW tinde sa isi tina mai bine pretul in vederea revanzarii, da. Asta pare sa fie principalul avantaj al lui S1000XR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 la ce bani e mts cu toate dotarile de care ai pomenit? ca la s1000xr putem doar specula deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 ah, uite sunt complet ignorant cand vine vorba de ducati, totusi uiti ca exista un fanbase de 4L marisor, eu unul nu as da banii pe un v2 decat daca vine pus pe un choperica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 la ce bani e mts cu toate dotarile de care ai pomenit? ca la s1000xr putem doar specula deocamdata. In afara de cornering lights si Skyhook, toate echipamentele sunt standard pe versiunea de baza. Celelalte doua sunt standard doar pe MTS 1200S. O Multistrada de baza e intre 16 si 17.000€. ah, uite sunt complet ignorant cand vine vorba de ducati, totusi uiti ca exista un fanbase de 4L marisor, eu unul nu as da banii pe un v2 decat daca vine pus pe un choperica. Ai mers vreodata pe un V2 sportiv? Ducati, KTM, Aprilia (RSV Mille)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.