Tatis Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Salutare tuturor! Sunt nou si fericit posesor al categoriei A, dobandita la sfarsitul lunii iulie. De atunci ma tot uit sa gasesc o motocicleta care sa corespunda bugetului si asteptarilor mele. In timpul scolii am condus Kawasaki er6n, Honda Dominator si Yamaha Tricker, iar ulterior am inchiriat o Honda CB 500. Cat priveste achizitia, m-am orientat catre Honda Transalp (model 2000+) sau BMW F650 GS. Din pacate nu am avut ocazia sa incalec o astfel de motocicleta si din cauza asta sunt usor derutat, pentru ca nu pot face o alegere in cunostinta de cauza. Si acum rugamintea: daca exista personae (in Bucuresti) care sa aiba un astfel de motor, as fi profund recunoscator daca e cineva dispus sa ne intalnim pentru a-mi impartasi cate ceva din experienta proprie si totodata pentru a putea studia indeaproape motocicleta. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Vezi ca titlul e usor prea (melo)dramatic. Am intrat asteptandu-ma sa gasesc mesajul unui rider aflat in nevoie. Nu-i frumos sa strigi "lupul" cand nu ne cazul. On: Ambele mobre catre care te-ai orientat cu achizitia necesita un fizic de minim 175 cm. Usor avantaj BMW la mersul pe strada, mai ales in oras, Transalpul mai bun pe forestiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Era un F650GS cu sa lasata la Bardak Motors in Domnesti. Mi-a placut cum se simtea, eu sunt scund. Transalpul e inalt, dar aveam un prieten care nu avea probleme in oras cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Vezi ca titlul e usor prea (melo)dramatic. Am intrat asteptandu-ma sa gasesc mesajul unui rider aflat in nevoie. Nu-i frumos sa strigi "lupul" cand nu ne cazul. On: Ambele mobre catre care te-ai orientat cu achizitia necesita un fizic de minim 175 cm. Usor avantaj BMW la mersul pe strada, mai ales in oras, Transalpul mai bun pe forestiere. nu e adevarat, depinde de om. am un prieten care are 1.69 si un f650 fara kit de coborare. ajunge foarte bine si fara sa-si lase amortizorul "barca". bine, ce-i drept e o idee diform si pentru cat de scund e are picioarele lungi. Salutare tuturor! Sunt nou si fericit posesor al categoriei A, dobandita la sfarsitul lunii iulie. De atunci ma tot uit sa gasesc o motocicleta care sa corespunda bugetului si asteptarilor mele. In timpul scolii am condus Kawasaki er6n, Honda Dominator si Yamaha Tricker, iar ulterior am inchiriat o Honda CB 500. Cat priveste achizitia, m-am orientat catre Honda Transalp (model 2000+) sau BMW F650 GS. Din pacate nu am avut ocazia sa incalec o astfel de motocicleta si din cauza asta sunt usor derutat, pentru ca nu pot face o alegere in cunostinta de cauza. Si acum rugamintea: daca exista personae (in Bucuresti) care sa aiba un astfel de motor, as fi profund recunoscator daca e cineva dispus sa ne intalnim pentru a-mi impartasi cate ceva din experienta proprie si totodata pentru a putea studia indeaproape motocicleta. Multumesc anticipat! ce vrei sa faci cu motorul? f650 e mai orientat spre enduro (mai, nu e enduro, sa nu fie confuzie) si transalp-ul mai spre strada. in loc de f650 as alege aprilia pegaso. acelasi motor, aceeasi electrica (in schimb are 3 supape pe evacuare, nu 2 ca bmw-ul) dar cadru mai bun si furca upside-down. franele sunt brembo la ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Nu ai zis bugetul. Ia un Transalp bun, cat mai nou, intretinut si dotat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 nu e adevarat, depinde de om. am un prieten care are 1.69 si un f650 fara kit de coborare. ajunge foarte bine si fara sa-si lase amortizorul "barca". bine, ce-i drept e o idee diform si pentru cat de scund e are picioarele lungi. ce vrei sa faci cu motorul? f650 e mai orientat spre enduro (mai, nu e enduro, sa nu fie confuzie) si transalp-ul mai spre strada. in loc de f650 as alege aprilia pegaso. acelasi motor, aceeasi electrica (in schimb are 3 supape pe evacuare, nu 2 ca bmw-ul) dar cadru mai bun si furca upside-down. franele sunt brembo la ambele. Doar Pegaso Cube are upside down. Restul modelelor Pegaso sunt pe suspensii conventionale. » Post actualizat in 05 Nov 2014 15:34 Salutare tuturor! Sunt nou si fericit posesor al categoriei A, dobandita la sfarsitul lunii iulie. De atunci ma tot uit sa gasesc o motocicleta care sa corespunda bugetului si asteptarilor mele. In timpul scolii am condus Kawasaki er6n, Honda Dominator si Yamaha Tricker, iar ulterior am inchiriat o Honda CB 500. Cat priveste achizitia, m-am orientat catre Honda Transalp (model 2000+) sau BMW F650 GS. Din pacate nu am avut ocazia sa incalec o astfel de motocicleta si din cauza asta sunt usor derutat, pentru ca nu pot face o alegere in cunostinta de cauza. Si acum rugamintea: daca exista personae (in Bucuresti) care sa aiba un astfel de motor, as fi profund recunoscator daca e cineva dispus sa ne intalnim pentru a-mi impartasi cate ceva din experienta proprie si totodata pentru a putea studia indeaproape motocicleta. Multumesc anticipat! Alege ce-ti place! La GS ai consum mult mai mic fata de Transalp. In rest, capre bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 nu e adevarat, depinde de om. am un prieten care are 1.69 si un f650 fara kit de coborare. ajunge foarte bine si fara sa-si lase amortizorul "barca". bine, ce-i drept e o idee diform si pentru cat de scund e are picioarele lungi. Eu am 170cm si am mers bine pe ambele, fara sa modific suspensiile (erau motoare imprumutate pt concediu). Am luat insa in considerare faptul ca el este absolut incepator, de aceea am zis ca e bine sa fie ceva mai inalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Salut eu ma 1,72 descaltat si stau perfect pe Transalp . Noroc daca as fi in locul tau mi-as luat GS , am eu o fixatie cu BMW asta si nu o sa-mi treaca pana nu imi iau unul. Noroc orice ai alege , alegerile sunt pe placul meu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Si eu am sindromul "picioare scurte" (am ~171 cm) si stau OK pe Transalp (ce-i drept am saua joasa la el si modificata - dat jos 1-2cm de spuma de pe ea). F650 e monocilindru, n-am mers pe una pana acum, dar din ce am inteles vibreaza destul de tare. Astea fiind zise, se pare ca F650 are consum mai ok decat Transalpu', e mai joasa si ceva mai usoara. Cel mai important e sa mergi putin cu fiecare, sau macar sa te sui pe fiecare si sa vezi cum te simti. Daca erai prin zona BZ iti dadeam sa incaleci vacuta mea. Bafta la cautari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Cel mai important e sa mergi putin cu fiecare, sau macar sa te sui pe fiecare si sa vezi cum te simti.Foarte corect. Sper ca nu intentionezi sa iti cumperi mobra dupa ce spunem noi pe aici, ci te urci macar, daca nu si o tura, pe ea/ele inainte sa te decizi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VRAI Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 nu e adevarat, depinde de om. am un prieten care are 1.69 si un f650 fara kit de coborare. ajunge foarte bine si fara sa-si lase amortizorul "barca". bine, ce-i drept e o idee diform si pentru cat de scund e are picioarele lungi. ce vrei sa faci cu motorul? f650 e mai orientat spre enduro (mai, nu e enduro, sa nu fie confuzie) si transalp-ul mai spre strada. in loc de f650 as alege aprilia pegaso. acelasi motor, aceeasi electrica (in schimb are 3 supape pe evacuare, nu 2 ca bmw-ul) dar cadru mai bun si furca upside-down. franele sunt brembo la ambele. Nu cumva cele trei supape sunt pe admisie? Oare de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Doar Pegaso Cube are upside down. Restul modelelor Pegaso sunt pe suspensii conventionale. check again: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Corect. 3 pe admisie si 2 pe evacuare. De ce? Scrie aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-valve Pegaso are motor Rotax 655, BMW are Rotax 654. Ca o parere personala, la F650GS mi s-a parut ca stai cu fundul pe asfalt fata de Pegaso. Pegaso, in general, are furca USD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 m am dat cu ambele si iti pot spune doar atata... daca vrei un motor superior -- cu suflet ia transalpul. e super fiabil trage de jos e bun in of...e greutz si tre sa iti faci griji de plastice daca dai cu el pe jos daca vrei un motor care sa le faca bine pe toate dar care e parca putin sters....e ok bmw ul. Avantaj clar pt ca are injectie. E foarte fain in off...e f bine echilibrat si de asemenea nu ai ce crapa la el... daca as fi sa ma gandesc sa fac off mult as lua bmw ul. daca as merge pe strada mai mult...as lua transalpul. daca as vrea cel mai mic consum as lua din nou bmw ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 eu daca ar fi sa ma intorc in timp as lua fara dar si poate transalp...pt ca: motor mai echilibrat , mult mai fiabil , ciclistica ok...la monociclindru , si aici ma refer la pegaso si f650 la drum lung si mai ales pe serpentine este obositoare , trebuie sa mesteci prea mult in cutie...sunt multe dezavantaje de care iti dai seama in timp...protectie la vant net superioara la transalp , iar pe offroad unde ajunge bmw ajunge si honda in acelasi ritm pentru ca nu vorbim de hard enduro..exclus la aceste modele...ceva mai greu trans pe off...bft la achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Probeaza si cumpara motocicleta care iti place tie. Nu trebuie sa pui ambele picioare jos in stationare;unul este de ajuns. Am avut Pegaso si am BMW. Prefer BMW-ul de departe. Ca motor e cumva la fel doar ca injectia de la BMW il duce in alta clasa.BMW-ul consuma 3.5 l/100km si Pegaso 5.5 la mers cuminte amandoua. Am mers cu Tansalpul fara sa detin. Ca impresie este cam ca BMW-ul ,suna mai bine,este mai inalta si pare mai greoaie.La consum este ca Pegaso. Motocicleta perfecta nu exista. Cumpara motorul care-ti incalzeste sufletul cand te gandesti la el si care este potrivit pt plimbarile pe care le visezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 (editat) Ca motor e cumva la fel doar ca injectia de la BMW il duce in alta clasa. Realizezi ca si cuburile (i.e.) dupa 2001 parca au injectie si tu compari mere cu pere (GS-ul cu Pegaso-ul pe carburatie)? Editat Noiembrie 6, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tatis Postat Noiembrie 6, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2014 Exact asta imi doresc, sa pot sa-l simt! Alegerea nu va fi doar in functie de pret. Fiind prima motocicleta, mi-as dori in primul rand sa nu fie foarte grea, sa aiba un consum decent si sa fie intr-o stare care sa nu necesite prea multe drumuri la service (cel putin pana ne imprietenim un pic). Multumesc frumos pentru sfaturi si recomandari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Ia legatura cu userul Extremuski care are si GS si Tansalp [ce-i drept e vb de modelul nou cu injectie si roata de 19]. Le are de inchiriat si cred ca poti face cumva sa le incaleci pe amandoua. Eu as lua F650GS Dakar. Sfatul meu pt tine e sa iei mobra care-ti place mai mult. Aia care face ceva sa se miste in tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Nu prea poti simti asa imediat.. idea e ca 2v de la Transalp e mult mai comod la mers. E ca si cu A6 versus o masina mai putin confortabila... De enduro nu prea se pune problema. Am avut Transalp si m-am dat si cu celelalte. Aprilia are cea mai buna ciclistica si frane parerea mea. M-am dat pe un model mai vechi, ca cel din poza de mai sus. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 franele-s aceleasi si la bmw si la aprilia. dar ciclistica e ceva mai buna la pegaso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Ne putem intalni in weekenduri sa o vezi XL650 2001. PM me. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tatis Postat Noiembrie 7, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2014 Asa cum spuneam in postarea initiala, sunt "foarte incepator" in ale motocilismului. Si nu ma refer doar la partea tehnica, la echipament, accesorii, ci si la celelalte lucruri pe care le presupune treaba asta. Sunt extrem de incantat sa observ felul cum interactioneaza membri unei astfel de comunitati si pasiunea, dorinta de a impartasi din experienta proprie, care se simte in spatele fiecarei postari. Multuesc tuturor pentru recomandari, si pentru comentarii. Imi doresc sa ajung la momentul in care sa pot sa ofer si eu din experienta acumulata. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 (editat) daca esti inalt te poti uita si la LC4 sau Tenere Editat Noiembrie 10, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tatis Postat Noiembrie 13, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2014 Tenere XT660Z este un vis, care intr-o zi sper sa devina realitate. Pana atunci mai am multe de invatat. Multumesc pentru recomandare. De foto .. ce sa mai zic, mi-a stricat feng shui-ul Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.