Sari la conținut

ulei 4 timpi la scuter in 2 timpi


Postări Recomandate

eu vad 2 intrebari aici....

unde vrei sa bagi acel ulei? .....prin care orificiu? :)

1. in motor.... adica in cutie? acolo iti trebuie ulei de transmisie

2. in motor..... in amestecul de combustibil? acolo iti trebuie ulei 2T

 

uleiul 2T are alta capacitate de ardere decat cel 4T

arde mult mai curat, fara depuneri, si mizerie colaterala....., plus ca are si alta capacitate de ungere.....

 

PS: cum a zis/intrebat un coleg mai inainte.....

DA, eu m-am dat cu mobra, mz, ij, cz, jawa, comuniste in 2 timpi si pe timpul lui impuscatu....., si atunci erau uleiuri 2T !!!!......, si langa pompa de benzina era si o canistra in care puteai sa-ti prepari amestecul!!!

doar erau o multime de trabanturi, wartburguri 2T

 

numai bine

weekend fain colegilor

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si tu ai dreptate cu uleiul de drujba caci si drujba merge tot cu ulei 2T care e acelasi ca si ptr scuter :)

Drujba 4 chiar mergea cu ulei de motor in amestec cu benzina. Cred ca diferenta o face depunerea din carburator, probabil ungerea ambielajului este ok daca amestecul are concentratia suficienta.

In rest ... petrochimistii , ca pulimea ... vorbeste asa ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am un scuter i 2 timpi si mult ulei ramas de-a lungul timpului de la diverse schimburi/motociclete. ulei de calitate, 5100, 7100, chiar daca ceva mai vechi. ma gandeam sa il bag la scuter. dauneaza?

 

Raspunsul e NU ! Socru meu a incercat chestia la masina de tuns iarba. In 5 minute nu se ma vedea nimic de fum pe vreo cativa zeci de metri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 years later...

Bună , am un scuter    49 … cm  a fost anulată  baia , și îi fac eu amestecul.. 

săptămânal să nu exagerez  , sau o săptămână jumate,   mănâncă o bujie  și scoate ceva fum la pornire …. Și în jur de 2 minute zici ca nu trage și merge întrerupt …. După ce își revine trage foarte bine …

Ce doamne iartă-mă , să-i mai fac ??? Mă ajută careva un sfat ???

Apropo îi pun ulei  HEXOL Roșu , pt drujbe  , mașini tuns iarba 

20 ml la 1- litru

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Brandosu a spus:

mănâncă o bujie  și scoate ceva fum la pornire

 

Daca pui 20ml/L inseamna ca problema nu e uleiul ci ceva la partea de carburatie, poate da prea multa benzina socul, poate nu inchide bine cuiul pontou... Mecanicul e solutia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice motor rece face nazuri, dacă mănâncă bujii are amestec sărac, nu se pune problema de avans prea mare la astea cu senzor decât dacă a inversa careva firele.

Dacă volanta este pe con cu pană, e posibil să fie plecată de la locul ei.

Cum arată bujia când e moartă?

Dacă este conectată o bobină generatoare din magnetou in loc de senzorul de aprindere, scânteia se produce dar nu la momentul cel mai potrivit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Cristi _ 2981 a spus:

Conceptul e valabil si pentru benzina . Exista in fabricatie masini de tuns iarba ,pe benzina in doi timpi, cu baie de ulei.

Imi e lene sa caut link.

 

Da, nu cred ca s-au facut vreodata scutere/moto in doi timpi cu baie de ulei.

Poate la chinezi. Niciun producator respectabil de masini de tuns iarba nu face cu motor in 2T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, ENEOS a spus:

Anulată baia?!? E în 4 timpi? Ai anulat și 2 din ei? :huh:

Probabil da , ca eu fac amestecul .. și văd și locașul unde ar trebui să pun ulei

Acum 10 ore, Nguyen a spus:

 

Daca pui 20ml/L inseamna ca problema nu e uleiul ci ceva la partea de carburatie, poate da prea multa benzina socul, poate nu inchide bine cuiul pontou... Mecanicul e solutia.

Da  si se îneacă foarte repede  .. și cate o data dupa ce opresc imi curge benzina pe la filtru face așa o baltă jos  , nu tot depuna și după aceea, pornește mai greu

Acum 1 oră, Speedy.K a spus:

Poate la chinezi. Niciun producator respectabil de masini de tuns iarba nu face cu motor in 2T.

Eu l-am achiziționat , și mi s-a spus ca trebuie sa fac eu amestecul ca acolo unde trebuia sa pun ulei separat  a anulat ca se tot înfundă sau ceva de genu,, Repet nu mă prea pricep  și normal daca ulei se pune separat eu stiu ca este in 4 timpi 

 

Acum 1 oră, Speedy.K a spus:

Poate la chinezi. Niciun producator respectabil de masini de tuns iarba nu face cu motor in 2T.

Nu prea ma pricep, dar scuterul inainte benzina puneam într-un locaș, și uleiul in alt locaș.. și el mi-a spus ca  sa fac eu amestecul ca a anulat acel locaș unde pun ulei

Acum 10 ore, Penetru a spus:

Orice motor rece face nazuri, dacă mănâncă bujii are amestec sărac, nu se pune problema de avans prea mare la astea cu senzor decât dacă a inversa careva firele.

Dacă volanta este pe con cu pană, e posibil să fie plecată de la locul ei.

Cum arată bujia când e moartă?

Dacă este conectată o bobină generatoare din magnetou in loc de senzorul de aprindere, scânteia se produce dar nu la momentul cel mai potrivit.

Neagră  rău după maxim o săptămână …

deci scuterul înainte , fostul propietar a băgat benzină și ulei separat , dar a zis ca acuma eu nu mai trebuie să procedez așa, și ca să fac eu amestecul 20 ml ulei roșu scrie pe el Hexol în 2 timpi și arată pe el motocoasa drujbe etc și este rosu

Și a zis ca a anulat locașul unde băgăm ulei ca se înfundă … 

 

Acum 17 minute, Brandosu a spus:

Probabil da , ca eu fac amestecul .. și văd și locașul unde ar trebui să pun ulei

Da  si se îneacă foarte repede  .. și cate o data dupa ce opresc imi curge benzina pe la filtru face așa o baltă jos  , nu tot depuna și după aceea, pornește mai greu

Eu l-am achiziționat , și mi s-a spus ca trebuie sa fac eu amestecul ca acolo unde trebuia sa pun ulei separat  a anulat ca se tot înfundă sau ceva de genu,, Repet nu mă prea pricep  și normal daca ulei se pune separat eu stiu ca este in 4 timpi 

 

Nu prea ma pricep, dar scuterul inainte benzina puneam într-un locaș, și uleiul in alt locaș.. și el mi-a spus ca  sa fac eu amestecul ca a anulat acel locaș unde pun ulei

Neagră  rău după maxim o săptămână …

deci scuterul înainte , fostul propietar a băgat benzină și ulei separat , dar a zis ca acuma eu nu mai trebuie să procedez așa, și ca să fac eu amestecul 20 ml ulei roșu scrie pe el Hexol în 2 timpi și arată pe el motocoasa drujbe etc și este rosu

Și a zis ca a anulat locașul unde băgăm ulei ca se înfundă … 

 

Și îmi merge și întrerupt primele 5 minute

Acum 13 ore, ENEOS a spus:

Anulată baia?!? E în 4 timpi? Ai anulat și 2 din ei? :huh:

Pai faza este ca fostul propietar , a zis asa : inainte baga benzina într-un locaș , ulei in alt locaș  și acel locaș ce la anulat unde baga ulei separat  nu mai funcționează ca la anulat 

și trebuie sa i fac eu amestecul… și ca automat trebuie sa pun ulei rosu de drujbe motocositoare etc 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curata,sau schimba,filtru de aer.Pune bujie NGK pentru 2 timpi.Verifica toba evacuare sa nu fie infundata.Poate pui ceva poze,sa vedem si noi dracovenia.

Editat de pinnochio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Brandosu a spus:

Da  si se îneacă foarte repede  .. și cate o data dupa ce opresc imi curge benzina pe la filtru face așa o baltă jos  , nu tot depuna și după aceea, pornește mai greu

 

Benzina in filtru si bujie neagra inseamna ca problema e din carburator si anume cuiul pontou nu inchide pentru ca este uzat si/sau plutitorul e spart. Trebuie sa apelezi la cineva care stie sa verifice si sa repare carburatoare, altfel nu o sa reusesti sa-l faci. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Brandosu a spus:

Pai faza este ca fostul propietar , a zis asa : inainte baga benzina într-un locaș , ulei in alt locaș  și acel locaș ce la anulat unde baga ulei separat  nu mai funcționează ca la anulat 

și trebuie sa i fac eu amestecul… și ca automat trebuie sa pun ulei rosu de drujbe motocositoare etc 

 

Una e baia de ulei si alta e rezervorul de ulei pt amestec.

Mai bine du-o la un mecanic, altfel ajungem sa povestim de ce a picat relantiul in baia de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Nguyen a spus:

 

Benzina in filtru si bujie neagra inseamna ca problema e din carburator si anume cuiul pontou nu inchide pentru ca este uzat si/sau plutitorul e spart. Trebuie sa apelezi la cineva care stie sa verifice si sa repare carburatoare, altfel nu o sa reusesti sa-l faci. 

Mersi de sfat

Acum 3 ore, zo10000 a spus:

Una e baia de ulei si alta e rezervorul de ulei pt amestec.

Mai bine du-o la un mecanic, altfel ajungem sa povestim de ce a picat relantiul in baia de ulei.

Ok mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...